Haddel2018-10-04 20:17:42 // 6269
Boldog szülinapot!😃
WebM2018-10-04 18:34:14 // 6268
Jah, a gáz árazást a 8.8-as kijelzőre értettem. Az extrák darabonkénti árazásának tükrében a B-tech csomag szerintem jó ajánlat lett a Giuliánál. A Stelvio esetén kevésbé, mert ott a Superben már benne van a nagyxenon.
Szabolcs 1592018-10-04 17:00:11 // 6267
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-04 14:27:14 // 6265
jah az Stelvionál néztem 1 misi a csomag ára...ok benne van az 5 kilós 19-es Classico felni na de a többi... az ülése nekem nem gyere be nem lehet kombinálni a Veloce-vel...
WebM2018-10-04 13:58:30 // 6264
Ez a B-Tech csomag szerintem nem rossz ajánlat, a benne lévő nagyxenon, 7" tft, carplay, adaptív tempomat együtt kiadja a felárát, és mind hasznos extra, tehát kvázi ingyen megkapod a 8.8-as kijelzőt (egyébként elég gáz az árazása..), meg az optikai dolgokat.
zgi5212018-10-04 13:46:41 // 6263
tegnap tankoltam maj' 20 ezerért, mert 455 a maxxmotion literje. (kizárólag ezt tankolok, gondolv a 2nd tulajra :))
pár éve emiatt nagyott csökkent a forgalom x időre.
de ma már nem éri el az embrek ingerküszöbét ez sem :(
pár éve emiatt nagyott csökkent a forgalom x időre.
de ma már nem éri el az embrek ingerküszöbét ez sem :(
WebM2018-10-04 13:45:16 // 6262
Extrákhoz: klíma plusz csomag nélkül hátul nincs fűtés kivezetés, így ezt mindenképpen érdemes megrendelni, ill. az adaptív tempomat nekem nagyon bejött automatával.
A fogyasztás nehéz téma, nagyon használat függő, nekem legalábbis elég széles tartományban mozog. Nem nagyon lehet különböző emberek bemondásait összehasonlítani.
Dízelt évi 30k futás fölött vennék.
Az alap ülések nem rosszak, az ülőlap kissé rövid, és a fejtámla furcsa pozícióban van. A veloce ülés gondolom jobb, habár abból meg csak full bőr van szellőztetés nélkül.
A fogyasztás nehéz téma, nagyon használat függő, nekem legalábbis elég széles tartományban mozog. Nem nagyon lehet különböző emberek bemondásait összehasonlítani.
Dízelt évi 30k futás fölött vennék.
Az alap ülések nem rosszak, az ülőlap kissé rövid, és a fejtámla furcsa pozícióban van. A veloce ülés gondolom jobb, habár abból meg csak full bőr van szellőztetés nélkül.
zgi5212018-10-04 13:43:38 // 6261
2100 -t forog 170-nél :)
Szabolcs 1592018-10-04 13:10:11 // 6260
Shadin2018-10-04 12:49:53 // 6259
Ahol én járok az Pest felé utolsó 15 km-es szakasz tele öntudatos autóssal. Meg egyébként sem fogok lealacsonyodni arra a szintre ami ahhoz kell, hogy ~120 felett menj az autópályán Siófok felé. Külföldön meg egyébként sem... Amivel meg néha a legális fölé lehet mennem arra a dízel is elég nem kell az 5850-es fordulatszám. Egy-két kigyorsítás kivételével mikor kell neked 4000 giri fölötti fordulat? Ja amikor autópályán már 160-nal mész? Azt tudja a dízel is csak 2800-as fordulattal :-)
Kazes☻2018-10-04 12:12:15 // 6257
Jajj... ezt egyelőre még olvasni is rossz... nemhogy belegondolni! :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-04 12:03:16 // 6256
Egyébként a másik felére: X év múlva utánad hajítják majd az első tulajos már nem garis dízelt fillérért ha a dízelhiszti így megy tovább. Annyival meg nem bonyolultabb egy dízel sem egy turbós benzinesnél...ha egyáltalán. Aztán lassan jönnek a dpf-es benzinesek is, lehet "örülni". Lesz ez még így se :-) 10 év múlva arról beszélgetünk majd, hogy kinek mekkora akkupakkja van :-) És hogy mekkora túláramot bírnak még el a motorok, kábelek, mennyire lehet felhúzni a gépet :-D És hogy a v6.flac vagy a v10.flac szól jobban a hanggenerátoron :-DDDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-04 11:55:37 // 6255
Ezt még a dízellel is átérzem. Alig van olyan szituáció, annyi hely, hogy akár 4000-ig leforgassam. Dízelebbül használom minden eddigi dízelemnél. És nagyon nagyon örülök, hogy automata, mert ez így városban is kordában tartja a nyomatékát, kb 35-40-ig nincs direkt hajtás. Így könnyebb nem elgázolni az előttem ólálkodókat :-D Az erő két dologra kell: előzésre és pályán néha ellépni jó messzire ha pár zűrös srác összegyűlik és megindul a ki kit öl meg kínlódás. Az előzéskor jó, ha nem kell kapcsolgatni, de mondjuk automatánál már ez is tökmindegy. A dízel is, benzines is visszarántja egy szemvillanás alatt ha odalépsz. És nagyjából már veheted is el a gázt :-) A max nyomatékot, teljesítményt másodpercekre lehet kiautózni.
RomeoOne2018-10-04 11:38:19 // 6254
Sosem értettem ezeket a "felső tartomány nem kihasználható" típusú kommenteket... Lehet, hogy ennek köze van ahhoz, hogy az M6-os középső szakaszánál élek :DDD
zgi5212018-10-04 11:28:38 // 6253
egyetértek, felső tartomány nem kihasználható úgy sem! a dízel meg amúgy sem megy többet 160-nál :oo
zgi5212018-10-04 11:26:55 // 6252
-sztem az olajhőfok mérőjének led szegmensei jól tükrözik a melegedést.
érzékeny is, időnként a középső fölé, majd alá is esik -pl. melegben pályán.
-igen, akinek nem alap felnije van, még defekt javító sem jár
cirka 16ezerért lehet rendelni (gyári60e)
-tudtommal nincs hozzáférhető nívópálca a dízelben. én még nem láttam, a manuál annyit ír, hogy "égésveszélyes helyen ellenőrizhető, csak szakszervízban"
érzékeny is, időnként a középső fölé, majd alá is esik -pl. melegben pályán.
-igen, akinek nem alap felnije van, még defekt javító sem jár
cirka 16ezerért lehet rendelni (gyári60e)
-tudtommal nincs hozzáférhető nívópálca a dízelben. én még nem láttam, a manuál annyit ír, hogy "égésveszélyes helyen ellenőrizhető, csak szakszervízban"
Shadin2018-10-04 11:26:27 // 6251
Kb. igen, de ez egy ész érv?
RomeoOne2018-10-04 11:07:14 // 6250
Na basszus, nem gondoltam, hogy emögött ekkora történelem van :DDD Azt hittem ez is csak azért delej, mert hasonlít a hangzás, mint a Rover = rovar :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-04 11:00:14 // 6249
Ez egy ősrégi Alfás sztori kb 10 éves.... na szóval mivel régen az ment, ami füstűlt, ami nem füstűlt az nem is ment, kivéve a Banán (164V6TB) és mi füstűlt, hát a dízel és mért, mert ment, s miért ment, mert volt benne delej... tehát dízel=delej :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-04 10:56:35 // 6248
ergonomikus, pontos, finom tapintású műanyag mi kell még több? :)
RomeoOne2018-10-04 10:41:26 // 6247
Nagyon nem mentem a mélyére, de úgy láttam, hogy jöttek új felnik is. Egy Giulia Super konfigurátorába mentem bele és láttam egy ismeretlen 18-as felnit, emg egy új 19-est is. Ha azokra kattintottam le is fagyott a konfigurátor és nem tudta velük frissíteni az autó képét.
Érdemes lesz itt nézelődni új julisok között :D
Érdemes lesz itt nézelődni új julisok között :D
TtK2018-10-04 10:38:35 // 6246
Nem a működésével van bajom, hanem a kivitelével.
RomeoOne2018-10-04 10:36:04 // 6245
Erhard szeret átkeresztelni dolgokat, nem baj, ha közben a jelentése is ellentétese lesz :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-04 10:23:55 // 6244
jeeee, jól összekavartad magad :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-04 10:21:48 // 6243
jah új csomag.... tegnap néztem háát.... elég drága csomag amiből a felni + fekete kipuff jó
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-04 10:20:00 // 6242
a kormány kapcsoló nekem kifejezetten tetszik végre nem az ami jobbra kanyarodva közeben megállva balra indexelve kitörik ez egy helyben áll a kormányzástól függetlenítve lehet használni.
TtK2018-10-04 10:11:50 // 6241
TBi azér' kell, mer' csak! :)
TtK2018-10-04 10:10:54 // 6240
Honnan jött ez, hogy a dizelt delejnek hívjátok? Nekem a delej = villany..
TtK2018-10-04 10:08:50 // 6239
Nekem mutatta a vízhőfokmérő, mikor elfolyt a víz egy része és felforrt a maradék.
A turbónyomás persze "értelmetlen" de jól néz ki. Márpedig egy Alfának jól kell kinéznie :)
Az olajhőfok úgy tűnik nem kamu, most, hogy hidegebb van, egy szegmenssel kevesebbet mutat.
A turbónyomás persze "értelmetlen" de jól néz ki. Márpedig egy Alfának jól kell kinéznie :)
Az olajhőfok úgy tűnik nem kamu, most, hogy hidegebb van, egy szegmenssel kevesebbet mutat.
TtK2018-10-04 10:05:55 // 6238
A 159-nek sokkal igényesebb bajuszkapcsolói vannak. Főleg a tekerők kialakítása. De úgy általában is szebbek és kellemesebb hozzájuk nyúlni.
Shadin2018-10-04 10:05:53 // 6237
Egy korábbi bejegyzésedre reflektálnék. Én a TBi-vel benzines üzemmódban azon az etapon ahol én járok nem tudom használni. Alacsony sebességfokozatban felesleges erődemonstráció, autópályán hajtva meg azért felesleges pörgetni, mert a legális tempóig simán megy nyomatékból, felette meg nem igazán használom. Arra akarok kilyukadni, hogy a TBi-t én "dízelként" használom az esetek 90%-ában. Gyári sw-vel 320Nm ugyan azon a fordulaton mint pl. az 1.9 JTDm, azaz egál. Nem gyári sw.-vel meg 370 v. 390Nm és hiába erősebb 50 lóval és hiába van a leszabályozási fordulatszám 6500-ig feltolva, még inkább az alsó felét használom a fordulatnak a nyomaték miatt. Szerintem azt a teljesítmény amit a TBi alapból tud nagyon kevesen tudják v. akarják kihasználni.
Ha a Giulia menet értékeit vizsgáljuk, azon az látszik, hogy nincs nagy különbség a benyás és a delej között, feltehetőleg a jól hangolt váltó miatt akár, szóval én most éppen azt sem zárom ki, hogy delejbe fogok beleülni és nem benyásba, ha újként veszem meg.
Egy dologra meg senki nem gondol még, az pedig az autó élete a második tulajdonosánál, amikor már kb. nincs garancia és elő fognak jönni a hibák. Második tulajként már nem biztos, hogy a dízelt fogom választani X év múlva.
Már nem tudom mire is akartam válaszolni és hova kanyarodtam :-)
Ha a Giulia menet értékeit vizsgáljuk, azon az látszik, hogy nincs nagy különbség a benyás és a delej között, feltehetőleg a jól hangolt váltó miatt akár, szóval én most éppen azt sem zárom ki, hogy delejbe fogok beleülni és nem benyásba, ha újként veszem meg.
Egy dologra meg senki nem gondol még, az pedig az autó élete a második tulajdonosánál, amikor már kb. nincs garancia és elő fognak jönni a hibák. Második tulajként már nem biztos, hogy a dízelt fogom választani X év múlva.
Már nem tudom mire is akartam válaszolni és hova kanyarodtam :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-04 09:41:35 // 6236
Gyakorló 159 tulajként árnyalom :-)
- a dönthető üléssel egyetértek Ha ritkán is kell, de olyankor nagyon, plusz a síalagút is elég jól kihasználható funkció. Pláne mikor a gyerekek menet közben halásznak ki cuccokat a csomagtartóból :-DDDD Soha nem vennék fix hátsóüléses autót.
- a csomagtartót jól megnéztem magamnak, kb emiatt érezném a Giulia-t csöbörből vödörbe kategóriának. Ha néha kell cuccolni, akkor elég tetris :-) A Bose hifis 159-nél jobb egy picivel, mert nem lóg oda az a szájbalökött mélynyomó.A rakodónyílás is a Giulia-n szélesebb.
- a 159-ben van vízhőfok mutató, de rohadjon meg, nem a valóságot mutatja. 90-en leparkol és nem mutatja ha melegszik! A hűtő ventilátor (pl regen.kor) simán úgy kapcsolgat, hogy a hőfok 90-re van szegezve. Szóval ez így minek, pont olyan mintha nem lenne. Szóval nem írnám hátránynak a 159-el szemben. A véleményemet nem pozitív egyik megoldásról sem...
- az olajhőfok szerintem tök jó (ha nem fake műszer az is)
- a turbónyomás óra a magamfajtának jó, aki onnan már látja, hogy minden rendben van e. Dízelnél a regenerációt azonnal észre lehet venni rajta. User only üzemmódban tök felesleges design elem :-)
A többit nem tudom. Pótkerék nélküli autóm soha nem volt még, de pótkerék se kellett még soha. Szóval kicsi az esélye a szívásnak, de ha beüt egy komolyabb defekt, akkor nagy szívás.
- a dönthető üléssel egyetértek Ha ritkán is kell, de olyankor nagyon, plusz a síalagút is elég jól kihasználható funkció. Pláne mikor a gyerekek menet közben halásznak ki cuccokat a csomagtartóból :-DDDD Soha nem vennék fix hátsóüléses autót.
- a csomagtartót jól megnéztem magamnak, kb emiatt érezném a Giulia-t csöbörből vödörbe kategóriának. Ha néha kell cuccolni, akkor elég tetris :-) A Bose hifis 159-nél jobb egy picivel, mert nem lóg oda az a szájbalökött mélynyomó.A rakodónyílás is a Giulia-n szélesebb.
- a 159-ben van vízhőfok mutató, de rohadjon meg, nem a valóságot mutatja. 90-en leparkol és nem mutatja ha melegszik! A hűtő ventilátor (pl regen.kor) simán úgy kapcsolgat, hogy a hőfok 90-re van szegezve. Szóval ez így minek, pont olyan mintha nem lenne. Szóval nem írnám hátránynak a 159-el szemben. A véleményemet nem pozitív egyik megoldásról sem...
- az olajhőfok szerintem tök jó (ha nem fake műszer az is)
- a turbónyomás óra a magamfajtának jó, aki onnan már látja, hogy minden rendben van e. Dízelnél a regenerációt azonnal észre lehet venni rajta. User only üzemmódban tök felesleges design elem :-)
A többit nem tudom. Pótkerék nélküli autóm soha nem volt még, de pótkerék se kellett még soha. Szóval kicsi az esélye a szívásnak, de ha beüt egy komolyabb defekt, akkor nagy szívás.
'''''2018-10-04 09:19:16 // 6235
Nagy részével én is egyetértek.
Turbó nyomás mérő igazából minek?Persze szépen mutat. :-)
Vízhőfok talán jó lenne de gondolom úgy is durrog ha túlmelegszik.
(159-ben van de így is pár kartársnak hengerfejes lett a víz miatt)
Csomitartó ajtaja szerintem nagyobb mint a berlina 159-nek.Bőröndök simán beférnek.
Dönthető ülés nekem a 159-ben sem volt de nem hiányzott soha.
Nívópálca 159-ben van de én egyszer nem néztem meg,mutatja bent is mindkét autó.
Bajuszkapcsolókkal mi bajod?Normál műanyag.
Pótkerékkel én bajba lennék mert 275-ös. :-)
Szóval én együtt tudok ezekkel élni elég jól. :-)
Turbó nyomás mérő igazából minek?Persze szépen mutat. :-)
Vízhőfok talán jó lenne de gondolom úgy is durrog ha túlmelegszik.
(159-ben van de így is pár kartársnak hengerfejes lett a víz miatt)
Csomitartó ajtaja szerintem nagyobb mint a berlina 159-nek.Bőröndök simán beférnek.
Dönthető ülés nekem a 159-ben sem volt de nem hiányzott soha.
Nívópálca 159-ben van de én egyszer nem néztem meg,mutatja bent is mindkét autó.
Bajuszkapcsolókkal mi bajod?Normál műanyag.
Pótkerékkel én bajba lennék mert 275-ös. :-)
Szóval én együtt tudok ezekkel élni elég jól. :-)
RomeoOne2018-10-04 09:12:57 // 6234
Most feltévedtem az Alfa honlapjára és ezt találtam:
Alfa Romeo Giulia B-Tech (azaz Black Tech)
Ebben sok fekete van, gondolom a tetőkárpit is. Pislogtam egyet, mikor megláttam, ez valami új dolog? Vagy csak én nem járok fel eleget az alfaromeo.hu-ra?
Alfa Romeo Giulia B-Tech (azaz Black Tech)
Ebben sok fekete van, gondolom a tetőkárpit is. Pislogtam egyet, mikor megláttam, ez valami új dolog? Vagy csak én nem járok fel eleget az alfaromeo.hu-ra?
TtK2018-10-04 08:46:51 // 6233
Tetőkárpit: nem lehet választani, amilyen belteret kérsz, az ahhoz tartozó tetőkárpitot kapod
Fenntartási költségek: az adó sok rá, mert erős és új, azaz nincs a kor miatti kedvezmény. Amúgy eddig csak tankolni kellett
Hibalista: még csak 4k-t mentem vele, eddig semmi
Előnyöket már megírta mindenki, a hátrányok a 159-hez képest:
-Nincs SW. A csomagtartó kicsi és egy szűk lyukon keresztül pakolható. A lehajtható hátsó ülés (extra) úgyszólván kötelező. (Ez amúgy igaz a 159 berlinára is..)
-Start-stop. Full hidegen is simán leállítja. Minden indításnál ki kell kapcsolni, amit mindig el is felejtek egész addig, míg full hidegen le nem áll..
-Nincs nívópálca (a dízelben van..)
-Nincs vízhőfok és turbónyomás óra. Cserében van olajhőfok.
-Az első futóműgeometria elég extrém, teljesen kitekert kormánnyal gyakorlatilag oldalra tolja a kerekeit. Nekem nagyon szűk a garázslejáró, egy szűk ipszilont kell csinálnom ki-be, már vastag fekete csík van a kövön. Úgy nézem emiatt elég hamar meg fogja enni az első gumikat.
-A bajuszkapcsolók szörnyű gagyik.
-Nincs pótkerék.
Ezekkel azért együtt lehet élni :)
Fenntartási költségek: az adó sok rá, mert erős és új, azaz nincs a kor miatti kedvezmény. Amúgy eddig csak tankolni kellett
Hibalista: még csak 4k-t mentem vele, eddig semmi
Előnyöket már megírta mindenki, a hátrányok a 159-hez képest:
-Nincs SW. A csomagtartó kicsi és egy szűk lyukon keresztül pakolható. A lehajtható hátsó ülés (extra) úgyszólván kötelező. (Ez amúgy igaz a 159 berlinára is..)
-Start-stop. Full hidegen is simán leállítja. Minden indításnál ki kell kapcsolni, amit mindig el is felejtek egész addig, míg full hidegen le nem áll..
-Nincs nívópálca (a dízelben van..)
-Nincs vízhőfok és turbónyomás óra. Cserében van olajhőfok.
-Az első futóműgeometria elég extrém, teljesen kitekert kormánnyal gyakorlatilag oldalra tolja a kerekeit. Nekem nagyon szűk a garázslejáró, egy szűk ipszilont kell csinálnom ki-be, már vastag fekete csík van a kövön. Úgy nézem emiatt elég hamar meg fogja enni az első gumikat.
-A bajuszkapcsolók szörnyű gagyik.
-Nincs pótkerék.
Ezekkel azért együtt lehet élni :)
'''''2018-10-03 21:08:11 // 6232
Na majd legközelebb! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-03 20:15:51 // 6231
áhhhhhh, miért nem szóltál elgurultam volna arra és egyedül feltéptem volna :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-03 20:15:04 // 6230
jah tényleg a kanyarkövető xenon krva jó, meg a keresztirányú forgalom néző... hát még a pumpálható Veloce ülés :DDD
'''''2018-10-03 20:14:30 // 6229
Négyen felnyomtuk a kaput. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-03 20:13:47 // 6227
sikerült kiszabadítani Willit a fogságból? :)))
'''''2018-10-03 19:45:20 // 6226
Bár nekem qv de:
Navi tényleg odatalál mindenhová,nincs vele gond.
Fogyim nagyon szar :-)
Van pohártaró (159-ben nincs, :-) )
Jóval nagyobb a hely benne a 159-hez képest.
Még a qv-t is vissza lehet butítani az A módban úgy,hogy nem kapar el hátul.
Van benne keresztirányú forgalom figyelő.Tök jó kitolatáskor amikor még nem látod az utat.
Féket meg kell szokni de brutál.
Van kamera az enyémben de sosem nézem.Biztos jó de én azzal nem találok ki a kapun.
Érdekes a kanyarkövető lámpa de jó.
Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Beülsz,mész vele és beleszeretsz.
Bár azt mondják az autó választ téged.Nálam ez már a negyedik alfa ami érdekes történettel került hozzám.
Navi tényleg odatalál mindenhová,nincs vele gond.
Fogyim nagyon szar :-)
Van pohártaró (159-ben nincs, :-) )
Jóval nagyobb a hely benne a 159-hez képest.
Még a qv-t is vissza lehet butítani az A módban úgy,hogy nem kapar el hátul.
Van benne keresztirányú forgalom figyelő.Tök jó kitolatáskor amikor még nem látod az utat.
Féket meg kell szokni de brutál.
Van kamera az enyémben de sosem nézem.Biztos jó de én azzal nem találok ki a kapun.
Érdekes a kanyarkövető lámpa de jó.
Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Beülsz,mész vele és beleszeretsz.
Bár azt mondják az autó választ téged.Nálam ez már a negyedik alfa ami érdekes történettel került hozzám.
Haddel2018-10-03 18:53:19 // 6225
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-03 18:51:27 // 6224
helyes, nem fogod megbánni... jah kimaradt a fék is rohadt jó :)
pettinke2018-10-03 18:45:40 // 6223
- Fogyasztás: 2900 km-es olasz túra autópályával, szerpentinnel, néha várossal: 6.0 liter (időnként 5.9, időnként 6.1) Hétköznapi átlag Budapesten: 7.5 liter
- Tetőkárpit: letöltöd az alfaromeo.hu-ról a hivatalos árlistát, abban benne van minden (ha létezik).
- Költségekre nem tudok mit mondani, a kötelező szerviz volt eddig, de céges az autó, szóval a számlát se láttam.
- Hibalista 20 000-ig: ide nincs mit írni, teszi a dolgát.
- Hátrány a 159-hez képest: én nem tudok mondani. A dizájn persze nem annyira blikkfangos, de az megintcsak szubjektív.
- Előnyök: tágasabb széltében-hosszában, jobb a futómű, és a hátsó hajtás miatt nem akarja a kormányt kitépni a kezedből gyorsítás közben, jobb az összerelési minőség.
- "A"-ba rakod télen és teljesen normálisan lehet vele közlekedni. Nálam lassan 1 éve van az autó, tehát az előző telet végignyomtam.
- Tetőkárpit: letöltöd az alfaromeo.hu-ról a hivatalos árlistát, abban benne van minden (ha létezik).
- Költségekre nem tudok mit mondani, a kötelező szerviz volt eddig, de céges az autó, szóval a számlát se láttam.
- Hibalista 20 000-ig: ide nincs mit írni, teszi a dolgát.
- Hátrány a 159-hez képest: én nem tudok mondani. A dizájn persze nem annyira blikkfangos, de az megintcsak szubjektív.
- Előnyök: tágasabb széltében-hosszában, jobb a futómű, és a hátsó hajtás miatt nem akarja a kormányt kitépni a kezedből gyorsítás közben, jobb az összerelési minőség.
- "A"-ba rakod télen és teljesen normálisan lehet vele közlekedni. Nálam lassan 1 éve van az autó, tehát az előző telet végignyomtam.
tdemeter2018-10-03 16:09:46 // 6222
Holnap megyek 😀
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-03 15:46:40 // 6221
Miért nem mész el egy tesztvezetésre ott megkapsz minden választ, szerintem nincs hátránya az 59-hez képest csak előnye, talán a csomagtartója nem olyan jól pakolható, a belseje nagyobb, a navija nem egy nagy szám de az 59-nél jobb, mindenhova oda talál, végre telefonról is tudsz zenét lejátszani, a holtér figyelő nagyon jó dolog, az automata fantasztikus ... a többiről írnak a delej tulajok :)
tdemeter2018-10-03 15:02:48 // 6220
Ha már mindenki jól leszkanderezte a másikat, akkor valaki írhatna 2.2-es dizel fogyit is:) Pusztán érdekesség kedvéért.
Amire nem kaptam még választ:
- Tetőkárpit: fekete? Az felár, vagy egy széria tartozéka?
- Fenntartási költségek
- Hiba lista 30.000-ig - bár erre valaki már válaszolt.
- Hátrányok a 159-hez képest (szubjektív)
- Előnyök (ha van ilyen:)
Illetve aki télen hajtotta, milyen a hátsó kerék télen? (tudom, ezt egy bmw fórumon is kérdezhetném:)
A felesleges extráknál pl olyanra gondoltam, mint a 159-ben a szemüvegtartó, amely minden csak nem használható... Nemtom kinek tervezték...
A navival ugyan ez a helyzet, nincsenek jó tapasztalataim. Szóval ezekre a parasztvakításokra.
Amire nem kaptam még választ:
- Tetőkárpit: fekete? Az felár, vagy egy széria tartozéka?
- Fenntartási költségek
- Hiba lista 30.000-ig - bár erre valaki már válaszolt.
- Hátrányok a 159-hez képest (szubjektív)
- Előnyök (ha van ilyen:)
Illetve aki télen hajtotta, milyen a hátsó kerék télen? (tudom, ezt egy bmw fórumon is kérdezhetném:)
A felesleges extráknál pl olyanra gondoltam, mint a 159-ben a szemüvegtartó, amely minden csak nem használható... Nemtom kinek tervezték...
A navival ugyan ez a helyzet, nincsenek jó tapasztalataim. Szóval ezekre a parasztvakításokra.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.