Blog >> henger

>> Szervizgergo_155 // Alfa 155 1.8 T.S. Sport // 2016-05-17

Nem volt időm beírni de az alábbí dolgok lettek az utobbi 2-3 hétben csinálgatva.

Georgetól szerzett fantasztikus sportszettes belső. Ülések, Ajtókárpitok. A padló megmaradt világosnak és a műszerfal alja is. Szerintem ez a két szín kombinációja nagyon jót tett a beltérnek, nem túl sötét nem túl világos. Köszönöm Georgenak és Marklarnak.

Kapott új gumokat Dunlop SP Sport 01-eket, majdnem újak, tökéletes. 205/50/15

A kuplungom néha úgy gondolta lent maradna, eléggé egyértelműen azt mutatta a főhenger hogy akkor ő itt feladná a küzdelmet. Ha már ott volt nem csak a kuplung főhenger lett hanem a munkahenger is lett cserélve, természetesen új fékolajat kapott(DOT4) minden szépen légtelenítve.
nem maradhatott ki a szervó olaj csere sem, eléggé csúnya volt már.
Az utas oldali ablak már egy ideje nem akart megmozdulni, ezért az ajtó szét lett kapva, új motor teljes szerkezettel ami szépen ki lett pucolva, Ezt is Marklarnak köszönhetem.

A hűtővíz mióta nálam van a kocsi nem lett cserélve de erre is rászántuk magunkat mikor lekaptuk a kocsi elejét TSigával, ahol a tartó elemek meg lettek igazítgatva, lámpák ki lettek pucolva, szóval elől minden a helyén. Ezt nagyon köszönöm TSigának ;). Sok sok más is lett vége cserélve, leginkább a beltérbe, takaró elemek, patentok, csavarok, visszajelzők.
Az kipufogó tartó gumi is kilehelte magát, ennek a cseréje nagyobb gáz volt mint gondoltam.
Ami annyira nem lényeges de kapott hátra egy új ládát és erősítőt, szebb is, erősebb is.

Most a szerencsétlenül betört bal első ködlámpa hiányzik amit a héten Marklarral leüzletelünk, és a hátsó dupla kerek kipufogó végek helyére megy két szép ovál. Sajnos a felexi csövet is cserélni kell, letérdelt. Na meg egy olaj szint jeladó, sajnos az is megadta magát.

Még a Totalcar Parkoló parádé is belefért.

>> SzervizJulesTS // Alfa 156 1.8 TS // 2015-03-15

Pár napja, kezdte azt játszani a kuplung, hogy a pedál nem jött föl teljesen. Gyorsan utána is néztem a neten, hogy milyen problémák szoktak vele előfordulni. Úgy is döntöttem, hogy a kuplung főhenger lesz a hibás, mert a munkahenger okosan a váltó belsejébe van elrejtve... A 4 óra alatt kiszedhető váltó nem túl csábító...
Azért egy légtelenítést megpróbáltam, aminek az lett az eredménye, hogy a kuplung még annyira sem emel ki mint eddig, viszont kiderült, hogy a kuplung pedál rúdja nem húzza vissza a dugattyút és azt a rugó sem tolja vissza... Vettem is új kuplung főhengert, ki is cseréltem gyorsan. Szépen működik az új. A fékben is lecseréltem a fekete folyadékot ami benne volt és ha már le kellett hozzá szedni a kerekeket, a nyári felnik mentek vissza.

>> SzervizChrisVaughn // Alfa GT 2.0 JTS Distinctive // 2013-04-20

Megcsináltattam a kötelező, vásárlás utáni nagy szervit (még kicsit többet is). A következőket kapta az autó:

-vezérműszíj (Dayco szett)
-hosszbordás szíj (Continental szett)
-vezető és feszítő görgők (Dayco szett)
-vízpumpa (Continental szett)
-olaj (Selenia Racing 10W60)
-olaj és levegőszűrő (Knecht)
-pollenszűrő
-vezérlésmódosító
-hengerfejek felújítása (sikoltatás, szelepek, hidrotőkék, szimreingek cseréje)
-új hengerfejtömítés, szívósortömítés, hengerfejcsavar garnitúra
-olajteknő kitisztíttatása


137.100km volt az autóban vásárláskor.
138.000-nél nagy szerviz.
Össz. költségem 271.000HuF
Eredmény: gyakorlatilag új motor, 7literes fogyasztás (vidéken, nem országút!), jobb teljesítmény. :)

Új gazda, ezért úgy gondoltam ezeket mindenképp érdemes megcsináltatni.