Blog >> műszaki
Műszaki vizsga előtt voltam állapotfelvételen, egy bal alsó féltengely gumiharangot kellett cserélni 1600Ft(+600FT a bilincsek.) ez ki is lett cserélve. A hátsó fékre kellett még költeni, de már nem akartam fékdobot, így Ferke kollégától vettem egy komplett hátsó hidat kézifék kötéllel meg ami csak kelhetett az átalakításhoz (25e) innen is köszönet érte :) ezzel még nincs vége kellett még hozzá fékbetét ez JURID lett (10e) meg még 2db fékcsö 2100Ft. Átdrótkeféztem a féknyergeket, meg megjárattam a fékerő elosztót ez jól be volt állva, de azért magához tért :). mire végeztem vele kiderült, hogy mégsem tudják már bevállalni műszakiig a cserét, így a régi fékekkel ment át a vizsgán (végül is annyira még nem voltak rosszak, de amint lehet csere lesz). Ja és a hátsó lengéscsillapítóimnak semmi baja ugyan nem mondák %-ban, hogy milyen állapotban vannak, de még semmi szükség a cserére.(ennyit az ideglenesen kihelyezett mérőállomásokról....)








Újabb két évet kapott meg az autó csont nélkül Veszprémben az NKH-nál. Ismét nem költöttem javításra műszaki előtt egy vasat sem. Azt hiszem ez a no comment :)
2009.12.10-én műszaki vizsgán esett át az autó. Kapott 2 év műszakit plusz 2 év zöldkártyát is.
Cseréltettem egyúttal:
olajat,
üzemenyagszűrőt,
olajszűrőt,
levegőszűrőt,
egy izzító gyertyát, mert megadta magát,
két első fényszóró izzót - az egyik kiment és állítani is kelett mindkettőn.
Km: 91873
Elerkezett a müszaki es a zöldkärtya megujitasanak ideje.
Problemak adotak a fekete hätso indexek,meg fekete hätsolämpäk miatt,de meglett a dolog,mert minden E jeles.
Viszont a müszakit az elsö ablakok foliai bäntäk. nov 21-ere mär van idöpontom az ujak felhuzäsära..Folia nelkül nem az igazi.
Volt meg egy flexibilis csö csere a kipuffnäl,ezen kivül csont nelkül vette a vizsgat,igy järt a 2 uj fecni.


Sikeres műszaki vizsgát tett. Sajnos nem elég hogy a bal hátsó féknyereg be volt rohadva és kicseréltem, az ugyan jó lett, de a jobb oldali (ami egyébként teljesen jónak tűnt) is cserére szorul, volt eltérés sajnos..
10.530





Hozzávalók:
1 középső kézifékkötél
1 pár hátsó féktárcsa (Brembo Sport)
1 garnitúra fékbetét (TRW)
1 bal külső kormányösszekötő





Meg volt a műszaki vizsga zöldkártyával. Igazából simán átment. :)))
Amit cserélni kellett előtte az a két hátsó féktárcsa betétekkel együtt.
Átestünk ezen is ismét. Csak a vizsga díjak messze a küszöb érték felett vannak. Ez tiszta rablás. Az első alsó lengőkarok lettek cserélve ismét. A hátsó dobfék rosszalkodott, de semmi komoly baja nincsen. A Hátsó gátlóim viszont határon vannak, de a műszakin még átmentünk. Így megvan a következő project is :)
A mai nappal újabb 2 évre meg van a műszaki vizsga, a kis drágámra. A mért értékek állítólag, korához mérten kiválóak, egyedül a kézifék bowdenét kell majd kicserélni.. Thx Yoyo barátom.
Km: 135200
2009.04.02-án sikeresen levizsgázott az autó. Csont nélkül vettük az akadály. Semmi bajt nem találtak.:-))
Beiktattam egy olajcserét is. Selenia 20K-t kapott.
Plusz átetettem a nyári kerekeket is.
Km.: 122222
0
565
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Zenebutik
- 155
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV