WarbiRunner (Gyuri)2024-08-01 10:34:45 // 36216
Ez nagyon menő, nagyon tetszik :-) És azok a kerók se semmik, nagyon komoly gépek.
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-01 10:33:02 // 36215
Köszi :-) Ha Debrecenben jársz, kipróbálhatod jó kis homok terepen, ott az igazi.
A BMX-et pedig pont nézték a gyerekek, eddig az tetszett nekik legjobban az olimpián.
Én is azzal kezdtem, nagyon szerettem, aztán ellopták a pincénkből. Szüleim meg úgy érezték, hogy kinőttem én már azt, és egy ekkora gyereknek "versenybicikli" kell. Na azzal szenvedtem pár évet, aztán kikönyörögtem egy tajvani olcsó montit, hiányzott a terep, padka fel-le, a szabadság hogy bárhol mehetek. Aztán gyűjtöttem egy rendesre, amit nyilván.. elloptak. Ezután egyetemistaként pult alól veszegettem alkatrészeket és kínkeservesen összeraktam egy gépet egy még itthon Máli János üzemében készült Mali vázra. Na az van meg ma is, nagyon nagyon átépítve, újraszinterezve. Emlékül a mai napig egy Sachs 7000-es országúti első agy van benne, azt tudtam szerezni anno.
Volt egy időszakom nemrég, hogy 29-est vagy 27.5-est szerettem volna, de kértem kölcsön. A 29 hamar kiesett. Aztán húgom Konáját (27.5) kipróbáltam a Veloparkban. 10 perc után visszavittem, hogy adja csak vissza a sajátomat XD Felfelékben ezerszer jobb volt az enyém, a Konával kidöglöttem percek alatt, a sajátommal még órákig nyúztam a dombokat, pump tracket. Nyilván edzetlen vagyok hozzá.. gondolom. :-) De lényegében fölösleges váltanom, versenyző nem vagyok, nem is leszek.
A BMX-et pedig pont nézték a gyerekek, eddig az tetszett nekik legjobban az olimpián.
Én is azzal kezdtem, nagyon szerettem, aztán ellopták a pincénkből. Szüleim meg úgy érezték, hogy kinőttem én már azt, és egy ekkora gyereknek "versenybicikli" kell. Na azzal szenvedtem pár évet, aztán kikönyörögtem egy tajvani olcsó montit, hiányzott a terep, padka fel-le, a szabadság hogy bárhol mehetek. Aztán gyűjtöttem egy rendesre, amit nyilván.. elloptak. Ezután egyetemistaként pult alól veszegettem alkatrészeket és kínkeservesen összeraktam egy gépet egy még itthon Máli János üzemében készült Mali vázra. Na az van meg ma is, nagyon nagyon átépítve, újraszinterezve. Emlékül a mai napig egy Sachs 7000-es országúti első agy van benne, azt tudtam szerezni anno.
Volt egy időszakom nemrég, hogy 29-est vagy 27.5-est szerettem volna, de kértem kölcsön. A 29 hamar kiesett. Aztán húgom Konáját (27.5) kipróbáltam a Veloparkban. 10 perc után visszavittem, hogy adja csak vissza a sajátomat XD Felfelékben ezerszer jobb volt az enyém, a Konával kidöglöttem percek alatt, a sajátommal még órákig nyúztam a dombokat, pump tracket. Nyilván edzetlen vagyok hozzá.. gondolom. :-) De lényegében fölösleges váltanom, versenyző nem vagyok, nem is leszek.
SD2024-08-01 07:54:08 // 36214
Nekem volt egy 26" bringám amit kifestettem Alfa Romeo mintára mikor el voltam alfátlanodva:D
Most az a gondom hogy nem tárcsafékes a biciklim de már alig kapni felnifékes felnit, meg fékpofát...
De tárcsafékre meg azt mondják az fog ami olajos.. onnan meg indul a légtelenítős olajcserés móka:P
Az elektromos jó buli amúgy biztos megkönnyíti a haladást és attól még ugyan úgy taposhatod nem kell lazsálni.
De nekem a bicikli akkor is azért szimpi mert pont ezektől a magától elöregedő kémiai és vegyi alkatrészektől mentes. Nem kell bele tölteni semmit, csak belém:D
Most az a gondom hogy nem tárcsafékes a biciklim de már alig kapni felnifékes felnit, meg fékpofát...
De tárcsafékre meg azt mondják az fog ami olajos.. onnan meg indul a légtelenítős olajcserés móka:P
Az elektromos jó buli amúgy biztos megkönnyíti a haladást és attól még ugyan úgy taposhatod nem kell lazsálni.
De nekem a bicikli akkor is azért szimpi mert pont ezektől a magától elöregedő kémiai és vegyi alkatrészektől mentes. Nem kell bele tölteni semmit, csak belém:D
quash2024-07-31 21:23:27 // 36213
SanyiJTD2024-07-31 21:06:32 // 36212
Nekem bejön :D Jó használatot hozzá! Igaz én modernebb technikával MTB-ozok, de van kb. 15éves Specialized országutim ,és egy GTV-hez hozzáfényezett valamilyen alap BMX amit alfacityn végigverettünk ,meg aláfirkantotta a Kemp Zozó ,ha már BMX :D Szeretem a két kerekűeket , kipróbálnám ezt a cannondale-t bakker :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-31 20:08:40 // 36211
SanyiJTD2024-07-31 19:03:46 // 36210
Dobj be erről a cannondale-ről egy képet, engem érdekel :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-31 16:59:16 // 36209
Látod, akinek a CNC és a 3D printer hobbi, ne is szóljon XDD
A villany bicikliről pedig hamar megváltoztatnám a véleményed. :-)
A nehéz és drága gyári cuccokon hamar túllendültem, mert olyat én sem akartam. Célgép lett, mondom. Szlalom vagy hillclimb autót sem tudsz szalonból venni.
Ez egy '96-os ritka (lényegében gyűjtői darab) Cannondale Beast of the East szétkönnyítve és villanyosítva. 15.2kg, 500w 80Nm, nyomaték szenzoros, limiter ki-be kapcsolható XD Teleszkóp nincs, olajcsere nincs. Töredékébe került egy gyári dögnehéz de márkás gépnek. Kipipáltam vele a vintage MTB szenvedélyemet és a villanybicikli kíváncsiságomat egyszerre. Aki eddig ment vele, ilyet akar XD Én meg ma este is megyek vele.
Giuliázni ettől még továbbra nagyon jó, majd jön arra is alkalom :-)
A villany bicikliről pedig hamar megváltoztatnám a véleményed. :-)
A nehéz és drága gyári cuccokon hamar túllendültem, mert olyat én sem akartam. Célgép lett, mondom. Szlalom vagy hillclimb autót sem tudsz szalonból venni.
Ez egy '96-os ritka (lényegében gyűjtői darab) Cannondale Beast of the East szétkönnyítve és villanyosítva. 15.2kg, 500w 80Nm, nyomaték szenzoros, limiter ki-be kapcsolható XD Teleszkóp nincs, olajcsere nincs. Töredékébe került egy gyári dögnehéz de márkás gépnek. Kipipáltam vele a vintage MTB szenvedélyemet és a villanybicikli kíváncsiságomat egyszerre. Aki eddig ment vele, ilyet akar XD Én meg ma este is megyek vele.
Giuliázni ettől még továbbra nagyon jó, majd jön arra is alkalom :-)
SD2024-07-31 16:08:51 // 36208
felesleges youtube videó, az mi?:D a Bigfails gyűjtemény és az elfogult politikai elemzések a kedvenceim 1.5 óra időtartamban:D
Nekem ott a CNC nem kapcsoltam be, ott a 3d printer, az is kétszer ment, ott az összes hangszer, havi egyszer:D:D:D Azixbox kormánnyal, már gondoltam el kéne adni:D A gyerekek megjelennek reggel 5-6 órakor és onnan daráló:D
A biciklimet megtákoltam hogy legalább menjen még párezer km-et komplett generál előtt.. (KTM) bele is kilóg:D ment vagy 20k-t alattam:P:D Lánc megint kuka lesz, fogaskoszorú, váltó kiskerekek ránézésre off, Deore agy elkopott.. csattos pedálok szintén kész:D
De had ne vegyek már milliós elektromos biciklit amit utána tőtikézni kell meg 50kg és azt még ráadásul olajat kell benne cserlni:D:D:D
Én is gondolkoztam hogy joe vagy neme joe így:D
Amúgy a gokartozás jó:) De az alfa szebb:)
Nekem ott a CNC nem kapcsoltam be, ott a 3d printer, az is kétszer ment, ott az összes hangszer, havi egyszer:D:D:D Azixbox kormánnyal, már gondoltam el kéne adni:D A gyerekek megjelennek reggel 5-6 órakor és onnan daráló:D
A biciklimet megtákoltam hogy legalább menjen még párezer km-et komplett generál előtt.. (KTM) bele is kilóg:D ment vagy 20k-t alattam:P:D Lánc megint kuka lesz, fogaskoszorú, váltó kiskerekek ránézésre off, Deore agy elkopott.. csattos pedálok szintén kész:D
De had ne vegyek már milliós elektromos biciklit amit utána tőtikézni kell meg 50kg és azt még ráadásul olajat kell benne cserlni:D:D:D
Én is gondolkoztam hogy joe vagy neme joe így:D
Amúgy a gokartozás jó:) De az alfa szebb:)
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-31 15:00:31 // 36207
Mire? :-) Egy gokartozás egy órás program. Az öt fölösleges youtube videó helyetti valódi eseményekre hajtok XDDDD
Több órahosszám viszont sokkal ritkábban van egyben.
Több órahosszám viszont sokkal ritkábban van egyben.
SD2024-07-31 08:35:01 // 36206
Ja hogy neked van időd ilyenekre?:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-30 16:03:50 // 36205
Ha egyszer feltoltad az élvezet ingerküszöböt, már nehéz ilyen "kerülök egyet" autózással a közelébe érni az tuti :-)
Viszont kijárunk néha gokartozni, ami megéri az időt. Lehet tanulni belőle elég sokat, és valóban elmenni a határokig. Aztán szépen rájönni, hogy ez még csak egy elnagyolt kör, innen jön a precizitás és a finomságok, ami még 10% köridőt jelent majd egyszer, ha sikerül összerakni.
Az MTB pedig a másik amire azért függtem rá, mert több az adrenalin. Nem kell defenzíven minden kanyarnál szinte látni magam előtt a részeg biciklist, vagy álló autót, ami miatt egy közúti autós csapatás soha nem igazi. Ezt eddig a Transzalpina volt képes nálam kiütni, az agyeldobás volt az autó és a saját határaimon... túléltük XD
Bringával viszont megyek ahogy bírok, küzdök az elemekkel, határon és maximumon. Ha nem adja ki, akkor max zakózok egyet, még szinte jól is esik túltolni néha. És amilyen marha vagyok, építettem magamnak egy elektromos célgépet is. Uhh..hááát az brutál adrenalin fröccs. Itt áll az irodámban és gyártom az alkalmakat, hogy mehessek egyet. Pont az történik, hogy célokat gyártok, csak hogy állatkodhassak egyet. Régen az autóval voltam így, mára ez ad többet. Rövid idő alatt, nagyon intenzív élmény tud lenni, viszonylag kicsi/közepes meghalási eséllyel XD
Viszont kijárunk néha gokartozni, ami megéri az időt. Lehet tanulni belőle elég sokat, és valóban elmenni a határokig. Aztán szépen rájönni, hogy ez még csak egy elnagyolt kör, innen jön a precizitás és a finomságok, ami még 10% köridőt jelent majd egyszer, ha sikerül összerakni.
Az MTB pedig a másik amire azért függtem rá, mert több az adrenalin. Nem kell defenzíven minden kanyarnál szinte látni magam előtt a részeg biciklist, vagy álló autót, ami miatt egy közúti autós csapatás soha nem igazi. Ezt eddig a Transzalpina volt képes nálam kiütni, az agyeldobás volt az autó és a saját határaimon... túléltük XD
Bringával viszont megyek ahogy bírok, küzdök az elemekkel, határon és maximumon. Ha nem adja ki, akkor max zakózok egyet, még szinte jól is esik túltolni néha. És amilyen marha vagyok, építettem magamnak egy elektromos célgépet is. Uhh..hááát az brutál adrenalin fröccs. Itt áll az irodámban és gyártom az alkalmakat, hogy mehessek egyet. Pont az történik, hogy célokat gyártok, csak hogy állatkodhassak egyet. Régen az autóval voltam így, mára ez ad többet. Rövid idő alatt, nagyon intenzív élmény tud lenni, viszonylag kicsi/közepes meghalási eséllyel XD
SD2024-07-30 14:33:13 // 36204
Én a következő alibiket szoktam kihaszbálni:
Tankolás mosás után beállítani fix15literre azátlagfogyasztást:D és megszárítani az autót:D jó ez ilyen szúnyogterhes időkben nettó öngól:D
Befizetett pályatréning hát így már el kell menni:D
Család lerakva nagyszülőknél, ó átgurulok én a bükkön hazafele.
De valóban az élvezet/megtett km-ek száma kizárólag pályámaximálható.. országúton nem extra rizikót vállalva olyan 10/1
De mist mi a jó kétvégéről égetni vagy enyhén fűszeresen?:)
Tankolás mosás után beállítani fix15literre azátlagfogyasztást:D és megszárítani az autót:D jó ez ilyen szúnyogterhes időkben nettó öngól:D
Befizetett pályatréning hát így már el kell menni:D
Család lerakva nagyszülőknél, ó átgurulok én a bükkön hazafele.
De valóban az élvezet/megtett km-ek száma kizárólag pályámaximálható.. országúton nem extra rizikót vállalva olyan 10/1
De mist mi a jó kétvégéről égetni vagy enyhén fűszeresen?:)
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-30 13:17:58 // 36203
Biztos családfő kórság, az időt sajnálom. Ha még a környéken lenne lehetőség, úgy oké. De 3 órát autózni, hogy autózzak valahol céltalanul tök egyedül még pár órát, olyat én nem tudok :-) Nem túl izgalmas program szerintem.
SD2024-07-30 10:44:02 // 36202
Igen azautózáshoz találj valami célt amihez mellesleg sajnos pont autóval kell menni:D
Pl: Egerbe borért:D. Biztos van olyan bor aminek az árába belefér a forduló:)
Család nélkül bennem is van egy gátlás hogy csak saját örömre bármit csinálni, ez ilyen családfő kórság:D
De pont ezért kell menni egy karikát néha:) mondom én most is fent a tetöbox:D
Pl: Egerbe borért:D. Biztos van olyan bor aminek az árába belefér a forduló:)
Család nélkül bennem is van egy gátlás hogy csak saját örömre bármit csinálni, ez ilyen családfő kórság:D
De pont ezért kell menni egy karikát néha:) mondom én most is fent a tetöbox:D
quash2024-07-30 10:16:54 // 36200
Az van dizelben is! :D (dynamic-ban)
G-MANN🍀2024-07-29 22:55:24 // 36199
Nekem is volt ilyen. 3x centríroztattam, nem javult. Újra visszavittem. Minden forgatásnál máshová kérte a sújt... Utána Pirelli garis vizsgálat. Nyomták, forgatták, stb. Kiderült, hogy határértéken felüli egy érték, fel-le üt a gumi futófelülete. Felni hibátlan. Két első gumi csere gariban és elmúlt. Azóta tökéletes.
(Tedd fel a téli kerekeket, egy próbát megér, azzal is elmúlt nálam azonnal.)
(Tedd fel a téli kerekeket, egy próbát megér, azzal is elmúlt nálam azonnal.)
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-29 22:25:14 // 36198
Inkább másfél óra nappal.
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-29 22:03:46 // 36197
Mihez képest gyorsan, 1 óra. És vissza is. A fékem miatt nem nagyon akartam, de aztán meg sem tudtam volna oldani normálisan. Nyári szünet van, összes kölök itthon, munka mellett. 😅
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-29 21:57:57 // 36196
Hitachi a (karbon) kardán is a Giuliák alatt.
RomeoOne2024-07-29 21:44:23 // 36195
Ja, autózás szempontjából nem túl előnyös a környék. Ezért mondtam a múltkor is, hogy az M3-ason gyorsan eléred Eger környékét :D
RomeoOne2024-07-29 21:37:55 // 36194
Rossz lengéscsillapító.
RomeoOne2024-07-29 21:35:10 // 36193
Sosem találkoztam vele. A Q-ban G-force mérő van :DDD
Gabor F2024-07-29 21:32:31 // 36192
Olasz autó japán alkatrész! :) A repedések ellenére tökéletesen tette a dolgát…
Gabor F2024-07-29 21:29:20 // 36191
Gabor F2024-07-29 21:27:15 // 36190
Gabor F2024-07-29 21:18:41 // 36189
A múltkor panaszkodtam, hogy vibrációt érzek az autón. Elvittem centíróztatni, de nem lett jó. Felhívtam őket, hogy ilyenkor mi van? Átirányítottak egy másik telephelyükre. Ott csináltunk egy “terheléses” tesztet. Azt mondták, hogy a guminak semmi baja (Pirelli Powergy), de fordítva voltak fent a súlyok, nem csoda, hogy nem lett jó. Hát, az új centírózástól sem lett jó.
Ma hardy tárcsát cseréltünk. Futómű átnézve. Ismét kapufa! Ötlet? Javaslat?
Emlékeztetőül: 110 felett enyhe vibráció érezhető a kasztnin. Nagyobb sebességnél jobban. Fékre semmi. Egyenletes tempónál és friss aszfaltozásnál jön ki a legjobban. Havernak is átadtam a volánt, ő is érezte. Nem durva, szerinte 10-ből 8-nak fel sem tűnne.
Ma hardy tárcsát cseréltünk. Futómű átnézve. Ismét kapufa! Ötlet? Javaslat?
Emlékeztetőül: 110 felett enyhe vibráció érezhető a kasztnin. Nagyobb sebességnél jobban. Fékre semmi. Egyenletes tempónál és friss aszfaltozásnál jön ki a legjobban. Havernak is átadtam a volánt, ő is érezte. Nem durva, szerinte 10-ből 8-nak fel sem tűnne.
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-29 21:00:03 // 36188
Jártál Debrecenben, szóval tudod, hogy a közelben kanyar, izgalmas szakasz, pláne visszafordító az nincs. Egy jó szakasz van, Létavértes felé. Sima aszfalt, néhány kanyar, erdősáv kétoldalt. Ezért járok Létavértesre okmányirodába :-) Sajnos ehhez is át kell vergődni a fossá lepusztult Panoráma úton. A régi kedvenc kerülőmön már sajnálom az autót, annyira gáz. Debrecen sajnos az élhetetlenség felé halad.. Innen Egerig vagy Miskolcig el kell mennem, ha normális úton autózni szeretnék egy kicsit csak úgy...
Egyébként mint elég sokaknál, érik a költözés innen valami élhetőbb városba. Jobb utakkal, kevesebb multikultival, élhetőbb környezettel. A Campus se hiányzik, puccparádé, nem fesztivál 😅😄
Egyébként mint elég sokaknál, érik a költözés innen valami élhetőbb városba. Jobb utakkal, kevesebb multikultival, élhetőbb környezettel. A Campus se hiányzik, puccparádé, nem fesztivál 😅😄
Piritu - 1.000.0002024-07-29 20:54:54 // 36187
A gugli navihoz kell, az mondja hogy indulj el északi irányba :-)
zümi1662024-07-29 20:46:05 // 36186
East(kelet). Mutatja hogy milyen égtáj felé megyek, na nem mintha annyira fontos infó lenne...
8 ezer megy bele évente kb., pár hét múlva lesz 4 éves, múlt héten volt kötelező szervizen, meg műszakin.
8 ezer megy bele évente kb., pár hét múlva lesz 4 éves, múlt héten volt kötelező szervizen, meg műszakin.
quash2024-07-29 20:14:22 // 36185
iránytű! :D
Q-ban nincsen?
Q-ban nincsen?
RomeoOne2024-07-29 20:00:02 // 36184
Aztán a 30 km-es kőrből így lesz 180 km :DDD
RomeoOne2024-07-29 19:59:27 // 36183
Én is.
-"Csak elmegyek a közelbe kanyarogni".
-"Ha már ott járok, akkor már az a másik izgalmas szakasz sincs olyan messze".
-"Oh, ha már eddig eljöttem, akkor már csak elgurulok még a település másik oldalára is a visszafordítókhoz".
-"Ha sietek még hazaérek az asszony előtt."
-"Na, de ha már idáig eljöttem, akkor már egy kört menni kell az erdős-kanyargós szakaszon is. Már úgysem érek haza időben, majd magyarázkodok..."
:DDD
-"Csak elmegyek a közelbe kanyarogni".
-"Ha már ott járok, akkor már az a másik izgalmas szakasz sincs olyan messze".
-"Oh, ha már eddig eljöttem, akkor már csak elgurulok még a település másik oldalára is a visszafordítókhoz".
-"Ha sietek még hazaérek az asszony előtt."
-"Na, de ha már idáig eljöttem, akkor már egy kört menni kell az erdős-kanyargós szakaszon is. Már úgysem érek haza időben, majd magyarázkodok..."
:DDD
RomeoOne2024-07-29 19:47:21 // 36182
Grat! Keveset mész vele :D
Mi az az "E" a jobb alsó sarokban?
Mi az az "E" a jobb alsó sarokban?
Shadin2024-07-29 19:41:18 // 36181
Rendszeresen bepattanok az autóba és céltalanul megyek egy pár kisebb nagyobb kört, küzben zenélek és elmélkedem az életen :-)
Shadin2024-07-29 19:17:15 // 36180
zümi1662024-07-29 18:22:52 // 36179
RomeoOne2024-07-29 15:55:52 // 36178
Hétvégén Debrecenben voltunk a Campus-on. Egy barátomnak van lakása a Füredi Kapu Társasházban és mivel nem volt otthon, odaadta nekünk a lakást. Nyilván, így az ahhoz tartozó parkolóhely is szabad volt a belső udvarban, ahova beálltam a zölddel. Vmelyik délelőtt, mikor indultunk be a faluba, nyitva hagytam az indításnál a kocsiajtót, mert pont odasütött előtte a nap és pokol volt bent.
Tudni kell, hogy egvébként úgy szoktam indítani, hogy már be vagyok kötve, ajtók bezárva, ablak felhúzva. Kellemes morgás, ahogy fellövi először 2500-ig a fordulatot és visszaejti 1500-ig.
Na, de most még engem is meglepett, hogy ez mennyire hangos! Eleve egy társasház belső udvarán, körülvéve magas épületekkel. Közvetlen mögöttem is volt egy garázs, ami visszaverte a hangot. Hát akkorát dörrent, mikor beindítottam a gépet, hogy összerezzentem. Még az ottlakók is kinéztek az ablakon, hogy ez meg mi? Amikor visszaejtette a fordulatot, még akkor is komoly zajszennyezés volt.
Így el is gondolkoztam, hogy ez a plusz hangszigetelés, amit a MY20-al raktak a kocsiba, tényleg mennyit elvesz a hangélményből... Meg egyébként a körülöttem levők, főleg, akiket megelőzők vagy eleve mögöttem vannak, milyen hangélményt kaphatnak? Mert én, még ha lehúzom az ablakot, akkor sem azt hallom, hisz a kipuff hátrafelé okádja a nyomáshullámokat... Waaaa. Egyszer valahogy magam mögött kéne haladnom. Megkérdezem Münchausen bárót, hogy lehet ezt megcsinálni? 😂
Hazafelé egyébként már épp itthon meglett a 30k is ;)
Tudni kell, hogy egvébként úgy szoktam indítani, hogy már be vagyok kötve, ajtók bezárva, ablak felhúzva. Kellemes morgás, ahogy fellövi először 2500-ig a fordulatot és visszaejti 1500-ig.
Na, de most még engem is meglepett, hogy ez mennyire hangos! Eleve egy társasház belső udvarán, körülvéve magas épületekkel. Közvetlen mögöttem is volt egy garázs, ami visszaverte a hangot. Hát akkorát dörrent, mikor beindítottam a gépet, hogy összerezzentem. Még az ottlakók is kinéztek az ablakon, hogy ez meg mi? Amikor visszaejtette a fordulatot, még akkor is komoly zajszennyezés volt.
Így el is gondolkoztam, hogy ez a plusz hangszigetelés, amit a MY20-al raktak a kocsiba, tényleg mennyit elvesz a hangélményből... Meg egyébként a körülöttem levők, főleg, akiket megelőzők vagy eleve mögöttem vannak, milyen hangélményt kaphatnak? Mert én, még ha lehúzom az ablakot, akkor sem azt hallom, hisz a kipuff hátrafelé okádja a nyomáshullámokat... Waaaa. Egyszer valahogy magam mögött kéne haladnom. Megkérdezem Münchausen bárót, hogy lehet ezt megcsinálni? 😂
Hazafelé egyébként már épp itthon meglett a 30k is ;)
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-29 12:03:30 // 36177
Igen, aki vezet nincs rosszul, volt is erre példa, hogy Kingának átadtam inkább a Lillafüred -Eger szakaszt pl. Nézelődni amúgy is jobb az anyósülésből :-)
Autófüggő is erősen. A 146-ok totál hányós autók voltak, a jtd-vel az élen. A Giulietta már nem hányós, de émelygős, jópárszor álltunk már meg vele rosszullét szünetre. A 159 ebben sokkal jobb volt már, sokkal ritkábban fordult elő rosszullét. A csúcs eddig a Giulia, ezt el sem hittem, egy Gyöngyös - Mátrafüred szakaszt végig bohóckodtak visítoztak a gyerekek hátul úgy, hogy senkinek semmi baja nem volt. A kicsi szokott hasfájásra panaszkodni autópálya tempón, de eddig a Giulia a csúcs, ezzel jutunk legmesszebbre gond nélkül.
Tuti hogy nálunk a rezgések, hangok fő rosszullét faktor. Emlékszem, hogy a 146-tal a végefelé egy munka körút, kb 550km mennyire kikészített. Hazaértem vacsira, már enni nem bírtam, elfeküdtem az ágyon és még másnap délelőtt is émelyegtem. A TD-vel is megcsináltam egyszer, igaz kicsit lassabban, azzal semmi bajom nem volt. A Giuliettában is el tudtam fáradni eléggé. Aztán kicseréltük a jobboldali motortartót, és hopp, elmúlt, Kicsit túl halk lett az autó, viszont soha többé nem fáradtam el benne. Após Mazdájában Miskolcig rosszul lettem utasként. 1 óra autópálya XD Magasan ültem, hülye hangja volt, ennyi.. A Giuliával pedig sokadszor csinálom meg, hogy egy bármilyen hosszú nap után még este 11 után indulok el haza Budapestről. Ellövöm neki, itthon beparkolok, kutya bajom. Úgyhogy a Giulia nagyon barátom emiatt is.
Autófüggő is erősen. A 146-ok totál hányós autók voltak, a jtd-vel az élen. A Giulietta már nem hányós, de émelygős, jópárszor álltunk már meg vele rosszullét szünetre. A 159 ebben sokkal jobb volt már, sokkal ritkábban fordult elő rosszullét. A csúcs eddig a Giulia, ezt el sem hittem, egy Gyöngyös - Mátrafüred szakaszt végig bohóckodtak visítoztak a gyerekek hátul úgy, hogy senkinek semmi baja nem volt. A kicsi szokott hasfájásra panaszkodni autópálya tempón, de eddig a Giulia a csúcs, ezzel jutunk legmesszebbre gond nélkül.
Tuti hogy nálunk a rezgések, hangok fő rosszullét faktor. Emlékszem, hogy a 146-tal a végefelé egy munka körút, kb 550km mennyire kikészített. Hazaértem vacsira, már enni nem bírtam, elfeküdtem az ágyon és még másnap délelőtt is émelyegtem. A TD-vel is megcsináltam egyszer, igaz kicsit lassabban, azzal semmi bajom nem volt. A Giuliettában is el tudtam fáradni eléggé. Aztán kicseréltük a jobboldali motortartót, és hopp, elmúlt, Kicsit túl halk lett az autó, viszont soha többé nem fáradtam el benne. Após Mazdájában Miskolcig rosszul lettem utasként. 1 óra autópálya XD Magasan ültem, hülye hangja volt, ennyi.. A Giuliával pedig sokadszor csinálom meg, hogy egy bármilyen hosszú nap után még este 11 után indulok el haza Budapestről. Ellövöm neki, itthon beparkolok, kutya bajom. Úgyhogy a Giulia nagyon barátom emiatt is.
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-29 11:42:16 // 36176
Nekem az. Konvojban, valami közös céllal menni valahova az jó, de egyedül, csak úgy autózni, az nekem nem megy. Próbáltam, alkalmatlan vagyok rá, nem élvezem. Végig rajtam van egy rossz érzés, amit nem tudnék jól megfogalmazni. Annyira rohadtul magányos.
Liquid2024-07-28 22:43:52 // 36175
Én már a 2. után mondtam volna hogy vagy pelenka, vagy busszal jönnek :)
SD2024-07-28 22:06:21 // 36174
Nálunk a pisilés a fő időrabló nappal, már egy fokkal jobb mint mikor 100km-kellett egyszer 7 alkalommal megállni. De csináltam is egy fotosorozatot svájcban röhögve, mert vittünk bilit a legkisebb miatt, erre a teljes nöi osztag meglátogatta:D
De ezt nem publikálhatom:P
A hányós sztori igen, van akit az autóban olvasás készít ki, de ha kifele néz akkor ok, aztán biztos vanak ennek fokozatai.
A lényeg hogy a volánnál nem jön!!
De ezt nem publikálhatom:P
A hányós sztori igen, van akit az autóban olvasás készít ki, de ha kifele néz akkor ok, aztán biztos vanak ennek fokozatai.
A lényeg hogy a volánnál nem jön!!
RomeoOne2024-07-28 21:01:27 // 36173
Miért lenne egyedül halál unalmas? Persze, van egy plusz faktor, ha megy veled valaki, aki élvezi és meg lehet osztani az élményt, de én egyedül is szeretek menni. Ami azt illeti sokkal jobb is egyedül, mint olyannal, aki csak szenved közben és folyton lassítana. meg lehet jobb is sokszor, ha nincsenek szemtanúk :DDD
RomeoOne2024-07-28 20:43:54 // 36172
Mi is Seeboden-ben szálltunk meg a 2 héttel ezelőtti túrán, csak mi végig ott voltunk, 3 éjszakát. Ha már arra mentek, akkor mindenképpen útba ejteném a Nockalmstrasse-t is, Unter-Winkl felől.
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-28 11:34:00 // 36171
Ez nálunk nem ezen múlik, egy sima Debrecen-Csenger is tud problémás lenni. Az utazási betegség sajna van és kész. Ötből négyen rendelkezünk ezzel a csodával valamilyen fokon. Nálam is van, voltam már rosszul utasként többször. Autó függő. Vannak autók amik kikészítenek.
Shadin2024-07-28 10:06:34 // 36170
Tapasztalt hágóés világjáró kollégákkal megyünk, minden elágazás egy újabb élmény és egy plusz naphoz vezet azon a környéken :-) Egyszerűen képtelenség mindent IS megnézni, annyi hely van ahova el kellene jutni, de ami késik nem múlik.
Piritu - 1.000.0002024-07-27 20:21:54 // 36169
Livigno környéke jól el van eresztve magas hágókkal és jó utakkal. Tuti jó.
Tankolni is ott érdemes mert vámmentes terület.
Ha időtök engedi menjetek el a duzzasztógáthoz is. A gát közepén van a CH határ simán át lehet menni és a gát túlsó végén van parkoló. (Onnan visz egy egy nyomsávos alagút Svájcba, de az a múlt héten le volt zárva.
Tankolni is ott érdemes mert vámmentes terület.
Ha időtök engedi menjetek el a duzzasztógáthoz is. A gát közepén van a CH határ simán át lehet menni és a gát túlsó végén van parkoló. (Onnan visz egy egy nyomsávos alagút Svájcba, de az a múlt héten le volt zárva.
Piritu - 1.000.0002024-07-27 20:15:53 // 36168
Egy idő után rájön az ember hogy nem kell mindegyik kanyart úgy teljesíteni mintha nem lenne holnap, így könnyebb bírni is.
Meg nem is mindegyik út engedi meg. A forgalomról nem is beszélve.
pl. a múlt héten egy ilyen erdő és tájnézegető kirándulás volt az 1.140 m-es Passo di Agueglio
Meg nem is mindegyik út engedi meg. A forgalomról nem is beszélve.
pl. a múlt héten egy ilyen erdő és tájnézegető kirándulás volt az 1.140 m-es Passo di Agueglio
SD2024-07-27 18:30:33 // 36167
Nekem feleségem családja negy kalandor, így az autozás nem gond. Ha majd olyan helyre megyünk ami autoval nem opcio akkor nyilván repcsi.
De amíg garis a gép addig be kell járatni:D
De amíg garis a gép addig be kell járatni:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.