Blog >> kulcs
Az egyik kulcsomhoz még viszonylag korán beszereztem egy gyári, piros kulcs hátlapot. Nagyon jól néz ki a színes kulcs és a fekete-piros belsővel jól is harmonizál.
Kaptam viszont egy zöldet (Montreal verde) is ajándékba, amit feltettem a pótkulcsra. Meg akkor már rátettem arra is azt a szép kulcstartót, amit szintén kaptam nemrég. Ez bármennyire is tetszik, fémből van, így a "használós" kulcsra nem merném rátenni, mert összekarcolná, koptatná a környezetét, de a pótkulcson jó helye van.
Kicseréltük a régi, kifakult és széthulló logókat szép újakra. A klasszikus, régi, arany színűt választottuk. Felkerültek a felnihez illő, ezüst színű, színes logós szelepsapkák. A kulcsház matrica is megszépült, illetve a beltér egyetlen apró hibáját is eltüntettük. :)
Ez szintén egy olyan tartozék volt, az alu tanksapkához hasonlóan, amit még rendelés előtt kinéztem magamnak. A fekete-piros beltérhez jól passzol, meg amúgy is jobban illik egy Quadrifoglio-hoz egy tüzes piros kulcs, mint egy matt fekete.
Megrendeltem tehát Budaörsön az eredeti kiegészítőt. Néztem egyéb forrásokat is neten, de Kínából rendelve sem lett volna sokkal olcsóbb, cserébe bizonytalan lett volna a végeredmény. Hát ez van. Nem úr, aki nem herdál :D
Sajnos csak egy kulcsot adtak Bellához és ezt pótolni akartam mivel az új biztosításhoz kellett a két kulcs így kénytelen voltam egy héten belül elintézni.
Őszintén kicsit később akartam ezzel foglalkozni :)
Liqiud cartárs segítségének köszönhetően én is Pápán a kulcs zár szervízben csináltattam.
Mégegyszer köszi a tippet és a matricát is Sanyi! :)
A kocsi kell hozzá illetve az egész művelet egy órán belül megvolt.
Utolsó tankolás után közvetlenül, alapjáraton néha furán bedadogott a motor (tegnap előtt). Hibát viszont csak tegnap este tárolt be, alacsonyabb fordulatszámnál, kövérebb gázadásra. Kezdetnek a kettes hengernél ellenőriztem a gyertyákat (jónak tűntek), majd kicseréltem a trafót. Csak most vettem észre, hogy a trafóról lelehet húzni a gyertykábelt. Na ez jó oxidos volt. Átnéztem a többi trafónál is, még kettőnél nézett ki ugyan így. Kipucoltam őket. Remélem jó lesz.
A kulcs hiba, meg gondolom abból adódik, hogy másoltattam kulcsot, hogy legyen egy tartalék, és az immo, meg az elektronika még a régi központi egységhez való benne.
Illetve megejtettem a kerekek átforgatását is, így kb 3000km után.
Az egyszem kulcs amit kaptam az autóhoz, elég leharcolt állapotban volt, ezért rendeltem e-bayről új kulcsházat. Persze, nem olyat rendeltem, hogy passzoljon bele az immo chip, de ebben az irányban megoldható... A kulcs szétszedésénél kiderült, hogy egyrészt már ragasztgatták az oldalát. Nem is értem ninek, mikor elég jól megtartja magát ragasztás nélkül is. Másrészt meg hiányzott a panelről a csomagtérnyitás mikrokapcsolója. Majd idővel ezt is pótolni fogom.
Egy év alatt elég jól megkopott a kulcson az embléma, ezért ismét cserélődött, csak most fekete-fehéret kapott. Még rendeltem egy új RCA kábelt, hátha ezzel megszűnik a mélyláda időközönkénti gerjedése. Búgás megszűnni látszódik, de lehet csak annak tudható be, hogy meg lett bolygatva a rendszer...
Csak egy kulcsot kaptunk, így mielőbb pótolni akartam. Pápán a "Kulcs-Zár Szerviz"-t ajánlották többen is, így náluk készíttettem másolatot. 30-40 perc az egész mutatvány. Az utángyártott 50e, a gyári 80e. Az olcsóbbat választottam. GT készített hozzá matricát.
Egy kulccsal és kódkártyával kaptam a kocsit, jobb ha van tartalék így csináltattam egy masodik kulcsot pápán. Javítottam a szakadt kipuff felfüggesztő gumit.