Blog >> vizsga
Levizsgázott az autó a Mozaik utcában. Sok várakozás, iszonyú bürokrácia (hét (!) ember foglalkozott velem és az autóval - beleértve a portás nénit is, akinek szintén pecsétet kellett nyomnia a papírokra..), de rendesek voltak, nem szivattak olyan hülyeségekkel, hogy pl. van-e EU-s jel az elakadásjelző háromszögön. Megnézték ami lényeges - fék, kormány, futómű - és már állították is ki a papírokat.
A második vizsgabiztos (ketten nyomták a soron) első reakciója: végre egy benzines autó..:)
Augusztus elején kellett volna vinni műszakira a kocsit, gondoltam most van szabadidőm elviszem levizsgáztatom.
A vizsga sikerült! Kéziféket meg kell néznem mert "gyengén" fogott.
Mehetek az okmányirodába is a matrica mizéria miatt, de már nem pirosat kapott hanem kéket.
Viszont a rázópad kirázta a bal hátsó, ajtóban lévő lámpabúrát .
Persze,h kirázta hiszen szélvédő ragasztóval volt "felfogatva". >:-|
Holnap megyek dolgozni így meg kellett csinálnom vh.....nem sokkal jobb az eddigi megoldásnál.
Hétvégén szétszedem, aztán meglátjuk mi lesz a sorsa.
vizsga tuti!
első fékcsövek cseréje+olaj
izzót találtak valahol... nemtom mi :D biztos ez az a plusz költség amit "csak úgy" beírtak :D
lamdba szonda
kipuff csere... sajnos gyárira nem volt keret, annyira nem pofás mint a régi
motor kimosva -ők merték én nem- :D
olajreeresztő csavar+tömítés mert szerintük meg volt folyva, szerintem egy vállrántást ért a dolog, de megcsinálták mert mindig idegelt, hogy van néha 1-1 csöpp nyomom
volt egy nyifogó hangom, kipuff csere megoldotta
alapjáratom is szép lett, fékek is kényelmesebbek lettek...
gépátvétel után ( :D ) lemosattam fullosan a vasat meg kipucoltam
porszívózás közben véletlen térddel betettem 1be a vasat... valsz eltörtem a váltókulisszát... azt már magam cserélem
Az autó ma sikeres műszaki vizsgát tett. És ma ismét szembesültem a hivatalos papírról, hogy tulajdonképpen az autóm jellege ferdehátú limuzin. :-)
Az autókám nem romlott el, mégis sikerült jelentősen 100.000 feletti kiadást produkálnom. Ezen okokból:
- Vizsga
- Repedt szélvédő – csere
- Féktárcsa, fékbetét csere elöl, hátul
- Kézifék bowden
- Csomagtartó teleszkóp csere
- Ablaktörlő lapát csere
- Bal első ajtókárpit tré – csere
- Az olajnyomásmérő műszer nem mért. Most már mér.
- S a legfontosabb: új jelvény elöl – hátul. :-)
km: 205.500
Ma sikeres vizsgát tett a verda, köszönöm Mattyancsnak a segítséget MEGINT. Majd úgyis hívom megint ha KELL VALAMI. :P :)
Történt mostanában azért más is. "Új" felnik ( ez már a harmadik variáció közös történetünk alatt, fotók mellékelve ) és gumik ( defekttűrő Bridgestone Potenza ) kerültek fel, a belső térben cserélve lettek a levegőbeömlők, ICS tekerőgomb ( végre használhatóra ), és az első fékbetétek is.
Az autó valamiért úgy gondolta, hogy megunta a bal oldali első lámpa alatti króm díszlécet, és elhagyta azt. Ez a hisztije SEM érdekel, Grando-nak hála ( gigathx.! ) már pótlásra is került. Nem kis segítség volt ez tőle, mert csak lámpával együtt szokás árusítani ilyet. Jobb idő esetén fel is kerül a helyére (ragasztás).
Jobbos féltengely külső gumiharang megint elfosta magát, immár azt hiszem harmadszorra. Cseréltük. Elképzelésem nincs, hogyan lehetne megóvni...
Ma elvittem Üllőre vizsgázni a vasat. Ez volt a legkézenfekvőbb megoldás, mentem melózni Albertirsára, reggel otthagytam, kollégával továbbmentünk, délután értementem. Így nem kellett szabit kivenni. Semmi gond nem volt. Dehát ezt éreztem előre :)
Ma sikeresen levizsgázott műszakiból az autó (39090), az NKH-nál. Igaz, kicsit megszivattak, ugyanis miután megvolt a vizsgálat, közölték, hogy akkor most le kéne mosatni a motort, és az alvázat, a fényszórókat állíttassam be, illetve a kiegészítő féklámpám narancs???? színű, valamit csináljak vele. Mindez 12 körül történt. Ja, és fél háromig vissza kellene érni, csak akkor megy át a vizsgálaton a jármű. SOS-ben beállíttattam a fényszórókat (1900), féklámpa csatlakozója széthúz, motor, alváz lemosat (3800). Kettőre visszaértem, és érdekes módon, így már megfelelt... Három órára már a szentlőrinci okmányirodán voltam, ahol abban a kedves fogadtatásban volt részem, hogy ma már nem tudnak az ügyemmel foglalkozni, szerdán viszont szívesen látnak. Négyig van ügyfélfogadás egyébként. Mindegy, csekkeket kértem azért, az legalább be van fizetve (törzskönyv-12000; rendszámtábla-12300; címke-585), illetve félretettek nekem egy pár rendszámtáblát LYS-545 :):)
A matt rosso gépTSiga ma levizsgázott. :-DDD
Nem kamun, hanem a hírhedt Mozaik utcában. Atyám vitte du. 4-re. Én is el tudtam volna menni, de babonából nem mentem el. A kézifék miatt izgultam, mert ugye hagyományosan xar a 155-ök kézifékjei. Szinte mindegyik be van rohadva. Hét végén kapott egy tartalék féknyerget, de az első úton forróak voltak a hátsó felnik. A CO miatt előző este tankoltam bele E85-öt felesben. Úgyhogy a Nardi visszamegy és nyugalom van 2 évig. :-D
2011. június 24. - 199.611 km
Még jó másfél hónap volt hátra a 2 évből, de nem akartam az utolsó pillanatra hagyni, hiszen a xenon (= hiányzó lámpamosó) miatt szerettem volna egy kis időhöz jutni, hátha nem sikerül a vizsga és szerelni kell majd.
Ezúttal a szenci állomast választottam, vagyis Skull választotta, és intézte - a hálám üldözni fogja.
Nem tudom, mennyire Skull közbejárása miatt, de mindenki kedves volt, mosolygott, senki nem akart lehúzni, a motort nem pörgették hülyére - szóval nagyon elégedett voltam, 10 perc alatt végeztünk.
Az emisszió a koromokádás ellenére simán a limit alatt. A fékek remekül teljesítettek, pedig kértem, hogy legyen szigorú. Amit mégis talált: tompított beállítása, olajleeresztő csavarnál csurog az olaj, lengéscsillapítók kukásak és a kipufogó rozsdásodik - mind apró hiba, tehát újabb 2 év nyugalom és békesség.
Az akció ára 65€ volt.