Gergely2018-07-27 13:40:46 // 140905
lehet nekem is az lesz, ha jól emlékszem ezen az oldalon még nem cseréltem az elmúlt 160ezer km alatt... :D
Kau2018-07-27 13:40:39 // 140904
Ja és üdv annak a sárga 145-ösnek és ezüst 146-osnak is, aki a hét elején ott volt! :)
Gergely2018-07-27 13:39:53 // 140903
Gumikkal nincs baj, egyenesfutás is egész jó, bár már régen járt futóművesnél.
De majd a szerelő megaszonggya akkor :)
De majd a szerelő megaszonggya akkor :)
Kau2018-07-27 13:38:44 // 140902
Csak érdekességként.
Lent voltunk nyaralni Balatonlellén. Tőlünk 50 méterre nyaralt egy KAU rendszámos Skodás, 200 méterre meg egy KAU rendszámos Mercedeses. Én meg anno nem tudtam venni, mert addigra már kiadták őket :(
Hab a tortán, hogy kb két hónapja lett itt Romhányban is egy KAU rendszámos Audi. Meg Rétságon is van egy ilyen Skoda. Ezek direkt csinálják... :)))
Lent voltunk nyaralni Balatonlellén. Tőlünk 50 méterre nyaralt egy KAU rendszámos Skodás, 200 méterre meg egy KAU rendszámos Mercedeses. Én meg anno nem tudtam venni, mert addigra már kiadták őket :(
Hab a tortán, hogy kb két hónapja lett itt Romhányban is egy KAU rendszámos Audi. Meg Rétságon is van egy ilyen Skoda. Ezek direkt csinálják... :)))
Gergely2018-07-27 13:38:36 // 140901
szerelő lesz ebből azt hiszem... :)
szeruuu2018-07-26 20:57:47 // 140900
Nekem is ez volt a gondja, bal elől "nyekergett", aztán lengőkar csere lett belőle.
Kazes☻2018-07-26 17:15:08 // 140899
Izé... hát ez így elég necces... látni, hallani kellene. Nekem pl. a lengőkar gumiszilentjei nyekeregtek, mert a gömbfej még kicsit bírta magát... de aztán inkább komplett cseréltem, nem bíbelődtem csak a szilentek cseréjével. De lehet a toronycsapágy is...olyat is hallottam már. Vagy akár a féltengely kezdődő halála is, ami majd erősödik és ropogni, még rosszabban kattogni fog.
Gumik milyenek... kopnak valamerre aszimmetrikusan? Vagy amúgy minden ok?!
Gumik milyenek... kopnak valamerre aszimmetrikusan? Vagy amúgy minden ok?!
Coyote2018-07-26 16:48:57 // 140898
Toronyszilent felül van. Az tartja a lengéscsillapító felső részét. Motortérben van. A gépháztető zsanérja mellett. Látható nem csak hallható, érezhető.
Ott van kép a blogomba amikor a lengést cseréltem.
Ott van kép a blogomba amikor a lengést cseréltem.
Gergely2018-07-26 16:06:43 // 140897
Köszi!
Én határozottan nyekergésnek hallom.
Látható is tud lenni ez a toronyszilent hiba? Nem akarok hülyeséget kérdezni, de felül van vagy alul? :)
Én határozottan nyekergésnek hallom.
Látható is tud lenni ez a toronyszilent hiba? Nem akarok hülyeséget kérdezni, de felül van vagy alul? :)
Jorjie2018-07-25 21:50:32 // 140896
Kopog: lengőkar
Ropog: féltengely
Csattan: stabszilent
Nyekereg: toronyszilent
Ropog: féltengely
Csattan: stabszilent
Nyekereg: toronyszilent
Gergely2018-07-25 15:52:13 // 140895
Srácok! ha balra kanyarodáskor nyekergés jön a futómű felől, akkor az jó eséllyel milyen bajság lesz?
Shadin2018-07-24 15:04:04 // 140894
Ha valakinek van egy felesleges jó állapotú hátsó ajtó burkolata 145-höz, szóljon lsz. Köszi!
Shadin2018-07-24 12:44:31 // 140893
Skacok! Van valakinek tuti jó módszere a hátsó lámpák csavarjainak rögzítésére? Köszi!
Kazes☻2018-07-23 20:03:09 // 140892
Én mondjuk ilyet szoktam, de más is jó... a gyári ajánlás mellett.
LaciR2018-07-23 19:45:35 // 140889
Helló Cartársak. 146 - os 1,6 TS - be milyen szervó olaj kell? Válaszokat elöre is köszönöm.
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-23 08:27:51 // 140888
Király vagy, köszi! :-)
marci912018-07-23 07:31:01 // 140887
Sokkal egyszerűbb! A műanyag világítást rögzítő fém keret úgy van felrakva a kárpitra, mint az autórádió beépítő keret. Körbe végig tartó pöckök vannak behajtva. Azokat ha óvatosan egy kampós szerszámmal kihajtogatod, kijön az egész egyben és onnantól már jól hozzáférsz :) Utána pedig csak vissza kell őket hajtogatni.
Kazes☻2018-07-22 22:00:12 // 140886
Hajrá, hajrá! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-22 21:46:31 // 140885
No majd nekiállok újra :-)
Coyote2018-07-22 13:13:09 // 140884
Ha jol emlékszem akkor az egyik kezemmel/ujammal kicsit lefeszítettem aztán egy hosszuszárú dugokulccsal nyultam be, vagy csavarhúzóval.... Nem volt egyszerű az biztos, de nem kellett bontanom semmit cserébe. 😀
Kazes☻2018-07-22 12:49:33 // 140883
Nyitott szemmel alszik?! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-22 10:46:59 // 140882
Köszi! De hogy nyúltál be a keret alá? Gondoltam rá, hogy átfúrom a keretet, aztán felbővítem a furatot, hogy átférjen a dugókulcs. Én akárhogy feszegettem, a kárpit nem mozdult egy miliméternél többet. Nem tudtam elhúzni szinte semennyire.
Coyote2018-07-22 07:51:34 // 140881
Egy kis kézügyesség pár szitokszó és lejön az antenna kárpit levétel nélkül is 😀 ott van a blogomban ha érdekel. Vagy a másik verzió hogy egy lemezvágóval kicsit nyitsz rajta egy rést és akkor még könnyebb.
gradvolttomi2018-07-22 07:45:54 // 140880
misike762018-07-21 21:50:09 // 140879
Nekem fl van, azon nem kell a kárpitot macerálni hozzá.
Jorjie2018-07-21 12:41:12 // 140878
Megoldható, én mindkettőről levetettem.
Kau2018-07-21 11:13:20 // 140877
Ne már. Ez tényleg ilyen macerás? Pedig én is tervezem, hogy eltüntetem.
Jorjie2018-07-21 10:59:04 // 140876
Plusz a biztonsági öv feletti műanyagok, plusz a csomagtérajtónál a műanyag :-)
Giuntini2018-07-21 10:11:15 // 140875
Nekem az FL utáni teccik!!
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-21 10:08:49 // 140874
Régen a FL tetszett jobban, aztán valahogy megfogott a fl előtti régiessége. :-)
Hogy én is kérdezzek : hogy a nyavajába lehet levenni a tetőantennát? Tényleg le kell szedni a tetőkárpitot hozzá? Az utastér világítás dobozát levettem és pont annak a lemezből hajtott tartókerete takarja a csavart. Ilyen hülye megoldást...
A kárpit pedig meg sem. mozdult semerre, szóval jól sejtwm, hogy kapaszkodók le, aztán kárpit le?
Hogy én is kérdezzek : hogy a nyavajába lehet levenni a tetőantennát? Tényleg le kell szedni a tetőkárpitot hozzá? Az utastér világítás dobozát levettem és pont annak a lemezből hajtott tartókerete takarja a csavart. Ilyen hülye megoldást...
A kárpit pedig meg sem. mozdult semerre, szóval jól sejtwm, hogy kapaszkodók le, aztán kárpit le?
Kazes☻2018-07-21 00:07:24 // 140873
Nekem tecc mindkettő.
Pedig nem egyedi eset... ott van pl. a 156 is! :)
Pedig nem egyedi eset... ott van pl. a 156 is! :)
Gergely2018-07-20 23:51:10 // 140872
Ahha... micsoda hülyeség az alfától, sosem hallottam még ilyen fél rácfelvarrás dolgot.
De ha már, akkor inkább kívül kezdték volna, az FL belső nekem nemgyerebe :)
De ha már, akkor inkább kívül kezdték volna, az FL belső nekem nemgyerebe :)
Jorjie2018-07-20 13:38:42 // 140871
Ilyenem van.
Annyi a trükk, hogy nem a konzollal van feltéve, hanem kiszereltem a középboxot, és alulról megcsavaroztam.
Annyi a trükk, hogy nem a konzollal van feltéve, hanem kiszereltem a középboxot, és alulról megcsavaroztam.
marci912018-07-20 07:59:32 // 140869
Kazes☻2018-07-17 22:54:59 // 140868
Mert az volt az első FL, csak belül... majd a végén, az utolsó széria kapta kívül is. :)
Gergely2018-07-17 22:53:03 // 140867
Valszeg tájékozatlan vagyok, de miért van ennek FL-es bele, ha kívül meg a régi?
Kazes☻2018-07-17 13:31:20 // 140866
A Tádédnak szerencséje van, mint tudjuk és neked is vele! :D Ez megint nem teljesen jó összehasonlítás egyébként, mert a FL előtti valamiért jobban bírja, mint az utáni. Nekünk is a Tádé jobb állapotban van, mint a Ts, pedig Bözsit is földes udvarból hoztam el anno Békéscsabáról. Kellett is kicsit hegesztgetni, ahogy a blogjában is látszik, de messze nem úgy néz, nézett ki, mint a Ts. Tehát a beton-tető kombó fini, de legjobb nyilván a garázs. Viszont meglátásom szerint egy egyszerű felhasználás mellett is olyan az autó, mint egy ház... lakva jó, ill. hajtva jó! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-17 13:22:02 // 140865
A beton placc számíthat többet. A jtd rengeteget ment, sok hosszútávot, viszont csupasz föld volt alatta a csillaggarázsban. A TD alig megy hosszút, viszont beton placc és tető is van. Mindkettőt mostam alulról, sőt rendszeresen lecsapattam őket télen is.
Kazes☻2018-07-17 10:36:47 // 140864
Úgy van...! :)
Kazes☻2018-07-17 10:35:29 // 140863
Plusz szvsz itt is igaz lehet a használat... amelyik sokat halad, főleg országúton, ill. nagyobb távokon, jobban kiszellőzik és ha még betonozott és fedett helyen tud parkolni, akkor aztán...! :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-17 10:05:32 // 140862
Sajna az alváz mosás nem segít sokat. Belülről indul meg valahogy a rozsda, hiába mosod, ki fog lyukadni. Egyébként minden más autó is 20+ évesen. Itt is a km a döntő, hogy mennyi hőingadozást, lecsapódó párát kapott.
marci912018-07-17 07:37:47 // 140861
Amúgy ennyi. TS-ből pedig eleve kevés km-est! Egyszerűen az emberek nem képesek rá vigyázni, 20 éves benzines Opel módjára tapossák és elhanyagolják, pedig amúgy törődés mellett nagyon tartósak. Mellesleg a padló lakatolás baromi költséges és időigényes dolog (előbb utóbb mindenkit utolér, kérdés hogy mikor). Ennyi futásnál ez még nagyon messze lesz, főleg ha a gondos új gazda rendszeresen levereti az alját.
Kazes☻2018-07-17 00:38:16 // 140860
Jó is lenne! :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-16 22:23:24 // 140859
Ha Neked kell, kiviszlek érte :-) Utrechtben tudok szállást. Magamnak egyelőre nem hozok semmit.
Kazes☻2018-07-16 21:41:41 // 140858
Akkor ugorjunk ki érte...! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-16 16:23:22 // 140857
Igen, röviden ennyi :-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-16 16:22:22 // 140856
Ennyi pénzért 100% hogy EZT hoznám el. Ez az az autó amiről képekről süt, hogy az aminek hirdetik. 600e + szállítás + sarcok. Nem kevés, de az ártöbblete 4-5 év alatt megtérül anyagilag is egy ilyen állapotú autónak, ebben egész biztos vagyok. Lehet a 145 is ilyen, de vacak fotókat tettek fel. Akinek ennyi az igénye a hirdetésre, ennyi az autójára is...
Amit linkeltem az az 1000 Euros átlag kategóriától kis alkuval 800-zal több. Cserében a következő 30e km nem sok javítást ígér. Vagy 50e, vagy több. Sok év tapasztalata alatt én kis km függő lettem. :-D Mármint valódi kis km, nem tekert :-) Egyszerűen ez vált be.
Rá lehet költeni ugyanezt a 800-at 3-4 év alatt is, csak az autó sose lesz OLYAN. Sem érzetre, sem megbízhatóságra. És állandóan a szerelőnél kopogtatsz, vagy nyakig vagy az autóban, ahelyett, hogy csak hajtanád boldogan :-)
Amit linkeltem az az 1000 Euros átlag kategóriától kis alkuval 800-zal több. Cserében a következő 30e km nem sok javítást ígér. Vagy 50e, vagy több. Sok év tapasztalata alatt én kis km függő lettem. :-D Mármint valódi kis km, nem tekert :-) Egyszerűen ez vált be.
Rá lehet költeni ugyanezt a 800-at 3-4 év alatt is, csak az autó sose lesz OLYAN. Sem érzetre, sem megbízhatóságra. És állandóan a szerelőnél kopogtatsz, vagy nyakig vagy az autóban, ahelyett, hogy csak hajtanád boldogan :-)