Igen, ez igaz :)
De lehet ezt egyszerűbben is megfogalmazni ennél :)
Halkan hozzáteszem, ha az én 159-em automata lett volna, nem cseréltem volna le én sem....
tdemeter2019-01-14 19:59:15 // 8029
Jorjie2019-01-14 19:50:19 // 8028
Azért valahol érthető, hogy egy 2.4 Ti 159-et nem lehet csak úgy ukmukfukk akármire lecserélni :-)
tdemeter2019-01-14 19:28:37 // 8027
Pedig villanthatnál már valamit, mert annyit írtál már a témában, hogy szerintem a fél fórum úgy érzi magát, mint amikor a Sharon Stone-t faggatták az elemi ösztönben:)
Mikor már azt hiszed, hogy végre történik valami, akkor megint nem:)
Egyik héten drága, másik héten nem jól felszerelt, aztán ronda is, de egyébként szép, meg most nem aktuális, de inkább nézünk másik márkát, jó lenne ha bőr lenne, de inkább giulia alapokra helyezett, mazda belsővel rendelkező maserati motoros legyen ólcsón....
:) Bocs, ha szemét vagyok, de tényleg komikus néha már olvasni kicsit :)
Egyébként meg peace!
:)
Mikor már azt hiszed, hogy végre történik valami, akkor megint nem:)
Egyik héten drága, másik héten nem jól felszerelt, aztán ronda is, de egyébként szép, meg most nem aktuális, de inkább nézünk másik márkát, jó lenne ha bőr lenne, de inkább giulia alapokra helyezett, mazda belsővel rendelkező maserati motoros legyen ólcsón....
:) Bocs, ha szemét vagyok, de tényleg komikus néha már olvasni kicsit :)
Egyébként meg peace!
:)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-14 18:54:37 // 8026
kb :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-14 18:48:39 // 8025
Tudom, de úgy felszerelve nekem sok, nem adja ki a matek sehogy.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-14 18:43:32 // 8024
Amúgy van kettő, egész jók :-) A projekt egyelőre lefújva. Ha vennék az Maser lenne, azt meg nem kívánhatjátok.. :-DD Mondjuk az anyagi csőd legszebb formája ez kétségtelen :-) Ajj egy szívó vényóc... :-)
'''''2019-01-14 18:41:30 // 8023
Van Giuban is bőrös műszerfalas.Nekem is az van!
Shadin2019-01-14 18:14:23 // 8022
Nem értem a problémát.
Veloce, Vulcano, Brown leather.
Ennyi.
És taposni a belét kifeleeee.....
Veloce, Vulcano, Brown leather.
Ennyi.
És taposni a belét kifeleeee.....
Szabolcs 1592019-01-14 17:02:44 // 8021
Jani72122019-01-14 16:52:04 // 8020
probálom izlésesen a saját elképzeléseim szerint alakitgatni, nem pimpelni :) a diffuzor hiányzik. A középső fekete szoknya kicsit butának tűnik nekem. Viszont megtetszett ez az iker vég is. Ahogy ig összeraktad egymás mellé még jobban tetszik! Köszi
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-14 16:47:32 // 8019
nekem egyik sincs de van Stelvio-m :DDD
Szabolcs 1592019-01-14 16:45:44 // 8018
Nekem van Harman Kardon hifi de bőr műszerfal nincs
Zolibácsi2019-01-14 16:11:14 // 8015
Jah.... Csak még kéne venni a Maseratit....
:)
:)
avvocato2019-01-14 16:06:03 // 8014
Könyörgöm Warbi vegyél már egy autót!!!
esvé2019-01-14 15:53:03 // 8013
én is bőrt akartam a műszerfalra is...de ehhez csomagban meg kell venni a HK hangot is. így a kettő együtt már majdnem 1millió plusz...ez nem normális:(
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-14 15:05:40 // 8012
Remélhetőleg.. de azért nem csapkod sehova :-))) Jó lesz nekem használtabb állapotban valami ami akad majd. Vagy egy Maser.. ettől úgysem szabadulok addig amíg meg nem szívatom magam vele alaposan :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-14 15:03:43 // 8011
nem hülyeség, mindenkinek mások az elvárásai
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-14 15:01:49 // 8010
Néztem, igen, nem tudtam eldönteni, hogy jó e :-) Alapból magasabbról indul és számomra nem releváns cuccok vannak benne. A kütyü igényem kb nulla :-) Nekiálltam konfigurálgatni párszor, mindig ugyanaz lett a vége. A végén már inkább xenon se, csak a beltér nézzen ki valahogy. Próbáltam B-techből, Superből is kiindulni, a vége kb ugyanoda jött ki. Ebből én leszűrtem, hogy csóró vagyok én még ehhez. Majd egyszer.
A dolog ott csúszik meg, hogy a beltérnél nem tudok kompromisszumot kötni. valamelyik full bőrös luxuscsomag kell és kész (inkább a tölgyfa). Nekem ez van beakadva. Egy full bőrbe varrt olasz beltér volt a vágyam mindig (áhh... Maserati...szívem vágya :-)). És most van, bár néha nem tiszta nekem sem, hogy hogy sikerült megvennem, nem tiszta tudatállapotban történt.:-) Azt tudom, hogy ez nekem azóta is a minden a mostani autómban, ettől nem birok megválni gondolat szinten sem. Tudom hülyeség..
A dolog ott csúszik meg, hogy a beltérnél nem tudok kompromisszumot kötni. valamelyik full bőrös luxuscsomag kell és kész (inkább a tölgyfa). Nekem ez van beakadva. Egy full bőrbe varrt olasz beltér volt a vágyam mindig (áhh... Maserati...szívem vágya :-)). És most van, bár néha nem tiszta nekem sem, hogy hogy sikerült megvennem, nem tiszta tudatállapotban történt.:-) Azt tudom, hogy ez nekem azóta is a minden a mostani autómban, ettől nem birok megválni gondolat szinten sem. Tudom hülyeség..
G-MANN🍀2019-01-14 14:55:40 // 8009
Akkor tényleg le kell csapni rá :-):-)
Kazes☻2019-01-14 14:52:19 // 8008
Értelek és biztosan igazad is van, de ez most egy személyesebb megjegyzés volt (a sok vigyorral a végén), amit Warbi ért is... remélhetőleg! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-14 14:42:54 // 8007
ez már jobbnak tűnik eléggé felszerelt ..
G-MANN🍀2019-01-14 14:32:47 // 8006
ha 2017-es gyártás, "alap Veloce", akkor nem nagy üzlet a 12 mill, mert a 14,3 listaárból ennyit alkudozni is lehet egy újnál, ha extrás, üvegtetős, stb és 2018-as gyártás, akkor szuper 7ekm-rel :-) 12 mill-ért
Szabolcs 1592019-01-14 14:21:13 // 8005
Kazes☻2019-01-14 14:17:09 // 8004
Rosso Veloce?! Le kell csapni rá! :)))
Halesz2019-01-14 14:10:51 // 8003
A B-tech verziót nézted? Szerintem az most a legjobb ár-értékarányú ajánlat...
zgi5212019-01-14 14:07:14 // 8001
de biztos jó, sőt. az A4 is jó, meg az M3 is.. aztán érzelmeből csak nem azt vesz az ember.. (főleg akinek volt már szerencséje a német elithez :P) de Pistánk mind2x majdnem sírt a giuliában, nahh ahoz képest gyorsan megvígasztalódott.
nézd meg a klippjeit:
első sírás
másodikat keresem
:)
nézd meg a klippjeit:
első sírás
másodikat keresem
:)
zgi5212019-01-14 13:57:49 // 8000
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-14 13:53:23 // 7999
Egyikből sincs tesztautó, pesti utam pedig nem volt. Passzolom, mert abból a keretből amit meghatároztam, nem jön ki egy normális felszereltség. Tovább nyújtózkodni meg nem szeretnék. Így is csak lízingben gondolkodtam, mert tőkét autóban lekötni nekem fáj :-) Ez van. Majd egyszer.
TtK2019-01-14 13:49:34 // 7998
Nem lehet, hogy tényleg jó az a merga? ;)
Szabolcs 1592019-01-14 13:15:30 // 7997
zgi5212019-01-14 12:04:51 // 7996
De odaig mar eljutottal, hogy barmelyiket vezetted is?
Talan akkor mar nem passzolnal..
Talan akkor mar nem passzolnal..
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-14 11:44:56 // 7995
Voltam Mazdát nézni, nekem vegyesek az érzelmeim. Az új 6-os csúcsverzióban belül igényesebb anyagokból van, mint a Giulia. A csúcsverziót úgy nézzük, hogy 11M alatt haza lehet tolni cakkpakk. A 6-os szép nagy, és nagyon kellemes ülni benne. Ez csak az új belsejűre igaz részemről, a régi nem tetszik. A futóműve igényes a japónak is.
Az Alfa belül szép formákkal dolgozik, de érzetre nem az igazi nekem, mindenhol műanyag, nekem sehogy sem otthonos. Műszakilag viszont a Giulia-nál a pont akárhogy nézem. Az a kettőfeles szívó motor a 6 gangos hagyományos automatával egyszerűen kevés. Már a 9s-os gyári 0-100 sprint adat is mutatja, hogy azzal nincs ugrálás. Nekem itt bukott, sokkal rosszabbul menő autóba átülni fájna. A szívó keresztmotor elöl nem egy műszaki csemege, a Giulia szerkezetileg nekem szebb konstrukció.
Filóztam, hogy mi legyen, mert alapnál kicsit felszereltebb Giulia áráért van fullos kettőfeles 6-os. 11-ből kb semmit nem lehet egy Giulia-ba belekonfigurálni, valami ki fog maradni ami lényeges és pláne nem lehet normális belteret sem összerakni. A mai napig itt a Mazda katalógus az asztalomon, de valahogy nem. Műszakilg nekem kevés.
A Giulia meg beltérileg kevés, vagy árban sok, úgyhogy így lett mindkettő passz egyelőre. Bár pont szombaton kecsegtettek egy 7e km-t futott rosso Veloce-val 12-ért...
Az Alfa belül szép formákkal dolgozik, de érzetre nem az igazi nekem, mindenhol műanyag, nekem sehogy sem otthonos. Műszakilag viszont a Giulia-nál a pont akárhogy nézem. Az a kettőfeles szívó motor a 6 gangos hagyományos automatával egyszerűen kevés. Már a 9s-os gyári 0-100 sprint adat is mutatja, hogy azzal nincs ugrálás. Nekem itt bukott, sokkal rosszabbul menő autóba átülni fájna. A szívó keresztmotor elöl nem egy műszaki csemege, a Giulia szerkezetileg nekem szebb konstrukció.
Filóztam, hogy mi legyen, mert alapnál kicsit felszereltebb Giulia áráért van fullos kettőfeles 6-os. 11-ből kb semmit nem lehet egy Giulia-ba belekonfigurálni, valami ki fog maradni ami lényeges és pláne nem lehet normális belteret sem összerakni. A mai napig itt a Mazda katalógus az asztalomon, de valahogy nem. Műszakilg nekem kevés.
A Giulia meg beltérileg kevés, vagy árban sok, úgyhogy így lett mindkettő passz egyelőre. Bár pont szombaton kecsegtettek egy 7e km-t futott rosso Veloce-val 12-ért...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-14 10:55:51 // 7994
jah láttam persze ... ez ilyen szakma :) Jah a két versenyző elmondja milyen a tapasztalat adott autóval körítés nélkül.
zgi5212019-01-14 10:45:34 // 7993
oké, csak az két db Giulia teszt (nem tudom láttad e) annyira szívhezszóló volt, hogy
érthetetlen a mostani épp egy Merci égbe magasztalása. Vagy csak jó színész és ebből kell megélni, ahogy mondod. :-) A laptiming-os srácok legalább őszíntének tűnnek.
érthetetlen a mostani épp egy Merci égbe magasztalása. Vagy csak jó színész és ebből kell megélni, ahogy mondod. :-) A laptiming-os srácok legalább őszíntének tűnnek.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-14 10:39:12 // 7992
nem tudom mekkora értelme van egyáltalán ezeknek az összehasonlításoknak eddig is tudtuk, hogy jók az Alfák, aki sokat megy ott a dízel, aki kevesebbet ott a benya, mindegyik jó... Vályinak is meg kell élni valamiből...
zgi5212019-01-14 10:20:43 // 7991
sztem már át kellene repülnie a veloce-k tesztjeire..
kisebb nagyobb dízelek összehasonlítása,
vagy kézi vs. automata
a Vályiban minap csalódtam éppen, mert eddig a Giulia volt a top, top ,top de
az elmúlt x adásban inkább azt venné, amit épp tesztel.
fura :(
kisebb nagyobb dízelek összehasonlítása,
vagy kézi vs. automata
a Vályiban minap csalódtam éppen, mert eddig a Giulia volt a top, top ,top de
az elmúlt x adásban inkább azt venné, amit épp tesztel.
fura :(
R33Z2019-01-13 22:42:04 // 7990
Autosaman Giulia QV
Laptiming, ne feledjuk, hogy teli gumi, hideg aszfalt. Ez nyari konfiggal siman 49es ido. Teljesen rendben van, gyari sportos autokat lenyomott igy is.
Laptiming, ne feledjuk, hogy teli gumi, hideg aszfalt. Ez nyari konfiggal siman 49es ido. Teljesen rendben van, gyari sportos autokat lenyomott igy is.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-13 18:16:17 // 7989
ejh a koszos teniszzokni :DDD
Kazes☻2019-01-13 17:22:21 // 7988
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-13 17:06:40 // 7987
ja nem hülyék csak a csúcs 6os rosszabb időt megy, mint az alap Giu :DDD Kakucsi ring 1050 méter inkább gokart pálya itt minden század számít ... Nürburing 28,8 km az már valami ott kapna ezek szerint minimum 20-25mp-et ... jó a Mazda olyan papás :P
'''''2019-01-13 16:59:07 // 7986
Ezt bizonyítja az is,hogy a dodge hellcatot lenyomja egy suzuki terepjáró azon a pályán.
Egy hosszabb pályán vagy negyed mérföldön sosem találkoznának már. :-)))
Igazából ezek a "tesztek" semmire nem jók,nem mérvadóak.
Egy hosszabb pályán vagy negyed mérföldön sosem találkoznának már. :-)))
Igazából ezek a "tesztek" semmire nem jók,nem mérvadóak.
vzsiros2019-01-13 16:54:11 // 7985
A kakucson nincsenek nagy kulonbsegek, rovid palya, nsgyon sok kanyarral. Meg az 1.4es szakadt, szetrugott vw polo is 58 masodbercbol megcsinalta... Itt fel masodperc elony komolynak szamit. Szerintem.
AdiArsenal2019-01-13 16:47:13 // 7984
Pont az bizonyosodott be, hogy milyen jó a mazda, ráadásul az egy 6évvel ezelőtti 6os volt, alig jobb nála egy a giulia, amit sportos autónak tart mindenki szemben a 6ossal, ami egy limuzin nagyobb súllyal, gyengébb motorral. Japánok se hülyék, sőt!
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-13 16:39:12 // 7983
sokkal jobb lett, tudom, hogy fáj de ez van Mazda a fasorban sincs 2.5 szákjaktív nyühehhee :)))
AdiArsenal2019-01-13 15:58:01 // 7982
Én azt hittem sokkal jobb lesz, mazda 6 ost csak fél másodperccel veri, pedig az majd fél méterrel nagyobb, nehezebb és az sima szívómotor, saját fejlesztésű 6os automatával, ráadásul egy hátsókerekes jobban gyorsul, mint egy elsőkerekes.
Szabolcs 1592019-01-13 12:49:07 // 7981
Szívesen 😉, nagyon jól fog kinézni
Jani72122019-01-13 11:45:37 // 7980
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.