Blog >> vizsga
149.000 km-nél leműszakiztattam
Kis csúszással (április 30. helyett) ma sikeres műszaki-és környezetvédelmi vizsgát tettünk. Csont nélkül.
km: 192.716
Mai nap sikeresen átment a műszaki vizsgán a kis kedvencem így 2013.04.04-ig erről le van a gond. :)
Levizsgázott a gépezet, ezzel sincs két évig gond. Csak két flexi fékcső hátul meg pár izzó kellett a manőverhez.
Ezt is letudtuk...
A lassan 19 éves, 225 ezer km-t futott autó "meglepően jó" formában van. Az idei műszaki vizsga gyakorlatilag gond nélkül lezajlott.
Persze a sötétített ablakok miatt most is picit rá kellett segíteni...
A fékektől tartottam, hogy megint valami nagyobb baja van, mert általában elég erősen kell rálépni, hogy fogjon. De fog rendesen, ez a lényeg. A kéziféken picit igazítottak.
Zöldkártya is meglett, ami most már csak piros plecsni.
Jött - ment, nem kötöttek bele semmibe.
Csak egy dologba, de arról tudtam :)
Ma elvittem az Autóklubhoz műszakizni. Csont nélkül vette az akadályt :) Annyi macera volt csak, hogy nem volt teljesen kompatibilis az Autóklub számítógépe a 156-tal, és így valami régi módszerrel (kopogásérzékelő?) csinálták a zöldkártyát.
Már jó ideje lógott az első lökhárító jobb oldala. Nem is emlékszem, pontosan mikor és mitől mozdult el. Talán egyszer rosszul tették vissza, miután a hűtőt szerelték, vagy ilyesmi...
Meg lógott a jobb oldalon a küszöb takaró műanyag is, azt jellemzően a gumisok kínozzák a hülye emelőjükkel és a hányavetiségükkel.
Na, mivel 1 hónap múlva vizsga, gondoltam ne lógjanak már ezek, elvittem egy karosszériáshoz. Egyszerűen és drágán megoldották mindkét problémát.
Sikeres műszaki vizsga,végre a vonóhorog is hivatalossá vált.Előzetesen fékcső csere,kis lemezmunka,hegesztés,és villamossági javítás volt,minimális költséggel(4500 a két fékcső).Adatlap,amellyel az okmányirodába kell menni.
Hazafelé persze kivett a rend éber őre az M1-esen,mondván,hogy csak egy matrica van a rendszámon......Hozzátenném,hogy világítás nélkül autózott a két rendőr...
:-(