Nagyon lógott már a légzsákfedél az utasoldalon, ez most patentcserével orvosolva lett.





Hosszú idő után, bekötésre került a tolató kamera.
Egész türhető a képe :)




Párszor a fejemen landolt a csomagtérajtó 😃, cseréltem a teleszkópot.


Decemberbe elkezdett erőteljesen kopogni a futómű, most került sor a javításra.
A 2 felső lengőkart kellett cserélni, illetve az első stabilizátor rúd 2 belső szilentjét.
A jobb külső féltengely csukló is cserés volt, mert kezdett rotyogni kanyarodáskor.
A lengőkarokat (TRW) és a csuklót(SKF) az eualkatresz.hu ról rendeltem.
A szállítás kb 9 napot vett igénybe.
A stabszilentet (GFSK)a Bárdiba vettem.
Km óra állása: 253725 km




Idén másik alufelni garnitúra került a kocsira, a téli szezonra.
Sikerült egy 17-es GT szettet beszerezni a 16-os Speedline helyett. Gumik Bridgestone Blizzak.
Tetszetős így is az autó, de a TI nekem az igazi hozzá.
Km óra állása: 250800 km



Kiprobáltam a teknőcös fényszóró polírozó készletet, csodát nem vártam tőle, de nem rossz termék, valamit segített a fényszórókon, bár azért az enyémek már kicsit karcosak.
Egy kevésebé matt fényszórón sokat tud segíteni.
A tompított izzókat Osram Cool blue intensre cseréltettem.
Be lett állítva a fényszóró, most jól lehet látni a sötétbe vele.







A jobb hátsó gumiba kaptam egy szeget :(. A gumis rakott bele egy hernyot, de sajnos nem segített, másnapra ismét lapos lett a jobb hátsó. Egy kicsit félre volt kopva már mind a 2 hátsó gumi, ugyhogy a cseréjük mellett döntöttem.
Km óra állása: 249116 km
Gumi méret és típus: 215/40R17 Ling Long




Elment újabb 10000 km, úgyhogy ledobattam az olajat. A szokásos Selenia WR Diesel került bele.
Levegőszűrő szintén cserélve.
Km óra állása: 247981 km




Kiszakadt a féltengely gumiharang a jobb oldalon, cserélve lett.
Egy kis takarítás is ráfért, hogy hazahoztam a szerelőtől.




Törökországból rendeltem új gombokat a multikormányba.
A régiek nagyon kopottak voltak.

