Kevés fejtér, nincs csomagtér, kemény futómű, a hátsó ülésről ne is beszéljünk... IMÁDOM!!!!
Viccet félretéve. Lesz vele munka míg olyan állapotba hozom, amilyen nekem megfelel.
- Sofőr ajtóba valami zörög ✓
(update 2016.07.26: Megszüntettem a zörgést. Az ablakemelő motor rugója zörgött ahogy hozzáért az ajtó lemezéhez. Rosszul volt visszatéve. Az előző tulaj mondta, hogy nemrég cserélték a motort, mert a régi tönkrement. Ha már leszedtem az ajtókárpitot kifújtam üregvédővel az ajtó alját.)
- Hamust nem lehet normálisan bezárni ✓
(Ezt már orvosoltam, arrébb tettem néhány foggal a tető fogaskerekét)
- a váltógomb és a kézifékkar még a búcsúba se állá meg a helyét. Mindenképp cserélni kell!! ✓
(update:2016.07.29: Váltógomb cserélve
2017.03.07: Kézifékkar cserélve gyárira)
- Anyós oldali ajtó kédergumija eléggé fáradt. Nagy tempónál befúj a menetszél az ablak és a gumi közt.✓
(update:2016.08.18: javítva)
- A csomagtartó kédergumija sok helyen el van szakadva.✓
(update:2016.08.08: Cserélve jó állapotú bontottra)
- Egy teljes polír mindenképp szükséges
- a gyári központi zár vezérlő nem működik, előző tulajok valamelyike rakatott bele utángyártott vezérlőt. Majd ennek utána kell járni, hogy a kulcsról lehessen nyitni - zárni✓
(update:2016.08.22:Klikk...)
- az antenna motorja nem működik ✓
(update: Persze hogy nem működik, mert nem motoros antenna van benne :-)
(update 2016.12.12: Cserélve elektromosra)
- a hátsó kipufogódob elég csálén áll alatta. ✓
(update 2016.08.02: megigazítva)
Az üléseket elkezdtem kipucolni, mert szinte szürkék voltak a sok retektől. ✓
14 éves voltam mikor először láttam GTV-t testközelből. Akkor még elérhetetlen álomnak tűnt számomra. Eddig kellett várni, hogy elmenjen az eszem. Nézegettem 3.0 V6-ot 2.0 V6 turbót, de elég gyenge a hazai felhozatal a használt autó piacon ezekből a modellekből. Aztán megláttam Őt. Fényképeken tetszett, igaz hogy nem V6, de adtam neki egy esélyt, győzött a józanabbik ész. Elmentünk megnézni. Mikor megpillantottam már tudtam hogy GTV tulaj vagyok. Körbejártuk, alánéztünk, kipróbáltuk, megalkudtunk és kezdődhet a hátralévő közös életünk. Ennek a kis autónak 14 évet kellet várni, hogy rám találjon. Gyerekkori álmom vált valóra.
km állás: 102.059km
Egy régebbi tulaj.
A mai nappal új gazdára talált szeretett kis autóm. 4évet, 1hónapot, 16napot és 27.137km-t voltunk együtt. Meghirdettem, vártam, vártam, egy-két komolytalan érdeklődőn kívül nem volt sok jelentkező. Aztán egy napon csörgött a telefonom. Eljöttek, megnézték, megegyeztünk, elvitték. Remélem az új tulajnak is annyi örömöt fog szerezni és annyira szeretni fogják mint én. :-( :-(
Km állás: 218.181km
Mióta nem használom a kocsit télen és nem cserélgetem a téli-nyári kerekeket nem is figyeltem a fékek kopását.
Az történt, hogy nyaralni mentünk a Balatonhoz és odafelé úton iszonyú fémes hangra lettem figyelmes. Elkopott az egyik hátsó fékbetét. :-(
Amint hazaértünk vásárlás, csere, boldogság.
km állás: 218.100
Igazából a réginek se volt sok baja, csak egy kicsit használt volt, a pótkulcson meg nincsenek nyomógombok. Úgyhogy e-bay-eztem egyet. Nagyon jó minőségű, szép. Az elektronikát, a kulcsszárat és az immo chippet átraktam és kész. Van egy új kulcs .-)
Ha a 156 kapott ilyet akkor a kistestvér se maradjon ki a sorból. A beszerelés itt sem jelentett gondot, nagyon egyszerűen ment.
A múltkoriban láttam itt az Amore-n egy szépen kivitelezett megoldást, miként lehet kiváltani a szivargyújtót USB csatlakozóvá. Mivel nem dohányzom és már untam hogy nem találok olyan átalakítót ami nem esik ki a helyéről, rendeltem a sárga testvérektől egy ilyen ketyerét. Nagyon egyszerű volt kicserélni, minimális farigcsálás kellett csak. Még a csatlakozók is jók voltak, úgyhogy bármikor visszaállítható a gyári állapot.
Kapott a kocsi két szép új emblémát. A régiekkel se volt baj, de haladunk a korral :-)
km állás: 217.000km
Ismét eljöt az ideje, hogy felkerüljenek a nyári kerekek.
Arra lettem figyelmes, hogy hidegbe reggeli indításkor nem úgy jár a motor, ahogy azt megszoktam. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, ráfogtam a hidegre. De ahogy bejöttek a jobb idők ugyanúgy egyenetlenül járt a motor, mint korábban. Sőt már nem csak hidegen. Elvittem hát a szerelőhöz. Megállapították hogy az egyik porlasztó lesz a ludas. Intéztem egy bontottat, merthogy nem igazán típushiba az 1.9 JTD-nél. Gondoltam adok egy esélyt. Szerencsére cserekor sikerült a leszorító tőcsavart beletörni. Csak gyáriba lehet rendelni kemény 290Ft/db áron :-) Megrendeltem, megérkezett, kicseréltük. Minden jó!