Kazes☻2018-08-01 11:53:20 // 141005
Az is fontos! :D
Kazes☻2018-08-01 11:53:10 // 141004
Nem vagyunk egyformák...! ;)
misike762018-08-01 11:51:39 // 141003
Meg illatosítót.
Kazes☻2018-08-01 11:44:25 // 141002
Az SE főleg...! ;)
Kazes☻2018-08-01 11:41:31 // 141001
Grat a K-hoz! :)
Bánki kép jobb lett volna! :P
Bánki kép jobb lett volna! :P
Kau2018-08-01 11:12:36 // 141000
Szerintem a 146-os futóműve is ilyen :)
Simán. A gumikon sok múlik.
Simán. A gumikon sok múlik.
Kau2018-08-01 11:10:27 // 140999
Gergely2018-08-01 10:49:24 // 140998
Nem azt mondtam, hogy nincs különbség a kettő között.
Azt a költői kérdést tettem csupán fel, hogy mi értelme/szüksége van közútra még ettől is nagyobb kanyarsebességeket biztosító futóműveket kreálni a fenntartási költségek megsokszorozása mellett? Hogy egy 60-as kanyart 120-szal tudjak bevenni?
Azt a költői kérdést tettem csupán fel, hogy mi értelme/szüksége van közútra még ettől is nagyobb kanyarsebességeket biztosító futóműveket kreálni a fenntartási költségek megsokszorozása mellett? Hogy egy 60-as kanyart 120-szal tudjak bevenni?
Kazes☻2018-08-01 10:46:45 // 140997
Na, jaaa... olyannyira szarolasz, hogy csak megy, csak megy, csak megy... unalmasan tankolsz, keréknyomást ellenőrzöl, meg néha olajcsere... mi?! Viszont ha odalépsz és/vagy játszani van kedved, azt is örömmel veszi! :D
misike762018-08-01 10:35:50 // 140996
Kb. erre számítottam. 146 jtd-m van, ezen se nagyon kell a futóművet baszirgálni. Meg úgy általában semmit.
Kazes☻2018-08-01 10:34:04 // 140995
Ne tessen itt annyira ajnározni az '55-6-ot, mert mink a '45/6-ot szeressük igazán! ;)
VKG231!!! (156+75)2018-08-01 10:03:05 // 140994
Teszem hozzá h a v6nak is csak a vezérlése drága :)
VKG231!!! (156+75)2018-08-01 10:02:36 // 140993
Kb 5xöse a fenntartása szerintem. Egyrészt duplaannyi lk (csak elöl is...), másrészt nagyfelnivel igencsak fogyasztja őket. A TRW elég sokáig bírja, alsóból is felsőből is. 27 egy alsó, 17 egy felső.
155be csak alsó van, amiből anno 13 volt a birth vagy mi :) Emlékeim szerint. És én csak hobbiból cseréltem, mert már aggódtam, hogy keveset kell költeni rá :)
Ha a legolcsóbb fenntartású alfát keresed (benzinest), akkor 155 8V TS. Ha a legdrágábbat akkor 156 JTS. Nagyjából...
A 155 motorjához nem is kellett hozzányúlni, csak olajcsere meg gyújtásmodul+trafó... a többit megelőző jelleggel cserélgettem :)
A 156 minden szempontból más liga.
155be csak alsó van, amiből anno 13 volt a birth vagy mi :) Emlékeim szerint. És én csak hobbiból cseréltem, mert már aggódtam, hogy keveset kell költeni rá :)
Ha a legolcsóbb fenntartású alfát keresed (benzinest), akkor 155 8V TS. Ha a legdrágábbat akkor 156 JTS. Nagyjából...
A 155 motorjához nem is kellett hozzányúlni, csak olajcsere meg gyújtásmodul+trafó... a többit megelőző jelleggel cserélgettem :)
A 156 minden szempontból más liga.
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-01 09:54:52 // 140992
Te, hát a jtd az Fl utáni :-D
misike762018-08-01 08:42:20 // 140991
Anyagilag gondoltam. Ha mondjuk hozzá kellett nyúlni. Népítéletbe írta valaki, hogy a 155 v6 fentartása nevetséges volt a 156 ts-hez képest.
Coyote2018-08-01 08:19:22 // 140990
Nekem nem volt bajom a boxi futójával. Szerintem nagyon jol viselte. A FL utániakat nem ismerem.
VKG231!!! (156+75)2018-08-01 08:02:22 // 140989
Ég és föld. Bonyolultságban is, meg érzésben is...
Mindkettő gyári volt nekem, a 155 mondjuk még így is puhább volt a boxeremnél :)
Mindkettő gyári volt nekem, a 155 mondjuk még így is puhább volt a boxeremnél :)
marci912018-08-01 08:01:25 // 140988
Látom volt neked 96-os boxered is. Te mit tapasztaltál, annak is a futóműve jobban viselte a rossz utakat, mint a FL utáni szériák?
Coyote2018-08-01 06:49:34 // 140987
Kikérem magam ak hogy Bellát le Tiposzármazékozod. Meg ha igy is van valójában 😁😜
Amúgy meg a JTD futkosója nagyon egyben van. Sokszor tapasztaltam és teszteltem is. Most hogy gyakorlatilag mindene rendben van olyan kanyar sebességet lehet elérni vele ami azt hiszem bárki irigykedve néz aki mögöttem jön. Van nálunk egy Bal-Jobb S-kanyar ott az átlag ember 60-70-es tempóban megy száraz időben Bellával 120 körül szoktam neki menni, igaz a végére kicsit a fara elindul, de mivel tudom hol az ideális ív igy nem zavar, viszont Bella nagyon kívánja azt a kanyart 😁
Hiányozni is fog ez az érzés nekem nagyon amikor lerakom pihenni a kisasszonyt 🙂
Amúgy meg a JTD futkosója nagyon egyben van. Sokszor tapasztaltam és teszteltem is. Most hogy gyakorlatilag mindene rendben van olyan kanyar sebességet lehet elérni vele ami azt hiszem bárki irigykedve néz aki mögöttem jön. Van nálunk egy Bal-Jobb S-kanyar ott az átlag ember 60-70-es tempóban megy száraz időben Bellával 120 körül szoktam neki menni, igaz a végére kicsit a fara elindul, de mivel tudom hol az ideális ív igy nem zavar, viszont Bella nagyon kívánja azt a kanyart 😁
Hiányozni is fog ez az érzés nekem nagyon amikor lerakom pihenni a kisasszonyt 🙂
misike762018-08-01 06:43:50 // 140986
És az 56 futóműve mennyire úri huncutság az 55-höz képest?
VKG231!!! (156+75)2018-08-01 06:33:53 // 140985
Lehet hangolgatni, de a mcpherson - csatolt lengőkar sohasem lesz kettős keresztlengőkar. A 156 úgy puha, hogy ha nem hiszel benne, akkor tök átlagos, ha viszont vállalod, hogy taposod neki, akkor annyira finoman semlegesen fordul, hogy érezni, hogyan húzza be maga után a seggét is.
Ezt más autóban nem tapasztaltam, az 55 is eimán megindítja a fenekét, nem okos. Persze nagy fíling, de én kimondottan untam egy idő után, hogy a 20545r16tal is rázott mint az állat. :)
Ha nagy leszek, felmegyek az alfisti.netre egy bilstein stabrúd-toronymerevítő-rugó-csillapító szettért. Annyi mint egy 2.4-en a hengerfejcsere :)))) De állítólag nagyon jó cuccok.
Ez a kettősség amúgy csalóka a 156-ban, mert valóban puhácska, de amíg az ember csak ismerkedik vele, addig nem érti mi a jó ebben. Aztán megismered és gyí :)
Ezt más autóban nem tapasztaltam, az 55 is eimán megindítja a fenekét, nem okos. Persze nagy fíling, de én kimondottan untam egy idő után, hogy a 20545r16tal is rázott mint az állat. :)
Ha nagy leszek, felmegyek az alfisti.netre egy bilstein stabrúd-toronymerevítő-rugó-csillapító szettért. Annyi mint egy 2.4-en a hengerfejcsere :)))) De állítólag nagyon jó cuccok.
Ez a kettősség amúgy csalóka a 156-ban, mert valóban puhácska, de amíg az ember csak ismerkedik vele, addig nem érti mi a jó ebben. Aztán megismered és gyí :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-31 23:13:37 // 140984
Vedd figyelembe, hogy fl előtti 155-öd volt. Az is drasztikusan más mint egy Fl utáni 145/46. Pláne egy Ti/QV, vagy SE vagy jtd. Más nyomtáv, más kormánymű, áthangolták az évek alatt eléggé. Én a 146 jtd-hez képest sem jobbnak, sem gyorsabbnak nem éreztem egy 156-ot sem. Viszont kényelmesebbnek határozottan :-) Nem rázott, ütött annyira, és a fara kevésbé ugrál el. Cserében billenéssel kezdi a kanyarodást és aztán támaszt be.
A TD az tényleg más kávéház, de legalább full kényelmes, puha, kicsit crossoveres beütés, földúton egész ügyes. Mindnek van elónye, hátránya :-)
A TD az tényleg más kávéház, de legalább full kényelmes, puha, kicsit crossoveres beütés, földúton egész ügyes. Mindnek van elónye, hátránya :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-31 22:50:17 // 140983
Nyírbogát, 159 Ti, derékszögű kanyar tempomat 60-nal, seggemben egy nyomuló 156-tal. A 156 majdnem leesett, csikorgott, farolt mindenfele, hallhatóan visszagangolt. Nálam a gyerekek aludtak tovább :-) Fokozni mindent lehet, de az eddigi legjobb szerpentin élményemet én is a Tipo származék jtd - nek köszönhetem :-)
VKG231!!! (156+75)2018-07-31 22:15:54 // 140982
(Nem leszólva a tipocuccokat. Életem legnagyobb szerpentines élményét okozta a 155 Kékestető és Eger közt, pedig csicsafiat...)
VKG231!!! (156+75)2018-07-31 22:13:50 // 140981
Hidd el, hatalmas különbség van a tiposzármazékok és a 156 futóműve közt. 7 évig vezettem párhuzamosan a kettőt. Rohadtul más kávéház.
berobbantam2018-07-31 21:01:34 // 140980
Ültetett 56.70-es kacskaringó 140-150-el.A nyomuló a6 elmaradt.Gumi nem csikorgott.Fara nem ment.Csak éreztem,ahogy egyik oldalrol a másikra támaszt.Még a sávbol se kellett kimennem.Hagytam helyet az a6-nak ha előzne😃
Gergely2018-07-31 15:53:49 // 140979
Érdekes ez a melyik típus hogy esik le az útról téma.
Én csak annyit tudok hozzáfűzni, amit már a 156-os topicban is, nevezetesen hogy a 46-tal is 20-30kmh-t ráteszek még általában a sebességkorlátos kanyarokra. Mindezt bármi nemű biztonságérzet csökkenés, gumicsikorgás, erőltetés nélkül. Akkor hova akarjak még ettől is gyorsabban kanyarodni közúton?? A 46 futóműve legalább nem igényli a rendszeres szervizlátogatást.
Én csak annyit tudok hozzáfűzni, amit már a 156-os topicban is, nevezetesen hogy a 46-tal is 20-30kmh-t ráteszek még általában a sebességkorlátos kanyarokra. Mindezt bármi nemű biztonságérzet csökkenés, gumicsikorgás, erőltetés nélkül. Akkor hova akarjak még ettől is gyorsabban kanyarodni közúton?? A 46 futóműve legalább nem igényli a rendszeres szervizlátogatást.
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-31 15:14:14 // 140978
A stabilizátor bekötése a lengőkarba, az szokott ilyet, illetve a kormányösszekötőt is nézd meg. Leállított motornál jobbra balra megrángatod a kormányt, kiadja... de jónak magyarázok, tudod te :-)
Shadin2018-07-31 14:57:00 // 140977
Nem tudom még sajna, kopog is valami de csak recés úton érzem egy-egy oldalon, ha fekvőrendőrön két kerékkel megyek át akkor nem kattan.
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-31 08:26:17 // 140976
A használhatósága nem is volt kérdéses. Más világ, más erényekkel, én is szeretem. Nekem a kasznis, Robi annyit mondott, hogy nincs itt semmi tragikus, így néz ki egy huszonéves autó. Várjuk a blogot :-)
marci912018-07-31 07:46:54 // 140975
Az egésznek a tanulsága talán az lehet, hogy nem érdemes hasonlítgatni semmihez a 145-146-ot. Egyszerűen 18-22 éves kora létére tök jó használni ma is, de a rozsda gond ilyen korban már segítségért kiált. Remélem nyár végéig lesz elég időm és eljutok én is a padló renoválásáig. Majd a részletes blog bátorságot nyújt azoknak, akik szeretnék megmenteni a vasat :)
Tocsa2018-07-30 21:13:10 // 140974
Stabrúd szilentek rendben vannak? ;)
Tocsa2018-07-30 21:10:36 // 140973
Sose bánd pajtás! :)
A 159 sem új hiszen már nem is gyártják 10 éves a zöme! :)
A 159 sem új hiszen már nem is gyártják 10 éves a zöme! :)
Tocsa2018-07-30 21:08:25 // 140972
Na a gyári ültetett 145 QV ba kipereg a fogtömésed olyan kemény! :)
A pályán 130 ról 220 ig lazán leforog pillanatok alatt! ;)
Igazi adrenalin bomba!
Sajnos a 159 az nem ilyen de azt másért tartjuk. Kényelmes hangtalan suhanás bár az 1.9 MJET 16v nekem gyengének tűnik vagy szar a gázpedál potim. Olyan lusta mint a dög!
Ha eladom többet nem lesz dízelem szerintem ,bár még az átprogramozással lehet hogy megpróbálkozok. Ez a dpf es egr es baromság az katasztrófa tönkre teszi a motort.
De örülök hogy jó témát sikerült indítani ! :D
A 75 meg nem esik le az útról vazze csak nem hülyegyerekek kezébe való mert vezetni kell. Elektronika ide meg oda én abban nem bízok a 75 jelezte ha farolni akar és mentek ugyanúgy a 120 as kanyarok vele szépen kersztbe :)
A pályán 130 ról 220 ig lazán leforog pillanatok alatt! ;)
Igazi adrenalin bomba!
Sajnos a 159 az nem ilyen de azt másért tartjuk. Kényelmes hangtalan suhanás bár az 1.9 MJET 16v nekem gyengének tűnik vagy szar a gázpedál potim. Olyan lusta mint a dög!
Ha eladom többet nem lesz dízelem szerintem ,bár még az átprogramozással lehet hogy megpróbálkozok. Ez a dpf es egr es baromság az katasztrófa tönkre teszi a motort.
De örülök hogy jó témát sikerült indítani ! :D
A 75 meg nem esik le az útról vazze csak nem hülyegyerekek kezébe való mert vezetni kell. Elektronika ide meg oda én abban nem bízok a 75 jelezte ha farolni akar és mentek ugyanúgy a 120 as kanyarok vele szépen kersztbe :)
misike762018-07-30 18:57:17 // 140971
Sohasenem vezettem újabb autót, csak öregeket. Biztos, hogy biztonságosabb az újabb, ha gyorsabban megyünk vele, mint az öreggel, bízva abba hogy a sok 3 betüs basz közül valamelyik majd csak megvéd? Én az 1.4 boxerrel se késtem el sehonnan.
Kazes☻2018-07-30 18:55:55 // 140970
De egyik se volt SE...! :-P Ettől függetlenül bármi előfordulhat... viszont egy kormánymű csere nem olyan fincsi. :-)
Shadin2018-07-30 18:41:00 // 140969
Még nem vittem el futóműveshez, de majd hamarosan...
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-30 18:20:40 // 140968
Hát az szerintem nem annyira. A jtd sosem csinált ilyet. Érzékenyebb amúgy, lehet hogy csak szokatlan, hogy nem hasal az úton olyan kibillenthetetlenül, de zavaró szintet még a TD-nél sem ér el. Felváltva vezetem, 200m megszokni. Szóval lehet, hogy valami nincs jól beállítva?
Kazes☻2018-07-30 17:59:23 // 140967
Én is hasonlóan... 140948.hsz. :)
VKG231!!! (156+75)2018-07-30 17:42:41 // 140966
Amúgy nekem a vdc csak veszélyesebbé teszi az 56-ot :)
Mert addig megyek vele míg nem fogja meg, de akkor meg már én se, mert az autó határán túl van. Szomorú dolog azért... eddig 2x dobtam el a vasat emiatt, egyik alkalommal még a kipörgésgátlót se lőttem ki, na volt meglepi mikor nem akarta kifele húzni az orrát miután elment a segge :) Azóta okosabb vagyok ;)
Sztem nem a vezeték vékonysága a gond, hanem a szigetelés milyensége. Kzrva hamar kikeményedik, utána meg legyél okos ha tudsz... a srác kábelköteget cserélt már... :))))
Amúgy meg ne mondd h nincs igazam abban, hogy az előírásoknak megfelelés nem jelent környezetvédelmet.
Mert addig megyek vele míg nem fogja meg, de akkor meg már én se, mert az autó határán túl van. Szomorú dolog azért... eddig 2x dobtam el a vasat emiatt, egyik alkalommal még a kipörgésgátlót se lőttem ki, na volt meglepi mikor nem akarta kifele húzni az orrát miután elment a segge :) Azóta okosabb vagyok ;)
Sztem nem a vezeték vékonysága a gond, hanem a szigetelés milyensége. Kzrva hamar kikeményedik, utána meg legyél okos ha tudsz... a srác kábelköteget cserélt már... :))))
Amúgy meg ne mondd h nincs igazam abban, hogy az előírásoknak megfelelés nem jelent környezetvédelmet.
Kazes☻2018-07-30 17:07:54 // 140965
Persze ha rendben van minden eleme, alkatrésze... gömbfeje stb.
Kazes☻2018-07-30 17:07:09 // 140964
SE kormány... :)
Shadin2018-07-30 17:02:08 // 140963
Az normális, hogy egy enyhe kanyarban nagyobb tempónál úgy érzem, hogy ha 5°-nál jobban ill. gyorsabban tekerem a kormányt akkor maga alá fordul az eleje és megborul?
Érzésre sokkal érzékenyebb a kormánya mint a 159-é.
Viszont a váltó az bakker jobb mint az 59-é...
Érzésre sokkal érzékenyebb a kormánya mint a 159-é.
Viszont a váltó az bakker jobb mint az 59-é...
Kau2018-07-30 15:54:49 // 140962
Az a 145 nem alap ;)
Az SE az gyári sportcsomagos. Keményebb a rugózása, mint a többi 1.6-nak.
Az SE az gyári sportcsomagos. Keményebb a rugózása, mint a többi 1.6-nak.
Kazes☻2018-07-30 14:47:37 // 140961
"Hibás tervezés mindig is volt van és lesz." - hisz kötelező...! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-30 14:47:36 // 140960
A majdnem a lényeg :-) Egy idő után sportot fogsz csinálni a majdnem árokba esésekből :-) Nem tudom, hogy hogyan viselkedik a tied, de a jtd kiszámítható volt. Gázzal megtoltam az orrát, aztán elvettem, onnantól sodródott. Egy q2-t elbírtam volna benne :-D De pl a keresztborda kanyarban nagyon gyilkos vele, arrébb tudja rakni. Ha elfékezed kanyarban (pl eléd sorolnak, vagy hasonló), akkor viszont kakukk.. lehet gépészkedni, hogy valahogy összeszedd :-DDD A 159-hez ne is hasonlítsd, az bármit megcsinál...
Nekem annyi volt a különbség, hogy a 146-ból ültem a 159-be, nem fordítva. Így fordított meglepetés ért. Beletoltam óra szerint a kanyarokba, ahogy szoktam... és nem történt semmi :-DDD Untam :-) Aztán belehiggadtam a helyzetbe, lehet nyugodtan is tempót autózni :-)
Nekem annyi volt a különbség, hogy a 146-ból ültem a 159-be, nem fordítva. Így fordított meglepetés ért. Beletoltam óra szerint a kanyarokba, ahogy szoktam... és nem történt semmi :-DDD Untam :-) Aztán belehiggadtam a helyzetbe, lehet nyugodtan is tempót autózni :-)
Kazes☻2018-07-30 14:46:58 // 140959
Mert SE... az ilyen! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-30 14:33:40 // 140958
Ez azért messzemenően nélkülözi a tudományos alaposságot. Te nagyjából az SZ-ről beszélsz, arról mindenki tudja, hogy G király. De egy utcai 75 nem egyenlő vele. Biztos az is jó. És igen függ az oldalgyorsulás a gumitól, van e futómű mod, nyilván pályára nem utcai gumikkal és futóművel megyünk. Van e toronymerevítő, stb. Egy Giulia QV tud "hivatalosn" 1.17g-t, ki tudja milyen mérési körülmények között. Gondolom skidpad. Egy sport gátlóval és verseny gumikka szerelt Yaris meg 1.05-öt :-D Szóval így összehasonlítani autók általános jóságát kb felesleges... Többet mond a gumiról, mint a futóműről. Persze rá lehet fókuszálni erre is, csak felesleges.
Továbbra is az a konklúzióm, hogy egy autó típus 20 évre szól. Lehet ellene küzdeni (én is fogok még egy kicsit), lehet még adni pár évet, fenntartani nagy erőfeszítésekkel (vagy kisebbekkel), de 20 év alatt elkopik egy típus az utakról és eljön a pont, hogy nem éri meg fenntartani.
Értem, hogy lenaivozol :-) pedig csak kikukkantok a szemellenző mögül. A felhasználók 99%-ának baromira mindegy, hogy hány gé kanyarban. 0.5-nél lefossák az ülést ijedtükben és eldobják a vasat. Ennek köszönhetően Te háborogsz, hogy szar vdc. Pedig pont arra van, ha hülyeséget csinálsz, forgalomban, megúszd. Egyik oldalról szörnyű energiapazarlás egy autót felépíteni, másik oldalról miért vékony a vezeték. No miért? tonna szám takarítanak meg rezet vele.Akkor most tegyük bele, vagy ne? Pontosan ezért (is) várható, hogy hamarosan 48v-os rendszerek lesznek. És folytatható a paradoxon sok sok alkatrésszel és anyaggal. El lehet jógázni a gumiborítással is, és lehet bízni a mérnökórák ezreiben, hogy anyagot spóroltak ugyan, de tudták mit csinálnak és tesztelték is vélhetően. Hibás tervezés mindig is volt van és lesz. Elkopni pedig mind el fog. A technika természetéből adódóan fejlődik. Az ember pedig természetéből adódóan leragad valahol és rákezdi a bezzeg régen minden jobb volt rigmust. Általában sok igazság alappal, de kevés tudással a jövőt illetően. Ki hol ragad le, a "mi" generációnk a 80-as 90-es években. Hajlamos vagyok rá én is, viszont szakmámnál fogva nyitott vagyok minden új műszaki dologra és meg tudom benne látni a rációt.
De bezeg a lovaskocsik kereke az milyen szép vastag fából volt :-DDDD
Továbbra is az a konklúzióm, hogy egy autó típus 20 évre szól. Lehet ellene küzdeni (én is fogok még egy kicsit), lehet még adni pár évet, fenntartani nagy erőfeszítésekkel (vagy kisebbekkel), de 20 év alatt elkopik egy típus az utakról és eljön a pont, hogy nem éri meg fenntartani.
Értem, hogy lenaivozol :-) pedig csak kikukkantok a szemellenző mögül. A felhasználók 99%-ának baromira mindegy, hogy hány gé kanyarban. 0.5-nél lefossák az ülést ijedtükben és eldobják a vasat. Ennek köszönhetően Te háborogsz, hogy szar vdc. Pedig pont arra van, ha hülyeséget csinálsz, forgalomban, megúszd. Egyik oldalról szörnyű energiapazarlás egy autót felépíteni, másik oldalról miért vékony a vezeték. No miért? tonna szám takarítanak meg rezet vele.Akkor most tegyük bele, vagy ne? Pontosan ezért (is) várható, hogy hamarosan 48v-os rendszerek lesznek. És folytatható a paradoxon sok sok alkatrésszel és anyaggal. El lehet jógázni a gumiborítással is, és lehet bízni a mérnökórák ezreiben, hogy anyagot spóroltak ugyan, de tudták mit csinálnak és tesztelték is vélhetően. Hibás tervezés mindig is volt van és lesz. Elkopni pedig mind el fog. A technika természetéből adódóan fejlődik. Az ember pedig természetéből adódóan leragad valahol és rákezdi a bezzeg régen minden jobb volt rigmust. Általában sok igazság alappal, de kevés tudással a jövőt illetően. Ki hol ragad le, a "mi" generációnk a 80-as 90-es években. Hajlamos vagyok rá én is, viszont szakmámnál fogva nyitott vagyok minden új műszaki dologra és meg tudom benne látni a rációt.
De bezeg a lovaskocsik kereke az milyen szép vastag fából volt :-DDDD
Shadin2018-07-30 14:16:24 // 140957
Én mióta a 159 mellett hajtok egy 145-öst is, teljesen skizó lettem. Azt kell mondjam, hogy a két autóban az embléma kivételével semmi közös sincs. Nem tudom h egy jó 145-ösnek milyen a futóműve, de az enyém minden apró hibát büntet alattam, hogy ettől lesz-e autóbb vagy nem azt még nem tudtam eldönteni, de egyszer-kétszer majdnem árokba vitt a jószág olyan műveletnél amit a 159 IQ-ból megold.
A 159 sport futóműve közel sem tud annyira kemény lenni mint amennyire a 145-é alapból.
159-nél a sebesség egy relatív fogalom, a 145-nél meg egy abszolút :-) Annyi adrenalint termel a 159 200 felett, mint a 145 120-nál :-)
Felválva használom őket, mert mindegyiket imádom.
A 159 sport futóműve közel sem tud annyira kemény lenni mint amennyire a 145-é alapból.
159-nél a sebesség egy relatív fogalom, a 145-nél meg egy abszolút :-) Annyi adrenalint termel a 159 200 felett, mint a 145 120-nál :-)
Felválva használom őket, mert mindegyiket imádom.
Kazes☻2018-07-30 13:48:33 // 140956
Ez jó...elég beszédes! :D