Blog >> 166
Nehéz szívvel, de megváltam a 18as sokküllős gyári aluktól.... Hál istennek jó helyre kerültek....Ferko cartárs nagyvadát ékesítik már!
Sokat agyaltam mi legyen helyette....
Végül vadi új 18-as füstezüst quadrifoglio style szettre esett a választás. Kicsit aggódtam hogy fog állni rajta mert a neten sehol nem találtam képet olyan 166ról ami ilyen papucsokat hordana.
De nem bántam meg... Élőben elképesztő, főleg ezzel a színnel 😀



A hideg beálltával gázolajszag kezdett bejönni az utastérbe.... Gyorsan kiderült hogy a magasnyomású a végét járja.... Felújították és megszűnt a szag, és persze nem is ereszti már a gázolajat!
Megtörtént az olajcsere minden szűrővel...... 302000km
Az első keresztstabrúd két szilentje is cserélve!
Ja, leápoltam mindent, ami bőr a beltérben!
Elég hangos lett a kipufogó, úgyhogy elvittem a Kipufogó Klinikára. Gyári hátsó dobot nem sikerült szerezni, ezért gyártottak egyet a Nagy Vadnak.
Most újra béke és csend honol, ahogy ennél az autónál szeretem. :-)

Menet közben visszaesett a hűtővíz hőmérséklete 70 fokra. Termosztat és hőgomba cserélve lett.
CALORSTAT
289 000 km


Az enyémben is berepedezett a könyöklő műbőr borítása. Aliról rendeltem 0,3-0,5mm-es fekete bőrt, ami túl vékonynak bizonyult, ezért egy textildarabot ragasztottam hozzá.
-maradt egy könyöklőre elegendő bőr, ha valakit érdekelne





Végre beraktam a rég megvásárolt vadi új váltógombot.Először nehezen mozdult meg a régi,de utána könnyen lehúztam kézzel!Előtte lefújattam matt lakkal hogy ne kopjon le a kaligráfia,mint a régiről!
Milyen régóta vágytam rá...Végre ez IS meglett!!!

Egyszercsak kattanó hang jött ki a bal hátsó ajtóból miközben engedtem volna fel az ablakot!Ezután már csak lefelé ment,felfelé pedig csak kézzel tudtam feltolni!Na jó.....kárpit le.....majd látom hogy az a kék műanyag bizbasz amihez a bovdeneket rögzítjük kettétört!Neten rendeltem egy másikat majd egy hozzáértővel berakattam....nem volt egyszerű,volt benne egy kis rögtönzés,de megoldódott!Végre újra működik....