denil12020-11-04 17:22:20 // 17527
Milyen ültetőrugókat használtál?
RomeoOne2020-11-04 17:15:20 // 17526
A "Performance" meg a "Performance Dark", igen.
A Quadrifoglio-é meg "Q Stile bright" meg "Q Lusso" néven fut.
Van olyan setup, hogy körbe a 8" széles megy 225/40R19 gumikkal vagy ez előbbi csak elölre megy, hátulra 9" széles, 255/35R19-cel.
A Quadrifoglio-nál 245/35R19 elöl, és 8,5" széles felni, 285/30R19 hátul és 10" széles felni.
Attól függően, hogy melyikhez hasonlítjuk, Csabi 265/30R19-ese nagyon a váltóméret alsó határán táncol
A Quadrifoglio-é meg "Q Stile bright" meg "Q Lusso" néven fut.
Van olyan setup, hogy körbe a 8" széles megy 225/40R19 gumikkal vagy ez előbbi csak elölre megy, hátulra 9" széles, 255/35R19-cel.
A Quadrifoglio-nál 245/35R19 elöl, és 8,5" széles felni, 285/30R19 hátul és 10" széles felni.
Attól függően, hogy melyikhez hasonlítjuk, Csabi 265/30R19-ese nagyon a váltóméret alsó határán táncol
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-04 16:24:26 // 17525
A Veloce felni az a Performance (dark) amit a Superre is lehet rendelni? A 8 vagy 9 coll mitől függ? Első /hátsó különbözik? Meg nem gondoltam, hogy ugyanaz a felni ennyiféle szélességben van. :-)
RomeoOne2020-11-04 15:41:01 // 17524
Azok még lehetnek Veloce felnik. A Veloce felnik 8" vagy 9" szélesek, a Q felnik 8,5" és 10". Majd, ha leveszed a kereket, nézd meg, hogy mi van beleütve a küllőbe.
Csabi2020-11-04 15:15:15 // 17523
Igen, különösen jól lehet vele indulni, amiben segít a 265, meg az 1365kg :)
Egyébként nincs probléma a fekvőrendőrökkel, nyilván óvatosan kezelem őket. A padkák nagyobb odafigyelést igényelnek az alacsony lökös miatt.
Egyébként nincs probléma a fekvőrendőrökkel, nyilván óvatosan kezelem őket. A padkák nagyobb odafigyelést igényelnek az alacsony lökös miatt.
denil12020-11-04 13:43:46 // 17522
Nekem sem létszükség, de azért nem baj ha én eldönteni,h mikor akarom és mikor nem.
Városban néha azért jó lehet még akkor is ha keveset városozom.
Városban néha azért jó lehet még akkor is ha keveset városozom.
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-04 13:23:58 // 17521
A Giulietta tapasztalatok alapján én simán kikapcsoltatnám örökre a Stop-startot. Nincs az a szituáció hogy be akarnám kapcsolni, idegesítő.
denil12020-11-04 12:53:19 // 17520
Hihetetlen ziccer, hogy egy ilyen erős hátsókerekessel nem lehet "rajzolni".
Néha 1-1 kanyarban azért nem lenne rossz ha kiadná, de persze ez annyira kevésszer lenne, hogy nem szempont a vásárlásnál.
Átnyálaztam a squadra oldalát, valóban ott is a performance pakkot említik,h kell ahhoz,h a Race mód élvezhető legyen bizonyos paramétereknél.
Ott szerepel a Massimo tuning is ami elég csábító bár nekem nem kellene az,h teljes kikapcsolják a start / stop rendszert. Inkább legyen választható,h mikor akarom használni.
Néha 1-1 kanyarban azért nem lenne rossz ha kiadná, de persze ez annyira kevésszer lenne, hogy nem szempont a vásárlásnál.
Átnyálaztam a squadra oldalát, valóban ott is a performance pakkot említik,h kell ahhoz,h a Race mód élvezhető legyen bizonyos paramétereknél.
Ott szerepel a Massimo tuning is ami elég csábító bár nekem nem kellene az,h teljes kikapcsolják a start / stop rendszert. Inkább legyen választható,h mikor akarom használni.
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-04 12:33:06 // 17519
Nekem ennyi kis bohóckodás pont elég volna XDDDD
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-04 12:29:29 // 17518
És idén már nem lehetett rendelni a performance pack-ot az RWD Giuliákhoz itthon. Pedig izgalmas kombináció, állítólag eleve később avatkozik be a Q2-knél az elektronika.
R33Z2020-11-04 12:23:51 // 17517
Ehhez legfőképpen erre alkalmas diffi kellene, az pedig csak performance csomagosokban van. Nem tudom, hogy valami aftermarket cuccot árulnak-e már hozzá, de félek, hogy az elektronika miatt nem egyszerű dolog. Széria diffivel butácskán meg-meglehet csúszni , de az még nem drift, és ezt a ZF8 sem igazán támogatja...
Egyetlen Giu típus van ami erre igazán "alkalmas" a kézi váltós 2016-2017 közt gyártott Quadrifoglio. AT8-cal is lehet szép íveket rajzolni, de erre a kézis az igazi.
Hidd el, tudom miről beszélek ;)
Egyetlen Giu típus van ami erre igazán "alkalmas" a kézi váltós 2016-2017 közt gyártott Quadrifoglio. AT8-cal is lehet szép íveket rajzolni, de erre a kézis az igazi.
Hidd el, tudom miről beszélek ;)
R33Z2020-11-04 12:15:15 // 17516
Rosszabb széttaposott utakon érezni ezt nagy kerékkel az egyenesfutásban. Hibátlan úton az úttartás és a kanyarstabilitás nyilván sokkal jobb a nagyobb tapadófelülettel.
Jó kiállása van! Hasmagassággal nincsenek gondok fekvőrendőrökön?
Jó kiállása van! Hasmagassággal nincsenek gondok fekvőrendőrökön?
denil12020-11-04 12:04:24 // 17515
Szia!
280LE bőségesen elég, nem mennék feljebb.
Igaziból a vez.támogatás kikapcsolása azért érdekelne, hogy ha el akarnám rúgni neki egy kis driftre akkor engedje a seggét tolni.
Persze ez kínzásnak hangzik, nagyon ritkán csinálnék ilyet, de az a néhány alkalom amikor el akarnám tolni a seggét akkor jó lenne ha az autó képes lenne rá :)
280LE bőségesen elég, nem mennék feljebb.
Igaziból a vez.támogatás kikapcsolása azért érdekelne, hogy ha el akarnám rúgni neki egy kis driftre akkor engedje a seggét tolni.
Persze ez kínzásnak hangzik, nagyon ritkán csinálnék ilyet, de az a néhány alkalom amikor el akarnám tolni a seggét akkor jó lenne ha az autó képes lenne rá :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-04 11:59:54 // 17514
Igen, a Squadra oldalán erről is van egy leiírás, tudnak Race módot is varázsolni, ehhez a DNA kapcsolót ki kell cserélni. Viszont érdemes hozzá az ecut is írni, mert a váltó felismeri a Race módot, a vezetés támogató rendszerek kikapcsolnak, sőt a képernyőn is jelzi a Race módot, a motorvezérlő viszont nem tudja értelmezni a DNA+R kapcsolót, a motorvezérlés N-ben marad. Ha állítható a futómű, az sem tud mit kezdeni a race móddal.
280 lóig nyilván nincs min izgulni, lényegében gyári program. Ha aggódsz a tartósságán, akkor azt kell megcélozni, szerintem hátsókeréken egy ilyen relatíve könnyű autót repít. Legyen gumi ami leteszi a nyomatékot :-)
280 lóig nyilván nincs min izgulni, lényegében gyári program. Ha aggódsz a tartósságán, akkor azt kell megcélozni, szerintem hátsókeréken egy ilyen relatíve könnyű autót repít. Legyen gumi ami leteszi a nyomatékot :-)
Csabi2020-11-04 11:55:19 // 17513
Így már világosabb.
Nekem QV felnik vannak fenn , hátul 265/30 , elől 245/35 gumikkal, és azt kell mondjam, hogy meglepően kevés kompromisszumot igényel, mint amire számítottam. Ráadásul ehhez 25mm-es ültetés is párosul...Jól áll neki. :)
Az úttartása álom...
Nekem QV felnik vannak fenn , hátul 265/30 , elől 245/35 gumikkal, és azt kell mondjam, hogy meglepően kevés kompromisszumot igényel, mint amire számítottam. Ráadásul ehhez 25mm-es ültetés is párosul...Jól áll neki. :)
Az úttartása álom...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-04 11:23:03 // 17512
akkor van eltérés de ha sport futóművel kéri valaki a Giuliat akkor el kell bírnia a Q felnit is :)
Igen a trofeo még ütősebb... meg az ára is :DDD
Igen a trofeo még ütősebb... meg az ára is :DDD
R33Z2020-11-04 11:10:01 // 17511
Giu Q 10x19 ET41
Giu Vel 8,5x19 ET34
Stelivonak a 20" Dark trofeo eszméletlen jól áll, én azzal rendeltem.
Giu Vel 8,5x19 ET34
Stelivonak a 20" Dark trofeo eszméletlen jól áll, én azzal rendeltem.
denil12020-11-04 11:08:51 // 17510
Jól látom, hogy Holland cég?
Ebben az esetben postán / email-en vhogy küldenek egy programot amit nekem kellene feltölteni az autóba?
Ebben az esetben postán / email-en vhogy küldenek egy programot amit nekem kellene feltölteni az autóba?
denil12020-11-04 10:58:37 // 17509
Azért arra kíváncsi lennék, hogy majdnem plusz 100 paci mennyire terheli a motort főleg ha ki is használod.
Jól tudom, hogy már meg tudják azt is oldani, hogy a nem QV-ken is kikapcsolható legyen mden vezetéstámogató rendszer, gyakorlatilag úgy mint a Race mode-ban a QV-ban?
Jól tudom, hogy már meg tudják azt is oldani, hogy a nem QV-ken is kikapcsolható legyen mden vezetéstámogató rendszer, gyakorlatilag úgy mint a Race mode-ban a QV-ban?
Halesz2020-11-04 10:58:07 // 17508
A Veloce Performance dark felni (5EQ kód) 8,5 és 9 széles és 19-es. (a sima ezüst is - 6Y8 kód)
Gumiméret: 225/40 R19 és hátul 255/35 R19 gumik
A Q-hoz opcióként rendelhető:
19" könnyűfém keréktárcsák - Q Tecnico dark (73Z kód)
Gumiméret: 245/35 R19, hátul 285/30 R19 gumiabroncsokkal
Ezek, ha jól tudom 9,5 és 10 széles felnik, de javítsatok ki.
vagy van még
20" sötétszürke könnyűfém keréktárcsák - Q Lusso (5YN kód)
Ehhez nem is ad gumiméretet az árlista...
Gumiméret: 225/40 R19 és hátul 255/35 R19 gumik
A Q-hoz opcióként rendelhető:
19" könnyűfém keréktárcsák - Q Tecnico dark (73Z kód)
Gumiméret: 245/35 R19, hátul 285/30 R19 gumiabroncsokkal
Ezek, ha jól tudom 9,5 és 10 széles felnik, de javítsatok ki.
vagy van még
20" sötétszürke könnyűfém keréktárcsák - Q Lusso (5YN kód)
Ehhez nem is ad gumiméretet az árlista...
Szabolcs 1592020-11-04 10:57:01 // 17507
€ 45,23 | Schwarz PP Auto Hintere Stoßstange Lip Diffusor Spoiler Mit Auspuff Tipps für Alfa Romeo Giulia Limousine 4 Tür 2016 2017 standard
https://a.aliexpress.com/_B0Uyw0
https://a.aliexpress.com/_B0Uyw0
R33Z2020-11-04 10:54:26 // 17506
Különböző szélességűek a Veloce és Q 19" karikás kerekek és elvileg az anyaguk is más, bár utóbbi lehet csak városi legenda.
Én a gyári 18" kerékkonfigot éreztem kb. a futómű határának a Supernél, de a 17" kerekkel lényeges komfortosabb. Értem ezen a hétköznapi használatot magyar utakon, mert nyilván egy ilyen autót legtöbbünk erre használ. Ettől szélesebb kereket és "peresebb" gumit hétköznapi használatra én nem tennék rá.
Én a gyári 18" kerékkonfigot éreztem kb. a futómű határának a Supernél, de a 17" kerekkel lényeges komfortosabb. Értem ezen a hétköznapi használatot magyar utakon, mert nyilván egy ilyen autót legtöbbünk erre használ. Ettől szélesebb kereket és "peresebb" gumit hétköznapi használatra én nem tennék rá.
Szabolcs 1592020-11-04 10:53:07 // 17505
denil12020-11-04 10:49:38 // 17504
Sziasztok!
Újra és újra meglepődöm az Alfások összetartásán, nagyon jó ilyen közösséghez tartozni.
Köszönöm a sok pozitív hozzáállást, ezzel gyakorlatilag eldőlt, hogy ebből egy jól felszerelt Super lesz ( így jövőre már megcélzom a vásárlást is ) és a maradék dolgot pedig megcsináltatom apránként. Most igazán örülök :))
Utánanéztem, valóban 6.5s körül van a Super gyorsulása, rosszabbra emlékeztem, ez újabb lökés abba az irányba, hogy a Velocét elfelejtsem, illetve akkor így megvan az a cég akikkel majd iratok programot,h erősebb legyen a kicsike :)
@Halesz:
Köszönöm a képeket és a megfejtést, olvastam a blogod is, megnyugtató, hogy van rá megoldás, külön öröm, hogy a Szabolcs féle megoldás teljesen jól működik. Én valószínű nem rendeltem vna Ali-ról, de ha ez tényleg ennyire jó és egyben van, akkor nem kérdés, hogy megteszem.
@Szabolcs:
Tudnál nekem linket dobni az Alis betétről?Eltenném könyvjelzőbe, hogy jövőre már azonnal tudjam rendelni ha esetleg kellene.
@Jani:
A linkelt képen majdnem szép a megoldás. Én is ilyenben gondolkodnék, de a guta megütne ha ilyen bénán raknák fel a kipufogókat. Azonnal lerí róla, hogy ez utólagos szerelés.
@R33:
Pont ezt a fehéret néztem meg HaHu-n és akkor kezdett el motoszkálni a fejemben, hogy mi lenne ha...2 probléma van ezzel az autóval:
Nincs rajta napfénytető ami nekem must have a másik pedig, hogy még anyagilag nem vagyok ott,h megvegyem. Egészen minimális hitelt szeretnék felvenni így project jövőre fog megvalósulni, de nagyon szép autó, tutira megnézném ha most lenne aktuális. Pont olyan bőr van benne amit szintén keresek.
A felni kérdést én sem teljesen értem, nyilván egy 19-es alu megterheli a futóművet, de a mostani Alfámon is az van és egyébként meglepő,h 270k km alatt egy db lengőkart kellett cserélni, minden más még mindig gyári és tökéletes egyenesfutása van, mindenféle kopogás nélkül.
Egy kérdés:
A hangrendszer nagyon fontos számomra, sokat foglalkozom zenével így mindenképp a minőségibb kategória kellene. Jól tudom, hogy ez csomagfüggő?Mitől függ milyen rendszer van benne? ( egyáltalán milyen van benne? )
A 159-ben a Boose nagyon szépen teljesít a hátsó mélynyomóval, a egy hasonlóval szívesen kiegyeznék.
Újra és újra meglepődöm az Alfások összetartásán, nagyon jó ilyen közösséghez tartozni.
Köszönöm a sok pozitív hozzáállást, ezzel gyakorlatilag eldőlt, hogy ebből egy jól felszerelt Super lesz ( így jövőre már megcélzom a vásárlást is ) és a maradék dolgot pedig megcsináltatom apránként. Most igazán örülök :))
Utánanéztem, valóban 6.5s körül van a Super gyorsulása, rosszabbra emlékeztem, ez újabb lökés abba az irányba, hogy a Velocét elfelejtsem, illetve akkor így megvan az a cég akikkel majd iratok programot,h erősebb legyen a kicsike :)
@Halesz:
Köszönöm a képeket és a megfejtést, olvastam a blogod is, megnyugtató, hogy van rá megoldás, külön öröm, hogy a Szabolcs féle megoldás teljesen jól működik. Én valószínű nem rendeltem vna Ali-ról, de ha ez tényleg ennyire jó és egyben van, akkor nem kérdés, hogy megteszem.
@Szabolcs:
Tudnál nekem linket dobni az Alis betétről?Eltenném könyvjelzőbe, hogy jövőre már azonnal tudjam rendelni ha esetleg kellene.
@Jani:
A linkelt képen majdnem szép a megoldás. Én is ilyenben gondolkodnék, de a guta megütne ha ilyen bénán raknák fel a kipufogókat. Azonnal lerí róla, hogy ez utólagos szerelés.
@R33:
Pont ezt a fehéret néztem meg HaHu-n és akkor kezdett el motoszkálni a fejemben, hogy mi lenne ha...2 probléma van ezzel az autóval:
Nincs rajta napfénytető ami nekem must have a másik pedig, hogy még anyagilag nem vagyok ott,h megvegyem. Egészen minimális hitelt szeretnék felvenni így project jövőre fog megvalósulni, de nagyon szép autó, tutira megnézném ha most lenne aktuális. Pont olyan bőr van benne amit szintén keresek.
A felni kérdést én sem teljesen értem, nyilván egy 19-es alu megterheli a futóművet, de a mostani Alfámon is az van és egyébként meglepő,h 270k km alatt egy db lengőkart kellett cserélni, minden más még mindig gyári és tökéletes egyenesfutása van, mindenféle kopogás nélkül.
Egy kérdés:
A hangrendszer nagyon fontos számomra, sokat foglalkozom zenével így mindenképp a minőségibb kategória kellene. Jól tudom, hogy ez csomagfüggő?Mitől függ milyen rendszer van benne? ( egyáltalán milyen van benne? )
A 159-ben a Boose nagyon szépen teljesít a hátsó mélynyomóval, a egy hasonlóval szívesen kiegyeznék.
Szabolcs 1592020-11-04 10:44:49 // 17503
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-04 10:44:13 // 17502
régen csak a Classico volt arra emléxem, nem tudom miért gyilkolná jobban, ha méretben minden paraméter egyezik ... én még mindig nézegetem a Stelvio QV felniket de hát mostanában nem lesz, elérhetetlen 2700 eur :(((
Csabi2020-11-04 10:12:14 // 17501
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-04 09:57:24 // 17500
A jól megírt 2.4 meg a 7-et :-P
Amúgy én is a könnyebb autót választanám tisztán hátsókerék hajtással.
Amúgy én is a könnyebb autót választanám tisztán hátsókerék hajtással.
Piritu - 1.000.0002020-11-04 09:49:42 // 17499
Piritu - 1.000.0002020-11-04 09:37:12 // 17498
saját mérés volt az adat :-)
Szabolcs 1592020-11-04 09:36:49 // 17497
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-04 09:20:28 // 17496
na ezt én sem tudtam az akkori árlistában csak fajta Q felni volt... kinézetre szög ugyan az...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-04 08:53:20 // 17495
sosem derül ki, hogy írva van nem látják...
Golyszi2020-11-04 08:41:56 // 17494
Helvatia... ja... csak épp nem mondanám vevőközpontúnak!
Kommunikáció nem az erősségük na!
Kommunikáció nem az erősségük na!
Csabi2020-11-04 08:34:43 // 17493
Ezt nem is tudtam, hogy van külön "Q" és "Q classico" felni. Mi a különbség? Google nem nagyon különbözteti meg.
sas-1592020-11-04 07:22:36 // 17492
Gyorsulás 0-100:
Veloce: 5,2 mp
Super: 6,6 mp
Veloce: 5,2 mp
Super: 6,6 mp
R33Z2020-11-03 23:57:22 // 17491
Ha egy megbizhato garancialis 200 lovasban gondolkodsz, tudom ajanlani: Giluia 2.0
Enyem volt. 100as benzinnel tankoltam 0km-tol, vigyaztam ra nagyon, meg 2 ev garancia van rajta, ujszeru allapot. A Q felniszett a Super futomevenek sok, biztosan nem tennem ra. Egyebkent a Veloce es a Q classico felniszett mas, szerintem az elobbire gondolsz.
Cicomara szamtalan megoldas van, de szerintem egy jo coilover szettel es egy komoly gumival sokkal inkabb vadallatot lehet faragni belole, ha az a cel, hogy usson 🙂. Motorra pl. Squadra, Pogea racing, viszont ez esetben bukod a garanciat. Nem biztos, hogy erdemes, megy az igy is nagyon. A motor alapbol is boven 200+ es megdobbentoen dinamikus a ZF8-cal. Elkepesztoen jo auto, ugy ahogy van.
Enyem volt. 100as benzinnel tankoltam 0km-tol, vigyaztam ra nagyon, meg 2 ev garancia van rajta, ujszeru allapot. A Q felniszett a Super futomevenek sok, biztosan nem tennem ra. Egyebkent a Veloce es a Q classico felniszett mas, szerintem az elobbire gondolsz.
Cicomara szamtalan megoldas van, de szerintem egy jo coilover szettel es egy komoly gumival sokkal inkabb vadallatot lehet faragni belole, ha az a cel, hogy usson 🙂. Motorra pl. Squadra, Pogea racing, viszont ez esetben bukod a garanciat. Nem biztos, hogy erdemes, megy az igy is nagyon. A motor alapbol is boven 200+ es megdobbentoen dinamikus a ZF8-cal. Elkepesztoen jo auto, ugy ahogy van.
Jani72122020-11-03 21:59:02 // 17490
meg egy jó példa, hogy ne szereltesd fel egy idiótával :( a rögzitő csavarokat túlhúzta a majom fényező
Jani72122020-11-03 21:52:33 // 17489
Piritu - 1.000.0002020-11-03 21:35:34 // 17488
Van itt Cartárs aki hazai céggel 310LE környékére íratta meg a Super-t. Állítása szerint nagyon állat lett :-)
Piritu - 1.000.0002020-11-03 21:33:44 // 17487
"Ha jól tudom a Veloce 6.5 körül van százon.." - a hatfelet a 200LE is tudja :-)
Halesz2020-11-03 21:32:51 // 17486
- A másik kérdésem az autó hátulja. A Superek sajna egy kipufogósak, jó lenne ha át tudnám szereltetni 2 darabosra ( az már csak a hab lenne a tortán ha meg lehetne csináltatni a QV 4 kipufogós változatára ). Szóval a hátsó diffuzor cserélhető?
Akár a Veloce akár a QV kinézetűre?Kompatibilisek a Super hátuljával?
Én megcsináltam a cserét. Lásd blogom. Amúgy nem egy kipufogósak a Superek, asszem 50 ezer forint az extra listán a dupla kipufogós változat. A betétet kell cserélni, plusz rendelni hozzá egy másik fém véget is, meg hát ugye magát a dupla csöves dobot...
Viszont Aliexpressen lehet kapni a Super lökösébe illő betétet, ami úgy néz ki, mint a Veloce-é, lásd Szatmáry Szabolcs posztjait a Facebook Giulia csoportjában :) Ránézésre elég szép munka.
A veloce diffúzoros lököse más kialakítású, azt csak akkor tudod cserélni, ha magát a teljes lököst is cserélteted. Ugyanígy a Q lököse is megoldható, csak akkor is mindent venni kell hozzá, elég zsebbe nyúlós projekt. (van aki megcsinálta dízel autón :)
Teljesítményről: elvileg a super is inkább 210 felett van gyárilag, és mivel könnyebb is kb 100 kilóval az összkerekeshez képest, nagyon jól autózható. Jó kis csippel imádni fogod.
Akár a Veloce akár a QV kinézetűre?Kompatibilisek a Super hátuljával?
Én megcsináltam a cserét. Lásd blogom. Amúgy nem egy kipufogósak a Superek, asszem 50 ezer forint az extra listán a dupla kipufogós változat. A betétet kell cserélni, plusz rendelni hozzá egy másik fém véget is, meg hát ugye magát a dupla csöves dobot...
Viszont Aliexpressen lehet kapni a Super lökösébe illő betétet, ami úgy néz ki, mint a Veloce-é, lásd Szatmáry Szabolcs posztjait a Facebook Giulia csoportjában :) Ránézésre elég szép munka.
A veloce diffúzoros lököse más kialakítású, azt csak akkor tudod cserélni, ha magát a teljes lököst is cserélteted. Ugyanígy a Q lököse is megoldható, csak akkor is mindent venni kell hozzá, elég zsebbe nyúlós projekt. (van aki megcsinálta dízel autón :)
Teljesítményről: elvileg a super is inkább 210 felett van gyárilag, és mivel könnyebb is kb 100 kilóval az összkerekeshez képest, nagyon jól autózható. Jó kis csippel imádni fogod.
VKG231!!! (156+75)2020-11-03 21:25:30 // 17485
Ugyanaz a 200 és a 280 lovas motor, csak a szoftver más.
Squadra-tuningot keresd. 310 ló kb a gyári konfig élhető teteje.
Squadra-tuningot keresd. 310 ló kb a gyári konfig élhető teteje.
denil12020-11-03 21:02:41 // 17484
Sziasztok!
Több kérdést is feltennék, ezért kicsit hosszabb lesz ,de nem akarnám spammelni a topicot.
159-esem van, imádom szeretem, ha lehetne vitrinbe raknám :)
Váltanék Giuliára és az elképzelés sokáig egy fullos Veloce volt, de 2 éve nézem a piacot és köszönhetően az erős Ft-nak, sehogy sem akar lemenni az ára egy nekem megfizethető szintre.
Ezért ma elgondolkodtamh esetleg lehetne egy 200LE-ős benzines Super.
A kérdéseim a következők lennének. Köszönöm ha bárki tud segíteni akár tapasztalatból, akár hallomásból, vagy csak vélemény is jöhet.
- Mekkora a különbség a 200 vs 280LE között érzetre?
A 159-es nagy csalódása nekem, hogy kissé lomha még egy húzott 2.4-es motorral is ( szeretem ha megy a gép ) így szeretném elkerülni, hogy esetleg az új masina megint egy 8mp körüli verda legyen. Ha jól tudom a Veloce 6.5 körül van százon..
Szóval van érzetre nagy különbség?
Ha igen, akkor tud valaki értelmes, valóban minőségi tuning céget akik szakavatottan és felelősen tudnának javítani az autón? Nyilván nem a 280LE a cél, de ha el tudunk menni 230-250LE-ig az már nekem elég lenne. Mindezt persze szoftverből, tehát nem átépítés jellegges.
- A másik kérdésem az autó hátulja. A Superek sajna egy kipufogósak, jó lenne ha át tudnám szereltetni 2 darabosra ( az már csak a hab lenne a tortán ha meg lehetne csináltatni a QV 4 kipufogós változatára ). Szóval a hátsó diffuzor cserélhető?
Akár a Veloce akár a QV kinézetűre?Kompatibilisek a Super hátuljával?
Ezzel kapcsolatban pedig az lenne a kérdés, hogy látott e valaki, vagy csináltatott e ilyen átalakítást?Szintén csak olyan cég jöhetne szóba akik valóban minőségi munkát végeznek, Sanyi a bontóból a 30-as csővel kizárt :)
ui:
Van infó arról, hogy egy QV felni szett mennyibe kerül?
Kiindulva aTi-ből, gondolom nem olcsó.
Köszi mindenkinek előre is!
Több kérdést is feltennék, ezért kicsit hosszabb lesz ,de nem akarnám spammelni a topicot.
159-esem van, imádom szeretem, ha lehetne vitrinbe raknám :)
Váltanék Giuliára és az elképzelés sokáig egy fullos Veloce volt, de 2 éve nézem a piacot és köszönhetően az erős Ft-nak, sehogy sem akar lemenni az ára egy nekem megfizethető szintre.
Ezért ma elgondolkodtamh esetleg lehetne egy 200LE-ős benzines Super.
A kérdéseim a következők lennének. Köszönöm ha bárki tud segíteni akár tapasztalatból, akár hallomásból, vagy csak vélemény is jöhet.
- Mekkora a különbség a 200 vs 280LE között érzetre?
A 159-es nagy csalódása nekem, hogy kissé lomha még egy húzott 2.4-es motorral is ( szeretem ha megy a gép ) így szeretném elkerülni, hogy esetleg az új masina megint egy 8mp körüli verda legyen. Ha jól tudom a Veloce 6.5 körül van százon..
Szóval van érzetre nagy különbség?
Ha igen, akkor tud valaki értelmes, valóban minőségi tuning céget akik szakavatottan és felelősen tudnának javítani az autón? Nyilván nem a 280LE a cél, de ha el tudunk menni 230-250LE-ig az már nekem elég lenne. Mindezt persze szoftverből, tehát nem átépítés jellegges.
- A másik kérdésem az autó hátulja. A Superek sajna egy kipufogósak, jó lenne ha át tudnám szereltetni 2 darabosra ( az már csak a hab lenne a tortán ha meg lehetne csináltatni a QV 4 kipufogós változatára ). Szóval a hátsó diffuzor cserélhető?
Akár a Veloce akár a QV kinézetűre?Kompatibilisek a Super hátuljával?
Ezzel kapcsolatban pedig az lenne a kérdés, hogy látott e valaki, vagy csináltatott e ilyen átalakítást?Szintén csak olyan cég jöhetne szóba akik valóban minőségi munkát végeznek, Sanyi a bontóból a 30-as csővel kizárt :)
ui:
Van infó arról, hogy egy QV felni szett mennyibe kerül?
Kiindulva aTi-ből, gondolom nem olcsó.
Köszi mindenkinek előre is!
G-MANN🍀2020-11-03 08:39:50 // 17483
Zseniális, ahogy a Veloce 3-4 darabból álló alkatrészét ők egyben megoldották :-)
Szabolcs 1592020-11-03 04:11:14 // 17482
Rendben van 😊
Halesz2020-11-02 18:21:50 // 17481
Ezen bevallom én is gondolkoztam. Csinálj majd nagyon sok fotót légyszi :)
Szabolcs 1592020-11-02 17:34:10 // 17480
zümi1662020-11-02 16:05:14 // 17479
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.