- Típus:156 SW
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Kék
Kicsit több, mint 11.000 km belement az utóbbi olajcsere óta, úgyhogy ismét eljött az ideje.
Kapott még két, szép, új TYC fényszórót, így már látok is vele sötétben (persze egy 156-os világítása sose lesz elég jó, de ezt tudjuk jól)! :)
319000
Már elég régóta zavart, hogy folyamatosan felgyűrődik a szőnyeg, meg becsúszik a gázpedál alá, ami a kisebb gond, de néha beszorult a pedál a szőnyeg alá egy-egy tövig taposás után, ezzel vicces és kevésbé vicces helyzeteket teremtve.
Na mindegy, készítettem méretpontos szőnyeget.
Amint a képen is látszik, nem sikerült tökéletesre, pl a gázpedál alatt nem volt kivágva. Visszavittem, 10 perc alatt átszabták az igényeimnek megfelelően, ebből a szempontból nagyon korrektek voltak. Remélem javították a mintájukat. :)
Kértem a vezetőoldali szőnyegre elöl és hátul is tépőzárat, így esélye sincs mozogni a szőnyegnek!!! Így már tényleg szuper. :)
Az átszabottról sajnos nem csináltam képet, de mindenki el tudja képzelni szerintem. :)
https://autoszonyeg.com/
Mivel egy több ezer km-es nyaralás előtt álltunk, féltem. Féltem, hogy nem fogja bírni a kuplung a hosszú utat, a sok hegyi szakaszt, szerpentint.
Mehettünk volna egy offos autóval, és akkor lehetett volna még húzni-halasztani a kuplung-kettőstömegű cserét, de megérte volna? Nem hiszem. :)
312000
Most, hogy volt egy kis időm, rászántam magam egy "tavaszi" nagytakarításra.
Kapott új izzókat a tompítottba, ablaktörlőket elöl-hátul, üzemanyagszűrőt, pollenszűrőt, klímatisztítást.
309000
Ennek is eljött az ideje... Trélerre került a kis drága...
Kis égett szagot éreztem, amikor álltam volna be az udvarra, gyorsan leállítottam az autót, rövid keresgélés után megtaláltam a füst forrását. A vezérműszíj elkezdett lemászni. Nem mertem egyáltalán beindítani, úgyhogy betoltam az udvarba.
Tréler Zé-ékhez, szétszedték, és elvileg a vízpumpa adta meg magát, gyári hibás volt (bő 30.000 km-t bírt ki)
Kapott egy teljesen új vezérlés szettet, új főtengely szíjtárcsát, olajcserét, meg motorbakot, mert eléggé tropa volt.
Ja, a felső turbócső is ramaty állapotban volt, cserélve lett az is.
A motorbak csere miatt finomabban jár, a turbócső miatt pedig jobban húz, mint eddig. Ha ezt tudom, hamarabb kicseréltetem ezeket. :)
307900
Jöttek a jó idők, a klíma pedig nem volt túl erős, egy kis töltés kellett neki. :)
A hátsó futóműnél koppanás hallatszott bizonyos helyzetekben, ki lett cserélve a stabpálca, úgyhogy ez is elmúlt.
Felkerültek a nyári Dunlop gumik, a téliekbe ebben a szezonban 10.000 km ment, így összesen 19.000 km van bennük. Még legalább 2 szezont ki fognak bírni, ha ennyiket megyek velük. :)
304200
Két éve került hozzám a kocsi, elég sokat gondoztam, így szerencsére csak apróbb dolgok kellettek, hogy átmenjen a műszakin.
Kicsit nyöszörgött az eleje, de az egy pucolással és zsírozással elmúlt. Remélem így is marad.
Néha kigyulladt a fékbetét kopását jelző lámpa, ott pedig érintkezési probléma volt, szerencsére nem kellett a fékhez hozzányúlni.
A rendszámtábla világítása nem működött.
302000
Kb 14.000 km-t mentek a nyáriak. (az előző szezonban 13.500 km-t futottak, összesen így 27.500 van bennük)
294200