Fórum >> Típusok >> Giulia

Kazes☻2024-02-10 17:55:08 // 34068
Azzal, hogy a gyár is fogyókúrára fogta? :) Mondjuk talán a Giuliát is kellett, igaz a GTAm-hez. :D
RomeoOne2024-02-10 17:46:38 // 34067
Egyébként ez a súly téma nem lett már megcáfolva? Nem volt különösebben nehezebb a versenytársainál, úgy emlékszem. Inkább az egész autó hangolása volt másabb, németesen tankos, amitől súlyosabbnak érződött. Meg persze a 156-höz képest lehet nehezebb is volt, de nem amiatt volt ez a "túlsúly" dolog, hisz biztosan a 156 is nehezebb volt, mint az elődök.
Amúgy a Giulia Q a maga közel 17 mázsájával is elég nehéz, csak nem érződik ebből szinte semmi.
Kazes☻2024-02-10 17:42:23 // 34066
Csak éppen annyira nem lehet továbblépni (159 súly) rajta, mint a Giulia kombiatlanságán. :)
Giuntini2024-02-10 17:35:31 // 34065
Nagysuerű vppt ez a teszt, szétröhögtem magam!
Valahol azért Pistáék kimondták a 159 és a Giulia közt a lényeges különbséget. Az első egy utazóautó, amivel lehet baromi gyorsan is kanyarodni, csak nem érzed benne a játékosságot, mindent nagyon keményen csinál, amit kinézete is sugall. A Giuliában már kinézetben is benne van a játékosság, a könnyedség.
Valahol akaratlanul is kimondták, hogy dízelmotorral nem vennének Giuliát. Viszont a 159 meg valójában dízelnek is készült. Kár hogy ezen a súlykérdésen nem lehet továbblépni. Azok más idők voltak. De szenzációs amit az Alfa Romeo a Giuliával hozott. Valóban az igazi és utolsó sportszedán. Biztos hogy igazat mondott Pista, szerintem sem kerestek sokat a Giuliával. A Skoda valóban egy mosógépszállító. Itt tévedett hatalmasat az Alfa, hogy nem csinált belőle kombit! Sohasem lett volna belőle mosógépszállító, de mégis sokkal jobban fogyott volna.
RomeoOne2024-02-10 16:50:41 // 34064
Na, a jó időre tekintettel elővettem kicsit az autót. Október óta először hosszabb útra. Még mindig álom©.


RomeoOne2024-02-10 16:35:53 // 34063
Nem azt mondom, hogy "hiba van benned", csak mondtad, hogy olyan érzés, a billenés miatt, mint ha le akarna esni az ívről. De nem. Én amúgy várom, hogy keményebb rugókat tegyél bele. Voltak ilyen projektek AlfaOwneren is. Nagyon komoly sportkocsit ki lehet hozni a Superből. Fordulékonyabb is, mint a Q a könnyebb orra miatt.
Piritu - 1.000.0002024-02-10 16:05:13 // 34062
Az a kormányrángatás nagyon durva! :-))
G-MANN🍀2024-02-10 15:11:42 // 34061
Próbáld ki +3 fővel a Giuliat, akkor igazán Álom a futómű😉
Shadin2024-02-10 14:28:33 // 34060
Készséggel elfogadtam, hogy a hiba bennem van, nem az autóban.
DE! Ami miatt fikázza a sportosnak látszó tárgyat kemény futóművel stb, pont az volt a 159 amiből volt 3 és aminek a futóműve etalon (volt?)
SD2024-02-10 13:36:55 // 34059
Csak leloptam a prosche fékét, az elsőt hátra is:D
SD2024-02-10 13:35:01 // 34058
Még az egyik Amore video-hoz vettük Halesszal, de az QV volt, át nem QV-sítettem, a hátsó lököst még nem:D

A porschet-t meg a Google 3d warehouse, ból annak csak leszedtem a kerekét:D

polygonos modell csak, most épp C4D
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-10 13:29:19 // 34057
Honnan pattintottál hirtelen 3D modellt ehhez? 😳😃
Illetve milyen formátumban? Iges, step? Vagy sketchup?
zgi5212024-02-10 11:51:16 // 34056
🤌😀
SD2024-02-10 11:10:57 // 34055
Igen ha a végén begurult volna egy Q, hogy ebből ez a csúcs:D
VKG699!!! (4x156+75)2024-02-10 10:29:01 // 34054
Brutál leépülés az előző generációhoz képest.
Klasszik beesett kerekű kisautó fíling, hiába van alatta a nagykerék meg a véreres motor.
RomeoOne2024-02-10 10:24:11 // 34053
Sztem pont ez volt a lényeg, hogy Skoda-ból egy csúcsváltozat kellett, hogy valamennyire pariban legyen egy "alap" Giuliával.
zgi5212024-02-10 10:22:25 // 34052
sztem nem volt pariban az autok kivalasztasa. min. egy 280 veloce kellett volna, vagy basic skoda..
amugy konnyesre rohogtem magam.
zgi5212024-02-10 10:19:34 // 34051
volt Octaviam (ceges kombi) , az rs sem tud felizgatni 🧐
jo a jellemzese, h “mosogepszallito” 🤪
Zselé2024-02-10 09:59:07 // 34050


Ahogy mondani szokták: ezt csak úgy itthagyom.. :) Ha valaki jönne, bővebb infó nálam! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-10 09:41:29 // 34049
Ez jó volt! Levi autója híres lett 😄
Az elején kocsit gyanakodva nézte m, mert Csik teljesen szerep idegen volt a skodával, de jól játszotta. Szerencsére sikerült úgy megcsinálniuk, hogy mindketten hitelesek maradtak, és Csik is kibújt a szerepéből a végére.
RomeoOne2024-02-09 23:08:57 // 34048
47:38-tól 10 mp, ez tényleg Neked szól, Shadin :D
RomeoOne2024-02-09 23:01:16 // 34047
45:12-től, ahogy rángatja a kormányt... Ezt nem biztos, hogy sokan meg merték tenni a Giuliá-jukkal közúton, de brutál mit tud még az "alap" is. Odébb rakja az orrát egy pillanat alatt a legkisebb bizonytalanság nélkül... És ezt keveselled, Shadin??? :D
RomeoOne2024-02-09 22:22:20 // 34046
Amúgy esküszöm, ez a Skoda sem csúnya. Alapvetően mégis csak jó látni, hogy ha egy márka előre tart és nem csak pusztul lefelé és a Skoda azért szépen felfejlődött az elmúlt bő 2 évtizedben.

Amúgy ez az autó a példája, hogy miért vetettem el anno a Misano kéket. Melléállsz a Misano kék Giuliával és nem mondod meg, hogy más a színe... Aztán csak ne Skoda színű autóm legyen már :DDD (Ettől függetlenül gyönyörű a misano)
RomeoOne2024-02-09 22:17:33 // 34045
Nem lenne ez rossz amúgy, csak nem annyira digó. Látom a hátsó fékek modellezésére már nem jutott annyi idő :P

Egyébként egy ilyen high-end Porsche felninél amúgy sem a kinézete, a lényeg. Hanem az anyaga, hogy kétharmada csak a tömege az átlag felniknek.
Lev2024-02-09 22:02:21 // 34044
Még mindig gyönyörű:)
SD2024-02-09 21:08:06 // 34043
Mehetünk a hokedliddel:D
Pista megvette?;)
Váá:D
G-MANN🍀2024-02-09 20:28:41 // 34042
Levi "régi" autója🤩🤩
zgi5212024-02-09 19:51:16 // 34041
SD2024-02-09 19:36:41 // 34040
Azaboajjj..:D

Hogy annyira érzékeny ez a gépjármű bármiféle kókány átalakításra, rögtön elveszíti Giulia jellegét:D



Véletlen rápattant a fék is:D
SD2024-02-09 17:39:09 // 34039
MEg3d-zem minnyá és akkor ki lehetröhögni.. úgyis annyiba kerülne még utángyártottban is mint a QV felni annál meg nincs jobb:D
SD2024-02-09 17:38:00 // 34038
ennyi pénzért ekkora bajt csinálni:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-09 15:01:02 // 34037
Ez szerintem kizárólag babakék GT3-mon néz ki jól :-) Azon viszont valamiért jó.
Piritu - 1.000.0002024-02-09 14:41:49 // 34036
Szerintem a szép az nem ilyen :-DD
SD2024-02-09 13:16:52 // 34035
még így is drága de így már akár lenne fizikai realitása

meg kell 3d-zzem hogy nézne ki ez Slices diszkó pályafelninek:D
SD2024-02-09 12:25:09 // 34034
Találtam szép felnit:)



Van vele pár baj:
- center lock
- Porsche GT3 RS, annyiba kerül mint a GTA felni:D
- 20"

Nem villanyautós?:)
RomeoOne2024-02-08 20:22:34 // 34033
Ezt már egyszer megtárgyaltuk :D

28392-28394, 28397, 28409
Zselé2024-02-08 19:48:00 // 34032
Na erre volt jó régen a nitrogén a gumiba! Persze az egész városban csak én vettem, ezért a gumisok feladták, nincs már sehol… egyszer szezon elején belövöd, tized bar-ra ugyan az volt szezon végén… :)
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-08 19:31:27 // 34031
Tehát hogy elöl is és hátul is kevesebb.
SD2024-02-08 17:35:09 // 34030
nekem most az jön ki hogy akkor 2.2 és 2.9 között jó:D aminek a közepe 2.5, de mivel melegedik 2.4-re állítom de én nem értek hozzá:D
RomeoOne2024-02-08 17:32:00 // 34029
A szélesebb hátsóhoz kisebb nyomás, de lőre-hátra eloszva kisebb.
Ezt a mondatot nem értem :D

A Q az nehezebb autó, és a lényegi súlykülönbség a motortérben van, így normál terhelésnél jobban előre terhelt. Az elöl 2.4-2.7, hátul 2.3-2.9. pont ezt mutatja szerintem.
De ahogy a méretekből sejted is, ezek nem a Q adatai, hanem a 2.0 19"-es kerekekkel. A Q-t írtam, hogy "Q-nál pl. 2,4 elöl és 2,2 hátul normál esetben, de teljes terhelésen egységesen 2,9 bar.", vagy ahogy Te írnád: elöl 2,4-2,9; hátul 2,2-2,9.

A fentebbit magyarázhatja, hogy a Q elöl nehezebb, csak pont ez az anomália, hogy a 2.0 kétszéles 18"-as és 19"-es kerekei között van ez az érdekes eltérés.
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-08 17:20:24 // 34028
Én látok benne némi logikát. A szélesebb hátsóhoz kisebb nyomás, de lőre-hátra eloszva kisebb. A square setup elöl 2.2-2.7, hátul 2.4-3.0. Ha felmegy hátra a szélesebb, nagyobb felület, a normál nyomások és a teljes terhelési is (majdnem) egyenletesen kevesebb.
Elöl 2.0-2.4, hátul 2.2-2.6.
A Q az nehezebb autó, és a lényegi súlykülönbség a motortérben van, így normál terhelésnél jobban előre terhelt. Az elöl 2.4-2.7, hátul 2.3-2.9. pont ezt mutatja szerintem. Ha telepakolod, és teleülitek, akkor pedig inkább a hátsó tengely terhelése nő meg, így max terhelésnél már nem az orra a nehezebb. Ami nem stimmel, hogy szerintem nem ekkora gumik vannak azon, hanem szélesebbek, nem?
SD2024-02-08 15:03:58 // 34027
Végig követtem nyagy nyugalomban egy vergődő Mazdát a dugóban:D Valahogy nem jutott előrébb:D Aztán lett hely egy kanyaríven mellé kerültem és onnan meg elé, aztán megint lett hely mert tudtam hogy ott már van:D Nyerítő motorra, adtam a tudtára hogy ez már nem a dugóban pofátlankodós pálya itt neki lejárt a műszak:D:D:D És még mielőtt eltűntem volna a látóteréből, még egy vészvillogós fékezéssel el is köszötn az alfi :D

És 1 percel szülői előtt meg is érkeztem az iskolához a gyerekeket átvenni:D
Bálltam a rokihelyre, soroljam még a bűnlajstromom:D?

Ezt ha egy éve elmondják akkor azt mondom fiatalság bolondság.. De ez az autó ilyen, ilyen volt a 155 is:D Nagyon kamázom, nem állat módjára állatnak lenni:D
SD2024-02-08 14:48:14 // 34026
Először kicsit én is értetlenül álltam a dologohoz, meg kell ismerni az autót és meg fogod tapasztalni neked melyik beállítás jó.

Amíg kevésbé voltam tapasztalat az autóval azt éreztem hogy néz már mindek nyekken ez, vagy jaj mi lesz..

Most meg külön élvezet úgy terelni határon hogy még nem szól bele az elektronika, vagy legalább is nem tilt:D

Opc b: én olyan távol vagyok a határtól:D:D:D De a lényeg az érzés:D

Viszont most pl. legutóbb éreztem hogy mikor csúszik melyik kerék, féktávon anélkül hogy az ABS-t kapcsolta volna még:))

Yo buli:)))
RomeoOne2024-02-08 14:43:57 // 34025
Én még nem hallottam olyanról, hogy a defekttűrőnek alacsonyabb nyomás kéne. Inkább fordítva, de leginkább ugyanannyi. Vagy van más infod ezzel kapcsolatban?
Shadin2024-02-08 14:15:03 // 34024
Pont ez a bajom, a konzisztencia hiánya.
Ha puha, akkor kb. egyformán legyen puha a 18"-os és a 19"-os is,
ami egyforma szélesságű.
Ha meg azért alacsonyabb a nyomás a kétszélesekben a "normálishoz" képest,
mert a kétszéleseket defekttűrővel szerelték, akkor meg ismét felmerül,
hogy miért van ilyen diferencia a 18" és a 19" között :-(
Fene sem érti, semmi logika nincs benne.
RomeoOne2024-02-08 13:28:49 // 34023
Ami egyébként azért is furcsa, mert 19"-en már fordul a dolog és hátul kisebb a nyomás. Teljes erhelésen viszont már ott is hátul ad meg nagyobbat. Tehát még csak nem is konzisztens a dolog.
Itt sztem arról van szó, hogy egész széles paramétertartományban használható és attól függően, hogy milyen vezetési dinamikát/visszajelzéseket/reakciókat vársz az autótól, a keréknyomás viszonyokkal lehet hangolgatni. Csak egy kézikönyvben nem adhatnak meg egy többdimenziós függvényt, csak egy számot, í]g ráböktek egyre.

Q-nál pl. 2,4 elöl és 2,2 hátul normál esetben, de teljes terhelésen egységesen 2,9 bar.
SD2024-02-08 13:24:55 // 34022
Nekem az a tapasztalat eddig, bár mondom én azonos nyomást használok elől hátul.
Hogy a 17-es keréken:
- 2.3 alatt kezd nyúlóssá válni, és ha beavatkozik az autó akkor meg olyan kelletlenül ellépked oldalra
- 2.7 felett meg már olyan mint egy kölyökkutya mindenfele megy :D

Szóval valóban alacsonyabb nyomáson jobb tapadás, de viszont kevesebb oldaltartás, nyilván ez az én tanuló szettemen extrán érződik:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-08 13:02:20 // 34021
Pedig hátra ír többet. Kétszéles 18-asnál elöl 2.0-2.4Bar, hátul 2.2-2.6Bar.
hrobi2024-02-08 12:46:08 // 34020
Már megrendelte a kábelt, szerintem a hétvégén ki is cseréli. Annyi, hogy addig nem használom a kéziféket.
SD2024-02-08 12:19:42 // 34019
ha végképp bedöglött akkor van valami 9V-os elemes trükk kitekerni még 1x de.. az már nekem nagyon hekk
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.