Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-30 11:03:23 // 13569
a másod autónkra ami csak a városban mászkál majd ha elöregszik a téli meg a nyári gumi tuti Michlein Cross-t fog kapni semmi értelme 2 szettre beruházni és cserélgetni a kerekeket ...
RomeoOne2020-01-30 10:44:15 // 13568
A mai négyévszakosak már tényleg elég jók. Főleg, hogy egyre többen élnek városban, ahol folyton sóznak, hó/jég alig van és városi szaladgálós autójuk van. Nekik best buy. És azért el lehet már ezekkel messzebbre is menni. Giuliára azért nem tennék, mert nyáron akkor nem tudnám a teljes potenciálját kihasználni akkor a kocsinak. Giuliát meg akarnám hajtani durván kanyargós utakon, meg 35 fokban is (amikor az aszfalt 60 fokos) is odalépni 200 fölé... Ez azért keményen elkezdené degradálni egy 4évszakos teljesítményét. Meg hát a 4 évszakosokból még nem is nagyon van ilyen performance gumi. Bár már erre is láttam egy-két ritka példát. De nyáron teljes potenciált akarok, amihez dedikált nyári gumi kell, abból meg következik, hogy akkor muszáj mellé télit venni.
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-30 10:08:01 // 13567
Nyilván van különbség, de a vegyipar csodákra képes, egy mai négy évszakos már nagyon jó. Lassan négy éve (30e km) használom a TD-n, és azt kaptam amit vártam. Olyan gumi, amivel nem kell foglalkozni, nem kell tudni sem, hogy mi van rajta. Ténylegesen jó 30 fokban is és hóban is. Persze, egy 100 ló körüli autó, viszont a határait sokkal jobban feszegetem, mint a 200+ -osnak. A móka faktort is adja nyáron körforgalomban és télen hóban is, és tökéletesen átjön, hogy hol a határ. Oldaltartása még jégen is van, ha valaki nem teljesen tök az autóvezetéshez, úton marad. Persze fékezni tükör jégen.. na ott kiadja a különbség a Wintrac Extreme + a 159 brutális fékrendszere és az abs nélküli fék+all season között. De ilyen lényegében csak szándékosan fordult elő :-)
MIndenki persze azt tesz fel, amit jónak lát, amivel biztonságban érzi magát. :-)
G-MANN🍀2020-01-29 23:06:14 // 13566
Nálam 19 nyári, 19 téli is, csak télen mind a négy felni és gumi egyforma méretű. 17-18 is tökéletes télre, nyárinak viszont optikailag inkább 18-19 sztm :-) de persze kinek mi tetszik :-)
carver2020-01-29 22:29:26 // 13565
de viccet félretéve, persze a téli gumi nem helyettesíti a tapasztalatot, ha valaki eszetlenül nyomja akkor le fog esni. De ugyanazzal a tapasztalattal a téligumival mégis hamarabb állsz meg és több helyen kanyarodsz be, mész fel stb.

Nekem nagyon beégett amikor pár éve télen nem tudtam felmenni a Soroksáriról a Lágymányosi hídra (!) mert kettővel előttem egy autó nem tudott felmenni a nyári gumival....
Kazes☻2020-01-29 22:21:59 // 13564
Az már nem is volt rendes Warbi...az a 353 volt! :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-29 22:20:18 // 13563
Pláne, hogy 1.6-os volt, duplatorkú Weber karbival, 4_2_1 leömlő, sport rendszer, a létező legrövidebb VW váltóval, üvegszálas sárvédőkkel (könnyíteni kellett a 890 kilón XD) . Hogy akkor épp mi volt benne, már nem emlékszem, folyamatos volt az evolúciója. A vágott rugók, 14-es (muhaha) Irmscher alufelnik még nem voltak alatta akkor :-)
Liquid2020-01-29 22:05:33 // 13562
azért egy 1.3 wareszban volt annyi erő, hogy jól mozogjon :)
carver2020-01-29 21:50:22 // 13561
na de kövér gázzal sem történt sok izgalmas dolog a Warbiban :P úgy könnyű a hóban :) De szerencsére ott van az A mód a DNA kapcsolón azzal mindjárt Priust csinálok a Giuliából is bealszok a gázadásnál :D
Piritu - 1.000.0002020-01-29 21:50:15 // 13560
Én is 17-el vettem mondván majd télinek jó lesz.
Aztán a gyári felniket nézegetve arra jutottam hogy lehet hogy érdemesebb 18-19"-al venni némi felárral és utána 17-est venni a télinek. Akár egy szép 159 felni is jó lenne, amit jóval olcsóbban meg lehet úszni.
Elég húzós árai vannak a 18-19-es felniknek + gumi is kell. A kocsival kapott 17" nyárigumi meg menne a levesbe.
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-29 21:15:15 // 13558
Wartburggal is allseasonnal nyomtam 15 éve XD A Bakonyban egy emlékezetes szilveszteri bulihoz kapcsolódik a top vezetési élményem. Kopott négyévszakos Michelinekkel hófúvásokon keresztül, driftelve centizve a hókotró lapátját. Mi odaértünk. A többiek elakadtak az autópályán téli gumin, nyugati csillivilli verdákkal. :-(
Fornitore2020-01-29 21:14:39 // 13557
Nem egyszerű , de jók a tanácsok. Ezen a felni kérdésen fennakadtam .Aludnom kell rá 1-2 őt.
carver2020-01-29 20:54:57 // 13556
én szeretek síelni, ezért az All seasonben nem bízok, de még csak ha vidékre jár az ember akkor is megfontolnám a télit, amilyen hóátfúvások vannak néha az Alföldön pl (ha van egyáltalán hó mert mostanában a téli gumira ajánlott 7 fok alá is ritkán megy a hőmérséklet...)
carver2020-01-29 20:51:15 // 13555
ha nem Veloce-t vagy QV-t veszel akkor sztem a nagyobb féktárcsa nem indokolt...
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-29 20:50:12 // 13554
Igen, ezt én is megkérdeztem az Olasz Autók Házában, fékhatást tekintve mindegy a fék, hacsak nem üzemszerűen szerpentinezel, vagy hasonló. Én is még gondolkodok ezen, mint ahogy a felnin is. Az igazán szép felni túl drága, és hát.. utólag is megvehető az, inkább utólag nem módosítható dolgokra tenném a zsetont :-) Szóval én 17-esben gondolom rendelni majd, és egyszer csak átminősül télinek. Tőlem addig all season is lehet rajta, 2-3 év alatt kb elfogyasztom. Ami kár, nincs veloce ülés RWD-hez jelenleg.
carver2020-01-29 20:49:53 // 13553
márminthogy 18-assal érezhetően stabilabb....
carver2020-01-29 20:47:05 // 13552
Ahogy Piritu is írta, a kilincs mögé nyúlva nyit, de csak a két első ajtónál máködik, a hátsóknál nem.

Nekem a 35W-os kanyarkövető van, 25W-osban még nem ültem, de a 35W tényleg mindent bevilágít én már emiatt is megvettem volna, a kanyarkövető (csak ehhez van) hab a tortán.

35W-hoz jár a fényszórómosó, EU-s előírás.

Nekem azt mondták 2 Alfa kereskedésben is hogy a 18-asra még mehet a téligumi, most is arra raktam. Szerintem látványos a különbség, és lehet hogy megszépítette az emlékezet de szerintem a 18-assal stabilabb is az úton, kevésbé kenődik kanyarban viszont még van annyira ballonos hogy kényelmes legyen a mindennapokban is.
zgi5212020-01-29 20:12:46 // 13551
17” coll felmegy
csak a nagy xenont vedd az adaptiv kanyarkovetes miatt is
a kulcsnelkuli kenyelmes
alap zene eleg

en a holtterfigyelore beneveznek..
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-29 20:06:47 // 13550
Tudjuk, hogy csak névleges de nagyon jól szól, más márkánál ez már hifi :))))
Fornitore2020-01-29 19:43:23 // 13549
Nagyobb féktárcsa nagyon kellene a látvány miatt , de gondolom a sima is olyat fékez hogy őrület. Látványos lehet a különbség? 18" felnivel veszem gyárilag nagyobb féktárcsa miatt rámegy a 17"-16" kerék is mert a téli előbb utóbb az lesz?
Fornitore2020-01-29 19:34:23 // 13548
Köszönöm , akkor értem. Xenon a nagyobb kell nekem is , hangszóróból elég a sima , kulcs nélküli nyitás nem kell nekem.
Piritu - 1.000.0002020-01-29 19:20:56 // 13547
Azért ha egyszer megmérnénk az a 4x75-öt, lehet hogy csodálkoznánk és csak 4x10 lenne, de teljesen elfogadható.
Piritu - 1.000.0002020-01-29 19:19:31 // 13546
Nyitás: egyszerűen benyúlsz a kilincs mögé ahogy "normálisan" is nyitod az ajtót, erre nyitja a központi zárat. A záráshoz meg meg kell nyomni egy gombot a kilincsen.
Nekem "sima" zene van, az eddigi a legjobb az Alfáim közt. A csendes utastér is tesz hozzá. Szóval szerintem bőven elég.
Lámpában nekem a 35W-os van. Szerintem kell ennyi. A Giuliettánál a távfénynél még jött a xenonhoz egy hagyományos halogén refi is. Itt ilyen nincs, kell a fényerő.
Emlékeim szerint csak a nagy xenon tud kanyart követni, nagyon jól működik.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-29 19:13:51 // 13545
az alap zene is 4x75W bőven szépen szól, a nagy xenon kanyarkövetős is az mindenképp megéri
pettinke2020-01-29 19:11:31 // 13544
a kulcs nélküli nyitást nem tudom, azt mondjuk nézd meg a használatiban, azt letöltheted előre.
az indításnál az a lényeg, hogy az autóban legyen valahol a kulcs, akkor megnyomod a kormányon a gombot, és vrumm. de ez alap.
a 8 hangszórós zene _nekem_ elég, és jól szól, szerintem jobban mint anno a 159-ben volt a gyári. a Giuliettánál biztos jobb.
a 35W-os xenon megéri.
Fornitore2020-01-29 18:45:53 // 13543
Kicsit segítsetek légyszíves. Most van meg minden adatom és állítom össze a Giuliat pénteken megyek a Kelet Pesthez addigra elő kell állnom a tutival. Variálok mi fér bele a keretembe és mi nem. Amit megálmodtam azt nem akarom elengedni de sok minden kütyü ami eddig sem érdekelt az most sem kell , persze ha nem számítana a pénz belenyomnék mindent .Szóval amin elsőnek fennakadtam kulcs nélküli nyitásnál csak annyi hogy nyomnom kell egy gombot hogy nyissa az ajtókat nem pedig magától nyitja ha megyek felé , az indítás az ugyan az ? 8 hangszórós sima zene elég lehet (már nem vagyok dübörögtető kinőttem , pedig régen) . Jó a 25w xenon is vagy nagyon nagy a külömbség és megéri a 35W? Elsőnek körülbelül ennyi, de még lehet fennakadok majd valamin.Köszönöm előre is.
RomeoOne2020-01-29 14:25:15 // 13542
Nem tudom, csak ennyit mondtak.
sas-1592020-01-29 14:23:35 // 13541
Nem azt írtam, hogy megkülönböztethetetlen kinézetű autókat kell gyártani. Nekem sem tetszik ez a németeknél.
zgi5212020-01-29 14:10:06 // 13540
a 95-ös miért baj, sok az etanol benne? .P
VKG231!!! (156+75)2020-01-29 13:45:35 // 13539
Reméljük nem olyan orrtolós :P
Trollmód off.
tdemeter2020-01-29 12:45:41 // 13538
Ezzel én egyáltalán nem értek egyet. Ha valamit utálok a három nagy németben, az pont ez, ez a borzasztó homogenitás, ami miatt számomra minden bmw ugyanúgy néz ki.

Dögunalom. Kicsit csúnya kifejezéssel azt mondanám, hogy ez már az optikai környezetszennyezés kategóriája. (annak ellenére, hogy van szép a németekből is)

Aztán lehet, hogy van ember aki meg tudja jól különböztetni őket. Ismerek olyat, aki 3 évente lecseréli a hetes bömbit, ugyanolyan színre és ugyanazzal a rendszámmal. Így biztosan kevésbé feltűnő....
RomeoOne2020-01-29 11:45:56 // 13537
Van amúgy egy 500 lovasra húzott Subaru WRX STI-jük is, haverom azt mondta, hogy eddig ez a kocsi, ami a legjobban emlékezteti rá, ez adja legjobban azt az érzést, amit az.
RomeoOne2020-01-29 11:37:26 // 13536
De amúgy haverom most írja, hogy még most is remeg a keze, angyon tetszett neki. Meg hogy a főnöke is azt mondja, hogy olyan, mint ha Ferrarit vezetne. Főnöke 40 millás A8-al járkál. Mondtam neki, hogy beszélje rá akkor, hogy vegyenek a céghez pár ilyet is :)
RomeoOne2020-01-29 11:24:56 // 13535
Na, állítólag azért volt a check engine, mert 95-öst tankoltak bele (és folyton padlón járnak vele, 16 literes átlagfogyasztást ír a fedélzeti comp.)
Giuntini2020-01-29 11:24:12 // 13534
Ez nem fedi a valóságot! Nem szupersportautóban kell gondolkodni, valóban ott a Maserati Granturismo! De egy könnyed kupé, vagy spider mindig is az Alfa vadászterülete volt! Emellett presztizsértéknek valóban nem lenne rossz egy korlátozott példányszámban készülő 8C! Ha megnézed az előző 8C-t, az olyan az autógyártásban, mintha Michelangelo tervezte volna! Ferrarit mindenki (szinte😁) vehet, de egy 8C-t???? Jó nem a LaFerrariról beszélünk! De egy 2015-ös F12-est ma meg lehet venni 150-200 ezer € között. Jóval 200 ezer fölött volt az ára. A 8C-t 250-280 ezer€ alatt nem kapod meg, holtt 150 ezer € volt az ára. 10 év alatt duplájára emelkedett! Kellenek ilyen autók!!
Halesz2020-01-29 11:20:49 // 13533
Ja a tolatókamera pedig csak a Q-ban része az alapárnak :) Értem már, miért azt akarsz! :)
Halesz2020-01-29 11:19:15 // 13532
Ahogy nézem, meg lehetett ezek nélkül rendelni, alapból nincs benne (a tavaly őszi árlista szerint). A Veloce TI-ben van először benne alapáron. Mondjuk ezzel én sem értek egyet :(
Halesz2020-01-29 11:12:45 // 13531
Ez tök jó, én sem nagyon tudom megkülönböztetni ezeket. Mégis veszik őket, mint a cukrot.
Aztán álmodozva néznek át belőle, amikor melléjük állok egy Alfával :)
TtK2020-01-29 11:10:16 // 13530
Az a baj, hogy van már ilyen a konszernen belül, úgy hívják, hogy Maserati..
RomeoOne2020-01-29 11:06:19 // 13529
Most hívott haverom, hogy van nála egy Veloce. Misano kék, 18-as turbina felnik, piros féknyergek, barna bőr belső. Gyönyörű volt, vitt is vele egy kört, de sokra nem volt idő, vezetni sem tudtam. Majd legközelebb. Neki Mazda 6-osa van, de nagyon tetszett neki, érezte a különbséget. Mondjuk elég cink volt, hogy egyből check engine-t dobott, dna kapcsoló így ki volt lőve. Meg lehet az, hogy Veloce-ban se tolató, se aprkradar, se tolatókamera? Ezt azért joggal jegyezte meg nagy hiányosság egy 15 millás kocsiban. Rendszáma alapján '18 végi, '19 elejei forgalomba helyezés.
Hardy2020-01-29 10:50:03 // 13528
Sziasztok!
Befogott a bal hátsó kézifékem és nem enged. Nincs valami mód amivel ki lehet oldani?
Sajnos a használati utasítás nincs nálam.
sas-1592020-01-29 10:40:01 // 13527
Egyetértek, de eladási mennyiséget így lehet csinálni.
Amíg nem szűnik meg a márka és csúcs minőséget tudnak adni 10 évente, addig engem nem zavar ha csak pár ezer db fogy belőle.
VKG231!!! (156+75)2020-01-29 08:58:22 // 13526
Aha, az nagyon jó, de meg tudod mondani, hogy melyik az új fasszát vagy góf?
Nem ér csalni, ha a régit mellé rakod, biztos megtalálod mind a 4 különbséget :D
Audi ugyanez... Ott a sablon is stimmel, mekkorát fújnak a lufiba, attól függ... illetve a platformba...

Jut eszembe a most új hármasbéjemvét se tudom felidézni.
Kazes☻2020-01-29 08:34:25 // 13525
Érdekes felvetés... és néha, mint a Giulietta esetében, kategóriát/méretet ugrott... lefelé, hiszen a 147 utódjaként jött ki, pedig a korábbi eggyel feljebb, a jelenlegi Giulia sorban volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-29 08:33:58 // 13524
én a helyükben rámennék a sportautó gyártásra 4C, 6C, 8C és mellette pár hétköznapi modell, ez a mostani szegmens telített.... lehetnének a "csóró" Ferrari, vagy olcsóbb sportautók Ferrari alapokon címmel...
RomeoOne2020-01-29 08:26:00 // 13523
Ezzel nem értek egyet. Van jelentősége, tuti, de azért nem tucatmárkát kell csinálni az Alfából, mint a felsoroltak, csak a mostaninál nagyobb eladásokat. 1,5-2%-os piaci részesedéssel már az Alfa nagy király lenne. A mostani 0,5% körüli az nagyon gyenge. Sokkal fontosabb lenne ezért, hogy mindennel rendelkezzen, ami a vele egy kategóriában lévőkben, meg főleg amik az olcsóbbakban is benne vannak. Az, hogy a modellek évtizedekig ugyanazt a nevet viseljék, az már a tucatosítás kategóriája...
sas-1592020-01-29 07:19:41 // 13522
Arról nem beszélve hogy csak 10-15 évente jön ki új modell, egyszer csak varázsütésre megszűnik egy komplett kategória. 164, 166.
Így tényleg mindig egy ismeretlen valami kerül piacra, aminek semmi köze az elődjéhez, még a neve is tök más.
Engem nem zavarnak ezek, sőt örülök hogy nem tucatautóm van. A tudását, múltját elismerem a márkának.
Mondjuk a 159 után nálam is kérdéses volt az utód, hiszen a Giulia is éveket csúszott. Kivártam. Legközelebb nem biztos hogy ki fogom/tudom.
sas-1592020-01-29 07:12:09 // 13521
Egy Passat 30 éve Passat, egy Golf 30 éve Golf, egy BMW 3, 5, 7, egy Mercedes C, E, S osztály, stb neve évtizedek óta változatlan.
Ennyi ideje folyamatosan a köztudatban van. Ááhh, kijött az új Golf, stb. nézzük meg. Ááhhh, ez az új Passat, mikor látod az utcán.
Az Alfa Romeo meg: Giulia, 155, 156, 159, Giulia, kisebb méretben meg
145, 147, Mito, Giulietta, stb.
Összevissza. Én sem tudom sorba rakni. Nem Alfás user meg tojik is rá. Olyan mintha mindig egy teljesen új, ismeretlen, hagyományokkal nem rendelkező, ki tudja mennyire megbízható, ki tudja milyen méretű autó érkezne az Alfától.
Szerintem ez sokkal többet árt, mint az ülésszellőztetés vagy a gépi finghang (Tesla) hiánya.
Kazes☻2020-01-28 22:18:55 // 13520
Ehhez igazán gratulálok... bárcsak több ilyen vásárló (szép a levezetés is) lenne, aki aztán szépen alfássá avanzsál! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.