Dévid2013-10-28 16:16:02 // 141873
20.000 pénzt mondtak. Hogy meddig bírja, azt nem tudom. Most széria alkatrészek kerülnek bele, meglátom meddig bírja majd alattam.
PistaFR2013-10-28 15:18:34 // 141872
Légzsák hibára lámpára az ülés alatti csatit célszerű először megnézni, infócenterre meg a csere a tippem, de kétféle van ha jól tudom, vásárláskor oda kell figyelni. Esetleg ha van ismerősnek 156-osa, akkor célszerű lehet kipróbálni az övével.
gecsa2013-10-28 14:30:50 // 141871
az enyém is van... :P :)
Kócosw2013-10-28 14:07:00 // 141870
az enyem chipelve van nemileg ami köztudottan nem tesz jot neki,de normaisan hasznalom,csak neha gurul el a gyogyszer,most kezd elfaradni a rendszer ugy erzem :)
gecsa2013-10-28 12:42:45 // 141869
ha többet bír, megérheti a több pénzt is, de szerintem a gyári tárcsa is elmegy annyit normál használat mellett, hogy szerintem felesleges utcára..
ha valaki már pályanapozik, gyorsulgat, ott már elgondolkoztató a dolog..
ha valaki már pályanapozik, gyorsulgat, ott már elgondolkoztató a dolog..
Kócosw2013-10-28 12:22:52 // 141868
jah jogos,azmeg a masik :)
gecsa2013-10-28 11:35:40 // 141867
inkább a meddig bírja a kérdés... ;)
Kócosw2013-10-28 11:21:41 // 141866
oszt mennyiert dolgoznak meg a fiuk egy tärcsät?
Gelo2013-10-28 09:19:22 // 141865
Üdv fórumozók!
Friss alfa tulajként kérdeznék tőletek valamit. Belső faceliftes 156-ban az infocenter kijelző nem működik valószínűleg megsült, háttérvilágítás van, de semmilyen információt nem közöl. Lehet vele valamit kezdeni? Illetve, a légzsákjelző piros lámpa világít, de hibakódolvasóval többször is megnéztük, és csak egy jobbos övfeszítőnél jelzett hibát, lehet hogy ettől világít még mindig? Illetve, hogy nincs-e elfekvőben valakinek jobb hátsó ajtóba való zárszerkezete? :D
Friss alfa tulajként kérdeznék tőletek valamit. Belső faceliftes 156-ban az infocenter kijelző nem működik valószínűleg megsült, háttérvilágítás van, de semmilyen információt nem közöl. Lehet vele valamit kezdeni? Illetve, a légzsákjelző piros lámpa világít, de hibakódolvasóval többször is megnéztük, és csak egy jobbos övfeszítőnél jelzett hibát, lehet hogy ettől világít még mindig? Illetve, hogy nincs-e elfekvőben valakinek jobb hátsó ajtóba való zárszerkezete? :D
mreni2013-10-28 07:33:24 // 141864
nekem m8-hoz meg m6-hoz van cumóm azt hiszem
byfx2013-10-27 21:46:51 // 141863
a szivo vez.tengely 4.csapagycseszejeben megszakitottam a menetet
10.9-nek neztem a csavart,
gondoltam birja
nem birta :)
de az a csavar volt
mindegy
nezegetem ezeket a menetjavito cumokat
horror
egy M7-re kidobni 15 penz sokallom
valakitol nem lehetne kolcsonozni?
a betetet megveszem termeszetesen...
valaki tudna segiteni?
10.9-nek neztem a csavart,
gondoltam birja
nem birta :)
de az a csavar volt
mindegy
nezegetem ezeket a menetjavito cumokat
horror
egy M7-re kidobni 15 penz sokallom
valakitol nem lehetne kolcsonozni?
a betetet megveszem termeszetesen...
valaki tudna segiteni?
DobosHunor2013-10-27 21:46:47 // 141862
Köszi szépen :)
ystuc2013-10-27 20:42:39 // 141861
Szegycsontom tört el, de már jól vagyok. Csak sokat kellett pihizni.
Szabeee2013-10-27 20:08:12 // 141860
olvastam valamit fb-n vagy itt amore-n balesetről, remélem semmi komoly következménye nem lett... nekem mostanában a fogyasztásom 10 liter környékén szaladgál, mivel az elmúlt pár hétben 80%-ban csak városon belül használom az autót...
sparco2013-10-27 19:45:31 // 141859
Kka cartárs nagyon szépen leírta a csere menetét! Én is onnan lestem a dolgokat! ;)
sprint832013-10-27 19:32:47 // 141858
Üdv!
Van a fórumon olyan emberke aki a 159 Brembo-t ráfaragta a 156-ra? Abból is a nagyobbikra gondolnék. Erősen agyalok rajta. Az tuti, hogy ezek a gyári fékek mennek le a kocsiról. A 166-é meg már snassz:)) Viccet félre téve nem is értem, hogyan gondolhattak ennyire gyenge féket az autóhoz. Vagy csak a 166 után rossz nekem, pedig Ate tárcsák meg betétek vannak mindenhol, még csak azt sem mondhatom, hogy régiek mert abszolút toppon vannak még.
Van a fórumon olyan emberke aki a 159 Brembo-t ráfaragta a 156-ra? Abból is a nagyobbikra gondolnék. Erősen agyalok rajta. Az tuti, hogy ezek a gyári fékek mennek le a kocsiról. A 166-é meg már snassz:)) Viccet félre téve nem is értem, hogyan gondolhattak ennyire gyenge féket az autóhoz. Vagy csak a 166 után rossz nekem, pedig Ate tárcsák meg betétek vannak mindenhol, még csak azt sem mondhatom, hogy régiek mert abszolút toppon vannak még.
Zsolesz2013-10-27 19:16:22 // 141857
Na szóval 1 j, csak nem lehet szerkeszteni utólag ezt a ....
ystuc2013-10-27 19:15:22 // 141856
Jah. Amúgy mentem vele 800 km-et és 6,5 lett a fogyi. :-)
Mondjuk ehhez az egészhez az is nagyban hozzájárult, hogy augusztustól szeptember közepéig folyamatos meló volt, szinte 0 pihivel, majd jött egy autó baleset, ami miatt több, mint egy hónapja itthon vagyok.
Mondjuk ehhez az egészhez az is nagyban hozzájárult, hogy augusztustól szeptember közepéig folyamatos meló volt, szinte 0 pihivel, majd jött egy autó baleset, ami miatt több, mint egy hónapja itthon vagyok.
Zsolesz2013-10-27 19:15:13 // 141855
Nekem nem a nem bírással van a gondom, hanem a büdzsével...
Bár elég jó áron tudok szerezni gyári cuccot hozzá, de ha olcsóbb felújjíttatni, akkor érdemesebb lenne azt választani.
Bár elég jó áron tudok szerezni gyári cuccot hozzá, de ha olcsóbb felújjíttatni, akkor érdemesebb lenne azt választani.
Szabeee2013-10-27 18:11:51 // 141854
ohh.... na most mondja valaki az alfára, hogy sokat eszik :D ilyen hazdaságos hintó nincs még 1 :)))
DobosHunor2013-10-27 18:04:45 // 141853
Köszi :) esetleg valaki nem készített ilyenről blogot vagy ilyesmi? Mer szeretném majd az ültető rugókat bele tenni :) még annyi lenne, hogy ha 8cm-el kisebb a másik rugó az kb mekkora ültetés lehet? Gondolom a gyári azért puhul valamit szóval olyan 5cm környékén lehet az ültetés mértéke? :D
Dévid2013-10-27 17:38:41 // 141852
Nekem is van már egy telefonszámom, ahol az ismerőseim versenyautóiba készítenek "erősebb" kuplungtárcsát, a szaki vállal "utcai" autót is. Egyelőre én most gyárit tetetek be, de ha nem bírja, akkor gyártatok egy "erősebb" tárcsát én is.
ystuc2013-10-27 15:59:37 // 141851
Na, ez aztán a kímélő üzemeltetés! Olyan sokat használtam az autót az elmúlt időszakban, hogy július végén tankoltam utoljára. És még most sem világított a sarga lámpa, de jöttünk vidékre és telenyomtam. :-)
Zsolesz2013-10-27 13:11:37 // 141850
Kuplungot és lendkereket újított már fel valaki?
Tegnap találtam egy oldalt, versenyzéshez csinálnak kuplungokat és ott írták, hogy utcai autókat is vállalnak. Mennyire lehet ez jó? Mint a gömbfej felújítás?
Tegnap találtam egy oldalt, versenyzéshez csinálnak kuplungokat és ott írták, hogy utcai autókat is vállalnak. Mennyire lehet ez jó? Mint a gömbfej felújítás?
gecsa2013-10-27 13:00:08 // 141849
HA a csavarok nincsenek berohadva... :-)
Alfa GT-Csaba2013-10-27 11:45:41 // 141848
nem mindegy a rugó összehúzó fajtája,de amúgy hamar megy ha a csavarok nincsenek berohadva
gecsa2013-10-27 11:31:20 // 141847
egyedül kényelmesen megfelelő szerszámokkal egy nap, ketten szerszámokkal egy délután..
DobosHunor2013-10-27 10:01:03 // 141846
Sziasztok! Egy rugócsere mennyire bonyolult dolog a 156-ba? :) Köszi!
beno1562013-10-26 21:38:09 // 141845
Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni.Tolattam ki a garázsból és 1 méter után elhallgatott a rádió és jelzett a vlc menet stabilizátor hibajelzője.Később kiderült hogy kicsapta a tolató lámpa 10A biztositékját.
Csere után minden működött.Másnap szintén tolatás ki a garázsból 1 méter után motor leáll műszerfalon minden kialszik,most kicsapta az akkumulátor felett lévő 30A biztositékot.Bizti csere ,utána megint kiverte a 30A-ost.
Ekkor már kezdett gyanús lenni a tolatólámpa,mint kiderült a csomagtér ajtó és a kaszni között lévő gumiharangban teljesen összekuszálódtak a vezetékek.A vezeték köteg javitása után,tolató lámpa és minden egyéb működik.
Indítom a motort és az összevissza megy, a hibajelző világit.Hibakód olvasás,5 hibakód és mind a mind a fojtószelep és a gázpedál áramköreiről szól.Szerintetek mi szállhatot el benne? Az autó 1,6 Ts 2002-es.
Segitséget szeretnék kérni.Tolattam ki a garázsból és 1 méter után elhallgatott a rádió és jelzett a vlc menet stabilizátor hibajelzője.Később kiderült hogy kicsapta a tolató lámpa 10A biztositékját.
Csere után minden működött.Másnap szintén tolatás ki a garázsból 1 méter után motor leáll műszerfalon minden kialszik,most kicsapta az akkumulátor felett lévő 30A biztositékot.Bizti csere ,utána megint kiverte a 30A-ost.
Ekkor már kezdett gyanús lenni a tolatólámpa,mint kiderült a csomagtér ajtó és a kaszni között lévő gumiharangban teljesen összekuszálódtak a vezetékek.A vezeték köteg javitása után,tolató lámpa és minden egyéb működik.
Indítom a motort és az összevissza megy, a hibajelző világit.Hibakód olvasás,5 hibakód és mind a mind a fojtószelep és a gázpedál áramköreiről szól.Szerintetek mi szállhatot el benne? Az autó 1,6 Ts 2002-es.
GTPeti2013-10-26 21:31:36 // 141844
(Keresés gomb a jobb oldalon.)
GTPeti2013-10-26 21:30:54 // 141843
Keresés arra, hogy "elearn" /Hozzászólások/156 topic. Az egyik hsz-ban ott lesz egy működő link, ahol letöltheted.
cseri2013-10-26 21:29:27 // 141842
Ez a dolog érdekel engem is hol is , vagy hogy is nézhető meg amit említesz?
Zsolesz2013-10-26 21:18:39 // 141841
Egyenlőre nem állok neki, de köszi. Szerintem megvárom a tavaszt :)
Nincs időm, lusta is vagyok, meg van más ami jobban foglalkoztat sajnos...
Nincs időm, lusta is vagyok, meg van más ami jobban foglalkoztat sajnos...
szasza(SW)2013-10-26 20:36:46 // 141840
A 46-ba fel volt ragasztva az tuti.Ez még nagyobb felület gyanítom középen ez is fel van.Ha kell Elearn azt tudok adni.
Zsolesz2013-10-26 20:15:42 // 141839
Akkor lehet "elfáradt"? Középtájon zizeg, meg a B oszlopnál, de az már nagyon rég...
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-10-26 20:13:26 // 141838
Az oké de attól még az elsőkre nincs magyarázat. Hétfőn meg nézi szerelő hogy nincs e valami kicsit be "rohadva" a féknyergeknél.
GTPeti2013-10-26 20:12:59 // 141837
Rejtett csavarok tartják pozícióban. Ha ezek nincsenek benne, akkor "eltolható", és lejön. Nincs ragasztva. A pontos leírásért én is az eLearn-hoz fordulnék.
Zsolesz2013-10-26 20:11:45 // 141836
Szedte le valaki már SW-ben a tetőkárpitot?
Fel van ez ragasztva vagy csak úgy oda van szorítva körben? Mostanában kicsit zizeg bizonyos fordulatokon.
Fel van ez ragasztva vagy csak úgy oda van szorítva körben? Mostanában kicsit zizeg bizonyos fordulatokon.
gecsa2013-10-26 19:57:57 // 141835
nem feltétlen, nekem is csak a jobbost fogta..
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-10-26 19:56:40 // 141834
szerintem nem, meg ha szorulna akkor az első kerekekre nem lenne hatással, meg hátul mind kettőt fogná nem csak a jobbost.
gecsa2013-10-26 19:44:48 // 141833
Kézifék nem szorul?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-10-26 19:25:34 // 141832
Sziasztok, megint stresszel a patkány. Tegnap mentem vele kb 15 km et nem sietve semmi komolyabb fékezéssel, hazaértem a kutya oda ment lehuggyantani a kereket ahogy szokta erre az gőzölt mint az álat mind a 4 fékem nagyon meleg volt. Ma reggel tesztelésnek mentem vele 5 km et pár komoly fékezéssel 3 keréknél nem volt veszélyes de a jobb hátsón meg lehetett volna sütni egy fél lovat olyan forró volt. Most este mentem vele 70 km et pályán rendesen meg kergetve és semmi normál hőfoka van mind a 4 keréknek. Mi a jó édes anyukája lehet vele? Fékkel minden ok olajszint, nem levegős, kemény, fog rendesen.
Zotyy1562013-10-26 19:17:08 // 141831
így van megáll a fordulat olyan 1500-1600-2000 között magyarul abban a pillanatban annyi az alapjárat,és váltásnál is előfordul hogy kinyomott kuplungnál picit "pörög" a motor mintha enyhe gázt adnék,de nem teszem! :) most már egyre valószínübb,hogy tényleg valami komp. os beállítás lesz! :)
Piritu - 1.000.0002013-10-26 19:13:16 // 141830
A lényeget - ha jól értem - most írtad le.
"Ha menetközben pl 3. ban olyan 40-50 km/h között kiteszem üresbe,és fékezem majd megállok a motor 1500 as fordulaton marad" - tehát, ha megállsz nem esik le a fordulat.
"Ha menetközben pl 3. ban olyan 40-50 km/h között kiteszem üresbe,és fékezem majd megállok a motor 1500 as fordulaton marad" - tehát, ha megállsz nem esik le a fordulat.
Zotyy1562013-10-26 19:08:22 // 141829
Értem amit mondani szeretnétek,de üresjáratban ezernek kéne lennie a fordulatnak,nem pedig 1500 és 2000 között ingadoznia :) És mindez guruló autónál,ha reggel beindítom amíg az autómataszivató dolgozik addig magasabb de aztán beáll 1000 re,régebben is így volt :) Ha menetközben pl 3. ban olyan 40-50 km/h között kiteszem üresbe,és fékezem majd megállok a motor 1500 as fordulaton marad...nem pedig 1000 es en :)
Piritu - 1.000.0002013-10-26 18:55:41 // 141828
Voltak már itt az Amorén, akik megpróbálta alternatív gyátótól venni lmm-et. Aztán mindig Bosh lett. Az való bele.
Piritu - 1.000.0002013-10-26 18:53:51 // 141826
Az szerintem normális, azért tartja magasan, hogy legyen erő, ha kell. pl a szervóhoz.
Zotyy1562013-10-26 18:37:01 // 141825
Mindegy azt sem segített menet közben még mindig 1500 körüli az alapjárat :)
Dante2013-10-26 18:30:57 // 141824
Annyira szeretem az ilyen cicceket a "németautós" barátaimnak elküldözgetni. A reakciókon meg csak jókat lehet röhögni.
Amúgy teljesen megértem Vályi Pista-bát. Minden délután mikor melóból hazaérek és betolatok a garázsba, valami láthatatlan erő nem engedi hogy felmenjek a lakásba, el kell még ott töltenem néhány percet az autóval :)
Amúgy teljesen megértem Vályi Pista-bát. Minden délután mikor melóból hazaérek és betolatok a garázsba, valami láthatatlan erő nem engedi hogy felmenjek a lakásba, el kell még ott töltenem néhány percet az autóval :)