Fórum >> Típusok >> 145-146

szeruuu2018-08-23 10:38:02 // 141205
Sziasztok! Köszönöm az eddigi válaszokat! Másik olyan gondom lenne, hogy viszonylag hibátlan, sima úton azt vettem észre, hogy 50-s tempónál és 90-s tempónál is ráz a kocsi. Gumikat még nem nézettem meg, de ha nem a gumi lesz a gond, akkor mi lehet még szerintetek?
V.Tomi.145-146 🍀2018-08-23 03:32:46 // 141204
Emlékeim szerint 10es Kulcs megy rá....
djhans2018-08-22 21:09:19 // 141203
Le kell szedni sajnos.
szeruuu2018-08-22 21:03:27 // 141202
Magát a kürtöt tudom, hogy hol van, a kiegyenlítő tartály előtt/alatt, csak azt a csavart akarnám megtudni, vagy, hogy milyen is az :D
Kazes☻2018-08-22 20:18:25 // 141201
Az egész egy elég vacak helyen van, valahol a jobb első kerék előtt... : /
szeruuu2018-08-22 18:37:54 // 141200
Ahhoz le kell, hogy szedjem a helyéről, vagy hozzáférhető helyen van?
djhans2018-08-22 16:46:09 // 141199
Van egy beállítócsavar rajta aminek az elfordításával lehet hogy megjavul ideiglenesen. Nagy valószínűséggel csere lesz. Én is így jártam.
Kazes☻2018-08-22 12:10:19 // 141198
Elképzelhető, hogy valahogyan beázott... de az is, hogy elfáradt. Én is ezzel küzdök Bözsinél... de lehet, hogy csak a csere oldja meg. :)
szeruuu2018-08-22 09:41:21 // 141197
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy a dudám az mintha csak nyikorogna, amikor megnyomom. Nagyon halk és csak belül hallani némi vinnyogást belőle. Szerintetek orvosolható a probléma azzal, ha lehúzom a csatlakozókat, és kontakt spray-t adok nekik? Vagy ha valaki tud valami megoldást rá, azt szívesen várom! :)
djhans2018-08-16 17:16:54 // 141196
Két évet akkor is kibír ha nem csinálsz vele semmit.
szeruuu2018-08-15 23:22:05 // 141195
Remélem nekem is sikerül azért valami baráti árat kihozni belőle, hogy még legalább az a két év, amit szeretnék tőle elérhető legyen. Aztán majd jelentkezem a fejleményekkel! Köszönöm szépen mindenkinek az infót! :)
misike762018-08-15 20:36:22 // 141194
Nekem elkezdte az egyik szaki, kb 1.5 hónapig ekecselgette, ha jól emlékszem 60-at hagytam nála, aztán elvittem egy másik szakihoz, hogy előbb-utóbb elkészüljön, ő kb 5 nap alatt befejezte és 50 körül kért. Nyilván fogalmam sincs mennyire csinálták meg korrekten. Pudva nem látszik rajta, ha emelem nem rotyog.
djhans2018-08-15 17:57:48 // 141193
Szia. Az a baj hogy amostani lakatosok nagy része a törött autókra átlt át. Kicserélik a törött elemet és felmarkolják a könnyű lóvét. Az enyémet még az ismerős lakatos se vállalta az előbbi okok miatt. Nem akar 1 hetet vacakolni vele és ha igen akkor ő is elkéri a 200-at. Egy kollégám megfoltozta 90-ért két éve. Persze nem lett minőségi de nem esik szét. Még adok neki kétszer műszakit és utána tolom a bontóba. nem akarok rá költeni több százezret. Persze a futómű, kormány, fék rendszeresen karban van tartva. Fő a biztonság.
Kazes☻2018-08-15 17:00:58 // 141192
Én ezen már részben túl vagyok... megnézheted Bözsi blogjaiban... :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-15 17:00:18 // 141191
Az a baj, hogy nincs olyan, hogy két küszöb, taposó meg ez-az. Amikor megbontják, akkor derül ki az igazság és az sokkal csúnyább, mint amire számít az ember. Ha nem szednek ki minden apró rozsdát, akkor komplett pénzkidobás, mert tavaszra kezdheted elölről. Összegben húzós móka, az autó értékét ráköltöd simán, jól kijönni nem nagyon lehet belőle.
Shadin2018-08-15 16:49:06 // 141190
Ja csak az öntappancsos verziót tervezem, mert a zárfedél meg a grill is hibátlan. Köszi!
VKG231!!! (156+75)2018-08-15 16:34:36 // 141189
Ja, "kissé"... nagyon.
VKG231!!! (156+75)2018-08-15 16:34:09 // 141188
Hát én most ott tartok, hogy a felsőfokú, kissé más irányú végzettség mellé megtanulok lakatolni...
Csak ennyire gáz a szakember és dolgoznihajlandóság-helyzet...
:(
Coyote2018-08-15 15:57:28 // 141187
Én most fogom majd lerakni a vasat mert megy totál felujításra. A kasztni meg a fényezés lesz kb 1 misi. Aztán a többi egyedi dolog ami kipattant a fejben. Kb 2 misi lesz mire elkészül mindennel együtt 😁
szeruuu2018-08-15 15:36:39 // 141186
Azért érdeklődök inkább utána és nem csak úgy odaállítok, hogy na mondjon valamit, mert nagyon nem vagyok képbe ezekkel :D Azért gondoltam ilyen 100 körüli összegre :D Akkor lehet megduplázzuk a vételi árat... a futómű már most pillanatnyilag rendben van, jöhet a bódé, aztán a szokásos olaj,vezérlés, kicsivel később pedig a fékek, aztán minden az elejéről :D
Kazes☻2018-08-15 15:33:25 // 141185
Ha csak a matricát akarod rajta cserélni, akkor elméletileg ugyanaz. De kompletten persze nem... :)
Kazes☻2018-08-15 15:31:50 // 141184
Rolleren szállni élvezet, gyorsabban száll, mint a képzelet...! ;) Száz, vagy alatta körberöhögnek... még a nem mesterek is! :D
Shadin2018-08-15 15:29:20 // 141183
Skacok! 145 hátsó zár logó nem ua. mint az első? ePer-ben nem találom :-(
szeruuu2018-08-15 15:24:52 // 141182
Attól tartok én is, hogy roller lesz belőle...még azért vagy két évet terveznék vele együtt. Itt a környékemen tudok kettőt, de abból az egyik csillagászati árba dolgozik, a másiknál is elég sok a munkadíj, de azért csak tapasztalt kicsit idősebb mester. Ahogy el tudok jutni megérdeklődöm, hogy mit mondanak rá. Én azért ilyen 100, vagy alatta gondoltam :D Köszönöm szépen!
Coyote2018-08-15 15:22:48 // 141181
Nem akarlak el keseríteni de mélyen zsebbe nyúlós a dolog. Én is ebben a cipőben vagyok. Küszöböt még lehet találni de padló lemez az szinte lehetetlen. Esetleg ha találsz egy bontoban elfogadhatót azt érdemes rendbe rakni és akkor mehet fel.
Ára? Nos az árából vehetsz egy másik 146-ot. Kb a munkadíjj egy normális lakatosnál olyan 250-300 körül van. Lehet olcsóbban is de akkor az olyan is lesz. Anno nekem a két küszöbre meg a padlo lemez foltozásra mondtak 150-180 ezret.
Gergely2018-08-15 15:15:42 // 141180
Jó kis ingoványos talajra tévedtél :) Én csak megnézettem a kocsit pár műhelyben, de már inkább a bontó felé irányítottak, annyira sokba kerülne a javítás.
Gyakorlatilag bármit kérhetnek manapság, vagy annyi a melójuk, hogy tudnak válogatni és a rizikósabb, húzósabb melókat inkább passzolják.
Az, hogy mennyi a meló a kocsin, az menet közben fog kiderülni. Általában felmerül még pár "apróság".
De ha csak annyi lenne, amit felsoroltál, akkor szerintem valahol 150-200 ezer között állna meg a művelet.
De ugye attól is függ, hogy milyen minőségben csinálják meg.
Ha nincs ismerős kasznisod, akiben bízol, akkor szerintem könnyen azon a bizonyos rolleren találhatod magad...
De nem akarom elvenni a kedved ;)))
szeruuu2018-08-15 14:08:31 // 141179
Sziasztok! Az lenne a kérdés, hogy aki már javíttatta 146 alját, annak kb. mennyibe került? Pontosat még nem tudok, de szerintem két küszöb, két taposó, meg talán a hátsó ülésnél is még valami. Annyira nem vészes a helyzet, csak szerintem ősz/tél előtt megcsináltatom. Nem igazán vagyok képben ezzel kapcsolatban, hogy milyen árakban dolgoznak a karosszériások.
emil2018-08-14 23:09:04 // 141178
Akkor az a következő kérdésem, h tud-e valaki olyan fényszóró mosós első lököst, ami hibátlan? :-) Szín mindegy.
Jorjie2018-08-14 23:00:58 // 141177
Semmi különbség nincs a lökhárítók között, a fényszórómosó csak egy plusz dolog. Elvileg kellene lennie minden QV-n, csak nincs :-)
emil2018-08-14 22:35:19 // 141176
Sziasztok! 145 QV első lökhárítója miben tér el a nem QV modellek lökösétől? Az enyémen van fényszóró mosó. Ez pl minden QV-nál van? '96-os, tehát FL előtti járgányról van szó. Köszi a segítséget.
Laciferi2018-08-14 13:33:31 // 141175
a 156-os topicban probald :)
Kazes☻2018-08-14 13:21:27 // 141174
Másik topic. ;-)
Monster Zoli2018-08-14 10:40:56 // 141173
Szia!
156 sedanra milyen kerékpártartót tudok felrakni?
Van típus specifikus?
Köszönöm
Kazes☻2018-08-12 20:05:08 // 141172
Ok, akkor legalább az egyik felére tegyél valamit, ami szigeteli. Sok sikert! :)
Attika012018-08-12 19:45:35 // 141171
Igen szétszedtem, de ebben nem volt műanyag a rugó alján. Orvosolom. Köszi. 😉
Kazes☻2018-08-12 19:37:04 // 141170
A két réteg között a kis rugónak az egyik felén van egy kis műanyag tányér, ezért nem szól egyfolytában normál esetben. Elképzelhető, hogy neked az elporladt, vagy csak részben, vagy ilyesmi?
Egyébként ezt a dudagombot egyszerűen csak óvatos mozgatás mellett ki kell húzni a kormányból. Két műanyag tüske rögzíti, nincs csavarozva. Utána a külső gumiréteget le lehet hámozni a kemény műanyag vázról, ami helyben tartja a réz lapkákat köztük a rugóval. Próbáltad? :)
Attika012018-08-12 19:30:11 // 141169
Az eképzelhető hogy a rugó ami közötte van, zárhatja az áramkört? Arra gondolok hogy a szigetelő réteg lekopik a lemezekről..
Kazes☻2018-08-12 15:13:41 // 141168
A lökösnél vigyázz az oldalsó csúszka babákra, és az alsó négy csavarra (ha vannak), mert eléggé be szoktak rohadni. A két alsó oldalsó, a sárvédő tartóban még a tartót is megcsavarhatja kicsit, ha az is el van gyengülve esetleg.
Kazes☻2018-08-12 15:09:28 // 141167
Akkor hajrá! :)
Shadin2018-08-12 14:45:44 // 141166
Tök üres, eladó mondta, hogy nem megy egy éve :-(
Előtte kompresszort cseréltek és két nap alatt elillant belőle a gáz.
Kazes☻2018-08-12 12:48:14 // 141165
Ha úgy gondolod, hogy még lehet benne gáz, akkor kezd a légkondisnál, hogy ürítse ki tutira.
misike762018-08-12 12:32:14 // 141164
Köszönöm, hogy a négy éves unokahugom idézzem, "szerintem menni fog"
Shadin2018-08-12 12:32:01 // 141163
Már csak a klíma van, meg a vez. módosító és a felnik, és kész az autó. Majd utána felemelem...
Shadin2018-08-12 12:31:09 // 141162
Köszi! Remélem nem ér nagy meglepi! Bár most úgy gondolom nagyon már semmi nem tud meglepni, de hátha...
Kazes☻2018-08-12 12:03:14 // 141161
Ez se tegnap volt...! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-12 11:45:20 // 141160
A topic fénykorát idézve azt mondanám: flex :-D
Amúgy meg: a középkonzol ÍGY jön le.
Kazes☻2018-08-12 11:29:11 // 141159
Szörnyű...! :D

Mivel FL-es, ezért a komplett középrész burkolatot le kell szereld és hátulról keresd a kis égőt. Bár konkrétan ezt még nem cseréltem, de mostanában volt lent nekem is ez a szekció... igaz FL előttin. :)
A tekerő gombokat óvatosan húzd le pl. egy fogóval megfogva... persze ha erős az ujjperced, mehet úgy is. :)
Kazes☻2018-08-12 11:26:15 // 141158
Nem olyan nagy harc véleményem szerint. Főleg a zötvenkilenc hengerfejezése után... :P Gondolom, akkor ereszt valahol, tehát gáz már nincs benne. Elejét lebontod, maszk, lökös... esetleg fényszórók is. A hűtőt nem feltétlenül kell bántani, de ha be vannak gyógyulva a csavarok, akkor lehet, hogy úgy célszerűbb, ha együtt veszed ki, de ezt majd meglátod ott és akkor. A másikat beszereled és mehetsz is a feltöltésre... szvsz még lökös nélkül menj, hogy jobban lásson a mester mindent, pl. szivárgás ellenőrzésnél. :)
misike762018-08-12 11:04:48 // 141157
Sziasztok! Már megint elromlott az autó:-), nem világít benne ez az óra. Milyen úton-módon lehet megközelíteni az égőjét?
Shadin2018-08-12 09:43:19 // 141156
:-(

Újabb kérdés(ek), klímahűtő cserétől kell tartanom? Mekkora meló? Van róla blogja valakinek?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak