Nos, végre eljött az idő nálam is, hogy neki essek ennek az utálatos alkatrésznek a tisztításához. Utána olvastam sok blogban itt az Amorén mi ennek a menete.
Jelentem, kész lett..... Bár azt olvastam, hogy könnyű művelet lesz, hát nekem azért nem volt az :-)
Na sebaj, majd a kövi könnyebb lesz mert már tudom mit hogyan kell :-)
Sajna a nagy izgalomban el felejtettem képet csinálni hogyan is nézett ki, de aki már csinálta az tudja.
Nem mellesleg hamár EGR szelep, akkor a pillangó szelepet is leszedtem és azt is kipucoltam.
Hozzá valók:
- egy flakon féktisztító (had menjen neki :-) )
- fél flakon hideg zsíroldó ( well done )
- és egy kis benzin
Kiváncsi leszek hogy fog muzsikáli most az autó és mennyire lesz észre vehető. Azt olvastam, hogy sokkal jobb lesz... Na majd kiderül :-)
Km óra állás: 279.416
Felkerült az új Hankook nyári. Eszméletlen jó, mintha másik autóm lenne. A Nokian után sokkal halkabb, puhább. Mintha másik futóművem lenne.
http://www.gumiabroncs.hu/index.php?page=shop.product_details&product_id=6761&category_id=2&option=com_virtuemart
Hankook Ventus Prime² (K115) műszaki jellemzői:
1. Optimalilzált talajnyomás-eloszlás a nedves úton való nagyfokú tapadás érdekében
- A Multi-Tread Radius Technology (több sugaras profil technológia) a lehető legjobb kapcsolatot biztosítja az útfelülettel a kiváló kezelhetőség és nagy fékezőerő érdekében, különösen vizes útfelületen, éles kanyarokban és nagyon nagy sebesség mellett.
2. Ideális kezelhetőség és hosszabb élettartam
- A Hankook által szabadalmaztatott SCCT (Stiffness Control Contour Theory - szabályozott merevségű kontúr elmélet) segít a nagyon egyenletes talajnyomás-eloszlás elérésében a kisebb mértékű kopás érdekében.
3. Bionikus tervezés és asszimmetrikus profil kialakítás
- Az asszimmetrikus profil kialakítás lehetővé teszi a kiváló akvaplaning értékek, elsőrendű kezelhetőség és pontos kormányzási visszajelzés kombinációját.
- Egy ragadozó nagymacska foga adta az inspirációt a futófelület külső mintázati elemeine tervezéséhez, amelyek fecskefarkkötéssel tapadnak az útfelületre, folyamatosan optimális vonóerőátvitelt biztosítva, ami így jelentősen javítja a kanyarstabilitást nedves és száraz úton egyaránt.
4. Javított teljesítőképesség és környezetkímélő jellemzők
- A Ventus Prime2 gyártási eljárásában alkalmazott hibrid szilika futófelületi keverék új hibrid polimerláncai és nano-részecskéi maximálisra növelik a tapadást nedves úton, illetve jelentősen növelik afutófelület tartósságát és az üzemanyag hatékony felhasználását.
2014.01.28:
Hosszas gondolkodás után úgy döntöttünk a párommal, hogy kell egy autó. Átnézve a típusokat és figyelembe véve a használatot a 166 mellett döntöttünk.
Elindult a keresgélés....
Ha már 166 akkor én szerettem volna, ha 3.0 V6 :-D lett volna. Ki is lett nézve első körben Whiteshark autója ami nagyon nagyon szép és tökéletes lett volna. Így, hát osztottunk szoroztunk és az eredmény az lett, hogy fájó szívvel de le kell mondani róla.
Újabb keresgélés után találtunk rá mex86 dízeljére. Előzetes informálódás és egyeztetés után elmentünk Győrbe és megnéztük. Nos a képek nem hazudtak, az autó jó állapotban van, dinamikus és nagyon kényelmes. Annyira megtetszett nekünk, hogy ki is fizettük és elhoztuk haza.
A haza úton minden rendben volt tökéletesen megy az 5 henger és az étvágya is rendben van, eddig az átlag 6Liter/100km
Jelenleg éppen készülünk Zé mesterhez egy komplett vezérlés cserére amit mex86(Balázs) volt olyan kedves és ajándékba adott nekünk a vásárláskor.
Remélem még hosszú hosszú boldog kilométerek várnak majd ránk és ígérem rendes és gondos gazdája leszek ennek a szépségnek.
Köszönet a sok segítségért a NagyVadas topick lakoknak és külön köszönet Andynek is. Nélkülük most nem lenne ilyen szép autó a háznál. :-)
KM: 253102km
288150 km
Teljes hátsó futómű felújítás, és részleges első. (felső lengőkarok)
A központi zár vezetoldali motorja bemondta az unalmast....ugyhogy csere.....most már újra le birom zárni a bellát:D!
a vezetőoldali ablakemelőgomb megadta magát ugyhogy csere!
Thanks Grande Bandi
ismerőssel újrafényeztettem mind a négy felnit.....széép lett.....és nem is fájt sokba:D!
a cooler tetejéről a szívócsonkra csatlakozó cső szétrepedt!ezért volt a teljesítménycsökkenéshál istennek gyorsban tudtam szerezni egyet!
thanks grande bandi,surci
hosszú keresgetés után sikerült rátalálni hőn áhítottt felnieimre:)!ma fel is rakattam őket!az örömmérőm csúcsértéket mutat:)!
nagyon imbolygott az autó fara,először azt hittem gumi,de mondták hogy ez futóműproblema!
a szerelővel beállítottuk a gyári adatra,azóta tökéletes!!!!