Fórum >> Típusok >> 159

Csabi2018-03-14 23:35:52 // 106890
Az patent! :)
droberto2018-03-14 23:32:13 // 106889
Nálad még meg se próbált regenerálni. Tehát nem arról beszélünk, hogy félbeszakította a 26 km-es etap.
Megfigyelésem szerint, a DPF hibák túlnyomó része autópályán lép fel. Ekkor valami oknál fogva, belassul a % emelkedése, emellet a tényleges tömődés delta P, pedig gyorsabban nő. Sokat foglalkoztam a témával, de nem jöttem rá, hogy a rendszer mely eleme idézi elő a problémát.

Sajnos nem látunk bele az ECU ezen részébe. :(

Az alapvetések:

A korom-képzıdés 3 fő oka:
1.) Hideg, folyékony és elıkészítetlen tüzelőanyag
befecskendezése a lángfrontba !!
2.) Oxigén hiány és (helyi) kedvezőtlen keverékképzési
feltételek !!
3.) Hirtelen nyomás-, vagy hőmérséklet csökkenés az
égéstérben
Macccy2018-03-14 23:26:12 // 106888
Megnéztem a nemlyukas (:P) DPF -emen én is, mert lementem a mélygarázsba, hogy reggel melóból ne a hideg autóba üljek.
Normal 75% Clogging -nál 2500 rpm -en tartva 72 mBar a Differentiate Pressure . ... nem néztem, de ~ 400 km-rel ezelőtt regenerált utoljára. Üzemszerű.
droberto2018-03-14 23:25:49 // 106887
De, szerintem kéne.
Abberált vágy, de fene mód kíváncsi lenneék, hogy miből jön ki neki a %-os érték.
Mik azok a paraméterek, amiknek változása így el tudja téríteni megfelelő telítettségi százalék mutatásától.
Szerintem kb. hasonlókkal számol mint az olajelhasználódás.
Feltevésem szerint az EGR túltengés az ami jelentősen belekavar a képletbe. Ugye ha van visszavezetés, csökken az égési csúcshőmérséklet és a NoX, de jelentősen nő a PM. :)

(Úgy tudom az Audi, grammal fejezi ki a korom mennyiséget.)
Csabi2018-03-14 23:04:22 // 106886
Hibalámpa jön inkább.
Az a kérdés, hogy miért nem regenerál, mert ugye akkor nem növekedhetne magas értékre a nyomáskülönbség.
Vagy regenerálna szerencsétlen csak nem tud...mert félbemarad. és az már bezavar a számolt értékbe.
Csabi2018-03-14 22:57:49 // 106885
Emelt alapjárat. 3500-as fordulatnál normál eldugulásnál, amikor egyébként is regenerálna 150-200mbar az érték. Ha regeneráció után nézzük akkor 50mbar érték körül alakul, szintén 3500as fordulatnál.
Piritu - 1.000.0002018-03-14 21:36:42 // 106884
Egy hülye kérdés: Ha nagy a delta p, akkor nem kéne automatikusan magas eltömődöttséget számolnia?
Piritu - 1.000.0002018-03-14 21:34:27 // 106883
Tényleg az lehet, mert a gázpedál is 0-n áll.
Smith2018-03-14 21:32:12 // 106882
Teljesen úgy használtam, ahogy eddig is. Reggel 26km, este 26km, minden nap, illetve az utóbbi párszázban van kb. 7-800 km pálya, gyorsforgalmi. Majd holnap kiderül, visszajön-e a hibajelzés. Olvasok majd délután nyomáskülönbsgéet alapjáraton és 3500-on.
droberto2018-03-14 21:30:42 // 106881
Ha szar már látszódik alapjáraton is. Én 1000 és 2000 forduaton szoktam nézni.
Alapjáraton is tíz vagy húsz alatt van. 2000-en ha jól emlékszem is 50-60 mbar alatt szokott lenni. Bár ezt most vissza kellene keresnem.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-14 21:28:28 // 106880
góf3-mal szerintem még a migránték sem járnak meg a vendég munkások sem... inkább góf5tel vagy hattal, hét van már abból a fosból? nem tudom nyomon követni :))) Jah azért olvasd el a többi részét is ott anyáznak a hamburgi németek, hogy a baranszénégető erőmű az bezzeg megy no meg a luxus és teherhajózásban sincs korlátozás...dász iszt dí vúndersőn grííín welt :DDDDDD
droberto2018-03-14 21:25:46 // 106879
Úgy értette, hogy látott már 600-at más autónál.
Sajnos jól mondja. Ez csak egy számolt érték. A lényeg a deltaP.
Egyébként lehet 0 mm3/i a befecs, ha motorfékezett mondjuk.
frusciante2018-03-14 21:17:58 // 106878
Ezt a nyomáskülönbséget alapjáraton kell figyelni, vagy részterhelésnél esetleg padlógázon? Mennyi számít normális értéknek?
Liquid2018-03-14 21:14:25 // 106877
biztos érdekli őket mennyi károsanyag kerül kibocsátásra :) Ehe...
Roll19832018-03-14 21:07:25 // 106876
Ha kint élnék és épp lenne egy öreg dízelem, mondjuk egy Golfom 3-as, mint a képen, amit épp cserélni szeretnék, nem igazán érdekelne, hogy jól jár az állam vagy sem, mert én is jól járok. Ráadásul az se utolsó, hogy bezúzzák őket így kevesebb smoke & charm lesz Kelet-Európában, bár szerintem egy ilyen akció kevés ahhoz, hogy ez látható legyen, de legalább van rá kezdeményezés.
Piritu - 1.000.0002018-03-14 20:55:30 // 106875
Hol látsz itt 600-at? Le sincs kérdezve a nyomáskülönbség...
Az első képen is furcsa, hogy 0 mm3-es befecskendezett mennyiség 1909-es fordulatnál.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-14 20:51:05 // 106874
jah a 100e-es autóból adnak 10e-et így is marad 10e ... csak ha 4x annyi új autót adnak el az 2x annyi Áfa egy év alatt, mint amúgy ... egyszerű matek ...mindig a bank jár jól ... Casino c. film :DDD
Csabi2018-03-14 20:44:43 // 106873
A 65% csak egy számolt érték, semmi köze a valós duguláshoz, érthetetlen, de így van.
Találkoztam már olyannal, hogy 60-70% volt a kiírt dugulás, a nyomáskülönbség meg 600mbar...A normális eldugulás 4x-ese. A motor lefojtás határán. Persze a hibakód is bent volt. Erőltetett regen megoldja, de a hibát keresni kell, mert nem véletlen megy fel 600ra.
gecsa2018-03-14 20:40:19 // 106872
Olasz ebay.
Roll19832018-03-14 20:40:06 // 106871
Itthon 4,6 milliótól van Golf 7, persze nem full extra, de én nem is adnék egy Golfért 10 milliót. Amúgy 5, 8 és 10e euró is van a cikkben.
Liquid2018-03-14 20:38:31 // 106870
hú de rendesek vagytok, én sose :)
Piritu - 1.000.0002018-03-14 20:34:41 // 106869
A fócvágennek valahogy be kell hozni a csalószoftveren elbukott zsét, hét elintézték neki...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-14 20:32:55 // 106868
pénz az egész, pörgetni akarják az új autó eladásokat adnak 5000 eur kedvezményt egy normális új autó kb 30-40e eur annak az áfája 7-8e eur a drágábbnál még több... szóval állambá kasszant nem keveset az Áfán ... környezetvédelem mi? :DDDDDDDDD
Haddel2018-03-14 20:32:24 // 106867
Jó, hogy említetted a javítófestéket. Most rendeltem egy tolatószenzort ,nekem is kell ahhoz festék ,kicsit leködölni.Körül is nézek ebayen.
Haddel2018-03-14 20:28:58 // 106866
Na ez szuper! Gyors volt! Király!
Haddel2018-03-14 20:27:39 // 106865
Szerintem felrakás előtt jobb megcsináltatni ,mint szezon közben.Persze elő fordul ,hogy az ember elhagy egy súlyt ,olyankor nincs mit tenni . Én pl utálom ,ha a gumis nyúl az autómhoz,mióta egyszer ellopták az egyik felniközepemet. Azt szeretem ha én magam rakom fel ,legalább szemre tudom vételezni a dolgokat.
Roll19832018-03-14 20:23:02 // 106864
Piritu - 1.000.0002018-03-14 20:16:55 // 106863
A dugulási értékre 65%-ot ír, az nem lehet a baja.
Nem jó az angolom, de én úgy értelmezem, hogy valamelyik szenzortól túl alacsony jelet kapott és az a baja.
Csabi2018-03-14 20:10:15 // 106861
2.0-nál ez elég új dolog. A nyomáskülönbséget kellene megnézni alapjáraton és 3500as fordulaton, abból lehet következtetni, hogy mennyire van eldugulva ténylegesen. 3500as fordulaton sem mehet ~200mbar fölé.
Egyébként, hogy használtad az elmúlt párszáz kilométer alatt?
Giuntini2018-03-14 20:02:33 // 106860
Megvan a hengerfej.
Dömpi (il dottore)2018-03-14 19:59:57 // 106859
Én minden váltáskor centíroztatom
frusciante2018-03-14 19:39:27 // 106858
Szia. Hogy jutottál hozzá a logóhoz a kulcshoz?
Smith2018-03-14 19:37:26 // 106857
Az első tengeralattjáró ikonom. :( Valami ellenszer?

gecsa2018-03-14 18:20:16 // 106856
Így van. Bár, ha keveset futott a szezonban, akkor nem feltétlenül.
Zsolt1552018-03-14 18:13:10 // 106855
Általában javasolt az átcserélés előtt centríroztatni.
gecsa2018-03-14 17:25:44 // 106854
Kész.

ProdyG2018-03-14 17:09:24 // 106853
Nem emlékszem, pedig biztosan mondtátok már... hány ezer km-enként érdemes nyári/téli kerekeket centíroztatni?
Zolibácsi2018-03-14 16:44:42 // 106852
Igazából amire fáj a fogam az egy 1.8 tbi brera. De most házra gyűjtünk...
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-14 16:34:39 // 106851
Én is ennél a patkánynál vettem a 2.4 et. Engem azért át baszott rendesen.
redbulz2018-03-14 16:01:25 // 106850
Ha nem kellene az enyémet is folyamatosan újítgatni még talán lenne is kísérletező kedvem, de azért ez nem egy olcsó kísérlet :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-14 15:59:20 // 106849
valakinek ez a fétise az öntökönszúrás :DDD Megint jön egy svájci TI miközben emberem foglalózta 3-an hívták a kereskedőt +36-o számról csak nézett, nem volt olcsó pedig ... ennyit a csodákról :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-14 15:57:17 // 106848
meg kell venni, aztán kiderül :DDD
Roll19832018-03-14 15:53:34 // 106847
Remélem is! Különben tökön szúrom magam. :D :D :D
Lev2018-03-14 15:48:13 // 106846
Sziasztok!
Nem bírtam magammal, felhívtam a kereskedőt: Ausztriából érkezett az autó (a képek is ott készültek), ma délután rakta le a tréler. Természetesen nem tud sok mindent az előéletéről, csak annyit, hogy nem volt törve és valós a kilométeróra állása.. :) Friss vizsgával, névre írva 2 millió forint az ára. Bár sok reményt nem fűzök hozzá, úgy döntöttem, hogy holnap reggel áldozok rá pár órát és néhány liter gázolajat és megnézem.
redbulz2018-03-14 15:46:23 // 106845
Ezt én is hosszú ideje szomorúan konstatálom, csak tudod, ha a rutintalan ember ilyet lát azért átfut az agyán az "és ezt így most hogy?" kérdéssor :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-14 15:42:58 // 106844
Én már nem tenném. A 2.4 betegségeit már legalább tudjuk :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-14 15:37:06 // 106843
ennyiért nincs kint épkézláb ...
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-14 15:35:16 // 106842
Az enyém 2010-es gyártású, ezüst a középkonzol. :-)
redbulz2018-03-14 15:15:39 // 106841
Akkor csak nem éreztem ki a szavaidból a szarkazmust :) Ezek szerint jól sejtem, hogy gyanús :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak