Fórum >> Típusok >> 145-146

Kazes☻2018-09-11 08:01:08 // 141405
Na, jóóó... de az sem olcsóbb +kell hely +eszközök +ügyesség! :-)
V.Tomi.145-146 🍀2018-09-10 23:25:01 // 141404
Küszöb témában van egy kissé melós megoldás, ha 95-96-97' évjáratúból levágni.
Azoknak még egybe van, legalább is nekem ez a tapasztalatom.
A padló azoknak is rotty, de a kétoldalát egy napos meló leszedni, maximum. Kis és nagy flex + hideg vagó.
Persze akkor éri meg igazán ha van alkatrész autód.
Én így tettem... Így nem fájt semmibe mert úgy is a vasba kötött volna ki
Kazes☻2018-09-10 21:26:03 // 141403
Igen, én 200-ért is láttam ended felirattal... most csak ez van. :)))
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-10 21:20:46 // 141402
Volt ez már 210 Font is. Akkor reméltem csökken még egy kicsit (sokat?) :-) Aztán lattam hogy 250-ről indítja újra. Ennyiért gyújtson be vele... :-)
Kazes☻2018-09-10 19:01:36 // 141400
Nekem 146, ahhoz is lesz/van?! :)
127_sud2018-09-10 18:57:57 // 141399
Én 145-höz néztem mert nekem az van :) Majd próbálok képet csinálni/szerezni.
Kazes☻2018-09-10 17:43:50 // 141398
De legalább megláttad a lényeget... amiért hoztam! :)))
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-10 17:30:27 // 141397
Jujj.. ez így kicsit sok :-) Műfa, igazi fa, házi barkács rétegelt lemez :-) A kormányt elfogadnám :-)
Kazes☻2018-09-10 17:23:13 // 141396

Egy hollandus verdája. :)
Kazes☻2018-09-10 17:09:20 // 141395
De az 145 és akkor ha kellene, azon nincs a hátsó ajtónak megfelelő rész, megy az első is nagyobb... vagy nem?!

Képed esetleg van?
Kazes☻2018-09-10 17:07:39 // 141394
Igen, de annyira nem jó... mert, ha a végét is összedolgoznám, vagy kerék íveket is készítene, jobb lenne. De csak egy élhajlítóval meghajlítgatja a lemezt és annyi. Ez van. :)
127_sud2018-09-10 16:53:37 // 141393
Létezik lengyel gyártmányú küszöb is kimondottan a 145-höz 8700Ft/db áron. Ha kell valakinek segítek beszerezni szívesen.
Régebben én is vettem már küszöböt Hanzlik-tól de volt túl méretpontso (a profil). Persze a semminél jobb meg legalább legyártja de vettem utána jobbat és azt tettem be.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-10 16:40:26 // 141392
Ez jó. Egyeneseket hajlít :-DDD

A gond az, hogy az a hal végül meghal. Amin kívül kicsit látszik, az belül "isa pur es homu". Egyenes hajlogatással nehéz lesz megfoltozni. Persze valami véges elem módszerrel biztos kiadja :-DDD De lényeg, hogy ezeknek az autóknak a 90%-a már nem sok belső küszöbbel rendelkezik sajnos és benne a pudva mindenhol :-(
Elég ha csak kicsit, abból fél év alatt keletkezik egy elrohadt ülés alatti merevítő, lyukas padlólemez stb. Alumínium rulez....
Kazes☻2018-09-10 15:55:20 // 141391
Az egy hal! :P
:D
Kau2018-09-10 15:45:58 // 141390
Remélem nekem az jó :))
Kazes☻2018-09-10 14:42:23 // 141389
Igen, ez biztos... akkor kezdheted! :D
Viszont egy gond azért csak van vele, legalábbis annak, akinek az első kerék mögötti gömbölyítés is szét van. Mert ő ugye csak egyeneseket hajlít le.
Kau2018-09-10 14:38:41 // 141388
Igen. De legalább van aki megcsinálja :)
És csak egyszer kell minta. Az elsőtől ;)
Kazes☻2018-09-10 14:28:36 // 141387
Én ezt a kört már lefutottam... sőt régen vettem is már nála még valamelyik Fiathoz, mag talán a Ladámhoz... jó. Csak mindig ez a minta... azt csak egy már szét szedettből lehet(ne) kivágni neki, hogy lássa. :)
Kau2018-09-10 14:10:26 // 141386
Küszöb téma.

Már szinte mindenkinek aktuális, de nem lehet kapni! Kazes említette, hogy a Tipo/Tempra küszöb megegyezik a 146-al.
Munkahelyemen ajánlották a Hanzlik küszöböt. Szinte minden típusra legyártja a mester.
Beszéltem vele, rögtön mondta, hogy ugyanaz, mint a Tipo/Tempra. Csak külső küszöbre van sablonja, de ha valaki visz neki belsőt, azt is megcsinálja.
A teljes, ami ajtó mögé behajlik, 12 ezer/oldal. De csinálja úgy is, ha az ajtó mögötti rész még jó, hogy csak az alsó részt, az úgy 9000Ft.
Kau2018-09-10 14:01:38 // 141385
Az 50 ezres is elfuthat 60-at, de mindig nézegetni fogod, h még bírja-e?
Az NGK 100 ezres gyertya már bizonyítottan tudja a 100 ezer km-t.
Amúgy mennyi a különbség? 8-10 ezer Ft? Az plusz 50 000km.
Kau2018-09-10 13:59:15 // 141384
Benzinesnél, ha beindítás után pár másodpercig dízeles hangja van, akkor vezérlésmódosítót kell benne cserélni. Ez is típushiba és lehet rá alkudni ;)
Alul sajnos most már rohadnak. Érdemes alánézni.
marci912018-09-10 13:58:26 // 141383
Srácok, tudna nekem valaki írni egyszerű magyarázatot, hogy a TS gyertyáknál mi különbség van a normál és a platina gyertyaszett között? Illetve ha 50E km után szépek a gyertyák, cseréljem őket mégis, vagy inkább hagyjam még egy időre? Köszönöm!
Kazes☻2018-09-10 12:12:37 // 141382
Na, jaaa... manapság pont ott szokták kezdeni a csúnyabácsik...! :P Bözsi még bírja! A zárja úgyis gatyább már! :)))
Shadin2018-09-10 11:58:24 // 141381
Hátdehát akkor ki tudják kívülről kapni a zárat és ellopják a zautót :-)
Kazes☻2018-09-10 11:53:56 // 141380
Sima süllyesztettel és úgy rémlik 6-os. :)
Shadin2018-09-10 11:41:31 // 141379
Milyen átmérőjű? Nem mértem meg én balek...
Shadin2018-09-10 11:40:59 // 141378
Sűllyesztett v. lapos kalapos?
Kazes☻2018-09-09 20:05:24 // 141377
Én sima ilyen süllyesztett csavarral szereltem össze, de sokféle formátum van, válogathatsz! :)
Kazes☻2018-09-09 19:55:48 // 141376
Racevétem... : / Nemrég történt itt nálunk Csongi cimborám 156-val, hogy a kapunk előtt bütyköltük és a szomszédos Aldi parkolóból egy kis fehér Fosvágen Golf lelépett és pont eltalálta a 156-ot nagyjából ott, ahol a tiedet. Nem gondoltam volna, hogy ez a jelenség ilyen sűrű! :-o
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-09 19:24:47 // 141375
Én is KKL-el használtam, a jtd-t, elvileg az egyik szál a K-line a kettőből.
Piritu - 1.000.0002018-09-09 19:17:27 // 141374
Volt ELM-em is de azzal sose próbáltam.
Piritu - 1.000.0002018-09-09 19:16:38 // 141373
Nekem KKL van és egy átalakító.

A 97-es Spiderrel minden működött vele.
Shadin2018-09-09 19:10:23 // 141372
Ezt is köszi, KKL v. ELM a jobb?
Piritu - 1.000.0002018-09-09 19:09:39 // 141370
Akkor azért nem ment, a jelszál mellé kell egy közös pont. Általában ez a test (-).
Shadin2018-09-09 19:09:26 // 141369
Elég az 50k-s :-(
Marseus2018-09-09 18:27:14 // 141367
Kösz szépen,tolmácsoltam a segítséged!
Piritu - 1.000.0002018-09-09 16:58:03 // 141366
link
a felső 50 ezres gyári
a harmadik a 100 ezres gyári
Piritu - 1.000.0002018-09-09 16:31:58 // 141365
Felcsapod Erhard bótját és ott megtalálod. Ha bízol a vasban akkor 100e km-est is tehetsz bele. Ha nem akkor az ötvenezres szett a neked való.
Piritu - 1.000.0002018-09-09 16:31:04 // 141364
A tested (-) összekötötted a kocsival?
Piritu - 1.000.0002018-09-09 16:30:36 // 141363
12Volt kell neki. Mehet a szivargyújtóra és máris meg van oldva.
Shadin2018-09-09 16:08:09 // 141362
Akkutöltőt tettem rá de nem ment :-(
Majd máskor...
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-09 15:43:48 // 141361
A táp kell neki akksiról.
Shadin2018-09-09 13:47:38 // 141360
+1.

1.6 TS-be milyen gyertyákat tegyek?
Shadin2018-09-09 13:45:52 // 141359
Skacok, le akarom vallatni az ECU-t. Az OBD to 145 3 pole csatin van piros+fekete tápvezeték (?). Kell azt használni?
Shadin2018-09-09 12:45:48 // 141358
Na szóval, nem egyszerű, takarásban van a zéger:

Nekem még ez az eredeti konfig van, ilyen kéne, de nem találtam, csak a műanyag "gagyit, pedig a "régi" fajta első embléma az tök masszív":

Megpróbálok gyári törős. vagy nem gyári biztonsági csavart keresni, ha nincs akkor kapupánt csavar lesz, vagy valamilyen köszörült fejű...
Shadin2018-09-09 11:19:31 // 141357
Rendben, köszi!
V.Tomi.145-146 🍀2018-09-09 10:40:31 // 141356
Ha a zárnak nincs baja akkor szerintem ne bántsd. Ahogy Jorjie írta úgy kB negyed óra alatt megoldható. A 46' esetében ha leveszed a műanyagot vagy csak megbontod és kiveszed a kis biztosítót a végéről akkor ki tudod kívülről húzni az emblémát. A kis biztosítóra nagyon vigyázz, könnyű elveszíteni.
Kívül az embléma alatt emlékeim szerint van egy rugó, aztán mehet fel az új.
Arra számíts hogy mikor veszed le a műanyag burkolatot a csomagtartó belsejéből akkor általában törnek a felfogató kapcsok tartója. Vagy tényleg kifeszíted, ahogy jobbnak látod.
Azért ha leszeded biztos ami biztos 2 komponenses ragasztó legyen nálad hogy vissza is tud a műanyagra rögzíteni a fém kapcsokat és akkor össze tudod rakni egyből.
Ha meg kívülről le furod a zárat attól még belül bontanod kell mert onnan fogod meghuzni a csavarokat. Csak azért írtam hogy ha a zárral nincs gond szerintem ne bántsd.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak