Fórum >> Típusok >> Giulia

R33Z2019-03-20 17:15:19 // 9053
Nekem Toyota Verso-nál volt ilyen gond a fékkel. 25ezrenként tárcsa betéttel, majd a harmadik cserénél rákérdeztem mi ez a xar. Kiderült, hogy újrahasznosított anyagokból készült környezetbarát termék a drága gyári alkatrész. Megvettem egy olcsó utángyártottat, 170ezernél ugyanazzal az utángyártott tárcsával adtam el, amin elsiklott pár garnitúra betét is.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-20 17:01:51 // 9052
15e-es olajcsere letudva átvizsgálásal nem tudom mit takar inkább plusz 1 óra kiszámlázva... féktárcsa fényképezve jött is a válasz a funckióját elátja faxa ez így :)))) Kezdem megérteni sokan miért nem vesznek új autót... jah valaki elkezd nekem még egyszer esküdözni a tutijó gyári alkatrész minőségére annak feldugom a seggébe a fékbetétet és a tárcsát a fejébe húzom.... ekkora egy gyatra, fos minőséget még a kínaiak sem tudnak.... Szóval garancia boaf...
pettinke2019-03-20 16:19:07 // 9051
az anyósülés támlája bír zörögni időnként nekem is, de valahogy nem mindig ... illetve ott volt olyan is, hogy a himbálózó övcsat ért hozzá a B oszlophoz, mert valahogy meg volt tekeredve az öv.
esvé2019-03-20 15:24:49 // 9050
Két hónapja nyűvöm kis Veloce-t, most az örömködés mellett keserű oldalról szeretnék írni, már párszor nem volt őszinte a mosolyom.

Az első gondom nem az autóval volt, inkább a kereskedő amatőrsége/figyelmetlensége volt: átadás előtt lemosták az autót, jól össze is karcolták, nem is egy helyen: tükörborítás, motorháztető, csomagtér-ajtó, de még a tetőkárpitot is összekenték. Karcok még megvannak, tetőkárpitot sikerült kitakarítaniuk.

Pár hét után a jobb oldali fűtőventillátor hangosan nyöszörgött, kerepelt. Állítólag nem egyedi hiba, garanciában cserélték.
De már halkan hallom középről is....

A panoráma tetőm nagy sebességnél idegesítően sípolt, annyira, hogy nem lehetett kibírni. Állítottak rajta, lejjebb tették, sípolás megszűnt.

Nemrég a DNA kapcsolóm ment hosszabb sziesztára. Ez is javítva lett, a csatlakozással volt valami.
Ennek javítása során a szervízben sikerült a belső konzolt összekarcolni, de még az kulcsomat is összebarmolták.
A belső cserélni fogják és kapok új kulcsot.

Nem vészes hibák, de bosszantóak és plusz szervízlátogatásokat igényelnek.

Ezen kívül a jobb első ülésről hallok zörgést, ha nem ül ott senki, ezt még nem tudták megnézni. Mintha az üléstámla vagy a fejtámla mozogna...
S még egy szőrszálhasogatás: a kormányváltó két füle nagyon gyönyörű és tuti,hogy kézzel lett megmunkálva! A két fül széle nem egyforma, az egyik jobban le van gömbölyítve, a másik sarkosabb:D

Máskülönben az autó szuperrrrrr!
VKG699!!! (4x156+75)2019-03-18 21:30:46 // 9049
Igen, ez az rwdnél fontosabb :D
Pedigugye Stelvioból is van rwd only verzió, de talán csak az alapdízellel.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-18 19:59:52 // 9048
lehet, összkeréknél nem sok értelme van az ESP kikapcsolásnak...
VKG699!!! (4x156+75)2019-03-18 19:35:40 // 9047
Lehet, hogy elég az is ha izomból tovább tekeritek d-ből :D
Shadin2019-03-18 17:06:21 // 9046
A motorvezérlő szoftver feltehetőleg nem lesz tuning, de a vezetésbiztonsági segédberendezések kikapcsolása elképzelhető. Nem lenne egyedi egy ilyen megoldás az olaszoknál...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-18 10:13:16 // 9045
ott lehet de nem hinném, hogy a QV ESP kikapcsolós Race szoftvere futna az összes új Alfán és csak egy DNA kapcsolóval ezt meg lehetne oldani... tempomat lehetséges csak szoftver bekapcs, csak egy fajta hardver van előre ... az egy próbát megér
tdemeter2019-03-18 09:57:00 // 9044
Pedig 159-nél a tempomathoz az is elég volt.
Igazából szoftveres kérdés ez mind szerintem. Tök felesleges 6 különböző hardverrel gyártani egy autót, egyszerűbb szoftveresen engedélyezni/tiltani mindent.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-18 08:24:34 // 9043
ez kicsit gyanús nem hinném, hogy egy kapcsoló csere megoldaná a race üzemmódot vagy a tempomat kérdést is teljesen más a távolság tartónak a szenzora, mint a simának nem csak szoftver különbség van....
Szabolcs 1592019-03-18 04:35:57 // 9042
Az alany egy stelvio 2,0 280 le volt ahogy irta a tulajdonos
Szabolcs 1592019-03-18 04:33:49 // 9041
Svájci forum on akadtam rá, utólag be lehet tenni adaptív tempomatot és a race modot dna kapcsolo csere és kalibrálás plusz proxy rendezés
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-17 20:59:01 // 9039
nekem nem tetszik a csicsa az legyen a japókon így már jó, következő 7végén jön a scudetto :)))
RomeoOne2019-03-17 20:55:38 // 9038
Nem lesz így nagyon műanyag hatása? Szerintem pont jól nézett ki az a fém ott. Most a képen lehet, hogy nem jön át az, mint élőben, de így eléggé beleolvad a környező fekete műanyagba, amitől inkább olyan semmilyenebb lesz. Na majd VTT-n megnézzük
Petya19682019-03-17 20:27:56 // 9036
Szia!

Segítenél? Mi a neve ennek a folyékony fóliának?
A tükörházat szeretném átfújni vele.

Köszi a segítséget előre is.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-17 13:21:11 // 9035
Jah maszkolni nem kell a felesleges részről simán le lehet húzni...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-17 13:20:07 // 9034
Folyékony fólia projekt, első próba...


Sajnos le kell húzni a zsirtalanítót nem mostam le gondosan és pár hely még is folyott, de már legalább tudom hogyan kell fújni a flakon fele sem fogyott el.
RomeoOne2019-03-16 18:30:51 // 9033
Viccelsz, már végsebességen robognék Németország felé, cashben perkálnám le az összeget, ha ilyen létezne :DDD
Először azt hittem, hogy a google viccel meg, mert a kocsi minden paramétere olyan volt, amilyet magamnak konfiguráltam. Mondom, ez a köcsög google még ezt is tuti kikémkedte és ez valami vevőcsalogató. De sehogy sem jött ki a matek, úgyhogy valószínűleg csak tényleg véletlen volt :D
'''''2019-03-16 18:25:28 // 9032
Érdekelne.Lecserélném az asszonyét akkor. :-))
RomeoOne2019-03-16 18:21:59 // 9031
Biztos jelentették már. De tuti lesz fent másik. 14k eur-ért 4000 km-t futott 2017-es QV. Stock fotókkal :DDD
'''''2019-03-16 17:49:22 // 9030
Már nem elérhető.Nekem azt írja.
RomeoOne2019-03-16 14:33:05 // 9029
Gondolom ez a "Biztos, hogy nem átbaszás" kategória :DDD
QV hirdetés
Jani72122019-03-16 11:58:27 // 9028
A hátsó sajnos azért kopik jobban, mert a 450Nm-t kordában szeretné tartani
Stef2019-03-16 11:46:43 // 9027
A fékfogyásnak elképzelhető, hogy a mindenféle elektronika (kipörgésgátló, menetstabilizáló, adaptív tempómat) az oka. Titokban fékezget a kis sunyi... :)
Szabolcs 1592019-03-16 06:31:34 // 9026
Nem kevés pénzbe kerül maga a kocsi, és erre alá raknak szar minőségű tárcsákat vicc, vagy csak mi csinálunk valamit szarul , ha jól emlékszem akkor a 159 gyári tárcsa jóval többet el ment, kb olyan volt a tárcsám mint amit a mélytelepen lehet kukázni
R33Z2019-03-15 23:09:05 // 9025
38000km eredeti betet es tarcsa, a 45ezresnel lesz cseres a gyari betet. Nekem teljesen jonak tunik, es elmelegiteni sem sikerult.
G-MANN🍀2019-03-15 21:31:24 // 9024
Igen, Veloce azzal jön alapban :-)
oldrepublic2019-03-15 20:25:31 // 9023
van olyan fórumtag, aki A Giulia-hoz megrendelte a nagyobb féktárcsákat előre? Gondolkodtam rajta, de nem fért bele a keretbe. Úgy tudom, hogy a Veloce alapból azzal jön ki.
oldrepublic2019-03-15 20:23:03 // 9022
Ez így is tűnhet, de a többit is pont így használtam. Szerencsés vagy az M6-tal! Az egy örömautózás! Én az M1-en tolom majdnem minden nap. Annak kicsit más a feeling-je. Távolról meg tudom mondani, hogy román, bolgár, vagy szerb a belső sávban b---kolódó, vagy ott alvó autós! Sokszor kell fékezni, mert a külső sáv csak egy fal napközben tele kamionokkal. És napi 1-2 nagy fékezés is benne van. 2017 decemberben pont egy ilyennél szált belém hátulról egy Volvó.... :-(
Húsvétkor, ortodox karácsonykor, meg hasonló balcan tourist vonulásokkor meg agyhalál.
RomeoOne2019-03-15 20:02:05 // 9021
De ez nem meglepő, pont ez a logikus. Pályàn pörögnek bele a kilométerek, fékezni meg nem kell, nem kopik annyira. Én is megyek BP-ig M6-on pályàn úgy 110 km-t, hogy fékhez hozzá sem èrek
oldrepublic2019-03-15 19:23:48 // 9020
Kicsit félve írom le, de nekem 45 e mentek az első tárcsák......... lehet, hogy valamit nem jól csinálok? :-O
A korábbi kocsiknál, főleg a Mondeo-nál már tudta a szerviz, hogy van a 20e karbantartás olajcserével, de 15e kilométerenkénti a féktárcsa csere!
A Mazda 6 is elvolt az olajcsere+féktárcsa+betét kombóval az üzemeltetésekor.

Pedig kb. 80%ban autópályázok vele. És hát.. szeretem hajtani.......................................

De ki nem, ki nem?????:-):-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-15 18:53:00 // 9019
én is azon vagyok...ez nem normális
'''''2019-03-15 18:42:45 // 9018
Én azt csodálom,hogy az enyém így 16.000km-nél még nem kopott nullára.
Jani72122019-03-15 16:20:26 // 9016
Valamiert a Stelvion még hamarabb hal meg. A Szabolcsnak is cserélték gariban
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-15 16:16:13 // 9015
Milyen 40e km? Papásan vezettek :))) Nálam 15e-nél cserés a tárcsa
Jani72122019-03-15 16:06:36 // 9014
A gyári fékek szerintem elég gyenge minőségüek! Mióta kicseréltem őket zimmermannra èg és föld a különbség. A hátsók 40000 km-nél teljesen lefogytak, szóval tempósabb közlekedésnél ajánlatos hamar cserélni a gyári puding fékeket
droberto2019-03-15 15:37:24 // 9013
Megint a TC lehúzás. Én nem emlékszem, hogy a szürke pulcsis valaha is mondott ilyet vagy hasonlót, hogy a Giuliából 2018-ben 400.000-et adnak el. És miért pont akkor? Vicc.
A Race módban pedig kikapcsol mindent tudomásom szerint.
Kazes☻2019-03-15 15:16:00 // 9012
Ja, értem... hát ez igazi telivér! :)))
droberto2019-03-15 15:15:47 // 9011
Nah... végre csak odaadták a legnagyobb online médiumnak is. Csoda.
Gondolom, az feltétele volt az FCA CEE-nek, hogy a Winkler a közelébe sem mehet. :)
'''''2019-03-15 14:57:56 // 9010
:-)
Azért furcsa mert pl a 159 messze nem volt ilyen meleg.
Nem kell nagyon meghajtani és már dől belőle a meleg.Mondjuk a motor ugyan ez.
Furcsa mert jó pár autót használtam már de ez a legtüzesebb. :-)
Kazes☻2019-03-15 14:33:06 // 9009
Ez csoda?! Biztos van nálatok homlokcsiszoló... tolj neki erősebben egy deszkát, vagy bútorlap darabot... meglátod! :)
'''''2019-03-15 14:27:36 // 9008
Féknyergek egyébként tényleg rövid úton is nagyon durván be tudnak melegedni.Néha ha kiszállok a garázsban attól félek,hogy kigyullad valami mert úgy nyomja a meleget.
Fékhatása viszont brutál jó.
VV62019-03-15 13:21:41 // 9007
Eddig sosem gondoltam rá, hogy a féknyereg és fékbetét mérete is számít a túlmelegedésnél, de okos ötletnek tűnik.
R33Z2019-03-15 12:37:04 // 9006
Mór Csaba nem újságíró, GT versenyző. Hobbiból, felkérésre szokott tesztelni. Szóval ez egy nagyon reális szakértői vélemény.
Stílus persze nem mérhető Karotta vagy Csikós magassághoz, de ez természetes.

Szóval tökjó ez.

Remélem jövőhéten már én is átvehetem...
RomeoOne2019-03-15 12:19:20 // 9005
Még két dolog merült fel bennem a cikkel kapcsolatban:

1. "Ehhez hozzátesz, hogy a kipörgésgátló-stabilitáskontroll duó kikapcsolhatatlan a tudomány mai állása szerint"
Mi van? Pont az a lényeg, hogy a QV ezt race módban kikapcsolja, nem? Úgy tudom, csak a QV alatti modellekben kikapcsolhatatlan
2. "Ugyanígy nem segít a 2018. augusztusa után az európai piacra gyártott autók esetében kötelező tartozék részecskeszűrő, amely a a turbómotort hangjának maradékát tovább halkítja. "
Ez szintén WTF? Nem úgy volt, hogy csak a kisebb Giuliákba kerül részecskeszűrő, a QV-be továbbra sem tesznek?
Ott valami más technológiáról írt egyszer valaki, valami a befecskendezéssel, porlasztókkal talán.
'''''2019-03-15 11:50:32 // 9004
Nehezen de ki lehet bírni. :-)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.