Ma megejtettem az eredetvizsgát. Illetve Cs.Roberto cartárstól beszereztem egy szebb váltógombot.
Majd otthon volt egy kis időm így kiüregvédőztem az összes ajtót. Az anyós oldaliba meglepetést is találtam 2db autómosó szivacs személyében. Szerintem nem gyári tartozék :-) Még jó hogy nem cigit csempésztek benne.




Kevés fejtér, nincs csomagtér, kemény futómű, a hátsó ülésről ne is beszéljünk... IMÁDOM!!!!
Viccet félretéve. Lesz vele munka míg olyan állapotba hozom, amilyen nekem megfelel.
- Sofőr ajtóba valami zörög ✓
(update 2016.07.26: Megszüntettem a zörgést. Az ablakemelő motor rugója zörgött ahogy hozzáért az ajtó lemezéhez. Rosszul volt visszatéve. Az előző tulaj mondta, hogy nemrég cserélték a motort, mert a régi tönkrement. Ha már leszedtem az ajtókárpitot kifújtam üregvédővel az ajtó alját.)
- Hamust nem lehet normálisan bezárni ✓
(Ezt már orvosoltam, arrébb tettem néhány foggal a tető fogaskerekét)
- a váltógomb és a kézifékkar még a búcsúba se állá meg a helyét. Mindenképp cserélni kell!! ✓
(update:2016.07.29: Váltógomb cserélve
2017.03.07: Kézifékkar cserélve gyárira)
- Anyós oldali ajtó kédergumija eléggé fáradt. Nagy tempónál befúj a menetszél az ablak és a gumi közt.✓
(update:2016.08.18: javítva)
- A csomagtartó kédergumija sok helyen el van szakadva.✓
(update:2016.08.08: Cserélve jó állapotú bontottra)
- Egy teljes polír mindenképp szükséges
- a gyári központi zár vezérlő nem működik, előző tulajok valamelyike rakatott bele utángyártott vezérlőt. Majd ennek utána kell járni, hogy a kulcsról lehessen nyitni - zárni✓
(update:2016.08.22:Klikk...)
- az antenna motorja nem működik ✓
(update: Persze hogy nem működik, mert nem motoros antenna van benne :-)
(update 2016.12.12: Cserélve elektromosra)
- a hátsó kipufogódob elég csálén áll alatta. ✓
(update 2016.08.02: megigazítva)
Az üléseket elkezdtem kipucolni, mert szinte szürkék voltak a sok retektől. ✓








14 éves voltam mikor először láttam GTV-t testközelből. Akkor még elérhetetlen álomnak tűnt számomra. Eddig kellett várni, hogy elmenjen az eszem. Nézegettem 3.0 V6-ot 2.0 V6 turbót, de elég gyenge a hazai felhozatal a használt autó piacon ezekből a modellekből. Aztán megláttam Őt. Fényképeken tetszett, igaz hogy nem V6, de adtam neki egy esélyt, győzött a józanabbik ész. Elmentünk megnézni. Mikor megpillantottam már tudtam hogy GTV tulaj vagyok. Körbejártuk, alánéztünk, kipróbáltuk, megalkudtunk és kezdődhet a hátralévő közös életünk. Ennek a kis autónak 14 évet kellet várni, hogy rám találjon. Gyerekkori álmom vált valóra.
km állás: 102.059km
Egy régebbi tulaj.





A mai nappal új gazdára talált szeretett kis autóm. 4évet, 1hónapot, 16napot és 27.137km-t voltunk együtt. Meghirdettem, vártam, vártam, egy-két komolytalan érdeklődőn kívül nem volt sok jelentkező. Aztán egy napon csörgött a telefonom. Eljöttek, megnézték, megegyeztünk, elvitték. Remélem az új tulajnak is annyi örömöt fog szerezni és annyira szeretni fogják mint én. :-( :-(
Km állás: 218.181km







Mióta nem használom a kocsit télen és nem cserélgetem a téli-nyári kerekeket nem is figyeltem a fékek kopását.
Az történt, hogy nyaralni mentünk a Balatonhoz és odafelé úton iszonyú fémes hangra lettem figyelmes. Elkopott az egyik hátsó fékbetét. :-(
Amint hazaértünk vásárlás, csere, boldogság.
km állás: 218.100

Igazából a réginek se volt sok baja, csak egy kicsit használt volt, a pótkulcson meg nincsenek nyomógombok. Úgyhogy e-bay-eztem egyet. Nagyon jó minőségű, szép. Az elektronikát, a kulcsszárat és az immo chippet átraktam és kész. Van egy új kulcs .-)



Ha a 156 kapott ilyet akkor a kistestvér se maradjon ki a sorból. A beszerelés itt sem jelentett gondot, nagyon egyszerűen ment.



A múltkoriban láttam itt az Amore-n egy szépen kivitelezett megoldást, miként lehet kiváltani a szivargyújtót USB csatlakozóvá. Mivel nem dohányzom és már untam hogy nem találok olyan átalakítót ami nem esik ki a helyéről, rendeltem a sárga testvérektől egy ilyen ketyerét. Nagyon egyszerű volt kicserélni, minimális farigcsálás kellett csak. Még a csatlakozók is jók voltak, úgyhogy bármikor visszaállítható a gyári állapot.


Kapott a kocsi két szép új emblémát. A régiekkel se volt baj, de haladunk a korral :-)
km állás: 217.000km



Ismét eljöt az ideje, hogy felkerüljenek a nyári kerekek.

