DennisBeru2018-07-10 23:55:09 // 140805
Szia! Végül is volt időd foglalkozni a fűtésboxxal? Nálam is elő jött valami hasonló, balra tekerésnél is erőltetve éri el a végállást, jobbra az utolsó kettő helyre el se tudom fordítani a kapcsolót. :(
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-10 23:12:23 // 140804
Semmi kétség, szép darab! :-) És a színe is jó :-)
Kobela2018-07-10 22:52:00 // 140803
Az én autóm 😉😂
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-10 21:26:33 // 140802
Egy Turbo Evo 75-öt mellesleg nagyon kipróbálnék. :-)
Ezekbe a magasságokba pláne soha nem emelkedhet a 145/46 páros, ez biztos.
Maserati QP IV-et kell venni, csak azt mondom :-)
Ezekbe a magasságokba pláne soha nem emelkedhet a 145/46 páros, ez biztos.
Maserati QP IV-et kell venni, csak azt mondom :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-10 21:18:44 // 140801
Na ez szép összefoglaló lett :-)
VKG231!!! (156+75)2018-07-10 20:30:37 // 140800
DTM - BTCC - Supertouringcar az a wtcc a 155-nél :)
Amúgy nem, az igazi overkill 75-ből az 1.8 turbo és ami meg tényleg brutális árú az az Evoluzione. Az Evo egy homologizált versenyautó, teljesen más blokkal, a gyári 155 helyett már a gyárból 170-180-200(+) lóval érkezett, a gyári virslikerekeken használhatatlan, annyira vad és ugye mókásan is néz ki.
Az Alfáék megkapták a relatív önállóságot, ezért maguknak fejlesztették 4 hengeresre a 2.0 blokkot. Az a moduláris blokk 5hengeresben sem atomálló, de sajna így adta ki :)
Amúgy meg ugyanannyi lóerő... :)
Lampredi 16V turbo kellett volna vele sperrel mint a Fiat Coupé turbo 16vben... csak szerintem a fiat aggódott a kannibalizálódástól, nagyon leosztották akkoriban a lapokat. A gtv hathengeres nagy sportautó, a coupé jóval betegebb volt, valamibel olcsóbban, és nem volt cél ezek mellé más autót gyártani ilyen kategóriában :)
Ott volt a 155Q4, a 164Q4, aztán a GTV 3.0 24v, 2.0 v6turbo, Spider 3.0 12V...
Nem akartak mindenkinek megfelelni, maradt a QV-ti páros a kisautókba... :) Ez van sajna.
Amúgy nem, az igazi overkill 75-ből az 1.8 turbo és ami meg tényleg brutális árú az az Evoluzione. Az Evo egy homologizált versenyautó, teljesen más blokkal, a gyári 155 helyett már a gyárból 170-180-200(+) lóval érkezett, a gyári virslikerekeken használhatatlan, annyira vad és ugye mókásan is néz ki.
Az Alfáék megkapták a relatív önállóságot, ezért maguknak fejlesztették 4 hengeresre a 2.0 blokkot. Az a moduláris blokk 5hengeresben sem atomálló, de sajna így adta ki :)
Amúgy meg ugyanannyi lóerő... :)
Lampredi 16V turbo kellett volna vele sperrel mint a Fiat Coupé turbo 16vben... csak szerintem a fiat aggódott a kannibalizálódástól, nagyon leosztották akkoriban a lapokat. A gtv hathengeres nagy sportautó, a coupé jóval betegebb volt, valamibel olcsóbban, és nem volt cél ezek mellé más autót gyártani ilyen kategóriában :)
Ott volt a 155Q4, a 164Q4, aztán a GTV 3.0 24v, 2.0 v6turbo, Spider 3.0 12V...
Nem akartak mindenkinek megfelelni, maradt a QV-ti páros a kisautókba... :) Ez van sajna.
Kazes☻2018-07-10 15:51:27 // 140799
No, majd ránézek, ha világosban is itthon lesz a verda...thx! :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-10 15:44:50 // 140798
Az kell műszakira :-) Egyelőre. De lehet a mostani elforgatásával is megoldható, még tesztelem. Egyébként neked is elég elsőre elfordítani a gyárit. Tök egyszerű szerkezet. Jelöld meg, hogy hol áll, és fordíts az egész membránon. Ha belenézel, látni fogod hogy működik. A kúp palást a gázkar max állás ütközője. A turbó nyomás lenyomja a kúpot, beljebb tud menni a gázkar. Kb ennyi.
Van még egy műanyag gyűrű is rajta, az pedig a kúpot nem hagyja teljesen lemenni. Szóval egy vékonyabb gyűrű, nagyobb max gázkar állás, több ló. De bonyolultabb leírni, egyszerű mint a faék :-D
Van még egy műanyag gyűrű is rajta, az pedig a kúpot nem hagyja teljesen lemenni. Szóval egy vékonyabb gyűrű, nagyobb max gázkar állás, több ló. De bonyolultabb leírni, egyszerű mint a faék :-D
Kazes☻2018-07-10 15:28:51 // 140797
Ha ilyen jó, akkor faragj kicsit egy másikon is és küld fel nekem postán...a lendület itt is elfér! :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-10 15:20:45 // 140796
Dehogy rugom :-) Ennél maga a motor sokaltöbbet kibír. Gyári 0.75Bar turbónyomáson megyek, füsthatáron. Fordulaton alig zaccol, nem is melegszik, szóval nincs agyon etetve. Alul néha bekormol, viszont el is indul. Lehet vagy 220Nm, nem egy őrült szörny. :-) Persze ez csak tipp, de az LDA piszkálás óta dinamikusabb, jobb vele közlekedni. Az LDA tüske nyakán is faragtam, szóval elképzelhető, hogy teljesítményben is a gyári felett van. Nekem hiányzott belőle a lendület egy kicsit, most úgy rendben van :-)
Kazes☻2018-07-10 15:02:08 // 140795
"máig sem értem" - én sem... pedig azért bírta volna, mint ahogy az átépítettek bírják és a tábor is! :)
Cegénke tádét meg azé' szét ne rúgd! :D
Cegénke tádét meg azé' szét ne rúgd! :D
Kazes☻2018-07-10 15:00:43 // 140794
Dettó! :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-10 14:48:26 // 140793
Annyit megér egyébként az 1.7 motorral. A 145/46 esélye kicsi, hogy klasszik oldtimer legyen, és befektetésnek is megérje akár egy 1.7 boxi. Hiába az egyik legszebb autó design, rosszkor volt rossz helyen :-)
A WTCC-ben a 155 lett legendás, már homályosítja a 145/46 esélyeit. Hajtáslánc sem került bele olyan, ami elég különleges, vagy erős. A 33-ban az 1.7 boxi azért tépi a kasznit rendesen. A 146 egyszerűen nehéz hozzá. A hang megvan, a menés annyira nem. Q4 sem került bele, és a QV/Ti is egy sima 4 hengeres benzinmotort kapott. Se V6, se 5 henger. A Marea ugyanakkor megkapta az 5 hengerest... máig sem értem :-)
És ha visszanézzük, a 33-asok sem hasítanak, csak a csúcsmodellek. A 75-ből is a v6 és a sperr difis 2.0 értékes.
Szóval hobbi autónak okés, de befektetésnek nem hinném. A fenntartási költségeit ha visszahozza idővel, már jó, és akkor volt egy ingyen hobbiautó. Ezt viszont bármelyik tudja, a dízelek is. Ezt csak azért írom, mert nyilván a milliós árak a befektetés célú vásárlóknak szólnak. Csodálkoznék, ha lenne ilyen :-D De mindig vannak őrültek :-)
Ültem 1.8TS kivételével minden változatban, a magánvéleményem továbbra is az, hogy legjobbat autózni chipelt jtd-vel lehet. A TI is jó, de egyszerűen nagyobb a "tolás" élmény a dízelben és a kicsi fix turbó miatt nincsenek durva dízeles hátrányok, jó a gázreakció. Mellesleg a q2 difi simán becsusszan alá, a motor elpusztíthatatlan. Nekem kevés is lenne egy boxi azt hiszem. Azt a 9-10sec 100-as sprintet még a TD-ből is kigyötröm :-D
A WTCC-ben a 155 lett legendás, már homályosítja a 145/46 esélyeit. Hajtáslánc sem került bele olyan, ami elég különleges, vagy erős. A 33-ban az 1.7 boxi azért tépi a kasznit rendesen. A 146 egyszerűen nehéz hozzá. A hang megvan, a menés annyira nem. Q4 sem került bele, és a QV/Ti is egy sima 4 hengeres benzinmotort kapott. Se V6, se 5 henger. A Marea ugyanakkor megkapta az 5 hengerest... máig sem értem :-)
És ha visszanézzük, a 33-asok sem hasítanak, csak a csúcsmodellek. A 75-ből is a v6 és a sperr difis 2.0 értékes.
Szóval hobbi autónak okés, de befektetésnek nem hinném. A fenntartási költségeit ha visszahozza idővel, már jó, és akkor volt egy ingyen hobbiautó. Ezt viszont bármelyik tudja, a dízelek is. Ezt csak azért írom, mert nyilván a milliós árak a befektetés célú vásárlóknak szólnak. Csodálkoznék, ha lenne ilyen :-D De mindig vannak őrültek :-)
Ültem 1.8TS kivételével minden változatban, a magánvéleményem továbbra is az, hogy legjobbat autózni chipelt jtd-vel lehet. A TI is jó, de egyszerűen nagyobb a "tolás" élmény a dízelben és a kicsi fix turbó miatt nincsenek durva dízeles hátrányok, jó a gázreakció. Mellesleg a q2 difi simán becsusszan alá, a motor elpusztíthatatlan. Nekem kevés is lenne egy boxi azt hiszem. Azt a 9-10sec 100-as sprintet még a TD-ből is kigyötröm :-D
VKG231!!! (156+75)2018-07-10 14:47:24 // 140792
Elvileg a küszöblemez és a küszöbborítás közt sincsen különbség, a 155-ökre vígan fel lehet tenni a 145 QV küszöbét pl.
A kasztniban felette nyilván van eltérés.
De nekem nyóc :)
A kasztniban felette nyilván van eltérés.
De nekem nyóc :)
Kazes☻2018-07-10 14:28:53 // 140791
Az igaz, de a hátsó ajtónyílás nincs a '45-én, az ajtó meg hosszabb... csak azé'...! Persze, ha csak hajlított...! ;)
VKG231!!! (156+75)2018-07-10 14:25:22 // 140790
Mm-re u.annyi a tengelytáv, ugyanaz a küszöb kell rájuk.
marci912018-07-10 14:09:39 // 140789
Esetleg Fiat Brava? Elméletileg egyforma az alvázuk.
Kazes☻2018-07-10 12:43:58 // 140788
Minek, ha van már egy jó Tádéd...?! :P Feleannyit is eszik! :)))
Gergely2018-07-10 12:15:18 // 140787
Ez tényleg elég szépnek tűnik és nem is annyira horror az ára. Bárcsak lenne rá keret... :(
Kazes☻2018-07-10 12:04:43 // 140786
A '45 nem jó, mert csak három ajtós! :P
Kazes☻2018-07-10 12:04:04 // 140785
Igen... a motorpalettát eléggé szűkre szabták... : /
VKG231!!! (156+75)2018-07-10 12:02:00 // 140784
145 - Dedra - Delta2 - 155...
VKG231!!! (156+75)2018-07-10 12:01:35 // 140783
én oda vagyok meg vissza az első ablak vonalától. Azzal engem nagyon megvettek :)
Nagyon agresszív kis gép. . . Lássuk be, formailag nagyon komolyat alkottak Chris Bangle-ék.
Csak kéne bele valami könnyű 200 lovas motor :)
Nagyon agresszív kis gép. . . Lássuk be, formailag nagyon komolyat alkottak Chris Bangle-ék.
Csak kéne bele valami könnyű 200 lovas motor :)
Kazes☻2018-07-10 11:40:54 // 140782
Úgy könnyű...! :D
Shadin2018-07-10 11:39:42 // 140781
Nekem jáccósautó, elég két ajtó is :-)
Kazes☻2018-07-10 11:29:27 // 140780
Azt nem állítottam, hogy rossz... de nekem olyasmi, mint egy szép '46, jól seggbe rúgva... meg nekem kellenek a hátsó ajtók is! :)))
Shadin2018-07-10 11:27:10 // 140779
Nanana! A 145 egy arányos kompakt autó, a 146 is az, csak mégis nagynak akar látszódni ;-)
Kazes☻2018-07-10 11:23:47 // 140778
"a maga kreténségében a 145" - engem meg pont ez tántorított el tőle... amolyan befejezetlen... de a '46, úgy szép, ahogy van... Zapatinas mesteri munkája! :D
Kazes☻2018-07-10 11:21:57 // 140777
Én már sajna... nem egy leányálom...! ;)
Coyote2018-07-10 10:38:38 // 140776
Skacok pontosan melyik másik tipussal egyezik meg a 146 küszöbje?
VKG231!!! (156+75)2018-07-10 10:20:11 // 140775
Én emlékszem :) 430 :)))
155-ből is csak a Q4-gyel érdemes foglalkozni, de annak az ára évek óta a sztratoszférában jár. Talán az utolsó a GT ex-svájcija volt értelmes áron (mintha 800-ért hirdették volna sokáig), azóta teljesen elszálltak azok is. Sőt, itthon nincs is hirdetve jó régóta egy sem.
45-46-ból még a QV-ti sem lesz az, mert hiába sportmodell, ha egyszer egy közönséges TS lakik benne...
A Fiat Tipok már kb 10 éve is csak bontókban végzik, tényleg 1-2 sedicivalvolét kivéve... sajnos ezeknek is ez lesz a sorsuk, maradnak az olyanoknál akik nagyon szeretik meg dédelgetik, de az nem egy nagy számú közeg.
Pedig a 145 formája elképesztően jól sikerült. (Ha ez a kék 45 lett volna, egészen biztosan nagyon gondolkodóba ejtett volna) A 146 is szép autó, de a maga kreténségében a 145 nekem az ami igazán ott van :)
155-ből is csak a Q4-gyel érdemes foglalkozni, de annak az ára évek óta a sztratoszférában jár. Talán az utolsó a GT ex-svájcija volt értelmes áron (mintha 800-ért hirdették volna sokáig), azóta teljesen elszálltak azok is. Sőt, itthon nincs is hirdetve jó régóta egy sem.
45-46-ból még a QV-ti sem lesz az, mert hiába sportmodell, ha egyszer egy közönséges TS lakik benne...
A Fiat Tipok már kb 10 éve is csak bontókban végzik, tényleg 1-2 sedicivalvolét kivéve... sajnos ezeknek is ez lesz a sorsuk, maradnak az olyanoknál akik nagyon szeretik meg dédelgetik, de az nem egy nagy számú közeg.
Pedig a 145 formája elképesztően jól sikerült. (Ha ez a kék 45 lett volna, egészen biztosan nagyon gondolkodóba ejtett volna) A 146 is szép autó, de a maga kreténségében a 145 nekem az ami igazán ott van :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-10 09:23:54 // 140774
Akkor amikor beszéltük, én ki is kerestem a Fb-n. Már nem rémlik mennyi volt pontosan, de tényleg nagyon nem ennyi :-) A zöld 1.6 hirdetés felhúzta az árakat... Klasszikus és értékes veterán aligha lesz bármelyik.
marci912018-07-10 08:45:34 // 140773
Srácok, azt hiszem meg lesz a tettes, nem lesz itt baj a 80%-os teleszkópokkal. Mondom tegnap gyorsan megrángatom a kormányt jobbra balra, megnézzük van-e zaj. Hát bizony kopogást észlelek. Barátnőmet megkértem, hogy mozgassa jobbra-balra a kormányt és kitapogatom, honnan jön a koppanás és nem-e csak az egyik összekötő gömbfej a tettes (most volt csere nemrég). Hát bizony határozottan erős kotty érződik a kormányösszekötő rúd felől mindkét oldalon :( Megvárom még persze Gyuri véleményét is ezzel kapcsolatban, de így valószínű, kormánymű csere lesz hamarosan. Valaki részt vett már ebben? Nagyon szívás kiszerelni, ill sűrű jelenség 146-nál? A szervó olajat egy másfél éve cseréltem ki, akkor elég szagosnak és sötétnek találtam.
Köszönöm!
Köszönöm!
Coyote2018-07-10 06:26:11 // 140772
Azért kéne egy év mire összetakom a pénzt rá. Addig kétlem hogy megvárja az eladó. 😁
VKG231!!! (156+75)2018-07-10 06:14:55 // 140771
Gyuri én ezt akartam elvinni amúgy :)
Aztán akkor még nagyon más volt az ára.
Aztán akkor még nagyon más volt az ára.
Kazes☻2018-07-10 00:18:17 // 140770
Ez már kicsit óvatosabb, de szinte ugyan olyan fölös, mint a korábbi egy milliós... és én is csak elhasználnám, amíg megy! :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-09 23:03:50 // 140769
Mivel az eladó kifejezetten típus fanatikusnál szeretné látni az autót, lehet érdemes volna beszélned vele. 146 fanatikus nem sok van.. mondhatni nem sokan vagyunk. :-) A Fb csoportok hagyjuk kategóriásak, aki komolyan gondolja , az itt van ebben a topicban. Nálad lenne legjobb helyen ez a vas, mert komolyan gondolod, hogy elteszel egy 146-ot :-) Egy jó szerződés kell, aztán részletre. Ha megvan az utolsó részlet, elhozod az autót. Ha az eladónak tényleg számít, hogy kihez kerül, akkor elgondolkozik rajta :-)
Én azért nem is pörgök ezen, mert ha megvenném, használnám. Beállna a Td helyett. Anyagilag simán megérné, de nincs szívem napi autót csinálni belőle. A garázsban tárolt élmény nem az én műfajom :-)
Én azért nem is pörgök ezen, mert ha megvenném, használnám. Beállna a Td helyett. Anyagilag simán megérné, de nincs szívem napi autót csinálni belőle. A garázsban tárolt élmény nem az én műfajom :-)
Coyote2018-07-09 22:20:02 // 140768
Ha valaki adna ennyit kölcsön nem is gondolkodnék rajta, max alkudnék egy kicsit aztán vinném is 😁
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-09 22:12:51 // 140767
Aki 146-ot akar eltenni, annak jó vétel lehet. Egy pillantra meginogtam, de erőt vettem magamon. Az eltevős sport nem nekem való. :-)
djhans2018-07-09 22:01:57 // 140766
Nagyon ritka darabok egyike amin nincs minimális rozsda.
djhans2018-07-09 21:58:59 // 140765
Anyósomnak megoldódott ez a nyári nehezen indulós probléma. Nyáron eddig csak gázzal indult hosszas indítózás után. Megadta magát az önindító és új került bele. Ez gyorsabban tekeri és most beindul gáz nélkül.
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-09 21:53:39 // 140764
Újabb szép 146-ost küldött az autóvadász :-)
Coyote2018-07-09 20:48:53 // 140763
Nem kell mindíg de azért nem árt cserélni ha már régiek.
djhans2018-07-09 19:18:21 // 140762
Ezeket lengőkar cserénél ki kell cserélni? Mert én nem szoktam.
Coyote2018-07-09 18:35:09 // 140761
Köszike szépen. A mennyiség az az összes mert oldalanként 4 darab kell. 2 kicsi 1 közepes meg 1 nagy.
Shadin2018-07-09 17:57:10 // 140760
Shadin2018-07-09 17:55:53 // 140759
Coyote2018-07-09 16:39:16 // 140758
Skacok. Tudja valaki milyen és mennyi csavar kell a lengőkarokba? Tudom hogy van 3-om méret is benne, de kellene pontosan hol mekkora van. Esetleg ha van cikkszám is az is jo lenne. Köszike.
Laciferi2018-07-09 11:10:12 // 140757
Hm érdekes, remélem minden rendben lesz :) Kifogytam a tippekből, meg hobbi alfás vagyok szereléshez nem sokat konyitok :) Átengedem a terepet a szakiknak és követem az eseményeket :)
marci912018-07-09 07:47:18 // 140756
A toronycsapágyak és szilentek teljesen újak. Enyhén rossz úton nem kopog, viszont nagyon rossz úton meg meg koppan. A hétvégén amúgy kiiktattam az aktív szénszűrőt, ledugóztam a szívó oldali csövet. Most úgy tűnik hidegen jobban megy, nincs torpanás, de kíváncsi leszek az új trafókkal is az eredményre. Utóbbi időkben hidegen nagyon rakoncátlan volt a jószág.