Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Gabriel2005-08-09 18:30:57 // 792
Ilyenkor (ha nem tudom megszerezni a zenét) szoktam a Speaker kimenentet a bemenetre kötni és record.
Gabriel2005-08-09 18:20:23 // 791
Most erről az oldalról beszéltek: www.alfa159.it A zene meg a Flash animációk nagyon ott vannak. :-) Ezt érdemes naponta nézegetni.
Cselentano2005-07-27 21:50:28 // 790
az aláfestő zene meg egyre jobban tecc :-))) kinek van meg mp3-ban?
Cselentano2005-07-27 21:49:42 // 789
Nero Oceano Grigio Vesuvo legalábbis nekem ezek jönnek be az lcd-n keresztül :-))
Cselentano2005-07-27 21:46:31 // 788
van egy pár szín ami számomra új és nagyon komoly az aláfestő zene is :-))) de a 159 mindent visz :-)))
Pietro2005-07-27 20:57:57 // 787
...és a "Virtual Video" menüpotra is érdemes klikkelni!
Viktor852005-07-27 20:57:30 // 786
Kamikaze autónakviszont tökéletes lenne:)
Viktor852005-07-27 20:55:50 // 785
Hm... NCAP törésteszte érdekes lenne. Nulla csillag:DDD
joe752005-07-27 11:34:36 // 784
Az olasz alfás oldalon már konfigurálható a 159-es! ézzétek meg, már akit érdekel.
2005-07-26 01:04:01 // 783
The prices now revealed are for the Alfa 159 'Progression' and 'Distinctive' versions. The Progressive package includes includes front and lateral airbags, traction control, mono-zone air climate control, leather interior, alloy wheels and CD player. There are three petrol versions, with the 'entry-level' 1.9 JTS costing 28,600 euros, while the 2.2 JTS is priced at 30,600 euros and the 3.2 V6 JTS Q4 at 34,600 euros. The turbo diesel range: 29,240 euro for the 1.9 JTD 8v, 30,800 for 1.9 JTD 16v and 34,600 for the 2.4 JTD. Dealers across Italy are now starting to take orders for these models (with the exception of the 1.9 JTD 8v and 2.4 JTD which will be open to ordering at the end of August).
Alfa 1592005-07-23 11:13:43 // 782
Szevasztok! Ezt lessétek meg!!! Alfa Romeo 8C Cabrio. Elkezdek spórólni. Ilyen kell nekem!!!
Tom122005-07-20 10:11:30 // 781
A mutyuki csinált valami hasonló prototípust nemrég, ha jól tudom... /Akkor a "csevegésben"? - majd meglátjuk, most úgyis mennem kell...:)/
Tom122005-07-20 10:08:48 // 780
Úúúúú!! Erről teljesen meg is feledkeztem/ünk/... Elnézést mindenkitől!:))
TarP2005-07-20 09:59:42 // 779
Azon gondolkodgattam régen, hogy milyen minimálautót lehetne egy Ducati V2-esből összehozni. 143lóerő:) van vagy 35kg... Ráteszünk még egy elektromos turbót :) Köréépítünk egy 500kg-s kasztnit és kb ott leszünk tömeg/lóerő arányban, mint egy Lambó, vagy F430-as Ferrari:)
zolee1452005-07-20 09:54:03 // 778
nyitnunk kő' egy "hogyafrancbakénesajátautótépítenimeglegfőképpenmiből?" topicot, mert most már nagyon OFFolunk! :)))
zolee1452005-07-20 09:52:11 // 777
3-án kapok fizetést, abból tudunk venni egy csomó rajzlapot, meg ceruzát, szóval a tervezés már kezdődhet is! költségkímélésből az élménysportkocsi alapjául egy kb 2000-es, 150-200 LE közötti motor jöhet szóba, természetesen RWD. Ezek alapján vennünk kell bontásra egy 75-öst, 2.0 TS mocival. Ha sikerül 1000 Kg-n belül maradni akkor már elég ütős lehet akár a 150 LE is, pláne a kéccáz! :)
TarP2005-07-20 09:50:00 // 776
Hidd el, amiket kitalálok/kitalálunk, legtöbb benne lesz az autókban, csk lehet, hogy 8-10év mulva.
zolee1452005-07-20 09:46:26 // 775
elég összetett dolog egy autó. Nem véletlen, hogy a kisebb cégek egy már bevált technikát használnak (futómű, komplett hajtáslánc) és maga az autóépítés kimerül a karosszéria tervezésében. Az meg általában acél csőváz-műanyag karosszéria elemek kombináció, mert az kivitelezhető "kicsiben", mindenféle autógyártásban használatos gépek nélkül.
Tom122005-07-20 09:43:57 // 774
Örömmel látom, hogy egész szépen "összejöttünk".:) Nekem is voltak még futómű és egyéb terveim, meg modelljeim is, ott is a "legjobb a legegyszerűbb"-nél maradtam. ...hát igen már csak egy "megszállott szponzor" hiányzik, akinek nem az a lényeg, hogy 1 év alatt visszahozza a befektetett pénz min. 5-szörösét és részéről "letelt", átnyergel egy másik üzletbe. Van egy ismerősöm, aki elég reményteljes volt, el is kezdték a "termelést" kezdetben 3-kerekű terepjárókkal, aztán nem bírta a "szponzor úr" szipolyozását és lelépett a Scaniához... /most is ott van, ha jól tudom/
TarP2005-07-20 09:17:05 // 773
Teszt kell. Jobban ismerem a nagy cégek belső működését, minthogy azt képzeljem azért van sok ember a meeting-roomban és kevés a tervezőasztalnál, mert miattuk lesz működőképes az ótó :(
SKrisz2005-07-20 09:08:52 // 772
Arra nem gondoltál, hogy azért kell 200 aláírás és 1000 teszt ahhoz az egy csavarhoz, mert ha az a csavar nem jó helyre kerül, akkor te az első 120-as tempónál bevett kanyarodban megdöglesz mint egy kutya, mert az a csavar kiszakadt a futóműből???
TarP2005-07-20 09:00:41 // 771
Egy nagy autógyár, vagy konszern baromi lassú ahhoz, hogy új ötleteket használjon. Ezeknek az ötleteknek a legnagyobb része magvalósítható, el is hiszem, hogy már megcsinálták. Viszont az, hogy egyetlen csavar másképpen legyen pl a BRERÁn szerintem 2 évnyi maszatolást, meg 200 önmagát főnökösdinek érző ember aláírásán múlik... Így pedig NO tervezői szabadság! Úgy látom a mai kor mérnökei legnagyobb kreatiitásukat a pohártartókban, meg az 1m2-es lámpatestek aprólékos megtervezgetésében élik ki.
zolee1452005-07-20 08:52:29 // 770
"Volt olyan ajtótervem, aminek az üveg része belenyílik a tetőbe, az alsó fém rész pedig az autó aljába" - Mclaren F1 "Terveztem aktív szárnyat, amit nem motor(fújjj elektronyika!) mozgat, hanem egy rugó, amit a légáramlat ha lenyom, akkor csökken a légellenállás, de közben konstans marad a leszorítóerő!" - F1-ben volt ilyen, már be is tiltották, asszem Barcelonában hagyta el Rajkó a hátsó szárnyat miatta.:) "A napelemmel táplált elektromos feltöltő! sajna ez rögeszmém lett" én is gondolkodtam ilyenen, bár nem napelemmel, de a turbo egyik végén egy elektromotor lenne, így eltűnne a "turbo-lyuk". Aztán vagy 2-3 évvel ezelőtt olvastam egy autós újságban, hogy nemtommelyik cég bemutatta az elektronikus turbo-t. :))) szóval én is jártam már így, hogy eszembe jutott valami "nagy marhaság" és úgy gondoltam, hogy ha jó lenne már biztos alkalmaznák. Aztán kicsivel később láttam, hogy vagy már alkalmazzák, vagy akkoriban mutatták be a nem csak fejben létező, hanem működő példányt. persze egy dolog kitalálni valamit, és egy másik azt működőképessé, sőt gyárthatóvá tenni.
zolee1452005-07-20 08:43:30 // 769
"Szóval uraim, mikor indulunk neki a "Prjekt-NOELEKTRONIC"-nak???" most még kicsit várjunk, majd ha elkezd a lottón megin halmozódni a nyeremény, és úgy 2 milliárdnál tart akkor kitöltjük a nyerő szelvényt, és indulhat az ótókészítés!
TarP2005-07-20 08:33:18 // 768
Régen és is rajzolgattam, kb fél éve elővettem őket megnézni és tudod miket találtam el 1989, 91ben-ben? Még Közép iskolás koromban? -A GTV (1995) hátulját és az oldalán az a markánsan emelkedő csíkot!(Nem csoda, hogy vettem egyet, hiszen megálmodtam!!!) -Nekem is volt egy Lotus Elise jellegű tervezett autóm, minimal design belsőtérrel és olyan oldalspoilerrel, amibe beépítettem a hűtőt, hogy kisebb legyen a légellenállás -Volt olyan ajtótervem, aminek az üveg része belenyílik a tetőbe, az alsó fém rész pedig az autó aljába. Keskeny parkolókhoz, garázsokhoz. -Terveztem aktív szárnyat, amit nem motor(fújjj elektronyika!) mozgat, hanem egy rugó, amit a légáramlat ha lenyom, akkor csökken a légellenállás, de közben konstans marad a leszorítóerő! Szóval uraim, mikor indulunk neki a "Prjekt-NOELEKTRONIC"-nak??? Ebből kilóg a másik kedvencem: A napelemmel táplált elektromos feltöltő! sajna ez rögeszmém lett. Amit nem lehet jól megoldani mechanikusan, ott és csak ott jöhet az ejektronyika.
zolee1452005-07-20 07:47:43 // 767
erre a pályázatra emlékszem, én is akartam beküldeni dolgokat, de abból sem lett semmi. ON a Brera light nem kivitelezhetetlen, csak általában a nagyobb motorokhoz alapból egy magasabb felszereltségi szint is jár, szóval azokat kioperálni a gépből és eldobálni pazarlás. Csak úgy lehetne megoldani, ha eleve úgy jönne le a szalagról, hogy max ABS van benne, és az is kikapcsolható. :) a tömeg csökkentése nem nagy feladat, csak sokba kerül, és pont ez az amit sokan nem tudnának felfogni: úgy értékelnék, hogy "elvettek" az autójukból, akkor meg miért kerül többe, mint egy minden luxus cuccal felszerelt gép? megint OFF: van kisszériás, Alfa motoros "élményautó" , úgy hívják, hogy Gillet Vertigo. ez is hasonló elgondolásból születhetett mint amin Te gondolkoztál, csak ők meg is csinálták. egy ilyen sportkocsikészítésnél én is max a design-ba tudnék belekontárkodni, nincs se műszaki (ilyen irányú) végzettségem, se pénzem. :))) a "de jó lenne" meg egy kicsit kevés, de jó ötlet!
Tom122005-07-19 22:38:35 // 766
Látom, eljött az ideje, hogy beteljesüljön egy régi álmom, hogy összehozzunk egy saját "állatot", amiben élvezni lehet a tiszta elektronika mentes sebességet, élvezni a veszélyt és másnap izomlázzal ébredni /legalább is az első két nap/!!:))) A design-ért vállalom a felelőséget. Erről jut eszembe: Valamikor a 90-es évek elején volt az OFF Opelnek egy pályázata, ahol szabadon lehetett engedni a fantáziát és olyan formaterveket lehetett beküldeni, ami még hiányzott a palettájukról. Akkor rajzoltam egy csomó ilyet, aztán mégsem küldtem el... Pár napja a kezembe kerültek ezek a rajzok és ott volt egy "Tigra", egy "Speedster", meg még sok apróság, amit azóta már alkalmaznak az autóikon... Érdekes volt így utólag látni ezeket a dolgokat...:))
TarP2005-07-19 16:50:20 // 765
Már megint a marketing??? MONNYON LE!!!
Tom122005-07-19 16:48:04 // 764
...hát igen olcsó nem lesz, az biztos. Ebben valami "politika" lehet, ha jól emlékszem, a Németek kezdték ezt, hogy az autók lóereje egyenes arányban volt az árával. Néha már röhelyes volt, hogy 5 LE különbségeknél is jelentkezett ez az "efektus"...:)
TarP2005-07-19 16:25:06 // 763
Pedig pont ez bizonyítja, hogy nem lesz tömegtermelés. Szóval csak móka: Tegyünk bele Írtó drága motort, úgysem lesz belőle sorozetgyártás. Pedig a Lancia-nak van "kis-gagyi" 2.0 16V Turbója, ami 240lóerő körül még könnyedén képes teljesítményt leadni. Az kell egy könnyű sportautóba, hogy még az ára is elfogadható legyen, nem V12-es 6.0! Gondold el, ez a Statos a Lotus Elise-t is leröhögné az útról azzal az "ócska" túrós motorral!
Tom122005-07-19 16:16:54 // 762
Az őszi frankfurti kiállításig /IAA/ kiderül, lesz-e rá igény, legyen-e sorozatgyártás... /Ja és Fenomenon, nem Lancia. Ez egy osztrák design-csapat, akik a BMW-nek, Porsche-nak, Skodának, meg a "népautónak" dolgozott már be./
Tom122005-07-19 16:07:25 // 761
Azt hiszem, nem csak "mókából" van a Stratosban Ferrari motor.:)
zolee1452005-07-19 12:23:07 // 760
ez nem akarás kérdése, a marketingesek irányítják a világot, de az ipart biztosan. tipikus marketing példa: OFF citrom c2, igazi városi sportautó! mivel ez a szlogen, így muszáj volt egy un. sportverziót is csinálni, olyan is lett...nem dícsérte agyon a sajtó. Kisautónak kiváló, de sportkocsinak vicc.
SKrisz2005-07-19 12:09:58 // 759
Tévedés! Épphogy semmit sem akar a marketingesektől!:PPP
zolee1452005-07-19 12:08:42 // 758
túl sokat akarsz a marketingesektől...:)
TarP2005-07-19 11:43:53 // 757
Gyártsanak mindent, amire igény van, de FŐLEG azt, ami nekem kell :) Ja és ne mondják meg, hogy mi kell nekem!
zolee1452005-07-19 11:21:44 // 756
azért elég nagy szarban lenne az autógyártás ha csak csupa olyan kocsit gyárthatnának amire nekem pénzem lenne...:DDD
TarP2005-07-19 11:04:43 // 755
Sajnos az 100db 8C csak irigykedésre elég. Marad a Brera a kedvenc:)
zolee1452005-07-19 10:58:25 // 754
minden koncepció autó csak addig móka ameddig nem kap annyi pozitív visszajelzést, hogy érdemes legyen gyártani. meglep hogy pl a 8C-ből csak 1000-et akarnak gyártani. biztos lenne többre igény, persze gondolom nem tömegsportkocsit akarnak csinálni.
TarP2005-07-19 10:53:46 // 753
A Stratos szerintem csak egy móka-design stúdió játéka nem? Viszont a delta jöhet, mert stílusos, érdekes a hátulja, jó kis Y-os vonalak megnövelve. De ezt sajna nem magamnak, hanem barátnőmnek venném, családi autózni... Ennél keményebb kell:) Köszia képeket!
zolee1452005-07-19 10:39:04 // 752
előre is ezer bocs az offért, de mégiscsak a "mi kutyánk kölyke":

az új Delta, és úgy nézem a Stratossal meg a retro vonalon fognak nyomulni. a Stratos beleillene a puritán élményautó kategóriába!
zolee1452005-07-19 10:30:57 // 751
nem kizáró ok, a Ferrari 3 típussal is ott van a GT-ben, és mégis nevezték a Maseratit. sőt a Maserati is két típussal érdekelt a GT-ben. ez nem "indul-e már a konszernből valami" kérdés, inkább presztizs kérdés.
TarP2005-07-19 10:27:05 // 750
Brera motorokról amit találtam: 2.2JTS, meg 3.2V6, majd egy másfél év mulva 3.2V6Twinturbo=400Lóerő. No, ez már elég lesz, az biztos, És Túrós!!!nagyon! Meg a Dieselek: 2.4MJET, meg később a 3.0V6JTS 250Lóval. Szóval nem látok 2.8V6-ot... Viszont volt infó: 240literes csomagtér, ami 550-re növelhető üléslehajtással. Ez jobb a GTV 110literénél... Tömegről egy szó sincs:(
BF1562005-07-19 10:11:49 // 749
Ha mindenképpen kupét akarsz akkor: Smart fortwo coupé :))))))))
TarP2005-07-19 10:10:58 // 748
Jó ez így! meg kell tartani a lépcsőket.
TarP2005-07-19 10:10:21 // 747
A 8C annyira szép, hogy nem kell neki versenyezni...Szerintem. Hol a Delta utód? Hol? Hol? Mikor? Mindent tudni akarok róla!
BF1562005-07-19 10:10:19 // 746
GT-ben a Maserati megy. Alfának marad a WTCC:(
TarP2005-07-19 10:08:56 // 745
Az is valami! Báér én nem tudok (még) ilyen nagyban játszani. Ígyhát back to Brera:) Mi is lesz az indulóár? Tényleg a 2.5V6 lekerült az Alfa palettáró, valahol úgy láttam 2.8V6 jön helyette. Erről tud valaki?
zolee1452005-07-19 10:08:18 // 744
az olaszok még mindig ott vannak a ralliban! Fiat Punto! :) nem mostanában fog jönni a Delta utód? akkor visszatérhetnének a ralliba. Persze az F1 nagyon viszi a pénzt, onnan viszont nem igazán szállhatnak ki... a 8C meg mehetne a GT-ben
BF1562005-07-19 10:04:36 // 743
Akkor már nem kell sporolnod az utolsó 5millerre:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak