Kiszedéskor ezzel kezdik, nem is az a kérdéses nekem, hanem az új berakása is megy-e így?
(rozsdát, karcot mindenféleképpen leápoljuk, ha már ott vagyunk ;) )
Gyapi Ɨ|ѯ2019-01-22 22:36:12 // 114240
Szabister2019-01-22 22:20:48 // 114239
Lehet külön cserélni. Mikor cserélték a szélvédőmet először ezt szedték ki. Szélvédősnél valószínűleg kapsz is asszem vmi 5000Ft körül van. Azzal a rozsdával is megérné foglalkozni,szépen megtud az indulni.
Gyapi Ɨ|ѯ2019-01-22 20:12:33 // 114238
Gyapi Ɨ|ѯ2019-01-22 19:54:28 // 114237
A műszerfalon az olajszint jelző nekem akkor is lemegy 1-2 kockát, ha az olajszint változatlan, de kezd koszolódni az olaj. Olajcsere után 7-8e km-nél kezdi.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-22 19:39:19 // 114236
Áhh köszi, ez a nekem való módszer :-)
Fordjee2019-01-22 18:42:36 // 114234
Köszi mindkettőtöknek. Olajat megnéztem, teljesen jó, akkor nagyon minimális fogyást jelezhet valóban. Vételnél találtunk hátul egy olajos flakont, 1 literest, felmerült a gyanú, hogy eszi az olajat, azért van benne, tartalékként, de valószínűleg csak megmaradt az olajcsere után.
A pajzsnál valamennyire látszik, a motorháztető alatt, hogy hézagos, mondjuk nem túl feltűnő, de most hogy láttam, már az:)
A pajzsnál valamennyire látszik, a motorháztető alatt, hogy hézagos, mondjuk nem túl feltűnő, de most hogy láttam, már az:)
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-22 18:29:59 // 114233
A lököst ehhez egyébként le kell venni? Az nagy macera? Gondoltam én is rá, hogy nem szenvedek az embléma cserével, dobok rá egy új scudettot kompletten (majd tavasszal) :-)
Süti1592019-01-22 18:05:25 // 114232
Szia,
egyben lehet cserélni a pajzsot.
PL.: https://fiatalkatreszek.hu/termek/H%C5%B1t%C5%91d%C3%ADszr%C3%A1cs+k%C3%B6z%C3%A9ps%C5%91+pajzs/540
egyben lehet cserélni a pajzsot.
PL.: https://fiatalkatreszek.hu/termek/H%C5%B1t%C5%91d%C3%ADszr%C3%A1cs+k%C3%B6z%C3%A9ps%C5%91+pajzs/540
RomeoOne2019-01-22 18:04:07 // 114231
Annyi olajfogyás teljesen természetes. Nem nagyon lehet így meghatározni, hogy mennyi olajfogyást jelent. Én akkor szoktam fél litert rátölteni, mikor már egy ideje sípol, hogy 0/6 csík (olyankor még nívó szerint minimum min-max között félúton szokott lenni a szint, de sokszor még több). Akkor rátöltök fél litert és újból 5-6 csík szokott lenni.
Az a függőleges műanyag sztem nem kulcskérdés, úgy is lehet hagyni, úgysem látszik és nincs semmi kritikus funkciója, nem fogod miatta elhagyni a scudettot.
Az a függőleges műanyag sztem nem kulcskérdés, úgy is lehet hagyni, úgysem látszik és nincs semmi kritikus funkciója, nem fogod miatta elhagyni a scudettot.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-22 17:56:23 // 114230
Majd rákérdezek , de autópályás autóról van szó, amit használnak is.
Fordjee2019-01-22 16:44:24 // 114229
Sziasztok!
Vétel után vettem észre, hogy ki van égve a jobb oldali tompított, ma kicseréltem. Az eddigi kis öreg autóimon egy idegbaj volt, nem lehetett hozzáférni, a kallantyút soha nem lehetett beakasztani, mindegyiknél rémálom volt. Félve kezdtem neki, hogy itt mi lesz és majdnem sírtam, amikor levettem a műanyag takarófedelet, szépen látszott, hogy kell kiakasztani a kallantyút, hozzá lehetett férni, isteni volt. Meg lett volna 3 perc alatt, ha nem ejtem le a rossz izzót, ami el is tűnt alul, így könyékig lenyúltam, de meglett:) Meg találtam valami kerek, lyukas műanyagot is, az nem tudom mi lehet.
Egy kérdés is van, gyújtásnál az olajszint visszajelző kis oszlopai mennyi olajfogyást jelentenek? Kb. 5000km-el ezelőtt volt olajcserén és az első oszlopocska eltűnt, nem maxot mutat már.
És még egy, kicsit sérült ez a része az autónak, a függőleges műanyagok, ahol bekarikáztam (ez nem az én autóm) hiányzik. Az egész emblémát lehet csak cserélni, vagy lehet ezeket a műanyagokat is?
Vétel után vettem észre, hogy ki van égve a jobb oldali tompított, ma kicseréltem. Az eddigi kis öreg autóimon egy idegbaj volt, nem lehetett hozzáférni, a kallantyút soha nem lehetett beakasztani, mindegyiknél rémálom volt. Félve kezdtem neki, hogy itt mi lesz és majdnem sírtam, amikor levettem a műanyag takarófedelet, szépen látszott, hogy kell kiakasztani a kallantyút, hozzá lehetett férni, isteni volt. Meg lett volna 3 perc alatt, ha nem ejtem le a rossz izzót, ami el is tűnt alul, így könyékig lenyúltam, de meglett:) Meg találtam valami kerek, lyukas műanyagot is, az nem tudom mi lehet.
Egy kérdés is van, gyújtásnál az olajszint visszajelző kis oszlopai mennyi olajfogyást jelentenek? Kb. 5000km-el ezelőtt volt olajcserén és az első oszlopocska eltűnt, nem maxot mutat már.
És még egy, kicsit sérült ez a része az autónak, a függőleges műanyagok, ahol bekarikáztam (ez nem az én autóm) hiányzik. Az egész emblémát lehet csak cserélni, vagy lehet ezeket a műanyagokat is?
Zolibácsi2019-01-22 16:32:07 // 114228
Mint nálam, elég egy el öregedett víz tartály és még is van a baj.
Giuntini2019-01-22 15:52:40 // 114227
Nem törvényszerű hogy 200 ezer fölött az legyen! A tied meg fl utáni.
Kazes☻2019-01-22 15:06:47 // 114226
Ezt mindig is így csinálták... akármerre jártam, nem újdonság. : /
ProdyG2019-01-22 14:58:17 // 114225
ez vicces, tegnap vittem műszakira a kocsit (új helyre) és egy brutál padlógázzal kezdődött az egész. azt hittem véletlen volt vagy meghülyült a vizsgabiztos :D
de akkor tényleg van ilyen. jó tudni. legközelebb szólok majd előtte, hogy skippelhetnénk ezt.
de akkor tényleg van ilyen. jó tudni. legközelebb szólok majd előtte, hogy skippelhetnénk ezt.
Wasco2019-01-22 14:44:19 // 114224
Értem. Már csak merem remélni, hogy az enyém is a remekbe szabott darabok közül való.
293000 km-rel :-)
293000 km-rel :-)
Giuntini2019-01-22 14:39:55 // 114223
Mit jelent az évekkel ezelőtt? Az enyém egész jól bírta, 50 ezret. De könyörgöm, 50 ezer km-ert adsz ki egy rahedli pénzt?
Csöri is megmondta, mindegyik hegesztett megreped. Mikor kerestem bontottat, Phonék 12 2,4-es motort kaptak. Abból 10-nek meg volt repedve a hengerfeje.
Az enyémnél hónapokig nem lehetett megmondani biztosan hogy újból hengerfejes lett. A végén jöttek elő a tipikus hf hibák. Túlmelegedés és egyebek.
Ez a hf hiba a 2008 utániakat kevésbé sújtja. Azt is meg kell nézni, hogy hány lett hengerfejes a ridegtartás miatt, és hány lett vízcső repedés, hirtelen vízelfolyás miatt hengerfejes.
Csöri is megmondta, mindegyik hegesztett megreped. Mikor kerestem bontottat, Phonék 12 2,4-es motort kaptak. Abból 10-nek meg volt repedve a hengerfeje.
Az enyémnél hónapokig nem lehetett megmondani biztosan hogy újból hengerfejes lett. A végén jöttek elő a tipikus hf hibák. Túlmelegedés és egyebek.
Ez a hf hiba a 2008 utániakat kevésbé sújtja. Azt is meg kell nézni, hogy hány lett hengerfejes a ridegtartás miatt, és hány lett vízcső repedés, hirtelen vízelfolyás miatt hengerfejes.
Liquid2019-01-22 14:39:43 // 114222
"Közben meg én megkérdeztem a szerelőmet, aki csinált már ilyet. Az egyik ügyfelének évekkel ezelőtt megcsinálták, azóta is jó."
Ezt jó tudni.
Ezt jó tudni.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-22 14:25:54 // 114221
Igen, ezek a szelepek közt hajlamosak elrepedni. Kvázi típushiba, de mégsem mondanám annak, hiszen rengeteg 2.4 futkározik kitudja honnan 200e alá visszatekerve gond nélkül. Az Autoscouton azért van párszáz 300e km-t közelítő darab, nem hinném, hogy mind hengerfejes, vagy az volt. :-)
A felújítással kapcsolatban is biztos van olyan műhely, ahol első kézből tudnak hiteles véleményt mondani. Meg tudják csinálni, vagy nem? Adnak rá garanciát, vagy nem?
A fórumon itt pár tapasztalat alapján kijelentjük, hogy felújított=szar. Közben meg én megkérdeztem a szerelőmet, aki csinált már ilyet. Az egyik ügyfelének évekkel ezelőtt megcsinálták, azóta is jó.
A felújítással kapcsolatban is biztos van olyan műhely, ahol első kézből tudnak hiteles véleményt mondani. Meg tudják csinálni, vagy nem? Adnak rá garanciát, vagy nem?
A fórumon itt pár tapasztalat alapján kijelentjük, hogy felújított=szar. Közben meg én megkérdeztem a szerelőmet, aki csinált már ilyet. Az egyik ügyfelének évekkel ezelőtt megcsinálták, azóta is jó.
Wasco2019-01-22 14:10:27 // 114220
A felújítás minden esetben hegesztést jelent?
αλφα2019-01-22 13:41:36 // 114219
Sajnos az lehet...
mex862019-01-21 22:23:40 // 114218
valszeg 10v lesz az a 166 130ért. Azzal meg sokra nem megy akinek 159-hez kell.
αλφα2019-01-21 21:54:35 // 114217
Az egyik Facebook-os Alfás csoportban hirdet egy srác egy 2.4-es 166-ost. A kasznija szita, de azt állítja, a motorja szépen muzsikál. Mindezt 130 ezerért... Csak a hengerfej megérhet annyit valakinek, akinek meghalt a 159-esében nem? (Mármint, ha tényleg egyben van.)
Giuntini2019-01-21 18:23:16 // 114216
Értsd meg, hogy felújítottat nem szabad belerakni. A hegesztes mellett 10-20-50 ezer km múlva újból megreped. Felelős autószerelő most már nem rak fel felújítottat. Mind újból megreped, kivéve a gyári felújított.
Wasco2019-01-21 16:23:06 // 114215
De nem ebay-es, és nem mellesleg az ára sem rossz
Piritu - 1.000.0002019-01-21 15:51:51 // 114214
ez is felújított
Wasco2019-01-21 15:10:24 // 114213
Üdv.
Esetleg aki hengerfejet keres 2.4-be nézze meg ezt is, hátha meg lesz még!!
https://bontoplaza.hu/alfa-romeo-159-939-hasznalt-alkatresz/hengerfej/bontott?ref=31wP
Esetleg aki hengerfejet keres 2.4-be nézze meg ezt is, hátha meg lesz még!!
https://bontoplaza.hu/alfa-romeo-159-939-hasznalt-alkatresz/hengerfej/bontott?ref=31wP
antonov2019-01-21 14:28:39 // 114212
Én se találkoztam még ilyennel, vittem már pár dízelt oda.
Giuntini2019-01-21 14:07:54 // 114211
Ahová en szoktam vinni, fel sem merül bennük a parketta.
Macccy2019-01-21 13:57:48 // 114210
Ez is állandó vita, legalábbis a köreinkben, én magam az első kivételével nem is engedtem sose a dízelt leparkettázni terhelés nélkül agyatlanul. Nem érdekel miféle ódivatú vizsgaszabály. Olvasom itt a tc egyik cikkében, 7x (hét!) tolják be a dízelnek tövig, üresben, padló ötezer, elveszik a tüzet, majd újra. Biztos kéri, kívánja. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-21 13:38:12 // 114209
Általában sajnos így van, állnak a gázon. Az ezüst jtd-re már külön vizsga progit írtam, ami 3800-nál elvette az anyagot :-) Annak nyomhatta. Volt annyi légfelesleg, hogy nulla korom jött ki rajta. Azt a decens savaseső felhőt a csarnok plafonján meg nem figyelik ugye :-)
Ahogy kijött az autó a sorról, már a parkolóban visszaírtam az 5k-ig forgós verziót.
A TD-nél csak a füstcsavart kell kitekerni. Ha fel bír állni a fékpadra, tuti átmegy. :-)
Ahogy kijött az autó a sorról, már a parkolóban visszaírtam az 5k-ig forgós verziót.
A TD-nél csak a füstcsavart kell kitekerni. Ha fel bír állni a fékpadra, tuti átmegy. :-)
Macccy2019-01-21 12:35:54 // 114208
:DD
Jó, akkor nemparkettázzák ... nehogy gyomorideget kapj itt nekem. :)
Jó, akkor nemparkettázzák ... nehogy gyomorideget kapj itt nekem. :)
RomeoOne2019-01-21 12:10:30 // 114207
Bizony :D
A többit nem tudom, de ne idegesíts ilyenekkel. Remélem nem túráztatják üveghangon a motort, mikor otthagyom nekik a kocsit.
A többit nem tudom, de ne idegesíts ilyenekkel. Remélem nem túráztatják üveghangon a motort, mikor otthagyom nekik a kocsit.
Macccy2019-01-21 12:05:23 // 114206
Elöl is rakattál fóliát? :O
Másik kérdésem, hogy a műszaki vizsga (környezetvédelmi rész) még mindig úgy zajlik, hogy tiltáson parkettázzák másodpercekig a dízelnek, mint a barom? Azért kérdem, mert az off-al évekig nem jártam rendes vizsgán.
Másik kérdésem, hogy a műszaki vizsga (környezetvédelmi rész) még mindig úgy zajlik, hogy tiltáson parkettázzák másodpercekig a dízelnek, mint a barom? Azért kérdem, mert az off-al évekig nem jártam rendes vizsgán.
RomeoOne2019-01-21 10:51:48 // 114205
ZoliNix2019-01-20 21:22:02 // 114204
Azért van valami km-ben is.
Óra szerint 213000-nél áll a vas, jött egy kuplung, aztán önindító, most még a generátor, meg az első fékek. Még számíthatok a turbóra, váltóra, lassan a lengéscsillapítókra. Ja még egy hátsó kerékcsapágy is beugrott. Az autó kicsit kopott volt belül de szerkezetileg jó állapotban vettem. Ezek a problémák a bűvös 200000 után jöttek. Nem olyan autók ezek mint a bogaram volt, amibe ki tudja hányadik kört mente az óra. De ezek ellenére nem szívesen válnék meg tőle.
Óra szerint 213000-nél áll a vas, jött egy kuplung, aztán önindító, most még a generátor, meg az első fékek. Még számíthatok a turbóra, váltóra, lassan a lengéscsillapítókra. Ja még egy hátsó kerékcsapágy is beugrott. Az autó kicsit kopott volt belül de szerkezetileg jó állapotban vettem. Ezek a problémák a bűvös 200000 után jöttek. Nem olyan autók ezek mint a bogaram volt, amibe ki tudja hányadik kört mente az óra. De ezek ellenére nem szívesen válnék meg tőle.
Mateus2019-01-20 20:25:54 // 114203
Szia!
Eleinte 2es henger porlasztó csatit írta hibának, Ferke keze által ki lett cserélve, de nem szűnt meg a hiba. Aztán egy hét használat után megszűnt a rángatás magától(?), és azóta nem volt vele gond, csak pont olyan fordulaton, olyan helyzetben, szögben egy-egy apró még előfordul, tehát gyanítható hogy szakadt vmelyik kábel a kötegben, csak kíváncsi voltam vki találkozott-e már hasonlóval.
Egyébként Ferke is kötegre gyanakodott de nem tudta 100%ra mondani, úgyh köszi a tippet. :)
További szép estét!
Eleinte 2es henger porlasztó csatit írta hibának, Ferke keze által ki lett cserélve, de nem szűnt meg a hiba. Aztán egy hét használat után megszűnt a rángatás magától(?), és azóta nem volt vele gond, csak pont olyan fordulaton, olyan helyzetben, szögben egy-egy apró még előfordul, tehát gyanítható hogy szakadt vmelyik kábel a kötegben, csak kíváncsi voltam vki találkozott-e már hasonlóval.
Egyébként Ferke is kötegre gyanakodott de nem tudta 100%ra mondani, úgyh köszi a tippet. :)
További szép estét!
FRC2019-01-20 19:43:29 // 114202
Fiúk, szükségem lenne egy első lámpa irányjelző foglalatra.
Az enyémből kitört a pozitív érintkező.
Aki tud segíteni, kérem írjon a profilomra.
Köszi.
Az enyémből kitört a pozitív érintkező.
Aki tud segíteni, kérem írjon a profilomra.
Köszi.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-20 14:33:18 // 114201
Én is elsősorban km-t veszek . Lehet mondani, hogy állapotot veszünk, ami szintén igaz is lehet, de a valódi kevés futás az sokat számít. Egy autó gondtalan élettartama valahol 200-250e km-nél jár le. Onnantól barmit cserélhetsz, lesz majd más vele. A gond az, hogy az itthoni keveset futottak 99%-a tekert, bőven 200e-n túlról.
Giuntini2019-01-20 14:19:30 // 114200
A gond, hogy évjáratot és kilométert vesznek, nem állapotot. Ha meg azt mondod, hogy új hf van rajta, azt meg mán minek kellett cserélni...
Zolibácsi2019-01-20 13:27:27 // 114199
Én 2.1 millióért adom az enyémet. KB minden új rajta. Azt hiszem árat emelek....
Balu19902019-01-20 11:58:59 // 114198
Én a motort nem is hibáztatom, eszméletlen amit vezetés terén nyújt ez az autó. A 156 is jó volt a kis 1.6-os motorjával, de ez .... hát valami elképesztő milyen jó vezetni, tényleg úgy érzed magad mint egy sport tankban :).
Az a biztonság érzet, az a stabilitás, de mellette agilis is a motornak hála, hát csak jót tudok róla írni.
Az utolsó forintig megéri, ha nincs hengerfej baja, újra megvenném ezt a motort ha tudnám, hogy minden rendben vele.
Remélem a kereskedő rugalmas lesz.
Az a biztonság érzet, az a stabilitás, de mellette agilis is a motornak hála, hát csak jót tudok róla írni.
Az utolsó forintig megéri, ha nincs hengerfej baja, újra megvenném ezt a motort ha tudnám, hogy minden rendben vele.
Remélem a kereskedő rugalmas lesz.
Balu19902019-01-20 11:53:32 // 114197
Átírással együtt 1 660 000 jóféle magyar forint volt. 2008-as autó 232000 kilométerrel. Futóműve a bal első felső lengőkaron kívül nagyon egyben van, egy-két parkolási sérülés van rajta, törve soha nem volt, beltere kicsit kopottas, de nem menthetetlen.
A keresgélés során próbáltam a középső árkategóriát megcélozni, amire még kell költeni de nem egy romhalmaz, mint mostanában látni a 900 000 - 1 200 000 forintig terjedő katagória. Amik nagyon egyben voltak azok nagyon drágák voltak nekem, utólag belegondlva nem lett volna az drágább mint így ez.
A motorba nem nagyon volt kikötésem, csak dízel legyen.
Sajnos ez a legrosszabb ami történhetett, így most se pénz se autó.
A keresgélés során próbáltam a középső árkategóriát megcélozni, amire még kell költeni de nem egy romhalmaz, mint mostanában látni a 900 000 - 1 200 000 forintig terjedő katagória. Amik nagyon egyben voltak azok nagyon drágák voltak nekem, utólag belegondlva nem lett volna az drágább mint így ez.
A motorba nem nagyon volt kikötésem, csak dízel legyen.
Sajnos ez a legrosszabb ami történhetett, így most se pénz se autó.
Giuntini2019-01-20 11:49:30 // 114196
Ne aggódj, én ezt végigcsináltam kétszer! Nálam 11 hónap elteltével történt, és senki nem közölte, hogy nem lehet javítani.
Mindenképpen adja vissza a pénzed, és utána javítassa meg ő, mert kiszámíthatatlan, mennyi időbe telik egy jó hf találása.
A gyári új hf 1 millió, abból amit én szereztem, már nincs. Gyári felújított létezik, de az is horror árban van.
Mindenképpen meg kellene egyezned a kereskedővel, hiszen neki a jóhíre forog kockán. Arra gondolj, ha bepereled, csak te jöhetsz ki belőle gond nélkül. Ez egyértelmű hogy hf hibásan adták el, és nem véletlenül nem volt nyomás a rendszerben. Eladásra megmókolták.
Nem szabad kiábrándulni a 2,4-ből, sajnos ez ami van most a hengerfejekkel, arról a kereskedők tehetnek a leginkább. Megvették az autódat 2-3 ezer euróért motorhibásan, és pofátlanul eladták.
Nagyon sajnállak, de meg fog oldódni!
Mindenképpen adja vissza a pénzed, és utána javítassa meg ő, mert kiszámíthatatlan, mennyi időbe telik egy jó hf találása.
A gyári új hf 1 millió, abból amit én szereztem, már nincs. Gyári felújított létezik, de az is horror árban van.
Mindenképpen meg kellene egyezned a kereskedővel, hiszen neki a jóhíre forog kockán. Arra gondolj, ha bepereled, csak te jöhetsz ki belőle gond nélkül. Ez egyértelmű hogy hf hibásan adták el, és nem véletlenül nem volt nyomás a rendszerben. Eladásra megmókolták.
Nem szabad kiábrándulni a 2,4-ből, sajnos ez ami van most a hengerfejekkel, arról a kereskedők tehetnek a leginkább. Megvették az autódat 2-3 ezer euróért motorhibásan, és pofátlanul eladták.
Nagyon sajnállak, de meg fog oldódni!
Zolibácsi2019-01-20 11:36:14 // 114195
szabad tudni mennyiért vetted?
Balu19902019-01-20 11:29:55 // 114194
Sajnos utólag mindenki okos, én is máshogy csinálnám mostmár. Annyira örültem ennek az autónak, nem tökéletes, vannak hibák a kasznin, a bölcső foglalkozós, a fékek cserések. Elvakított a boldogság és nem akartam elhinni, hogy ez valóban hengerfej.
Ma beszéltem a kereskedéssel, félszóval elismerte a manusz, hogy már hengerfejes lehetett amikor behozták hollandból, holnap tudok a nagyfőnökkel egyezkedni, addig itt áll az udvaron mert egy métert se merek menni vele nehogy nullára vágjam a motort.
Kitudja mikor lesz ennek a huzavonának vége, mert ugye javítani nem nagyon lehet ezt a hengerfejet, újat nem találni, bontottat meg nem engedem beletenni. Addig nincs autó megy a tömegközlekedés és az ideg.
Mindenesetre ez egy nagyon drága tanulópénz volt...
Ma beszéltem a kereskedéssel, félszóval elismerte a manusz, hogy már hengerfejes lehetett amikor behozták hollandból, holnap tudok a nagyfőnökkel egyezkedni, addig itt áll az udvaron mert egy métert se merek menni vele nehogy nullára vágjam a motort.
Kitudja mikor lesz ennek a huzavonának vége, mert ugye javítani nem nagyon lehet ezt a hengerfejet, újat nem találni, bontottat meg nem engedem beletenni. Addig nincs autó megy a tömegközlekedés és az ideg.
Mindenesetre ez egy nagyon drága tanulópénz volt...
VKG231!!! (156+75)2019-01-20 09:38:53 // 114193
Na, Inter után még egy Fiorino tulaj? :))))
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-20 09:25:53 // 114192
Ez tiszta :-) Ha egy most vásárolt autó másnap hengerfejes lesz, úgy vinném vissza mint a huzat. Én hozzá sem nyúltam volna semmit.
Giuntini2019-01-20 08:28:40 // 114191
Ebben túl sok a ha! Minden lutri! Egy új hf Csöri által felrakva nem rizikófaktoros. Csak baromi sok pénz, plane ha másodszor fizeted ki. Itt nem az a próbléma, hogy van vagy nincs hf, vagy mennyibe kerül. Vissza kell vinni az autót, és vissza a pénzt. Ebbe nem szabad belevágni, plane egy frissiben vásárolt autónál. Itt vissza kell adni a pénzt!!!!
Online tag
4
Vendég4
511
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...