Fórum >> Típusok >> 159

antonov2018-03-27 13:11:06 // 107374
Szerintem ők azok. Kicsit inaktívnak tűnik a dolog. : (
Macccy2018-03-27 13:09:03 // 107373
akarok ilyettttt !!! :0
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-27 13:01:26 // 107372
Ez viszont tök jó, ilyet szeretnék. Túrhatom a lengyel Alfás fórumokat :-))
pettinke2018-03-27 13:01:12 // 107371
hát le van írva:

The suggested interface is OBDLink LX Bluetooth, but the app can work with others models too if of good quality. A low cost interface that is working well is KONNWEI KW902.
It's not recommended to use V-GATE interfaces and ELM327 Mini because it's tested that they use a fake with many bug ELM327 emulation not compatible with advanced OBD protocols.


az ebay csurig van OBDLink LX-el.
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-27 12:58:41 // 107370
Van bluetooth OBD adapter is, win tablet és és alfaOBD is a telefonomon. Nem nagyon használom. Párszor kiszedtem az adaptert , hogy kiolvassak más autókat, aztán most legutóbb már vissza se tettem, ott lakik a csomagtartóban. Menet közben én nem telefonozok, ezek álló helyben jó megoldások, vagy ha direkt diagolni megyek.
Csabi2018-03-27 12:36:39 // 107369
Kipróbáltam az DPFmonitort, hát mit mondjak, az alap paramétereket kijelzi, ha megveszed. A menü tartalma egy opcióból áll: GO PRO , szóval vedd meg 2500-ért.
DPF monitor: a mBar érték pl tök hülyeség


Az AlfaDPF viszont elég jó kis progi lenne, jelez, ha regenerál az autó...csak ez meg nem megy "klónozott kínai" interfésszel, csak a minőségivel...na ilyet nem tudom hol lehet venni :)
frusciante2018-03-27 10:37:04 // 107367
Egyébként én regen közben ha elveszem a gázt egyből meghallom h regenerál.... olyan mély hangja lesz... A pillanatnyi fogyasztást a benzinesen sosem néztem ezen szinte mindig az van a képernyőn... :) hallom a hangot ránézek a fogyira és már tudom is h kerülővel kell hazamenni....
frusciante2018-03-27 10:24:01 // 107366
Bluetoothos elm vagy obd+MES+Laptop (vagy Windows alapú tablet)+szivargyújtótöltő= dpf visszajelzölámpa... :) nincs android támogatás a Meshez? Play áruházban van dpf figyelő progi de nekem nem Bluetoothos az elm kábelem így nem tudtam kipróbálni... Van még pár diagnosztikai progi (mármint a play áruházban) lehet valamelyikkel ugyanúgy látni a dolgokat mint Messel és akkor telón lehetne figyelni a dpfet... :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-27 09:43:55 // 107365
Ezen én is agyaltam, mert az enyém is pont ezt műveli, hajlamos akkor nekiállni regenerálni, amikor már hazafelé tartok a városban. És mióta saját programmal fut, azóta hamarabb érződik. Már azt lehet érzékelni, amikor készül rá. A múltkor jártam úgy, hogy az alapjáratból és a gázreakcióból lett egy olyan érzésem, hogy regenerál. A fogyasztás mégis a helyén, turbónyomás még a helyén. Szépen hazamentem. Az udvaron mégis mintha... mondom ezen ne múljon, elindultam, hogy csapok egy kört. Kikanyarodtam az utcánkból, de semmi, nem regenerált. Gondoltam akkor biztos már meghülyültem a sok fórumos mizériától, már regent haluzok :-D 20m után megfordultam, hazamentem, betolattam az udvarra. És akkor elkezdte egyértelműen. A szomszédok csak figyeltek, hogy az alfás hülyegyerek mit mászkál itt fel-alá :-D Szóval másodjára is elindultam, fogyasztás fel, turbónyomás le.
És most 500km autópálya után is pont az udvarra betolatva kezdtem érezni az "5 perc regen előtt" előjeleket. Most nem volt időm jógázni vele, majd kiviszem kifüstölni a héten. Egy kijelző nagyon hasznos lenne tényleg..
berobbantam2018-03-27 09:43:16 // 107364
Ennyire nem méjedtem bele.Annyit tudok,hogy a motorrol lerohadt a kasztni így eladta a srác.De a mai napig visszasírja azt az autót.Azt mondja inkább ki kellett volna lakatolni.
Giuntini2018-03-27 09:38:20 // 107363
Az a 164 2,5 TD volt, a facelift előtt. Én már akkor Alfát akartam, 164 dízelt, és ezért nem vettem meg. Akkor 91-94-ben nem volt más alternatíva. Azoknak a motoroknak meglehetősen rossz hírük volt. Folyamatosan hf problémái voltak. 160 fölötti hajtásnál nagyon hajlamos volt a hf az átégésre. A facelift utániak már új motorral voltak szerelve. Mindkettő VM volt, csak az új lényegesen problémamentesebb volt. Ja, és ezek4 hengeresek voltak.
Shadin2018-03-27 09:29:59 // 107362
Levágom utólag szikével :-)
RomeoOne2018-03-27 09:15:33 // 107361
Minél kevesebb, annál jobb :D
Egyébként azért is volt így praktikus, mert a sarkok kerekítve vannak, szóval ha csak a fehéret akarod levágni, akkor a sarkoknál farigcsálni kell. Így meg, hogy alig 1 mm-t hagytam a feketéből, a két vágás metszete még mindig a fekete részben maradt, így meg lehetett hagyni szögletesnek a sarkokat, anélkül, hogy a csúcsa fehér lett volna.
Kazes☻2018-03-27 09:08:38 // 107360
Ahogy emlékszem a külön hengerfejes sem volt egy leányálom... sőt! :)
Smith2018-03-27 09:04:00 // 107359
Nekem ma sem romlott el az autóm. Viszont tegnap alighogy megálltam a parkolóban, éreztem hogy megy a regen... szóval, hogy ez miért pont akkor akar még menni mikor ideérek, nem értem. Szeret menni ez nagyon, de nekem se volt kedvem bejönni dolgozni :(
Szóval most elkezdtem gondolkozni, hogy lehetne berakni egy visszajelzőt, hogy éppen megy a a regen.
berobbantam2018-03-27 08:31:41 // 107358
Állítólag az alfának volt olyan 5 hengeres diesele amibe 5 külön hengerfej volt.Kár volt feladni.Én fél offal hasonlóan voltam.Abba a vez tengely kopott mert kicsik voltak az olajzófuratok.Volt aki nagyobbra furta.Kikönyökölt a motor.Más a felújítás mellett döntött.Majd 2 kiló volt és 40k km-ert birt.Én vettem egy makulátlan bontott hf-et.Megnézettem műhelyben.Még síkoltatni se kellett.Levettem az olajteknőt.Kitakarítottam mindenhonnan a fémforgácsot.Azóta 5w40 olajat kap 10w40 helyett és köszöni lassan 10 éve jól van.Egyébként ha sokat olvas fórumot az ember tényleg hajlamos elhinni,hogy az autója egy szar.Mert senki nem irogatja be,hogy az enyém ma se romlott el😅.Volt aki más forumba beírt,hogy az 1.4 szarabb motor mint az 1.2 mert kétszer annyi a hozzászólás.Válasz.az 1.4 15 éves az 1.2 5.Jah és háromszor annyi van a fórumon😅😅😅Szóval helyén kell kezelni a dolgokat.
Shadin2018-03-27 07:42:47 // 107357
Ez dejó! Elég csak a fehér keretet lefaragni a fekete úgysem látszik.
droberto2018-03-26 22:26:46 // 107356
Egészségetekre.
Én villányi folyó Carbernet ittam éppen. :)
psychoati2018-03-26 21:28:37 // 107355
Király vagy! :-D Egészségedre! :-D
Liquid2018-03-26 21:20:32 // 107354
hogyne :)
Megyek megszerelem a kislányom bicaját, közben bedobok egyet, meg sört is :) Egészségetekre!
gecsa2018-03-26 21:07:30 // 107352
Rendes háztartást vezetek, mindig akad itthon 1-2 liter.. :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-26 20:55:07 // 107351
Koccintunk virtuálisan skacok? :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-26 20:53:43 // 107350
Egészségedre! :-D Erre iszok '-) Meg arra is :-)
Liquid2018-03-26 20:47:01 // 107349
igyunk :) nyisd ki az ablakot, küldök fény-post :)
Megvan VTT-re az esti programpont: vicces hozzászólás pálinkagőzösen :)
gecsa2018-03-26 20:38:23 // 107348
Igyunk már mi is egyet!
Csabi2018-03-26 20:33:23 // 107347
😂
gecsa2018-03-26 20:33:17 // 107346
Ez a poszt halvány reménysugár! Van remény!
Liquid2018-03-26 20:31:56 // 107345
:DDDD egészségedre :D
Liquid2018-03-26 20:31:23 // 107344
jól néz ki
Haddel2018-03-26 20:26:18 // 107343
Töröljètrk nyugodtan, de olyan finom hàzi pàledzt kaptam, hogy 10 prrxe írom 4ezt a bejegyzèyt! IIimádlak bennetekt!,+)
gecsa2018-03-26 19:38:51 // 107342
Szerintem reklamálj, amíg nem késő! :)
RomeoOne2018-03-26 19:28:48 // 107341
B.sszameg! Tudtam, hogy valami nem stimmel vele! Már az okmányirodában is átverik az embert, hova fajul ez a világ?!?!
gecsa2018-03-26 19:26:54 // 107340
Téged átvertek! Üres rendszámtáblát adtak!
RomeoOne2018-03-26 18:38:24 // 107339
Hatósági jelzés rongálása nem szép dolog, de olykor áldozni kell az esztétika oltárán :D
[link]
Zolibácsi2018-03-26 18:17:59 // 107338
Nyugi mire itt a többség eljut a nagy javitasokhoz, addigra már olcsóbb lesz, meg kijarjuk az utat....
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-26 17:52:14 // 107337
Én nem védem, de nem gondolnám, hogy egy ilyen kategóriájú autónál olyan rettenetes egy-egy 500e-s számla (nem kevés persze). Ma a pesti utamon fater sokszor emlegette a Dustert. Szerinte azt kellett volna vennem. Ma nem mondta így ki, de milyen jó kis kocsi... Akarnék én olyanba ülni, hogy alacsony legyen a fenntartási költség? Nem :-) És nem akarnék négy hengeres jtd-t sem, és ford tdci-t sem, mert baromira elégedett vagyok azzal, amit nyújt ez az autó. Innentől lehet lehúzni, meg félni tőle, én is féltem tőle. Biztos fogok vele szívni én is, de egyelőre nem riaszt el. Amit ma is pályán adott, az nekem, amíg megtehetem kell. A hangjával és az automatájával együtt. Mert úgy ahogy van k..a jó :-D
Giuntini2018-03-26 17:29:57 // 107336
Én már 27 éve saját autómba nem raktam benyát.
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-26 17:21:15 // 107335
Látod... a mi másod autónk egy korty benyát nem evett 6 év és 35e km alatt :-DD
gecsa2018-03-26 16:32:15 // 107334
Mennyi hosszú hengerfej! :0
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-26 16:00:45 // 107333
V6? hát azok inkább lesznek hf-ek delejben...
yani🍀2018-03-26 15:39:50 // 107332
A legjobb a csillagmotor :DDD
yani🍀2018-03-26 15:32:41 // 107331
Az 1.9 8V-ban nincs.
yani🍀2018-03-26 15:32:10 // 107330
Rosszul tudod, van benne áramláskorlátozó.
csokagm2018-03-26 15:26:01 // 107329
2.0 aban nincsenek lapatkak amennyire en tudom.

Az egr haz meg nem egy akkora tortenet. Persze aki nem tud róla annak szivas.
Dw Piritu írta még hogy ha 80-100 ezrenkent kicserelteted nagy baj nem erhet. Kb 14000ft egyebkent.
Giuntini2018-03-26 15:12:22 // 107328
Jól mondod:) De nem a politikai párhuzamban. A soros 5 és 6 hengeresek vetemednek. Túl hosszúak ezek a motorok. Ebből a szempontból jobb a V6
Giuntini2018-03-26 15:07:28 // 107327
Én mint 2.4 tulaj még mindig megvédem ezt a motort. Sajnos mindegyik mai nagy sok hengeres dízelnél előjönnek a hf problémák. Én most már gyanítom hogy hengerfejesen vettem, vagy az osztrák, vagy a magyar gyorsan eladásra megjavíttatta. Ennek lettem áldozata. Minél bonyolultabb egy konstrukció amnál több a hibalahatőség. Ha egy motor hibamentesen ma lefut 200 ezret, azt ma már jónak mondják. Akinek volt erre 2007-ben kb. 40 ezer eurója az nem örök életre vette. Senki még három éve nem tudott ezekről a problémákról. Sokan valóban nem fogják megcsináltatni, pedig kár értük. Nagyon kevés marad majd belőlük, és az angol lap szerint a 2.4 lesz az egyik dízel, amelyik átvészeli a dízelválságot. Talán azért mert kurriózum lesz.
gecsa2018-03-26 15:05:26 // 107326
Szerintem azért hengerfejes az összes, mert ez is mind Soros! :D
tdemeter2018-03-26 14:07:15 // 107325
Szerintem elbeszélünk egymás mellett:) A hozzászólásom mondanivalója az lett volna, hogy a forum tartalmából igenis lehet - valszeg érvényes - következtetéseket levonni. Így ha valaki ezeket összefoglalva levon egy konzekvenciát, azért kár érte szegényt fikázni:)

Az egy teljesen más kérdés, hogy egy-egy következtetés mennyire áll közel a valósághoz, de pl a fórum tartalma alapján - szerintem - simán megállja a helyét az a következtetés, hogy a 159-es 2.4-es motor "nem a legjobb konstrukció" :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak