Mivel a nyári gumik kukák lettek, beszereztem 4 új gurulót a nyári szezonra.
Méretet váltok, 215/40 helyett 215/45.
A téli szintén ez a méret, kényelmesebb vele autózni, és ezzel a mérettel nem csapom oda az asztfalra az alsó motorvédő burkolatot.
Gumi: Kormoran, 215/45R17 2020 46. Heti dot szám.

Cserélve lettek az alsó motortartó bakok (Birth), és a váltótartó bak, mert nagyon rázott már, alapjáraton és üresben.
A rázkódás enyhült, de nem szünt meg teljesen, üresben most is érezhető még.
Az egyik bakból, amire a nagyobb terhelés megy, gyárit kell vennem úgy érzem, hogy ez teljesen megszűnjön.
Cserélve lett a 2 első gumifékcső (TRW)
Illetve kezdett tökösödött a bal oldaldi külső féltengely gumiharang (Spidan), ezért ezt megelőzés céljából cseréltettem.

A nyári gumik kukák lettek, így korábban felkerült a téli szett.
Km óra állása: 280187 km



Ma meglátogattuk a szerelőmet, mivel január óta ismét belement, közel 10 ezer km az autóba.
Cserélve lett az olaj (Selenia 5w40 wr diesel), olajszűrő, levegőszűrő és az üzemanyagszűrő.
Km óra állása: 276468 km


Megcsináltam a szokásos éves pollenszűrő cserét, és elnyomtam egy klímabombát benne.
A pollenszűrőn nem sok kosz volt.


A 2 és fél éve vásárolt, kinyíló fejegység már hónapok óta befagyott, élvezhetetlen volt zenét hallgatni miatta a kocsiba.
Most egy egyszerű, de nagyszerű Sony fejegységre esett a választás. Usb és aux csatlakozási lehetősége van, telefont usb-n keresztül lehet csatlakoztatni.
Amire használom, arra pont tökéletes, szép hangzása van.
Sokkal szebben szól, mint a noname, elődje.


Már csak a TI ülésszett hiányzott az autóból, hogy minden TI jegy benne legyen.
Sikerült beszereznem az érdi bontóból.
Mai nap beszerelésre került, nagyon feldobta a belteret!




A két hátsó sárvédőív, a csere miatt újrafényezeve.
A tetőről lekerült a carbon fólia, szintén újrafényezve.
Márciusba meghúzták a parkolóba a kocsit, a jobb hátsó lökhárítónál, most az is javításra került.
Nagyon szép lett a fényezés.
Egy teljes napom elment a takarítasra, mire a port mindenhonnan kitakarítottam.





Tavalyi küszöbcserénél a sárvédőívek az akkori lakatos szerint nem voltak cserések, pedig ráfért volna!
1 év után újra elkezdett hólyagosodni az ívek mentén.
Kerestem másik lakatost, korrekten, szépen cserélte az ívet, az autó hátulja ki lett lakatolva. A belső ívek újra lettek peremezve, kezelve lettek.
Jelenleg fényezőnél van az autó, jövő hétvégére készül el.
A 2 sárvédőív Klokkerholm márka.







Egy kicsit ferdén állt a kormány, a kollegám beállitotta a futóművet, volt benne valamennyi eltérés.
A futóművet előtte átnézte, rendben volt vele minden, de amúgy kopogás sem volt hallható.


0
438
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 155
- 156
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8