Fórum >> Típusok >> Giulia

leopop32021-06-23 11:56:58 // 20289
Szerintem ezt a teljesen elektromos dolgot el kéne engedni de nagyon.
Hosszútávon csak a hibridnek van értelme kb úgy mint a Masernal most.
Ezt a Teslás dolgot is mert amíg 17-18 éves voltam és elvittek hogy csináljak videót róluk fuuu de elhittem én is de közel nem a Tesla az életszerű példája az autózásnak. 22 éves fejjel látom ezt sokan meg azt hiszik tényleg ez a jövő.
Budapest-Miskolc távot nem lehet megtenni egyikkel sem. Ha igen 100x megállva tölteni. Pont előző hétvégén mentem versenyre edzőtársam vitt offos Volvoval 1.6 dízel és röhögve néztük ahogy mi a belső sávban 170-180 al mentünk Tesla külső sávban 80 al kamion mögött. Ez nekem nem életszerű egy 1.2 skodával gyorsabban leért az ember.
Kurva menő a gyorsulása az elektro motornak köszönhetően és ennyit itt véget is értek a pozitív dolgok. Pályán egyszerűen meghal.
leopop32021-06-23 11:35:12 // 20288
Aztakurva 😱👌
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 11:34:12 // 20287
nem értelek áram van a vezetékben, mindig is ott volt, olyan, mint a levegő meg a víz... van és kész, akkor tőtés is lesz, mint a kóbásznál az is van és kész :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-23 11:25:07 // 20286
200kW veszteséggel számoltál nagyvonalúan. Egy autó töltésére. Mekkorát fűt az? XDDD Nekem kicsit úgy tűnik, hogy ilyen "apróságokon" nem nagyon gondolkoznak. SiC IGBT-kkel a veszteség egyébként lényegesen kisebb lesz a teljes töltési folyamatra, de még mindig egy komolyabb villanykályha fűtőteljesítményéről van szó. Sok autó töltésénél a hűtés fog egy komolyabb problémát felvetni még.
Ezt meg birom, így számokban, pár év, és majd kitalálják. Mintha magától értetődő lenne. Mintha nem is emberek agyalnának, kisérleteznének rajta éveken keresztül. hanem csak úgy egyszer lesz, mert eljön az ideje, hogy kitalálják azt, amit mi elvárunk. Nem az van, mint 100 éve, hogy valamit kitaláltak és annak örülünk, felhasználjuk, hanem toporogva várjuk, amíg a hülye tudósok kifejlesztik, aztán szarunk mi rá, hogy hogy működik, csak működjön. El se romoljon, sőt olcsó is legyen. Már a tudomány eredményeit is csak fogyasztjuk..
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 11:13:37 // 20285
de nekünk az Amperát is 2x16A-ről 4 óra volt feltölteni amivel maximum 80km-et lehetett menni nulla előzéssel, gyökkettővel, max 2 személlyel, szél és esőmentes napon, 14 és 24 fok között, szóval eléggé korlátozottak a lehetőségek mint láthatjuk :DDDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 11:08:59 // 20284
nekem ez mond valamit: "Teccenek tudni, mennyi idő alatt tölt fel az autó egy otthoni átlagos, 16 amperes 230 voltos konnektorról? Nos: a maximális teljesítmény, amit erről a dugaljról le lehet venni, 3,68 kW. És erről még lejön a töltési veszteség, ami a külső hőmérséklettől és egyéb dolgoktól függően 10-20%. Vagyis ha szeretnénk mind a 64 kWh-t beletenni a Konába, alsó hangon 16 óra töltéssel kell számolnunk. "
na azért ez így elég vicces és nem tudom mennyit bír el a trafóház az utcánkban lehet ha 3 autót felraknának tölteni akkor ingyé tűzijáték lenne :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 11:05:38 // 20283
kb 2010 óta ezt mondják, hogy kb 10 év, most 2021 van ugye ha nem csalódok és erre még 10 évet mondanak, kb hasonló, mint a magyar jólét csak azt már 40 éve mondják :DDDDDD
TtK2021-06-23 10:54:51 // 20282
Hipotetikus számítás: legyen az energiaszükséglet 30 kWh 100 km-re. Ennek elégnek kell lennie egy autópályás etaphoz. Azaz 500 km-re kell 150 kWh. Ezt 15 perc alatt betölteni 600 kW teljesítményt jelent. Legyen 800, hogy a veszteségeket is figyelembe vegyük. Most 350-nél tartanak (max. 500 A és 920 V, ami névleg több is), nincs már olyan messze a 800, alig több, mint kétszeres a szorzó. Nem a töltő az igazi kihívás, hanem az aksi ami bírja is ezt. Még pár év szerintem. Ahogy az egyszeri vak is montda: meglátjuk.. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 10:46:03 // 20281
az áram meg a medve nem játék de minél több amper kell annál vastagabb a betápkábel azt látom a szememmel egyéb iránt hülye vagyok hozzá :DDD
TtK2021-06-23 10:41:25 // 20280
P=U*I. Nem az I-t kell növelni, hanem az U-t. Akkor nem kell karvastagságú draút ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 09:55:14 // 20279
most is bele lehetne 15 perc alatt varázsolni az áramot, csak kell hozzá 5 paks, kb olyan vastag töltőkábel, mint a bicepszem na meg némi szárazjég a hűtéshez :DDDDDDD
TtK2021-06-23 09:51:20 // 20278
Hát az kb. akkor lesz, ha kijön a villany Giulia, ami elmegy a pályán 130-as átlaggal 500 km-t és 15 perc alatt bele lehet az ehhez szükséges töltést varázsolni. Tíz éven belül lesz ilyen autó. Vagy, nem, de akkor Alfa se lesz.. Akkor megtartom veteránnak (bár a rengeteg elektronika 30+év utáni életben tartása ma elég kétesélyesnek látszik)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 09:32:38 // 20277
ejh...
800 hp
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 09:03:09 // 20276
spórolnak a drága festéssel, drááága kenyér :D :D :D
RomeoOne2021-06-22 23:51:34 // 20275
Amúgy a magyar Stelvio árlistában már a Montreal zöld sincs benne. Jelenleg csak a Giulia Q-ra elérhető az árlista szerint. Vannak itt variálások...
RomeoOne2021-06-22 23:42:58 // 20274
Az még az áprilisi emelés, amikor minden modell árát 1M-val emelték. Azóta ez már a 2. árlista, nem változtak az alapárak.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-22 21:52:29 // 20273
Gondolom a bünti miatt...
Kazes☻2021-06-22 21:41:41 // 20272
Meglehet, hisz onnan van... de mégsem önvezető! ;)
:D
zgi5212021-06-22 19:37:29 // 20271
a super szinten ujra dragabb a diesel. erdekes
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-22 17:02:14 // 20270
Semmi, máshol vannak színek ott nem fogyott el a festék? sajnos ennyi az Alfa nem lesz ebből semmi...pedig a faúvé is megvette volna lehet jobb lett volna na persze nem a TFSI 🤣🤣🤣
RomeoOne2021-06-22 15:33:16 // 20269
Amúgy érdekes, hogy ugye tervben volt még legalább egy piros szín bevezetése is ez a 6C Villa d'Este, de arról nincs sok hír azóta sem. Viszont a német árlistában megjelent egy Rosso Etna nevű piros. Meg ott az Ocra-t (Amit Ocra Lipari-nak hívnak) lehet Veloce-re is kérni, nem csak Q-ra. Fene tudja, hogy aztán meg igazából mit lehet ott is...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-22 12:43:54 // 20268
már látom előre kb az lesz ezekkel a TBi-kel, mint a 159nél majd 10-11 évesen is még 3-4 millák lesznek a szépek...nem baj ez ... most kell betárazni aki tud, amíg van...
tdemeter2021-06-22 12:21:44 // 20267
Máris hívhatod limited edition-nek amikor majd eladod :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-22 12:17:07 // 20266
akár csak a Misano... nincs alaphoz
TtK2021-06-22 12:10:35 // 20265
Na, különlegesebb lett az autóm.. Se a fényezés, se a belső, se a felni nem elérhető már..
RomeoOne2021-06-22 12:01:10 // 20264
De amúgy hahu-n szétnézve van választék azért szalonautókból. Külföldön meg még nagyobb. Azért az Alfa az csak Alfa :)
RomeoOne2021-06-22 11:59:13 // 20263
Ez sztem csak az egyik gyári bemutatóautó, amit kivittek a Mille Migliára
tdemeter2021-06-22 11:53:05 // 20262
Kb másfél hónap múlva lesz esedékes nálam, addig csak nézelődök.
Kazes☻2021-06-22 11:43:10 // 20261
Mint Jimmi T. cartárs... hamarabb meg is kapta! :D
Kazes☻2021-06-22 11:41:34 // 20260
Valaki már ilyet hajt...
RomeoOne2021-06-22 11:24:27 // 20259
Vegyél készletről, kereskedőtől.
tdemeter2021-06-22 11:13:46 // 20258
Ezért nem veszek stelviot, sorry alfa...
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-22 10:49:34 // 20257
Az igen... a Superhez bőrülés már nem választható. :-O A műbőr/szövet belsőből is csak fekete van. A Veloce barna bőrös variáció is kuka. Kifogyott a barna festék?
A felni választék is nulla. Superhez nincs hátul szélesebb variáció, de Veloce-hez is már csak 19-es méretben. Nem facelift lesz itt, hanem beszántás, az az érzésem :-(
RomeoOne2021-06-22 10:26:50 // 20256
Na megjelent az új magyar árlista. Ebben már tükröződnek azok az egyszerűsítések, amikről már szó volt. Jó sok választható opció kiesett, nincs pl. bicolor belső sem, a Supertől elvettek egy csomó opciót, de a Veloce sem lett jobban felszerelhető...
AR katalógusok
G-MANN🍀2021-06-21 22:36:27 // 20255
Ez így van, nekem Kiskunmajsára vitték átírni, ott volt a 888 😉👍
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-20 23:14:19 // 20253
Az a baj, hogy a rendszámok le vannak osztva pl xxx100-300 ig vagy xxx500- 700 ig az okmányirodák között én pl régóta hajtom a 242őt de sosem volt bent, mikor kellett volna...
leopop32021-06-20 23:05:59 // 20252
*mondjuk
leopop32021-06-20 23:05:29 // 20251
Ez mundjuk igaz
leopop32021-06-20 23:04:59 // 20250
*akartam
leopop32021-06-20 23:04:35 // 20249
Ja értem, hát akkor kellett volna 2 éve ezek szerint amikor vettem 😅
Hát azért valahogy hátha meg lehet oldani 😏😜
Elől úgy is le akar kapni ha meglesz a telifény 😁🤭
RomeoOne2021-06-20 22:37:16 // 20248
Ismerned kell a konkurenciát, hogy hiteles véleményed lehessen ;)
G-MANN🍀2021-06-20 21:43:41 // 20247
B már nem egyszerű, import autó első forgalomba helyezésnél még megoldható, vagy rendszám típusváltás vidéken azzal az indokkal, hogy nagy A nem fér el. Budapest nagyon necces most B rendszám kérésnél, azt mondja, ami a típus bizonyítványban, az lehet csak az autón. Giulia csak A lehetne.... 🤫
G-MANN🍀2021-06-20 21:38:55 // 20246
Jókor jó helyen kicsit kérdezgetve előre 😉👍🍀 igen, 666,777,888, viszont 999 Halesz egyedi vásárolt rendszáma
leopop32021-06-20 21:01:43 // 20245
Nekem lenne egy álom rendszámom igazából sima 3 betű 3 szám lenne ezt hogy lehetne?
Illetve a B-s rendszám is a kérdésem lenne.
leopop32021-06-20 20:58:55 // 20244
Hát ezaz de te mész hódot tesztelni 🤪🤣🤣
PBali2021-06-20 20:21:47 // 20243
Szerintem is az van,amit írtál. 4-ből 3 a jó okmányirodai kapcsolat eredménye, Halesz a kivétel. Alapban is jól mutattak együtt,ez egy kis extra volt még hozzá 😉
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-20 20:17:49 // 20242
Aki intézi nekem a papírozást az összes autója 666...
PBali2021-06-20 20:10:41 // 20241
666 is volt, a 4. Giulia az 😎
RomeoOne2021-06-20 14:33:13 // 20240
Bocs, első mondatban: *egyéni
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.