VTT tali:
'''''2019-06-02 20:11:18 // 9827
VKG231!!! (156+75)2019-05-30 18:55:58 // 9826
PBali2019-05-29 15:40:41 // 9824
Nyilván leesett, csak első blikkre, nagyon hirtelen....:-) Olyan ronda az a pin@, hogy nem lehet nem észrevenni azt is...:-DDDD
RomeoOne2019-05-29 14:45:54 // 9823
Nem, csak hogy a pajzsból p.na lett :DDDDD
PBali2019-05-29 14:35:48 // 9822
"Messziről" azt hittem az a poén, hogy tettél rendszámot a tiedre...:-D
RomeoOne2019-05-29 08:42:25 // 9819
Uhh, ez de redva :D Jó hogy nem painttal lett csinálva, kocka kivágással :DDDDDD
G-MANN🍀2019-05-28 21:49:03 // 9816
Ülés velúr/bőr kombóbak néz ki, elég rossz kép :-)
Jani72122019-05-28 18:42:23 // 9815
nekem is piros van :)
zgi5212019-05-28 17:55:50 // 9814
RomeoOne2019-05-28 17:49:42 // 9813
Nem lehet, hogy csak rárakta a piros kupakot az indító gombra, mert neki úgy tetszett? Vagy másból is látszik?
R33Z2019-05-28 17:33:20 // 9812
Bezony, ez egy MT QV belso a foton, kamu....
G-MANN🍀2019-05-28 15:47:55 // 9811
QV belső, legalábbis kormány 😂😂 :-):-) de indító gomb biztosan :-):-)
tdemeter2019-05-28 13:03:26 // 9810
3 éven keresztül toltam a napi 180-at, Cegléd-BP-Cegléd vonalon...
Elég is volt... Egy szívódízel peugeot 405-el :) Egy idő után a legolcsóbb auchanos olajat tettem bele, de ment azzal is :)
Elég is volt... Egy szívódízel peugeot 405-el :) Egy idő után a legolcsóbb auchanos olajat tettem bele, de ment azzal is :)
Piritu - 1.000.0002019-05-28 12:49:24 // 9809
+ 25 a másikkal :-)
Piritu - 1.000.0002019-05-28 12:45:47 // 9808
Napi 123,27 km átlagban :-)
Liquid2019-05-28 12:38:39 // 9807
Piritu kocsijába is megy a méter :)
tdemeter2019-05-28 12:36:42 // 9806
Szerintem meg simán. Én is úgy vettem a julist, hogy ha már egyszer ott kell leélnem az életem felét,akkor nemár hogy unalmas legyen.
Giuntini2019-05-28 11:57:43 // 9805
Csak szerintem Alfát, BMW-t erre nem igazán vesznek...
Kazes☻2019-05-28 10:37:24 // 9804
Úgy meg főleg, hogy ment a meleg váltás..! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-28 10:34:57 // 9803
Nem feltétlen egy sofőrös. Régebben rendszeresen reptéri transzferrel vittek a Liszt.F-re, sokat beszélgettem a sofőrökkel. Kb ebben a nagyságrendben pörgött a méter az autókba (kisbusz, szgk). A legrosszabbnak az 1.6HDi-t mondták, de általában 450e km-t bármi kibírt (1db Focus 1.6HDi-t leszámítva, az 250-nél motorcsere). A Vivaro-k bőven 1M fölött jártak gyári motorral. A kevés hideg üzem, egyenletes autópályás használat kb ennyit számít egy autónak. A futóműveket se sűrűn piszkálták. Olaj, szűrők, gumi, ez cserélődött állandóan.
Kazes☻2019-05-28 10:24:29 // 9802
Szerintem is simán lehetséges... mert én is mentem egy kicsit anno Tmobillal és Molnál is H. - P.-ig 6-800 km/nap, csak belföld. :)
Liquid2019-05-28 10:16:08 // 9801
Kolegám járt ki Győrből Bécs túlfelére naponta, az kb. 70e volt az egyéb használattal együtt évente. Nem agyatlanul sok a 60e.
A 100-150e már sok, de egy területi képviselő vagy ilyesmi simán összehozza.
A 100-150e már sok, de egy területi képviselő vagy ilyesmi simán összehozza.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-28 10:15:03 // 9800
miért lenne hihetetlen? amikor futárkodtam havi 20-22e km volt az átlag volt heti egy vagy kettő Belgium, ha csak egy volt akkor mellette 2 Bécs vagy Lichtenstein... 2 évig bírtam aztán elég lett...
Giuntini2019-05-28 10:01:52 // 9799
Azért ez hihetetlen! Ez biztos hogy elírás, vagy szándékos reklám a dízel motornak! Én tudom, hogy mit jelent évi 60 ezer km! Nem szállsz szinte ki az autóból! Egy héten akkor háromszor-négyszer 3-4-500 km-es vidéki utak, plusz a város. Abban az időben plusz évente háromszor-négyszer mentem Olaszországba. Ez meg évente 150 ezret? Én ismertem olyat Olaszországban, aki minden nap le es fel ment az Alfa 164-esével, de az is 100 ezret tudott menni évente, és két évente autót cserélt. Szerintem ez kamu!
RomeoOne2019-05-28 09:03:06 // 9798
Neki tényleg a dieselre volt szüksége, azért ezzel spórolt egy kis üzemanyag költséget...
zgi5212019-05-28 06:31:59 // 9797
nem semmi.
havi 13e km átlag, van aki egy év alatt sem megy el ennyit.:)
havi 13e km átlag, van aki egy év alatt sem megy el ennyit.:)
Szabolcs 1592019-05-27 08:04:25 // 9796
zgi5212019-05-26 07:46:53 // 9795
Navi tud mutatni pill sebesseget ha kitukrozod de lehet a gyari is..
Sporter2019-05-25 23:15:49 // 9794
Nem, az enyémben sem.
'''''2019-05-25 22:03:50 // 9793
A fordulatszám és a km óra között tudja mutatni az adott sebességet de ha a középső kijelzőre gondolsz ami a rádiót,tolató kamerát ... mutatja akkor arra nem lehet kitenni.
RomeoOne2019-05-25 19:52:48 // 9792
A Giuliában a sebességet ki lehet rakni a középső kijelzőre is, hogy az utasok is lássák?
RomeoOne2019-05-25 19:45:49 // 9791
"If you're trying to sum the cars up, you can probably describe the M3 it's feeling like a sports saloon and this Alfa actually feels like a sports car with 4 doors."
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio vs 2018 BMW M3 Competition Pack | Super saloon review | Autocar
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio vs 2018 BMW M3 Competition Pack | Super saloon review | Autocar
RomeoOne2019-05-24 21:29:53 // 9790
Tetőkárpit sztem mindben fekete.
Szabolcs 1592019-05-24 21:09:49 // 9789
tirex2019-05-24 18:27:28 // 9788
Múltkor megnéztem az NNS qv-t Üllön. Abban még a tetökárpit is fekete volt, mintha egy koporsóban ülttem volna. Azóta megvette valaki Remélem nem mind olyan gyászos beleülröl.
RomeoOne2019-05-24 14:36:13 // 9787
Az a baj, hogy annyiba kerül, mint egy Giu QV, műszakilag meg elég messze van tőle. Van egy full karbon váza, ami jól megdrágítja, de a többi műszaki tartalma nem éri fel azt a szintet. Ráadásul a tesztelők sem nagyon támasztották alá, hogy ha ennyibe kerül, akkor legalább rohadt nagyot lehet vele menni...
15 milláért esetleg még el is lehetne gondolkozni rajta.
15 milláért esetleg még el is lehetne gondolkozni rajta.
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-24 14:22:08 // 9786
Igen.. csak beültem, kiszálltam, de jó volt :-D
Liquid2019-05-24 14:19:52 // 9785
hát az nem egyszerű :) De biztos meg tudnám szokni.
Shadin2019-05-24 13:37:20 // 9784
Vitara-ban én is pipiskedtem rendesen befelé és ugrottam kifelé :-(
Giuntini2019-05-24 13:36:32 // 9783
Kérdem én, valaki már szállt ki-be a 4C-ből???😂😂😂
Zolibácsi2019-05-24 13:34:31 // 9782
"Ami Erhardnak térdig ér, az nekem már combközép." - nem is tudom akkor ki a boldogabb :-))))))
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-24 13:26:57 // 9781
Értem, nekem a 159-hez képest az is sima ügy. Nekem a magasra beszállás nem megy. :-D
RomeoOne2019-05-24 13:08:41 // 9780
Felém néz a kormány (ugye..:-)))
Emlékszem, a tavaly előtti VTT-n realizáltad, hogy a 159-en nem így van :DDD
Amúgy ilyenkor jól jön a magasságom. Ami Erhardnak térdig ér, az nekem már combközép. Úgy huppanok be a Giuliába, mint ha rám tervezték volna. Digó méret :DDD
Emlékszem, a tavaly előtti VTT-n realizáltad, hogy a 159-en nem így van :DDD
Amúgy ilyenkor jól jön a magasságom. Ami Erhardnak térdig ér, az nekem már combközép. Úgy huppanok be a Giuliába, mint ha rám tervezték volna. Digó méret :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-24 13:06:18 // 9779
nem azt mondtam, hogy nem kényelmes ha nem a ki-be szállás kényelmetlen, a Veloce ülések a Giu/Stelvioban jobb, mint az 59 TI-ben Giut is csak Veloce üléssel vennék tartsa a sunka testemet :D
Ha már Off Vitara, asszonynak a bűrös GLX-es ülései vannak fényévekre van egy Alfáétól de nem kényelmetlen, ki-be szállás mivel magas teljesen jó, hosszabb távon sem fájdult meg a derekam benne, ennyi pénzért ilyet kapsz de jobb, mint pl bármelyik fosvágen csoport belépő modelljénél ON
Ha már Off Vitara, asszonynak a bűrös GLX-es ülései vannak fényévekre van egy Alfáétól de nem kényelmetlen, ki-be szállás mivel magas teljesen jó, hosszabb távon sem fájdult meg a derekam benne, ennyi pénzért ilyet kapsz de jobb, mint pl bármelyik fosvágen csoport belépő modelljénél ON
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-24 12:14:03 // 9778
Mihez képest ugye :-) A K-Pestnél beültem a kékbe a múltkor. Nekem az nagyon kényelmes volt. A 159-be bemászni kell ahhoz képest. És az ülés pozíció első feelingre sokkal jobb, mint a 159-é. Felém néz a kormány (ugye..:-))), jó távolságban minden, és úgy ültem viszonylag lent, hogy közben nem volt a nyakamban a lábam. Nem éreztem kényszert a fekvős pozícióhoz. Nekem lényegesen kényelmesebbnek tűnt, egy dolgot leszámítva. Nem volt combtámasz, ami hosszútávon szerintem hiányozna.
Nem tudom te hogy vagy a Vitara-val, de én a szomszédét amikor próbáltam, akkor jöttem rá, hogy ez nekem idegen világ. Kinyitottam az ajtót, és ott röhögtek rajtam, de azt se tudtam hogy másszak bele az ülésbe. :-) Kiszállás dettó. Úgy forgolódtam ott, mint mikor az ember nem tudja eldönteni, hogy háttal, vagy arccal előre jöjjön le a létrán :-DD
Nem tudom te hogy vagy a Vitara-val, de én a szomszédét amikor próbáltam, akkor jöttem rá, hogy ez nekem idegen világ. Kinyitottam az ajtót, és ott röhögtek rajtam, de azt se tudtam hogy másszak bele az ülésbe. :-) Kiszállás dettó. Úgy forgolódtam ott, mint mikor az ember nem tudja eldönteni, hogy háttal, vagy arccal előre jöjjön le a létrán :-DD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
0
Vendég0
587