Fórum >> Típusok >> Giulia

Piritu - 1.000.0002019-08-22 16:47:02 // 10558
Nem az volt a baj hogy kiugrik-e. Nem nyitotta ki a zár nyelvét...
G-MANN🍀2019-08-22 15:32:19 // 10557
Szerviznél maximalista vagyok, arra értettem, hogy ismernek :-)
G-MANN🍀2019-08-22 15:31:28 // 10556
Valóban nem jó, ha rosszak a tapasztalatok, szerintem szóljatok ott a szerviznél, remélem segít majd :-)
G-MANN🍀2019-08-22 15:29:22 // 10555
Szerintem beállítás kérdése lehet, érdemes jobban leállítani a motorháztetőn a rögzítőket, és a gumi feszítőket meg ki a zárhidon, akkor nem lesz ilyen, ahogy nyitod, kiugrik szépen, és 200 fölött sem mozog majd a a motorháztető (186 cm vagyok, ráláttam, amikor mozgatta a menetszél :-))
zgi5212019-08-22 13:32:23 // 10554
sztem egyrészt nem ettől kellene függjön, másrészt több autónkkal járunk oda (előtte Nero M5) egy szerelő stb.. Zelei L. hiányát nagyon érzem :(
Piritu - 1.000.0002019-08-22 13:20:19 // 10553
Zárak át = zárakat
Piritu - 1.000.0002019-08-22 13:19:39 // 10552
Megvolt az első meghibásodás :-P
Reggel tölteni akartam az ablakmosóba, de nem nyílott ki a motorház fedél. Sebaj, a Giulietta miatt úgyis mennem kellett Rieglerékhez. Szóltam hogy szerintem kiakadt a bovden, de mondták hogy más lesz. Bevitték a szervizbe, mire odaértem már meg is volt oldva a probléma.
A zárak át kellett befújni wd40-el mert akadtak. Azóta helyreállt a világegyetem rendje...

Szóval nem az enyém lehetett az első. Aki még nem tette olajozzák be a zárakat, mind a hármat.
G-MANN🍀2019-08-22 13:01:21 // 10551
Hát gyerekek, én N ben akár hogy taposom, nagyságrendekkel lassabbnak érzem, D ben mint egy vadállat ez a Veloce! Ég és föld a két beállítás :-)
G-MANN🍀2019-08-22 12:58:34 // 10550
Velem nagyon korrektek, ismernek :-)
tdemeter2019-08-22 11:19:06 // 10549
Gratulálok a vashoz ! Lassan Dunakeszi giulia nagyhatalom lesz 😄😁😁
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-22 11:18:51 // 10548
én szóltam nekik maximumra töltsék miután 2/3ig volt... mentségükre legyen, hogy a manuál 5,5L ír a 2.0ra de akkor nincs maximumon szóval kell bele mind a 6 és akkor úgy jó...
zgi5212019-08-22 10:57:03 // 10547
sztem a multimédia másodlagos kérdés, főleg, ha megszoktad már, és utána nem is nyúlsz hozzá.

majd amikor az AI beavatkozik először.. :) (FCW)

1x meg kell tapasztalni, mert tudod, hogy van, de addig amíg 1x nem fékezett helyetted nem veszed komolyan :)
zgi5212019-08-22 10:51:40 // 10546
szerintem egy helyre járhatunk (B.Örs), de inkább nem kommentálom az első olajcserét.. :(
Kazes☻2019-08-21 22:00:10 // 10544
Gratula , sok boldog km-t kívánok! :)
Golyszi2019-08-21 21:49:07 // 10543
Nincsenek nagy vágyaim... Egy olyan mint ami neked volt 😄
G-MANN🍀2019-08-21 21:01:07 // 10542
Éreztem én :-):-):-)
G-MANN🍀2019-08-21 20:59:12 // 10541
Amikor vettem, akkor is ez volt az olajszint, szerviz 5ezres cserénél ugyan ennyire töltötte 👍 felső vonaláig 👍 szervizt ajánlom a szint pontos beállítása miatt
G-MANN🍀2019-08-21 20:54:23 // 10540
Álom! Gratulálok!
sas-1592019-08-21 20:34:19 // 10538
Nekem is lett egy ilyenem a 159 után.





Teljesen más világ. 280 le-s verseny gokart tele elektronikával.
Gyönyörű és nagyon megy.
Golyszi2019-08-21 18:18:17 // 10537
Skacok, lehet megválok a Giu 2.2JTDtől.
Tbi érzet nagyon hiányzik. Utolsó 4 Alfám az volt...
Ha összejön, akkor a terv 2.0Tb. Ha nem, akkor vissza 1.750tbi-re. (most azt mondom, kár hogy eladtam)
Tervek vannak, de Ti is tudjátok hogy van ez 🤗
Ha valaki keresne egy ilyen Giut, akkor megtalálta!
Piritu - 1.000.0002019-08-21 17:19:00 // 10536
Akkor csak a legkisebb blokkban nincs :-)
zgi5212019-08-21 17:14:27 // 10534
Dizelben van csak nem publikusan😬
Piritu - 1.000.0002019-08-21 17:10:30 // 10533
Milyen telefonod van?
Kompatibilitás problémát sejtek a dolog mögött, de csak két Sony telefonnal tudtam kipróbálni.
Piritu - 1.000.0002019-08-21 16:58:16 // 10532
No még egy kérdésem lett ma. Kinek hogy szuperál a hűthető kesztyűtartó? Megnéztem a retesz nyitva van, de nem igazán lesz hideg a betett ital. Sőt ha kinyitom a kesztyűtartót érzésre sincs benn e hideg.
Piritu - 1.000.0002019-08-21 16:56:33 // 10531
Felcsapod a használatit a 205. oldalon :-)
Piritu - 1.000.0002019-08-21 16:54:54 // 10530
Az alapmotorban nincs pálca :-)
'''''2019-08-21 14:50:33 // 10529
Ez nekem nem a valós értéket mutatja.
Van nívóm,néha ott szoktam nézni.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-21 14:46:46 // 10528
0w30 digitech ... 3dl elég bele
tdemeter2019-08-21 14:20:28 // 10526
Milyen olajat kell venni bele? Honnan kéne tudom hogy mennyit tegyek bele?
Giuntini2019-08-21 13:14:17 // 10525
Egyetértek! A turbó miatt fontos, hogy max-on legyen!
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-21 12:51:31 // 10524
inkább tölts rá legyen maxon mindig
tdemeter2019-08-21 12:37:35 // 10523
Az enyém sincs maxon,de a két vonal között van. Akkor most jó?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-21 12:08:12 // 10522
most nézem meg a hátsó féktárcsák is kisimultak :DDD
Piritu - 1.000.0002019-08-21 09:59:05 // 10521
Ez azért érdekes mert a Giuliettanal D-ben kapod meg a teljes teljesítményt.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-21 09:12:58 // 10520
10e km alatt eddig 3dl olajat kellett után tölteni (Bulgár út elégette :) ) kb 1 hét után be is állt az olajszint a visszajelzőn....
TtK2019-08-21 08:40:47 // 10519
Nekem is ezt csinálja: "200 méter múlva..." De mi a túró lesz 200 m múlva?? :)
R33Z2019-08-21 08:32:46 // 10518
Nincs kulonbseg teljesitmenyben, csak a nyomatek epul mashogy es sokkal jobb a gazreakcio Dben. Ettol erzed jobbnak, de valojaban eppen ugyanugy megy. Valaki az alfaowner-en dynon megmerette, grafikonok is fenn voltak.
tdemeter2019-08-21 08:22:11 // 10517
Én nem így tapasztalom,az enyém lényegesen jobban húz d-ben. és nem csak azért mert jobban pörög,ha vissza teszem n-be nagyon feltűnik a különbség. A kormányon viszont én nem érzékelek különbséget egyik állásban sem. Az nem csak qv tulajdonság?
R33Z2019-08-20 23:36:00 // 10516
Motorkarakterisztika, kormany kemenyseg, gazreakcio, fek/gazpedal erzekenyseg. Menetteljesitmenyben a 2.0nal nincs kulonbseg. 2.0nal szerintem D-ben a visszavaltas gazfroccs a legjobb ficsor, amugy osszesegeben Nben a legjobb a nyomatek karakterisztika, szvsz.

Igazi jeletossege csak a QVnal van, ott az elektronikai segedeszkozoket is kapcsolgatja, valmint a kipuffot is vezerli.

Rajtautomatika egyikben sincs meg a QVban sem. Ennek ellenere szerintem a 2.0nal elvezni fogod, kicsit hatart szab a gumi 18" gyari setup esten, de eleg jokat tud indulni igy is. Tud meglepetest okozni. Egyszer lemertem az enyem 6.45s alatt van szazon.

QVn semislick van gyarilag rajtautomatika helyett. Felmelegitett gumival 1G-vel indul :) 🍀❤️
Meg nyolcezer sincs az enyemben egyszer nem adtam neki bmws gyoker modon allohelyzetben, ennek ellenere kb 50%on vannak a Corsak. Megeszi a nyomatek, pedig a valto nagyon matekol N es Dben is. Van hogy csak 4. fokozatban tudja raengedi a max nyomatekot, 1-2ben csak Race-ben adja.
A QV a gyari 0-100 3.8at csak Race mode-ban tudja meleg gumival egyebkent, de tudja. Ez mar annyira nem is meglepo, inkabb a 100 feletti teljesitmeny, 8 sec 100-200 rugalmassag.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-20 22:07:12 // 10515
hármat biztos...
kapcsoló D állásban van, magasabb fordulaton vált, szép piros lesz a kijelző :DDD
Piritu - 1.000.0002019-08-20 21:59:45 // 10514
Még egy hülye kérdés: Megtalálható valahol hogy mit csinál a DNA kapcsoló? Mit változtat meg?
A Giuliettánál a használatiban fel volt sorolva, sőt váltáskor a kijelzőn is kiírta, de itt nem találok semmi.
Piritu - 1.000.0002019-08-20 21:44:44 // 10513
Holnap kipróbálom...
'''''2019-08-20 20:31:57 // 10512
Nem tudok róla.
Piritu - 1.000.0002019-08-20 20:13:05 // 10511
Apropó, van a Giuliában rajtelektronika? A Giuliettában volt.
Piritu - 1.000.0002019-08-20 20:12:28 // 10510
Én a szalonban álló kocsit vettem meg, fel se tűnt hogy nincs benne. Csak akkor esett le amikor át akartam rakni a Giuliettából a hálót.
Piritu - 1.000.0002019-08-20 20:04:36 // 10509
Cikkszám alapján minden rendelhető. Hálóm van (igaz nem ilyen), a kampókat meg megkérdezem amikor megyek az első olajcserére.
Jól néz ki, a szatyortartó kampó külön tetszik.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.