Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> Blog
Elkezdett szorulni a váltás, először ellenőriztem egy olaj szintet ami rendben volt, úgy hogy bíztam benne hogy a rudazat kenési gondja okozhatja. Leszereltem a kipufogót, aztán le engedtem az alagútban a váltórúd és kézifék tartó konzolt, minden csavar a helyén, tehát meg zsíroztam és jó lett. Most újra könnyű ;-)
Felrakattam a új gumikat (Barum Bravuris 3HM 195/50 R15 82V) + centírozás+ 4 új szelep (15' Speedline-ra)
Jorjie cartárstól megvettem a gyári dísztárcsákat, aminek örülök hogy lett és hogy jó állapotban vannak :) 4000,- + posta. Van még egy szett dísztárcsa, gyári, de azokat meg le kell fújni mert kopott állapotuak, tartalékba lesznek.
Hirtelen jött a gumi váltás, mert a téli gumi bal elől szál szakadásos lett :/ érintőlegesen hozzáért egy magasabb patkához kB 5 km/h-val. Nem gondoltam volna :/. Pont ma jött meg Jorjie cartárstól a gyári dísztárcsák, amit köszönök neki ;) KB. egy fél hónapra még feltehettem volna őket
Ki lyukadt a másfél éves olaj hűtő. Ideiglenesen kikötésre került míg lesz más megoldás. A terv hogy megkapja a TS szervo olaj hűtő csövet, hogy ne legyen macera az olaj hűtő. 6 év alatt a harmadik lett beszerelve. Az első kettő használt volt. Előtte a műanyag légterelő, úgy hogy nem hinném hogy kavics okozta, hanem simán csak gyenge hűtők lehetnek ezek.
Megadta magát a féltengely. Gyorsításkor elkezdett kattogni.... Csere ;-)
Itt is el jött az idő a cserére. Itt nincs spoiler, de a spoileres gázrugót kapta meg hogy szépen felemelje a csomagtartót nagyobb erőfeszítés nélkül ;-)
El jött a csere ideje. A régi már kalaptartó nélkül is nehezen tartotta meg a csomagtartót ilyen téli időkben.
Az újjal elég 30-40%ig fel emelni a csomagtartót, onnantól megy magától kalaptartóval ;-) Spoileres kivitel.