Bekerült a gépbe egy Novitec tuningbox. Az olx-en akadtam rá, egész jó áron hirdették. Első benyomás: sokkal nyomatékosabb lett a kocsi, jobban gyorsul. Igaz, hogy eddig is tökéletesen meg voltam elégedve a 115LE-vel, de így egy kicsivel kellemesebb az autózás. :-)
Már alig vártam, hogy egy kicsit jobb idő legyen és konzerválhatom a kocsi belsejét. A Decathlonba vettem lónyereghez való tisztírót és ápolót. Az amúgy tisztának tűnt ülésekről rengeteg kosz jött le.
Volt egy kis szabad időm. Szétszedtem és kitakarítottam az EGR szelepet. Ráfért. Teljesen meg volt szorulva a tengelye. (Egy kis WD40 csodákra képes) A MAP szenzort is kipucoltam.
Km állás: 169.294km
Mivel a 147-nél is cseréltem a hűtővizet, egy füst alatt itt is megcsináltam. :-)
Hétvégén lecseréltem a hűtővizet, mert elég koszosnak tűnt. Kitakarítottam a kiegyenlítő tartályt is. Majdnem olyan lett, mint az új. :-) Észrevettem, hogy a felső motorkitámasztó szét van szakadva, úgyhogy az is cserélve lett.
Felkerült még az indexek alá az alfa tetoválás és a hátuljára a saját céges reklám :-)
Vásárlás utáni kötelező szerviz + futómű apróságok:
- Vezérlés + vízpumpa
- Olajcsere
- Üzemanyagszűrő csere
- 1db axiál csukló
- 2db hátsó hosszkitámasztó
- 2db hátsó hídszilent
- kipufogótartó gumibakok
- 2db féltengely gumiharang (külső)
km állás: 168.840km
Beszereztem a Láng autóalkatrészbe 2db fehér depo márkájú oldalindexet kemény 1800Ft-ért.
A felnikre az olx-en akadtam rá. 16"-os Spider felni. Nem üt, nincs benne tojás. Esztétikailag nem túl szép, de azon majd segítünk. Jó kis nyári felni lesz belőle :-)
Már néhány napja használjuk a kocsit. Van néhány apróbb hibája, amit orvosolni kell.
- Anyós oldalon a biztonsági öv kis pöcke hiányzik, ami megakadályozza hogy a csatt leessen az aljára ✓ (update: pótolva)
- A fényszórómagasságot nem lehet állítani. A kapcsoló működik, a műszerfalon is visszajelzi, de a motorok nem mennek.
- A csúnya, kopott első emblémát mindenképp cserélni kell. ✓ (update: megtörtént)
- A távirányítóról nem lehet kinyitni a csomagtérajtót. ✓ (update: szétszedtem a kulcsot, a kis mikrokapcsoló hiányzott. Vettem kemény 80Ft-ért, visszaforrasztottam, most már működik)
Megérkezett, itt van, örülünk. :-)
Km állás: 168.025km
Az axial csukló és a kormányösszekötő cseréje után elengedhetetlen a futóműállítás.
Km óra állás: 212.475km
3
585