Mutasd

>> Esemény2019-10-19

Reggel nagy köd volt, így a kocsimosás elmaradt.
Sümegre érve kisütött a nap, eltűnt a köd. Kipróbáltam a sümegi mosót.
Örvényesre pont a pesti konvojjal egyszerre érkeztünk, amikor a második autó fordult be, akkor érkeztem. Pontosabban még akkor se lehetett volna találkozni ha megbeszéljük.
A parkoló lezárása után megjelen egy kék JTS. Mint kiderül a Cartárs kocsikázni indult és meglátta a sok Spidert. Visszajött megnézni hogy mit is csinálunk. (Utolsó kép) Majd az egész napra csatlakozott hozzánk. Próbáltuk rávenni hogy regisztráljon, remélem sikerül neki.
Reggeli jött hogy kitartsunk ebédig.
Kijelöltük az 1/100-as pályát és eldöntöttük hogy nincs szintidő. Mindenki megy egy kört és az nyer aki legjobban eltalálja az átlagot.
Elindultunk Badacsony felé, ott jobbra fordulva megmásztuk a hegyet. Tapolcára érve elmaradt a konvoj.
Visszamentünk Giuseppével és meglepve láttuk hogy az LHU defektet kapott. Itt készült az ötödik kép amin jól látszik a magyar virtus: egy dolgozik, a többi nézi :-)
Egy darabig gumist kerestünk, de feladtuk, de ez egy másik történet.
Az Ötvös Csöpi ponton megírtuk a Zselé által készített tesztet. Mint később kiderült nekem a 10-ből 8-at sikerült eltalálnom, ezzel nyertem.
Az LHU nélkül (hazaindultak mankókeréken) visszatértünk a Huszárba ebédelni.
Itt kitöltöttük az általam összehozott Spider tesztet, ami Zselének sikerült a legjobban.
Itt derült ki hogy az 1/100-at gtviktor nyerte.
A nap méltó befejezése volt az idénynek...

Ma 333 km-t mentünk, az odautat leszámítva nyitott tetővel.
Hazaérve 78.167 km-t mutatott a számláló. Nagy valószínűséggel ezzel az állással megyünk téli álomra.
69.652 km-el kezdtük az idei szezont, ami 8.515 km-es volt.

 
>> Egyéb2019-09-14

2018.05.12-én volt az Őrségben a XIX. Selenia Rally.
Ma egy lelkes csapat újra végigment az útvonalon.
Giuseppével képviseltük a fedél nélküli szekciót.

 
>> Esemény2019-09-12

A tegnapi időpontot átraktuk mára.
Jó is volt, mert tegnap jött meg a biztosítótól az igazolás egy zöldkártya formájában.
PHuBi-t egyedül teljesítette a vizsgát, amikor elhoztam nem volt rá panasz.
Óraállás: 77.565 km

Mióta nálam van 22.065 km-t tettünk meg :-)

 
>> Szerviz2019-09-11

Húztam egy kicsit a kéziféken hogy holnap ne kifogásolják a műszakin hogy fent fog.
Ja, megjött a zöldkártya is a biztosítótól.

 
>> Szerviz2019-09-08

Készülünk a szerdai műszaki vizsgára. A lámpákat próbálgatva feltűnt hogy nincs hátsó ködlámpa. Aztán eszembe jutott hogy egyszer már feltűnt a hiány, de nem foglalkoztam vele.
Most utána néztem.
A kapcsolója ugyan az mint a km nullázó és a tankajtó esetében. A baja is ugyan az volt, Szétszed, kitakarít, visszarak, sört bont.
Felkészültünk a vizsgára.
Ja, az akkut rádugtam a töltőre mert régóta nem ment PHuBi.

 
>> Szerviz2019-08-09

Anno egy nyitásnál szétesett a tetőt rögzítő kampó. Akkor sikerült megoldani a dolgot, de tegnapelőtt újra kiesett a pecek (a régi első képen ott van), de most már meg se találtam. Szerencsére anno csináltam egy rajzot a garázs táblájára, így meg tudtam csináltatni.
Az eredeti pecek szűk részét fel kellett fúrni 6-os fúróval, a másikat már nem.
Csavar be, önzáró anya rá.
Kész, mehetek sört bontani.

 
>> Egyéb2019-08-09

A magassági pontokat tartalmazó táblázatomat újra kiértékeltem. Az eredmény:
- összesen 729 magassági pont
- reálisan bejárható: 708 (pl. a földút alapú pontok kiesnek)
- Autóval járható: 652 pont - megvolt: 176
- Autóval járható hágó: 575 - megvolt: 131
- Autóval járható magassági pont: 77 - megvolt: 45
- Gyalogosan elérhető (pl. felvonóval): 75 pont - megvolt: 41
- Összesen 395.021 méter
- A legmélyebb pont: -2.480 m

A levadászott pontok megoszlása autók szerint (volt ahol több autóval is jártam):

1. - Spider "Pók" : 60 db - legmagasabb: 2.829 m - összesen: 109.317 m
2. - Spider "PHuBi" : 60 db - legmagasabb: 2.802 m - összesen: 93.001 m
3. - Giulietta: 52 db - legmagasabb: 2.652 m - összesen: 71.429 m
4. - Autó nélkül: 41 db - legmagasabb: 3.842 m - összesen: 97.208 m
5. - Alfa 159: 11 db - legmagasabb: 1.793 m - összesen: 14.783 m
6. - OFF: 6 db - legmagasabb: 1.209 m - összesen: 4.631 m
7. - Alfa 156 SW: 5 db - legmagasabb: 1.121 m - összesen:4.652 m

 
>> Esemény2019-07-13

Köszönet a szervezőknek a mai napért!

Számomra anno 2016-ban valami megváltozott City ügyben, amit azóta sem sikerült visszacsinálni. Számomra kicsit olyan mit egy fesztivál ahová csak Alfával lehet bemenni.

Továbbra sem volt előre váltott jegy, konvoj tervezés, visszaszámlálás, lázas készülődés.
Sőt már elalvás is lett ma reggel.
Fényképezőt se vittem magammal. Anno volt hogy 350(!) képpel jöttem haza, ma három készült a telefonnal...

Továbbra is minden elismerésem és köszönet a szervezőknek!
A napot azok a Cartársak tették széppé akiknek a kocsiját meg tudtuk nézni, akikkel beszélgetni tudtunk, kávéztunk. Ha nincs ez a rendezvény velük se találkozhattam volna.
No meg Rákóczi és Vályi a színpadon.

A parkolás továbbra sem méltó az Alfához, a fűben rengeteg fa és egyéb dolog...
Semmiféle Alfás cuccot sem sikerült venni, mert nem volt kitől. Régebben még Alfás bőrönd is volt, most már egy eredeti alfás sapka sem...
Az étel-ital ellátás ellenben egyre jobb, ennek ellenére továbbra is Örvényesre mentünk a Huszár étterembe ebédelni.
Személy szerint nagyon zavart az örökös tucc-tucc zene, de tudom ma ez kell, hát legyen. Kár hogy miatta nem lehetett meghallgatni az autókba épített cuccokat.
Összességében jó nap volt, de továbbra is keresem ami elveszett...