Fórum >> Típusok >> Giulia

Kócosw2024-01-21 18:55:59 // 33719
jot tesz a kabelnak ha rajta log a töltő 🤣
RomeoOne2024-01-21 15:11:34 // 33718
Bedugva a villanyautó :P

ZoliG2024-01-21 13:51:51 // 33717
MY21 Giulia Q-hoz hasznaltam AAWireless-t tobb masfel evig.
En nagyon meg voltam vele elegedve, egy regebbi Samsung S10+ volt a host.
Sok sok ev Android utan par honapja valtottam IPhone-ra es az eslo lendulettel szereztem be hozza az Ottocast U2AIR Pro-t.
Egyikben sem csalodtam. Szuperul mukodik/mukodott mindketto. Mind a ketto kizarolagosan tamogatja az Androidot/IOS-t. Szerintem ez lehet egy kulcs az ilyen dongle-oknel hogy nincs benne folosleges komplexitas.

Hogy hasznalom:
- Konyoktamasz alatti usb
- telefont nem parositottam az autoval, nem hianyzik, ami kell azt az Android Auto/Car Play tudja
- En ugy vettem eszre hogy ha lezarom az autot akkor egy ido utan a led kialszik (mindket) dongle eseteben. Nyilvan ez nem jelenti azt hogy nem vesz fel feszultseget, de valami okossag van. Led akkor kapcsolt vissza amikor az ajtot nyitottam.

Ugyanitt - ha valakit erdekel a kepen lathato AAWireless, irjon akar kiprobalasra is, ha meg ugy alakul hogy kell biztos megegyezunk. :)
carver2024-01-21 13:27:43 // 33716
quick and dirty rámértem (szó szerint dirty, nem tisztítottam meg a sarukat) nyugalmi állapotban 12,17, fogyasztókkal 12,04, járó motorral 12,24 (erre mondjuk magasabbat vártam volna).

Erre mit mond a tudomány van tennivaló?
Shadin2024-01-20 13:30:00 // 33715
De ha az akku annyira kimerül, hogy a kapocsfesz 4,7V akkor már komoly baj van, tegnap bezártam rendesen, fura is volt és írtam is, hogy nem aludtak ki a fények, gondoltam majd ránézek később. Nem tettem, most full gatya az akku :-(

A hátsó ülés középső 20 %-a kinyitása mellett is kellett egy fakanál hogy elérjem a belső csomizárat :-( itt lenne az ideje egy salátakúrának, mert a poci nem fért be a lyukon :-)
Shadin2024-01-20 13:08:52 // 33714
Én is így tapasztalom, így szupergyors a csatlakozás.
Shadin2024-01-20 13:07:37 // 33713
95 Ah-s akku van benne, ha csak a 10 % kapacitása van meg, akkor is indít egy 2000-es benzinmotort :-) Bezzeg régen erre ~45 Ah-s akku is elég volt, de most ez nagyban hozzájárul a jó sújyelosztáshoz IS :-)
Shadin2024-01-20 13:05:54 // 33712
Köszi az infókat. A vezetéknélküli adapteren az automatikus csatlakozást tudom on/off kapcsolni, ez azt jelenti, hogy a BT/WiFi csatlakozást automatikusan vagy kézzel kell elvégezni.

Az AA-ban az automatikus indítás beállítás valóban jó 5let, kipróbálom Deguban...
Shadin2024-01-20 12:58:56 // 33711
Igen, de akkor meg nekem kell a csatlakozást triggerelni a telón, nekem semmi sem jó :-)
Shadin2024-01-20 12:58:07 // 33710
Hát én ültem benne egy darabig, de nem akartak kialudni a fények az USB-s kütyün, pedig magamra zártam az autót :-)
carver2024-01-20 09:25:44 // 33709
Erről jut eszembe, feltűnt valakinek hogy egy ideje nem mennek át a telefonkönyves kedvencek BT-on? Sem Androidon sem Apple telefonon. Egyedi probléma vagy ez most (éppen) így működik mindenkinél?
RomeoOne2024-01-20 08:08:28 // 33708
Nem tudom, hogy függ-e attól, hogy melyik USB csatlakozóról van szó, de a könyöklő alattiban biztos, hogy van áram. Ha már közelítek az autóhoz, akkor rácsatlakozik a telefon a kocsihoz. Ki sem kell nyitnom. Ennek megvan az az előnye, hogy ha már ráadom a gyújtást, egyből a telefon van a középső kijelzőn.
carver2024-01-19 22:10:41 // 33707
pár ezer kilométeres évente egyszer vagy kétszer...
carver2024-01-19 22:09:07 // 33706
nem tudom az akkuval mennyit kell valójában foglalkozni, az enyém 2019 szeptemberi, egyszer sem töltöttem rá. Hetente kétszer tötymörgök vele oda vissza 30-40 percet dugóban az nem segít sokat, és pár hetente/havonta van egy-egy pár száz vagy pár ezer kilométeres út, az már inkább.

Soha nem volt probléma a töltéssel, bár igaz hogy fűtött garázsban áll, így a hideg idő nem vesz ki belőle többet a kelleténél.
DKori2024-01-19 22:00:14 // 33705
Szia!

Pont ezt akartam írni én is amit Piritu: az AndroidAuto beállításaiban tudod konfigurálni, hogy automatikusan induljon-e az AA vagy sem (aztán kérdés, hogy ezzel a wireless konfiggal is így boldogul-e vagy sem...). Nekem az előző OFF autómban vezetékes AA volt (ha még meglenne én is vettem volna ilyen dongle-t, pont a napokban nézegettem :) most a Cromámban 2DIN Android fej van ami HUR Reloaded nevű programmal minden plusz eszköz nélkül tudja a wireless AA-t a telefonnal...nagy királyság amúgy valóban, elő se kell venni a telefont, mindent megoldok a fejről nélküle...és nem tudom, hogy a wireless AA csiszolódott-e valamit vagy a telefonon múlik, de a mostanimat annyira brutálul nem is meríti a wireless AA, ha pl ilyen 2x 1 órás úton használjuk akkor nem töltöm, lazán bírja a telefon reggeltől a napot ugyanúgy estig csak mondjuk 20 és nem 35%-al a nap végén...este meg úgyis töltöm mert a következő napot nem bírná > autóban USBről tölteni az utóbbi időben kb szinte csak a nyaralásokkor szoktam a 10en órás utakon...), na szóval a vezetékes AA úgy működött, hogy ha USBn csatlakoztattam a telefont nem indult magától, csak ha a fejegységen az AA ikonra kattintottam, szóval ez tuti beállítás függő lehet.
carver2024-01-19 21:54:00 // 33704
mert a lényeg ugye az hogy a könyéktámasz alatt tartom a telefont, de egy nagyobb telefon csak a 90 fokos kábellel fér be...
carver2024-01-19 21:50:31 // 33703
nem találtam igazán jó képet, ha majd megint szép idő lesz lövök párat valami hozzá méltó helyen :D
carver2024-01-19 21:48:53 // 33702
Én meg pont azért vettem 90 fokos kábelt mert nem akarom hogy kint legyen, nem akarok telefontartót, a pohártartó fedélen meg repked a telefon a kanyarokban. Korábban AA-n most meg ACP-n minden el tudok intézni amire szükségem van, a Siri is működik lecsukott könyéktámasznál kivéve ha tényleg nagy buli van és hangos a zene...

És mivel csak akkor dugom fel ha leglább 20 percet autózok (telefonálni BT-on is tudok ha nincs rádugva) így a töltés is megoldott.
Piritu - 1.000.0002024-01-19 20:34:33 // 33701
Az USB csatiban nem csak akkor van áram ha rajta gyújtás?
RomeoOne2024-01-19 19:59:21 // 33700
Dehogy húzom ki, kb. értelmét vesztené az egész. Akkor ugyanúgy dugdoshatnám a kábelt, csak nem a telefonba, hanem az adapterbe. Fogtam az adaptert, felragasztottam a könyöklő rekesz belső falára, aztán rá sem néztem azóta.

Nem tudom mennyit fogyaszthat, pár gramm az egész kütyü. Még ahhoz képest is könnyű, amennyinek a mérete alapján gondolná az ember. Nem jártam még úgy, hogy lemerült volna az akksi. Ha meg hosszabb időre áll, úgyis ráteszem a CTEK-et.
Piritu - 1.000.0002024-01-19 19:58:33 // 33699
Emlékeim szerint az AA-ban van a beállítások közt hogy azonnal induljon-e vagy sem.
Shadin2024-01-19 19:37:09 // 33698
Valóban :-(
Az AAW-t csatlakoztatva hagyod, vagy kihúzod? Mennyit fogyaszthat üresjáraton?
RomeoOne2024-01-19 19:35:30 // 33697
Nem tudom, '21-es évjáratnál már nincs ilyen probléma, itt mindig is teljes képernyős volt.
Shadin2024-01-19 19:26:16 // 33696
Az AAWireless az utsó frissítéssel tényleg be tudja hazudni az ACP-n keresztül az AA-t hogy az fullscreen-ben fusson? :-)
RomeoOne2024-01-19 18:49:57 // 33695
De ja, ez is egyből a telefontükrözéssel kezd. Nem tudom, hogy át lehet-e állítani, hisz nekem ez a lényege, hogy a telefon legyen kint, így eszembe sem jutott. De egy gombnyomás és visszatesz a főmenűbe, ha az kell.
RomeoOne2024-01-19 18:45:21 // 33694
Sokan használunk, de akit ismerek, androidhoz mindenk AA Wireless-t használ. Erről a Carlinkit-ről még nem is hallottam.
Shadin2024-01-19 17:48:28 // 33693
Használ valaki vezeték nélküli Android Auto vagy Apple Carplay adaptert?
Vettem egy Carlinkit 5-öst mert ezt mondták a tesztek a leggyorsabbnak, legstabilabbnak, amivel nincs is baj.

Az ugye nem állítható, hogy ha én éppen pl. rádiót hallgatok és feldugom az USB-n a telefonom, vagy már be van dugva a wireless adapter amire automatikusan csattan fel a telefon ami jelen esetben ua. mintha USB-re dugtam volna, akkor ne kapcsoljon egyből át az AA vagy ACP forrásra hanem maradjon ott ahol épp voltam. Én meg majd álkapcsolom az AA/ACP-re amikor én akarom?
Piritu - 1.000.0002024-01-19 15:42:29 // 33692
Egy autó NE zajongjon, ha túl halknak találom a belteret majd megoldom.
Szerencsére egy részét ki lehet kapcsolni, a többinek is kikapcsolhatónak kellene lennie.
Sajna (vagy szerencsére) Trabanton szocializálódtam és megtanultam hogy a dolgaimra figyeljek. Aki erre nem képes menjen busszal.

Mit szólnátok ha - szintén a balesetveszélyre hivatkozva - fixen be lenne kapcsolva a táblafelismerés alapján működő sebesség limiter? (Még az átvétel előtt kikapcsoltattam, mondván addig nem ülök be amíg aktív. Az átadó srác jót nevetett és egyetértett.)

Ezért rühellem a navikat is. Menet közben nem válogathatok a régi célpontok közt csak kb 10-et mert veszélyes ha arra figyelsz, de betűnként bepötyöghetsz az érintő képernyőn egy 50 karakteres címet is, az nem veszélyes... Arról nem is beszélve hogy nem biztos hogy a sofőr kezeli...
SD2024-01-19 14:54:22 // 33691
Vajon ha az S/S állítja le kulcs nélkül utána újra indul?

Amúgy ezeknek a biztonság miatt kell így működniük:
- pl: ha menet közben tönkremegy, lemerül a kulcs nem állhat meg az autó
persze ha újra akarod indítani az más kérdés akkor már nem vagy forgalmi helyzetben, menetközben stb.
- ugyan ez a bimbamm, arra alapoz ha elindulsz autóval és nem tudsz tovább menni az veszélyhelyzet ezért ha szólt nem tudod ráfogni
- ugyan ez az automata kézifék, a S/S kikapcsolás is ha lemerül az akku-d az S/S miatt ott maradsz a lámpánál, ha nem kapcsol ki akkor max reggel nem indul..
Shadin2024-01-19 14:36:30 // 33690
Az OCD-m nem engedi, hogy valami ne működjön rendesen, az persze más kérdés, ha én akarom kikapcsolni.
zgi5212024-01-19 13:32:51 // 33689
S/S -t általában kinyomom, de az akksi kérdést sem dimenzionáltam túl.. talán 2x töltöttem rá.
Shadin2024-01-19 11:38:42 // 33688
És belül azért bimbammol, hogy a gyerek ne csapasson vele egyet, mert ha kiszáll belőle akkor kulcs nélkül nem fogja bezárni, vagy újra beindítani az autót? :-)
Shadin2024-01-19 11:36:23 // 33687
Indításkor rendesen teker, csak az S/S nem működése és a MES szerinti állapota utal akku hibára. Az S/S kikapcsolását azzal idokolja, hogy a sebesség még nem lépte át (legalább egyszer?) a 10km/h-t. Ez szerintem csak úgy történhet meg, hogy vagy téved a MES, vagy ki van írva az S/S.
SD2024-01-19 11:32:48 // 33686
igen mikor járó motorral ellépsz az autótól, megnyomod a kilincsen a gomboz és amíg nem leszel újra a kilincs közelében nem tudnak beugrani:)
zgi5212024-01-19 11:10:31 // 33685
ha az akksi olyan kritikusan alacsony töltöttségű ahogy gondolod, akkor indításkor az egérmozin alul ahol a hópihe jelenik meg olykor, kiteszi ide az akksi szimbólumot és asszem ki is írja szövegesen.

a S/S működése elég sztochasztikus, sok mindent figyel *utastér hőmérséklet, motor hőmérséklet, kinti hőmérséklet* stb.. persze ettől még csinál olyat, hogy novemberi hidegben indulás után, első lámpánál leállít! :o

ha a hátsó szélvédőt és vele párguzamosan a tükröket azonnal és ilyen jól leolvasztja, akkor nem hiszem, hogy valid akksi gondod van.
oldrepublic2024-01-19 09:06:58 // 33684
Kimaradt 2019-es benzines Giulia. 200LE. Black Edition.
oldrepublic2024-01-19 09:06:22 // 33683
Sziasztok!

Járt már valaki hasonlóan mint én?

A hibakód: "motorolaj nyomásvezérlő elektronika teljesítmény beragadt / ki állásban".

Amikor elérte az üzemmeleg állapotot, leveszi a teljesítményt. Check engine. Kiolvasta a szervíz. 'M javítás az egész olajpumpa egység cseréje?

Ez előforduló hiba, vagy valami egyedi történt? Motorolaj nyomás végig volt és nem fogyasztja az olajat sem.
RomeoOne2024-01-19 08:59:07 // 33682
Az mondjuk nem rossz ötlet, hogy akkor kezdjen bimbammolni, ha visszaül a vezető és még mindig nincs a kocsiban a kulcs. Meg mondjuk ne engedje D-be rakni úgy.
Liquid2024-01-19 08:18:53 // 33681
az ugyan nem :) Első dolog volt amit lekapcsoltam :) Pedig mindig bekötöm magam.
Liquid2024-01-19 08:17:38 // 33680
Minek zárnám rá? :) Tudom mire való a keyless entry, használom mert tényleg jó, DE ha már keyless, akkor mint azt leírtam nem veszem elő és nyomogatom a kulcsot, hiszen felesleges, ha viszont nem veszem elő a kulcsot, akkor ebből következően a zsebemben marad, ha pedig ott marad, akkor nyilván akkor se teszem ki amikor beugrom mondjuk pékségbe, család meg közben megvár a fűtő-hűtő járó motorú autóban. Egy tökéletes világban ez így teljesen normális ügymenet lenne.
Gondolom hogy ha leállítom akkor nem indul, de ennek a "védelemnek" nevezett szivatásnak nem pont az lenne a lényege, hogy mondjuk ne engedje kivenni P-ből, ha nincs ott a kulcs? Vagy álljon le mondjuk 10m után. Sokat érek vele, ha kikapnak az autóból és elviszik, ki fogják bírni a bimbammot :)
SD2024-01-19 06:48:08 // 33679
A feszültség meg az indítási áramerősség terhelésre asszem nem ugyan az.
A C-tek 9V alatt tilt le ha jól tudom, akkor 6-voltos túltöltött akksinak veszi:)
SD2024-01-19 06:45:50 // 33678
Elvileg nem kapcsol le, csak ha másodpercekig nyomvatartod.
Amúgy a váltó nak nem tesz jót mert megszűnik az olajnyomás és úgy nyelteti magát.

De ha pl. D-ben kinyitod az ajtót és lelépsz a fékről nagyon mérgesen ráhúzza a kézit és P-be rakja:)

Próbáltam:D nem lehet nagyo nyitott ajtóval mérickélni hogy elfér-e:D
SD2024-01-19 06:42:33 // 33677
15-nél el kezd bimbammolni az öv is:D
SD2024-01-19 06:41:47 // 33676
Nekem is ez a fixaideám, garázsban beindítom, és lehetöleg akkor kapcsolom le amikor megérkeztem és leparkoltam:) ezalól kivétel mosó, kút:)

Kapu előtt csak akkor kapcsolom ha több percre be kell mennem.
Viszont rázárom járó motornál ha pl nagy a népsürüség, nehogy beugorjon valaki.
Ha eltávolodok az autótól úgy már nem nyit:)

De de a tuti ha olyan távolsagban vagyok:)
SD2024-01-19 06:37:07 // 33675
Én is a zsebemben szeretem, van hogy elviszem magammal autó nélkül is:D
SD2024-01-19 06:35:09 // 33674
Próbáld ki azt hogy szálj ki a kulccsal, járó motornál, kilincs gombbal zárd rá, majd tedd le a kulcsot 3-4 méterre, és nem nyílik az autó.

A keyles entry nem kulcs nélküli bejutás hanem hogy nem kell elő enned és nyomkodni rajta a gombot.

Ettől független én sem szeretem járó motorral ott hagyni ugrás távolságon kívül ha nem ül legalább egy felnött.

Ha kulcs nélkül bimbammolva eindulsz es valahol leállítottad akkor ottmaradsz:)

Nem próbáltam de valszeg:) mondjuk ha az elemet kiveszed:)
Liquid2024-01-18 21:53:50 // 33673
Elképzelhető, valahol olvastam anno, hogy a Start-Stop az első ami inakiválódik ha nem tökéletes az aksi, mondjuk nekem nem hiányzott sose :)
Viszont az én aksim is gyengusz, rajta volt a ctek, fullosra feltöltötte, 1 nappal később még 12.8-at mértem rajta, igaz nem volt se bezárva, se indítva.
Lehet mégse annyira szar? :)
Liquid2024-01-18 21:51:13 // 33672
20-nál biztosan gyorsabban, semmi se történt.
Shadin2024-01-18 21:28:56 // 33671
Állandóan ezt látom, de nem értem mi ez, megyek megállok stb.

Shadin2024-01-18 21:25:15 // 33670
Köszi! Akkor az akku csak annyira rossz hogy az S/S nem jó csak?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.