Blog >> műszaki
Most hogy hazajöttem küldföldről végre újra ápolgathatom a szemem fényét. Nagyon nagy öröm volt bele visszaülni.
Az autóm fóliázásának története: Nagyon szépen lefóliázva vettem, de "sajnos" nagyon sötét árnyalattal és nagyon - nagyon műbizonylat nélkül. Hosszas utánajárogatás után (szerelő, internet, fóliás) Úgy döntöttem, hogy akkor leszedem az első oldali fóliákat. Leszedtem. :(, Fentmaradt a ragasztó és az istenért sem tudtam lemosni, de keményebb anyagokkal nem mertem próbálkozni. No mind1 autó levizsgázott és az volt a terv, hogy visszafóliáztatom az újonnan megismert nagyon rugalmas fóliásommal.
Nem jött össze időben, aztán én meg kimentem dolgozni és itthagytam mind2 szerelmemet. Az egyik utánamrepült :)
MInd1 most hazajöttem és rögtön irány a fóliás. 8000 volt az első kettő ablak és még grátiszban fóliát is megkaptam a szélvédőre nappellenzőcsikig. Én kértem hogy rakja fel és ő meg nem kért érte pénzt :) Az emberem nagyon rugalmas, !szerintem! jól dolgozott.
Szuper. Most méégszebb. Főleg az Alfacity matricával... Imádom.
Scott, pb_, Zoli segítségével motorállapot felmérés történt:
- olajnyomás ellenőrzése
- sűrítési végnyomás ellenőrzése
+ átnéztük az egész vasat, egészen rendben van, leszámítva a már korábban megállapított problémákat...olajfolyás van rendesen, a kuplung-váltó enyhén szólva is aggasztó, mint ahogy a féltengelyek is (ez utóbbiak eszement lógnak)
Párszáz km utáni tapasztalat alapján csereérettek:
- mindkét oldali külső féltengelycsukló
- váltó úgy, ahogy van (1-2-3 fokozatok szinkronjai leköszönőben)
- szelepek nem cserések, viszont beállításra szorulnak
- jobb oldali fagydugó (lsd: kép)
Meg volt a műszaki vizsga így 2010-ig oké a gép. Plusz a zöldkártya megújítás is megtörtént.
Hát ez is eljött. Valamilyen fura esemény következtében január 3-án állították ki rá 2 éve a forgalmit, részemről tehát mehetett a szívás. Végülis január 8-án levizsgázott. A bal első lengőkarokat kellett csak kicserélni a kézifékbowdeneken kívül. Ja meg kellett venni egy napszemüveget a vizsgabiztosnak a xenon miatt :)
Ma végre elhoztam az általam favorizált szerelőtől a gépsárkányt. Lejárt a műszakija holnap :P
40 ropesz lett a vége nem is sok végül is volt benne termosztát csere, jobb első szilent csere fagyálló csere, diagnosztika, fékpad... Szal fájin lett most már 2009 mittoménmeddig jó :)
Sajnos le kellett szednem a b oszlop előtt fóliákat, így most ragacsos az ablak, de mind1 fityfene, mert kaptam remek ajánlatot a visszafóliázásra és egy szép műbizonylatra.. mert az nem volt.
Japropó: Köszönönet Ferkének az ő tudja miért!
1 lépéssel közelebb ismét a tökéletességhez :)
Nah, ismét legális az autó, április óta...
Van ződkártya (hála Hari mesternek) és műszaki érvényesség.
Meg ideiglenesen a két 36-os Weber helyett két 40-es Dellorto karbi (mert csak ezzel ment át a kocsi a mérésen...)
Képek hamarosan.
Hátsó lengéscsillapítók cseréje, műszakivizsga megtörtént!
Augusztus elején elindítottam a zőldkártya és műszaki mizériát. A zöldkártyával nem is volt gond, ment pik pakkra... A műszakira sajna az első gömfejek nem voltak 100% -os állapotban így az alső lengőkarokat ki kelett cserélni. Illetve az első 2 fékcsövet meg némi fékolajat, és később vettük csak észre hogy a hátsó rendszámtáblavilágítás nem hogy nem megy, hanem hiányzik :D A vizsga volt igazán izgalmas. 1 hónapos várakozási lista volt. A műszaki pedig 2 hétig volt érvényes, így kaptam egy igazolást. Majd az adott napon meglátogattuk a műszaki vizsga telephelyet és ott kiderült hogy aznap nem lehet vizsgáztatni, nem csak ott hanem az országban mert állítólag valami számítógépes nyavaja van. Ilyenkor persze nincs újabb igazlolás. Hétvégére hus autó nélkül... Éljen a magyar bürokrácia. A következő hét elején meglett a műszaki de ilyen tortúrát lecsapni, ez nevetséges...
Meg lett a műszaki vizsga.
Jól sikerült a fékjavítás (ezt nem én csináltam, hanem az öcskös, falcokc), viszont észrevették, hogy az első hardy elég rossz állapotban van. Magyarul szét van szakadva.