Fórum >> Típusok >> 145-146

Vega2006-02-01 14:27:17 // 5826
Melyikre? :D Kau jol mondja... Aztan, hogy melyik kozep mit produkal hangban azt senki meg nem mondja :) Azt tudjuk ,hogy a hatsokozep kiveve milyen...de csak az elso kozep..azt nem...egy probat meger...de naon csopp az a dob...ebbol talan le lehet vonni nemi kovetkeztetest... En azt tudom ,hogy tobb mint kellemes lett a hangja hatsokozep nelkul...mikor elveszed a gazt, olyan tompan visszabruggom egye-egyet....uberallat :)))
zekedani2006-02-01 14:25:15 // 5825
Köszi kolléga!
Vega2006-02-01 14:21:24 // 5824
Nem sos de epp aktualis lenne... egyebkent a popup scriptel kapcsolatban kene segitseg...
Vega2006-02-01 14:19:49 // 5823
Hat 2.0 TS-nel special a kovetkezo van....Leomlo utan jon a katalizator...kivetelet en nem javalom..csunya hangja lesz....es ellentetben a kozhiedelemmel egy batyu faszt sem er...masreszt a szakirodalom szerint van nemi hatasa a hazlengesekre is...tehat en benthagynam ha egy mod van ra...mondjuk nem jelentos.....rogton utana van egy kozepdob...ezt kiveheted...zajcsillapitas a celja..semmi mas...aztan mogotte ugy a hatso ules tajekan van meg egy kozepdob...ezt is kiveheted...sot en inkabb ezt javaslom, egyszerubb a dolog...ennek is hangcsillapitas a celja de ha engem kerdeztek nem sokat csillapit...pedig boszme nagy szar az elso kozephe kepest :) Tulajdonkeppen a hatsot is leveheted, de minek :)) Vannak mocik, pl regebbi bmw-k amiknel meg csak a hangja sem valtozik ha nincs hatso dob...de mivel ott lep ki a gaz aki azt leveszi az hulye...oda egy szep hangu hatso dob kell es minden szep es jo :)
Halesz2006-02-01 14:17:19 // 5822
Filózom rajta... :)
zekedani2006-02-01 14:14:41 // 5821
Értem. Köszönöm! Most már meg kellene beszélnem a szerelő ismerőssel, hogy mutogassa már meg a kocsi alját és, hogy "mi mire való".
Kau2006-02-01 14:13:59 // 5820
Méllyebb, morgósabb.
Halesz2006-02-01 14:12:41 // 5819
Amúgy a középdobra gondoltam :)
Halesz2006-02-01 14:11:35 // 5818
Szia! Sajna itt bent nincs icq-m, majd csak otthon tudom megnézni. Ha sos, akkor írj a mailomra :) vagy ide.
Kau2006-02-01 14:10:18 // 5817
Leömlő-katalizátor-középdob-hátsó középdob-hátsó dob. A katalizátor a zöldkártyához kell. A középdobok hangcsillapításra szolgálnak. A hátsó dob úgyszintén, némi folytással. (Ha valamit rosszul írtam javítsatok ki) Minden kiszedhető. De akkor olyan hangja lesz, hogy 200 méterre is hallják.
Vega2006-02-01 14:09:32 // 5816
Marmint melyiket? Irtam neked ICQ-n tegnap este...nezdd mar meg legyszives, kene egy kis segitseg!
zekedani2006-02-01 14:05:36 // 5815
Én mint teljes műszaki analfabéta, aki még az autója alját sem látta, mondjátok már el nekem, hogy hány dob található az autóm alján! Akár mindet kiszereltethetem? Kivéve ugye a hátsó dobot. Vagy azt is ki lehet szereltetni?
Seriff2006-02-01 13:59:54 // 5814
Ja és kérlek ezt a stílust, amivel írtál nekem mellőzd a jövőben! Köszönöm!
Seriff2006-02-01 13:57:54 // 5813
Mi van? Nekem senki nem mondta még, hogy a katalizátortól lenne! De ne aggódj, ha a hátsó-középdob visszatétele nem segít, az lesz a következő lépésem. A dobot pont azért teszem vissza, mert hangelnyelő hatása van- aki hallotta a kocsit élőben, érti.
Halesz2006-02-01 13:56:57 // 5812
Én is gondolkoztam rajta, hogy kivetetem... milyen lesz a hangja? :)
Vega2006-02-01 13:54:37 // 5811
Bazz Seriff en teged nem ertelek...neked minden homlok egyenest maskeppen mukodik mint mindenki masnak...a fel tarsosagnak nincs mar bent a hatso kozepdob ...erdekes senki nem tapasztal ladas hangot..a masikfelenek az elso kozepdob...ok sem tapasztalnak semmit...mindenki leirja kerek perec ,hogy a katalizatortol van...ami egyebkent teljesen koztudott is, hogy ha kiveszed ezzel szamolnod kell....de neked megint ellent kell mondanod... De tedd vissza a hatso kozepet...ami megsugom neked csak egy kurva cso es az a kurva nagy test amit latsz csupan csak hangelnyelo anyagot tartalmaz...a hatso kozepdobon is atlatni ha benezel az egyik vegen...enyhen hajlitott cso... Aztan orulj a fejednek ,hogy tovabbra is lada turbo leszel katalizator nelkul is... Sok sikert hozza :)))
zekedani2006-02-01 13:51:27 // 5810
Az nem is kell. Csak az autót ide nekem. Bár már rég lecsúsztam róla, mert eladta a srác.
Seriff2006-02-01 13:49:02 // 5809
Azért a sárga rendszámot kihagyhatod;)
zekedani2006-02-01 13:44:51 // 5808
Igen. Ez az autó amolyan álom a számomra. Innen van a koptató spoiler ötlete is.
Seriff2006-02-01 13:43:02 // 5807
De legalább a színe szép:PP
zekedani2006-02-01 13:39:54 // 5806
Van benne valami. :)))
Seriff2006-02-01 13:38:19 // 5805
Így olyan, mintha aludna:)
zekedani2006-02-01 13:32:43 // 5804
De igen. De ezen a képen annyira megtetszett, gondoltam kipróbálom én is.



Kicsit más...
beeep1462006-02-01 13:27:20 // 5803
Nem elég morcos az az orr, így is?? :-)))
zekedani2006-02-01 13:26:42 // 5802
Ha fordítva teszem, akkor még ennyire sem passzol rá. Ez egy nagy kaki.
Kau2006-02-01 13:25:00 // 5801
Mi az ott? Árnyék? :)) Ez tényleg semmit sem ér.
Viksa2006-02-01 13:24:18 // 5800
Nem lehet, hogy fordítva lettek felrakva, mármint rossz oldalra, vagy fejjel lefelé? Úgy talán az indexre is rálógna. Csak tipp.
zekedani2006-02-01 12:27:01 // 5799
GT kolléga! Íme a képek a szemöldökről! Szerintem nagyon gyatra. Aztán lehet, hogy csak én csináltam rosszul, nekem nem tetszik.

így még oké mondjuk

itt már látszik a hézag a lámpa belső részénél


na ilyen ha lecsukom a motorháztetőt
látsz valamit belőle?
ugye semmit...

Szóval én nem fogom használni. Kidobtam 3500 pénzt az ablakon. Ha valakinek kellene és próbálkozni akar, vigye.
Seriff2006-02-01 11:22:10 // 5798
Vega! Peti145- akitől a középdobokat vettem- mondta, hogy neki is ilyen hang jelentkezett ("Ladás") miután kivette a dobokat, s mivel ő nem vette ki a katalizátort, nem attól származtatható ez a hang.
Seriff2006-02-01 11:21:49 // 5797
Vega! Peti145- akitől a középdobokat vettem- mondta, hogy neki is ilyen hang jelentkezett ("Ladás") miután kivette a dobokat, s mivel ő nem vette ki a katalizátort, nem attól származtatható ez a hang.
Punisher2006-02-01 10:39:20 // 5796
Felejtsd el ezeket a márkaszervizes dogmákat! Van aki 15-20 mm-es, vagy mégnagyobb nyomtávszélesítőket használ. Az ET ezekkel ugyanúgy csökken. Persze a futóművet jobban megterheli, mert nagyobb lesz az erőkar, ha csökken az ET. Viszont egy szélesebb felni általában, kisebb ET számú mert ha befelé is jelentősen szélesedik a felni, akkor beleérhet valamelyik futóműalkatrészbe a kerék, amikor kitekered a kormányt. Ezért van az, hogy sok esetben, ha gyárilag rendelsz autót egy nagy méretű kerékkel, akkor eleve csökkentett mozgású kormányművet kapsz. Vagyis nem tudod annyira kitekerni a kormányt mint normál esetben. Ott ez azért kell, mert gyári ET-vel szerelik nagy kerékkel is. Csak akkor lesz a fordulókör, mint egy busznak. A másik amiért kisebb ET-vel csinálják esetenként a nagy felniket, az az optikai hatás. Jobban néz ki vele az autó és még stabilabb is. Szóval a futómű megterhelésnek szempontjából gyakorlatilag nincs jelentősége, hogy ET 38 vagy 30. Ha azt mondod, hogy ET 10, az már jelentős különbség. Semmivel sem terheled meg vele jobban, mint aki vesz egy olcsó, de ólomnehéz felnit, növelve a rugózatlan tömeget. Ez az én véleményem.
Benőke2006-02-01 09:51:42 // 5795
A kerék lyukasztásos téma után tüzetesebben át lett viszgálva a vas, és nem fogjátok elhinni :) A bal első toronyban volt valami lakó. Vagy is csak a nyomait találtuk meg :) Tele volt téli élelellemel, mindenféle maggal. Alig lehetett kiporszívózni :)
gyugya2006-02-01 09:04:06 // 5794
Műanyagtölcsér???? Az mi? Nekem nem adtak az olajhoz! :)))
zekedani2006-01-31 17:35:25 // 5793
Sziasztok!
Azt hallottam, hogy felnivásárláskor nem igazán jó, ha 38-as ET alá megyünk. Akkor ezekkel a felnikkel mi a helyzet? Ez Novitec, ami Alfa tuningolással foglalkozik többek között. Ennek pl. 30-as az ET száma.

Kau2006-01-31 16:37:55 // 5792
Pláne, hogy az egyik szerelő haverom csinálta és nem a saját olaja volt :) Hiába. Ilyen időben nem mászok alá. Ehhez akna kellett, ami nekem nincs. Nyáron magamnak csinálom...
csocsi2006-01-31 16:30:38 // 5791
Meg a csavarfejet nem elb@szni :-))
GT Ɨ|ѯ2006-01-31 16:28:45 // 5790
Műanyagtölcsér..:-))))))pl.. De példaértékű az olajcsere,főleg hogy -OLAJ-került a TS-be!:-))
GT Ɨ|ѯ2006-01-31 16:23:40 // 5789
Köszi,azért 1 felpróbálást és közeli képet +ér:-))
gyugya2006-01-31 16:15:38 // 5788
Az alsó felvételen jól látszik, hogy elég könnyű mellé is önteni olajat. :) Még a 2 literes hagyján, de a literes az maga a horror!
Barni1472006-01-31 16:14:34 // 5787
Még hozzátenném hogy meleg motornál vigyázva a forró olajjal.
Kau2006-01-31 16:14:07 // 5786
De. Azért mondtam, hogy még utána kell önteni :) Léptem. Sajnos mennem kell melózni. :(
GT Ɨ|ѯ2006-01-31 16:12:47 // 5785
Gratula! a vizuális bemutatóhoz!!:-)))& sikeres olajcseréhez! az a 4 nem 4,5liter??:-))
Kau2006-01-31 16:06:53 // 5784
Nos. Valaki kérdezte, hogy kell TS-ben olajat cserélni. Így.

A teknő alján kicsavarod a leeresztő csavart, leengeded az olajat. Az olajszűrőhöz alulról jól hozzá lehet férni. Leveszed ezt is. Mikor lecsepegett, visszarakod az ÚJ olajszűrőt és visszatekered a csavart is (Imbusz).



Ezután beleönthetsz 4l olajat. Beindítod a motort, hogy a szűrőbe is belemenjen az olaj. Utána ismét ellenőrizd le, hogy az olajszint jó-e. Valószínű, hogy még kell utána tölteni.



Nem bonyolult. Akna erősen ajánlott. A csavar kivételekor vigyázni kell a hirtelen kifolyó olajjal. Ennyi.
Kau2006-01-31 14:05:50 // 5783
:) Léptem olajat cserélni, majd jövök (talán).
ystuc2006-01-31 14:03:56 // 5782
Vicces fiú... :-)
ystuc2006-01-31 14:03:35 // 5781
OK, de ezt nem velem kell megbeszélni. Részemről OK. :-)
Kau2006-01-31 14:02:50 // 5780
De akkor én bejelentkezek másnapra, hogy ami nálad véletlen eltörik, elpattan, azt az én kocsimnál már tudja, hogy kell kiszedni :)))
Kau2006-01-31 14:01:48 // 5779
Csak azért gondoltam, mert ez két egyforma.
ystuc2006-01-31 14:00:52 // 5778
Megkérdezheted. Bár azt mondta, hogy egyszerre nem szeret sokat bevállalni... :-)))
Kau2006-01-31 13:59:26 // 5777
Felvethetnéd neki, hogy mi lenne, ha kettőt vinnénk? Vagy megkérdezzem én?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak