Giuntini2020-07-16 16:16:02 // 122235
Ezért jó városban a 77 lova MiTo!
Liquid2020-07-16 16:10:17 // 122234
Simán összejön, elég annyi ha későn vágja le, hogy racse van, vagy nem az ideális fokozatban áll neki, vagy satöbbi...
A 159-et kevesen "méregetik", elhiszik hogy ez megy. Az emberkedők nagyobb része meg igazából nem is tudom mit akar :) Vagy csak látni akarják mennyire megy? A fene tudja..
De mondom, igen ritka az amikor meg kell mutatni.
A 159-et kevesen "méregetik", elhiszik hogy ez megy. Az emberkedők nagyobb része meg igazából nem is tudom mit akar :) Vagy csak látni akarják mennyire megy? A fene tudja..
De mondom, igen ritka az amikor meg kell mutatni.
leopop32020-07-16 16:00:30 // 122233
Tudom hogy sok minden a vezetőn múlik volt már ilyen élményem többször is hogy gengébb géppel erősebb mellett el tudtam menni.
Liquid2020-07-16 15:58:04 // 122232
A GTA-val több ügyesség kell a jó rajthoz, mivel a Q4 nem pörög ki, az gyakorlatilag hülyebiztos, csak váltani kell :)
Liquid2020-07-16 15:56:37 // 122231
kb. ugyanaz a 0-100-as gyári adata a két autónak. Amúgy a sofőrön több múlik. Valamelyik KUL-on pl. volt egy srác egy sima 1.8TS 156-tal és igen sok papíron gyorsabb gépet levert.
leopop32020-07-16 15:48:14 // 122230
Az megvan hogy a 3.2 Q4 es Brera elég durván elkúpolja a GTA 156 ot?
Nézd vissza a Brerás topikot oda tette fel valaki anno :)
Nézd vissza a Brerás topikot oda tette fel valaki anno :)
leopop32020-07-16 15:45:53 // 122228
Igen az megvan.
Megnéztem és én azt hittem nagyon súly külömbség van köztük de a 2.0 V6 Turbó és a 3.2 V6 között csak 15 kg van a Turbós előnyére.
Igazad volt :)
Megnéztem és én azt hittem nagyon súly külömbség van köztük de a 2.0 V6 Turbó és a 3.2 V6 között csak 15 kg van a Turbós előnyére.
Igazad volt :)
Liquid2020-07-16 15:42:28 // 122227
így van, és nagyrészt erőteljesen kormolnak is :D
leopop32020-07-16 15:41:36 // 122226
Automata de nagyon gagyi a rajtprogramja olyan mintha nem is lenne :)
Az a gond a trophyban tuti jó meg a még annál komolyabb autókban megan rs és társai de a sima Clio rs ben tényleg nem egy kifinomult évekig tervezett dologról van szó :)
Az a gond nem adtam elég kontextust. Clio teljes mértékben olyan mint egy Skoda fábia abból is volt RS de ezek kispolgári autók ahol lehetett sportoltak.
Az a gond a trophyban tuti jó meg a még annál komolyabb autókban megan rs és társai de a sima Clio rs ben tényleg nem egy kifinomult évekig tervezett dologról van szó :)
Az a gond nem adtam elég kontextust. Clio teljes mértékben olyan mint egy Skoda fábia abból is volt RS de ezek kispolgári autók ahol lehetett sportoltak.
Liquid2020-07-16 15:41:05 // 122225
de nem ám :) olyanom előbb lesz mint 2.2JTS
leopop32020-07-16 15:36:37 // 122224
Nem a 2.4 re hanem az 1.4 értettem :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-16 14:55:44 // 122223
Nekem hiányérzettel indult a 159ezés, úgy is maradt, csak közben rájöttem a dolog előnyeire is. Beül a család, a város táblánál már a nép nagyja bebólint, én hátradőlök, aztán egyszer csak ott vagyunk. Huhh máár ott vagyunk? Sokkal jobb, mint az álljunk meg pisilni, rosszul vagyok, mikor érünk már oda XD
A külvilág kizárása sosem volt Alfás, de nagyon nagyon jól tud esni. Reptérről haza 20 órás repkedés, átszállás, ülve pár órát alvás után, vagy csak egy odafigyelős napon a városban is, ha épp nem vagyok kíváncsi mások frusztrációira és a saját dolgaimat akarom átgondolni menet közben. A kisebbik lányom adott egy frappáns nevet a múltkor. Kerestük a parkolóban, nem látszott pár furgontól. Azt kérdi: "na hol van Fotel?" Mondom miii? Hát Fotel! XDDDDD Ezt ha hamarabb mondja, nem Zen-nek nevezem :-)))
A külvilág kizárása sosem volt Alfás, de nagyon nagyon jól tud esni. Reptérről haza 20 órás repkedés, átszállás, ülve pár órát alvás után, vagy csak egy odafigyelős napon a városban is, ha épp nem vagyok kíváncsi mások frusztrációira és a saját dolgaimat akarom átgondolni menet közben. A kisebbik lányom adott egy frappáns nevet a múltkor. Kerestük a parkolóban, nem látszott pár furgontól. Azt kérdi: "na hol van Fotel?" Mondom miii? Hát Fotel! XDDDDD Ezt ha hamarabb mondja, nem Zen-nek nevezem :-)))
Piritu - 1.000.0002020-07-16 14:45:27 // 122222
Ma már nem keltem fel hiába, tudom hogy kisköbcentis :-)
A 159 egy tank, eldugja a sebességérzetet. Nekem a 159-Giulietta váltásnál tűnt fel. Ugyan az a motor mégis nagyobbnak lehetett érezni benne a tempót, meg úgy általában a történéseket.
Ezért imádom a Spidert, megy is ha kell de mégis intenzívebb minden.
A 159 egy tank, eldugja a sebességérzetet. Nekem a 159-Giulietta váltásnál tűnt fel. Ugyan az a motor mégis nagyobbnak lehetett érezni benne a tempót, meg úgy általában a történéseket.
Ezért imádom a Spidert, megy is ha kell de mégis intenzívebb minden.
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-16 14:39:40 // 122221
Én már kinéztem magamnak, egyszer egy ilyen kisköbcentis(?) benzinest szeretnék majd a nagyköbcentis dízelem utódjának :-) Sem Q4, sem nagyobb motor nekem nem hiányozna. De majd eljön ennek is az ideje, egyelőre postponed.
Csak érdekességképpen érzetre az 1.4 nagyobbat megy, mint a 2.4. Másodpercre nem hinném (bár ki tudja, lehet béna volt aki chipelte XD). De ez a fűnyíró... á nem is, szerintem inkább varrógép. Ez bolond ez :-)
Csak érdekességképpen érzetre az 1.4 nagyobbat megy, mint a 2.4. Másodpercre nem hinném (bár ki tudja, lehet béna volt aki chipelte XD). De ez a fűnyíró... á nem is, szerintem inkább varrógép. Ez bolond ez :-)
Piritu - 1.000.0002020-07-16 14:39:23 // 122220
A helyzetre van megoldás. Tempomattal belövöd a tempót GPS 100-ra és megnézed mit mutat az óra. Kockázáskor addig kell engedni.
Metrológiailag egyik se korrekt mérés. Nem véletlenül a gyorsulást komolyabb helyeken 400, 800 vagy 1000 méteren mérik.
Mondjuk érdekes hogy az Euro2-es Spider nem hozta a gyári adatot, az euro 3-as meg igen. Pedig “érzésre” és hangra az előbbi vadabbnak tűnik. Majd egy mp volt köztük.
Metrológiailag egyik se korrekt mérés. Nem véletlenül a gyorsulást komolyabb helyeken 400, 800 vagy 1000 méteren mérik.
Mondjuk érdekes hogy az Euro2-es Spider nem hozta a gyári adatot, az euro 3-as meg igen. Pedig “érzésre” és hangra az előbbi vadabbnak tűnik. Majd egy mp volt köztük.
VKG231!!! (156+75)2020-07-16 14:23:06 // 122219
147-156-156SW.
RomeoOne2020-07-16 14:01:45 // 122217
Melyik GTA?
VKG231!!! (156+75)2020-07-16 13:55:23 // 122216
A hatfeles 2.2 brérához annyit tennék hozzá, hogy a GTA 6.3.
Ezexerint faxság azt venni :)
Ezexerint faxság azt venni :)
hpeti912020-07-16 13:53:42 // 122215
VKG231!!! (156+75)2020-07-16 13:53:27 // 122214
1430 a V6TB, 1445 a 3.2, de úgy, hogy a 3.2 csak a 2003-as FL óta van.
Szóval akkor a 2.0 könnyű, a 3.2 nehéz. Már ezt is tudjuk :D
Szóval akkor a 2.0 könnyű, a 3.2 nehéz. Már ezt is tudjuk :D
VKG231!!! (156+75)2020-07-16 13:48:54 // 122213
De figyu már, az megvan, hogy a 3.0, a 3.2 meg a 2.0 v6 turbo tök ugyanaz a blokk, csak a 2.0-n rajta van egy turbó, egy ic, meg még némi sallang.
Szóval nem, nem az van, hogy a 2.0 v6 könnyű, a 3.0 meg nehéz. Ugyanolyan súlyúak. Légyszi gondolkodj már.
Szóval nem, nem az van, hogy a 2.0 v6 könnyű, a 3.0 meg nehéz. Ugyanolyan súlyúak. Légyszi gondolkodj már.
Lev2020-07-16 13:48:47 // 122212
elvileg automata, rajtprogrammal, kizárt hogy kikapjon
Shadin2020-07-16 13:43:46 // 122211
Időben kellene kettest szúrnia :-)
VKG231!!! (156+75)2020-07-16 13:42:47 // 122210
Nem igazán kormol.
VKG231!!! (156+75)2020-07-16 13:42:10 // 122209
Az enyém! Nem kérdés :D
VKG231!!! (156+75)2020-07-16 13:40:53 // 122208
De a 156ban nincs dpf, meg általában mire eljut KUL-ra egr sem :)))
VKG231!!! (156+75)2020-07-16 13:40:12 // 122207
Elmondtam, hogy 200 felett tud elmenni a 2.4.
Azzal mi van? :)))
Azzal mi van? :)))
VKG231!!! (156+75)2020-07-16 13:38:54 // 122206
Nem tehetek róla :D
RomeoOne2020-07-16 13:17:49 // 122205
Csak azzal az a baj, hogy hiába kockázod ki a videót, a kocsi sebességmérője alapján mérsz, ami ugye tudjuk, hogy fölé szokott mérni, hol többel, hol kevesebbel. Ha ott eléred a 100-at, lehet, hogy valójában még csak valahol 90-95-nél vagy. Ezért van létjogosultsága ezeknek a GPS-es eszközöknek, mert ha az mér valamit, akkor azt tényleg ki lehet rakni az ablakba. A 6,5s persze nem irreális egy 6,6s-os gyári adat mellett, de azért intő jel, hogy R33Z 6,95-öt mért.
Piritu - 1.000.0002020-07-16 13:11:35 // 122204
Videóval, és azon mértem.
Amúgy emlékeim szerint ő is írta hogy 17-es kerekekkel jobb lenne az idő. Nekem az van.
Az igazi különbség amúgy nem is az időben van a 159/Giulietta/Spider és társaihoz képest hanem a hátsó hajtásban. Nem kapar el, nem kell erre figyelni.
Amúgy emlékeim szerint ő is írta hogy 17-es kerekekkel jobb lenne az idő. Nekem az van.
Az igazi különbség amúgy nem is az időben van a 159/Giulietta/Spider és társaihoz képest hanem a hátsó hajtásban. Nem kapar el, nem kell erre figyelni.
RomeoOne2020-07-16 13:09:02 // 122203
Akkor eltaláltam, pedig nem voltam benne biztos, mikor rád hivatkoztam :DDD
Piritu - 1.000.0002020-07-16 13:07:51 // 122202
Valahol ez is játszott, ellenben zavart az a bunker érzés amit a 159 is ad :-)
RomeoOne2020-07-16 13:07:23 // 122201
Mivel? Ebben a tekintetben egy olyan műszer lehet mérvadó, mint amit R33Z mutatott a Giulia meg 4C topikban.
Piritu - 1.000.0002020-07-16 13:00:43 // 122200
Hmmm, a legkisebb blokkos Giuliámmal is 6,5-öt mértem. Nem lesz olyan rossz ez a kisköbcentis benzined :-DD
samu1262020-07-16 12:57:20 // 122199
Hogy van az hogy a 70->120 is 30 ezer meg az én 50->~80-am is ?
De mivel neked 2 darabod is van ezért ebben a versenyben se voltam sokáig első :)
De mivel neked 2 darabod is van ezért ebben a versenyben se voltam sokáig első :)
Lev2020-07-16 12:33:52 // 122197
Pont ezt írtam, vagy a Clioval, vagy a sofőrrel van komoly baj.
Ne szórakozzunk már teljesen irreális számokkal (6.5). R33Z, aki valószínűleg a legnagyobb tapasztalattal bír ilyen téren közülünk, ment 6.95-öt, a 2.0 Giuliával. Miről beszélünk,de komolyan?
Ne szórakozzunk már teljesen irreális számokkal (6.5). R33Z, aki valószínűleg a legnagyobb tapasztalattal bír ilyen téren közülünk, ment 6.95-öt, a 2.0 Giuliával. Miről beszélünk,de komolyan?
leopop32020-07-16 12:29:25 // 122196
Az biztos nézegettem már én is :))
Liquid2020-07-16 12:27:49 // 122195
KUL-on volt rá lehetőség, amíg nem szántották be :(
Liquid2020-07-16 12:24:40 // 122194
hát ha meglesz a 6.5, akkor veszek egyet én is, a Mankyzott, Q4-em csak 7-et tudott :)
leopop32020-07-16 12:19:47 // 122192
Az a gond nagyon pörgeti a kereket ott még rajt programmal is a Clio
Ebből ami sokkal komolyabb az a Trophy ami 217 ló na azzal szemben semmi esélyem nem lenne :)
Ebből ami sokkal komolyabb az a Trophy ami 217 ló na azzal szemben semmi esélyem nem lenne :)
samu1262020-07-16 12:16:22 // 122191
Én emelem a tétet, az én 1.9 16v-m a legrosszabb 0-100-on, mert nem szeretem tépni, még a régi nem kerek swiftek is jobban
elrajtolnak mint én :D
Csak autópályán megyek vagy kint a semmi közepén, de emelhetjük a tétet azzal hogy kinek van hatóságilag igazolt dokumentuma arról hogy odalépett (ott ahol nem kellett volna.. :D )
De így majd 2 oldal spam után: itt senki nem írta hogy lomha a 2,2 és csak akkor méregessetek péniszt ha azt forgalom elől elzárt helyen ki tudjátok vitelezni.
Az alfa nekem nem arról szól hogy megy mint a golyó hanem elegencia+közösség, megtámasztva egy erős vassal
elrajtolnak mint én :D
Csak autópályán megyek vagy kint a semmi közepén, de emelhetjük a tétet azzal hogy kinek van hatóságilag igazolt dokumentuma arról hogy odalépett (ott ahol nem kellett volna.. :D )
De így majd 2 oldal spam után: itt senki nem írta hogy lomha a 2,2 és csak akkor méregessetek péniszt ha azt forgalom elől elzárt helyen ki tudjátok vitelezni.
Az alfa nekem nem arról szól hogy megy mint a golyó hanem elegencia+közösség, megtámasztva egy erős vassal
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-16 12:13:23 // 122190
azért, mert rohadt drága belőle az 1.8TBi :))))))))))
RomeoOne2020-07-16 12:12:45 // 122189
Marha egyszerű beragad a rajtnál a Clio és on a nem tudja vissza hozni :)
Akkor csak az oszttársad az, aki nem tud jól megindulni egy gyorsulási versenynél :) User error
Akkor csak az oszttársad az, aki nem tud jól megindulni egy gyorsulási versenynél :) User error
forrasr2020-07-16 12:10:06 // 122188
ezt ismeritek? https://www.youtube.com/watch?v=qnvGkzsUYR0&t=884s
RomeoOne2020-07-16 12:10:01 // 122187
Szóval jó autó az a Brera, csak nem ezt várták tőle, amikor érkezett. Nem azt adta, amire számítottak. Ott van pl. Piritu. Ő miért nem Brera-spidert tarta a Giulia mellett, miért a régi Spidert? Hát, valószínűleg ezért. Nem olyan vezetni.
És amikor valami nem olyan, amilyennek várják, akkor ugye érthetető módon csalódottságuknak adnhak hangot az emberrek. Még ha egy más módon jó is.
A 159-cel is ez volt az ős-Alfások baja, pl. a 156-hoz képest. Közben meg a szépségével meg ezekkel a tulajdonságokkal bevonzott olyan embereket, akiknek ez a németesebb tankság jobban bejött.
Pont Gyuri a megmondhatója, hogy akitől a 159-cet vette, az meg azért nem maradt az Alfánál, mert a Giulia ezt a könnyed autó vonalat folytatta és neki így nem adta meg azt a "komolyautó" érzést. Ez ilyen...
És amikor valami nem olyan, amilyennek várják, akkor ugye érthetető módon csalódottságuknak adnhak hangot az emberrek. Még ha egy más módon jó is.
A 159-cel is ez volt az ős-Alfások baja, pl. a 156-hoz képest. Közben meg a szépségével meg ezekkel a tulajdonságokkal bevonzott olyan embereket, akiknek ez a németesebb tankság jobban bejött.
Pont Gyuri a megmondhatója, hogy akitől a 159-cet vette, az meg azért nem maradt az Alfánál, mert a Giulia ezt a könnyed autó vonalat folytatta és neki így nem adta meg azt a "komolyautó" érzést. Ez ilyen...
leopop32020-07-16 12:09:37 // 122186
Marha egyszerű beragad a rajtnál a Clio és on a nem tudja vissza hozni :)
Pedig vannak voltak akik lomházzák.
A GTV/Spiderrel igazad van a 2.0 V6 Turbóig. A 3.0 illetve a 3.2 már ott is nehéz.
A Brera meg a felépítese miatt nehéz.
Pedig vannak voltak akik lomházzák.
A GTV/Spiderrel igazad van a 2.0 V6 Turbóig. A 3.0 illetve a 3.2 már ott is nehéz.
A Brera meg a felépítese miatt nehéz.