Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2024-01-05 09:58:00 // 33379
Hehe tegnap volt egy kis Mátrai felfutó:D na végre kitülkölhette magát az autó oda vissza úton:)))) sohatöbbé várost :D

Amkor az Audi Q5 TFSI Sti WRX RS májerkedik előtted aztán látod csúszik le az ívről, ezek után kiál egy kis gyónásra:D de én csak lightosan követtem:D nem is akartam megelőzni minek kockáztassak családdal ha halad, erre kiderül az életéért küzd:D

Másik momentum: Apa azt már mondtad ma hogy ez a kedvenc kanyarod:D vááá:D
SD2024-01-03 16:17:27 // 33378
Nekem a 155 meg pár off után teli találat. A 155-ben is nagyon értékeltem hogy feszes elől de nem ráz, ott az útfekvéssel voltak gondok, tempónál, de az a buta futómű miatt volt többek közt.. meg a beszari sofőr:D

De a Giulia Álom (R) :D
SD2024-01-03 16:15:30 // 33377
Itt arra próbáltam utalni hogy valamit valamiért, a magyar utakra a kényelmi beállítások talán ugyan annyira fontosak mint az útfekvés.

Mondom ezt én eddigi autoim közül a 17” kerék most a legnagyobb:D

De állítólag a Giulia pont a jó futóműve miatt a 19”-el is kimozogja.

De ha ezt elkezdenénk kenényíteni azzal nyerünk-e?
SD2024-01-03 12:53:00 // 33376
Hát a pályán hol kella “tugózatlan” ( köszönöm hogy már így olvassátok a béna gépelésem ) :D

Max a rázókövön:)))
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-03 11:55:54 // 33375
Van több olyan közeli-távoli ismerős akinek valamiért nem jött be a Giulia, sőt olyanok is vannak akik inkább Giuliettába ültek. Full megértem ha valakinek más az ízlése. A Giulia totálisan eltér a korábbi Alfáktól vezetési érzetben. Ahányszor a Giuliettába ülök, ott érzem azt, hogy olyan mint a régebbi Alfák, csak sokkal jobb. A kis 1.4 multiair egy tökéletes Alfa Romeo, vagy inkább egy tökéletes evolúciója az elsőkerekes érának. Erőben, hangban, futóműben, mindenben egy kis dög. A Giulia tök más. Számomra kb. mindent tud ami eddig hiányzott, én ezt kerestem, eléképesztően megkomponált mozgás. Aki mást keres, annak nem lesz jó, sosem lesz agresszív dög :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-03 11:43:34 // 33374
Na ez érdekes videó :-) Én saját tapasztalat alapján még az extra load gumikat is ignoráltam, de ki tudja igazam volt e. Nekem túl keményeket ütött keresztbordán (Giulietta). Azt nem hinném, (és a vidó alapján is ez jön le) hogy a gumiválasztástól kevésbé puhának fogod érezni. Sőt ezek szerint még idegesebbnek tűnne a kormányzás. Tényleg az a kérdés, hogy mit keresel valójában. A futóművek nagyon komolyan fejlődnek, a Giuliáé pedig kifejezetten igényes darab. Szóval ezzel a kis puha futóművel olyat lehet kanyarodni, amilyet az én bármelyik előző Alfám egész biztos nem tudott. Gyorsabb, kiszámíthatóbb, sokkal harmonikusabb mozgás. És közben képes kényelmes is lenni. Totál ízlés kérdése, tényleg. Nem pályaautós, inkább murvás rallyautós beállítás :-)
RomeoOne2024-01-03 10:40:31 // 33373
Utcán a tugózatlan tömeg csökkentése és a tapadás lesz a barátod.

Lol, mert a pályán az a nyerő, ha nagy a rugózatlan tömeg meg a lebegőben van a kerék? Gondold át ezt még egyszer :)
SD2024-01-03 10:07:47 // 33372
De várj mit szeretnél, egy sprőd elpattogó kerekű pályaautót vagy egy kényelmes de mégis sportos utcait? Utcán a tugózatlan tömeg csökkentése és a tapadás lesz a barátod.

Nekem valahogy a Giuliáról nem a pattogós gokart ugrik be.

Merev az autó, de inkább játékos mint állatias:)

19” runflat + ültetés és megkapod:D
De akkor hibrid turbo meg 400 ló:)))

Szerintem adj neki időt megszokni:)
SD2024-01-03 03:16:18 // 33370
2024 kezdődjön a pörgés:)
Nemtudom ki volt és ez trükkfelvétel, csak a megvágásához ittam, hogy legyen türelmem:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-02 23:08:10 // 33368
Jé, és most látom, hogy a lengyeleknél is q4 már. Régen rwd volt.
Lev2024-01-02 21:44:51 // 33367
igazad van, az is Q4, nem láttam. Korábban náluk elérhető volt hátsókerék hajtással is.
Persze, könnyen lehet belőle többet csinálni csak, jobb lenne egyből úgy megrendelni :)
Piritu - 1.000.0002024-01-02 21:29:19 // 33366
A lengyeleknél is...
Amúgy a 200 lóból könnyen lehet 280-at csináltatni, sőt 300 felettit is...
Shadin2024-01-02 21:25:08 // 33365
Látszólag buta kérdés, de ki tudja?
A defekttűrő gumik merevsége és plusz tömege
lehetséges, hogy jótékonyan hatnak a kocsi viselkedésére
egy puhább futómű esetén?
Piritu - 1.000.0002024-01-02 21:00:43 // 33363
Nálunk is 280 lovas a Sprint :-)
Lev2024-01-02 20:20:24 // 33362
Kár, hogy ide nem jutott el ez a verzió.
2019-ben rendelhettem volna Veloce ülésekkel (akár még barnával is) az autót, még most sem értem, hogy miért nem tettem meg:)
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-02 20:14:37 // 33361
Így kellett lennie :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-02 20:13:41 // 33360
A Lengyeleknél a Sprint a mai napig 280 lovas. Érdekes.

Nagyon jó felszereltség amúgy, az ülésekkel jól jártál:-)
Lev2024-01-02 20:09:44 // 33359
Köszönöm 🙂
Lev2024-01-02 20:07:38 // 33358
megörököltem:D
Lev2024-01-02 20:06:08 // 33357
Köszönöm :) sajnos nem ,minden évben variálnak valamit a felszereltségi szintekkel, de valahogy a 280 lóerős hátsókerék hajtással mindig kimarad itthon a kínálatból:)

Ezt írták anno róla:

"A Sprint elnevezést már a 60-as években is használta az Alfa Romeo, most ismét visszatér, egy sportos felszereltségi szintet jelölve. A Supernél eggyel jobb felszereltségi szint már komolyabb variálhatósággal érkezik. Az autót alapból műbőr/szövet ülésekkel szerelik. Felárért akár már elektromos/memóriás változatban is rendelhetünk bele bőrüléseket. Ebben az esetben - a bőrüléshez - már opció a fűthető kormánykerék, és első ülések. Ehhez a szinthez már megrendelhetjük az alumínium sebességváltó füleket, de a komolyabb, combtámaszos, memóriás, perforált bőrüléseket is megrendelhetjük hozzá. Ehhez a felszereltségi szinthez már 18-as kerekeket kapunk, de opcióként akár 19-est is rendelhetünk hozzá. Ugyancsak opció itt már az elektromos dupla napfényető."
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-02 19:39:42 // 33356
Olyan nekem az első bő 10e km-en volt. Rondának is tartottam a hangját. Tartott gázon, gurulgatva hallatszott nagyon. Aztán valahogy kitisztult, elmúlt. Én már nem hallom azt az idétlen darálást. A hidegen injektor hang az volt mindig is, az teljesen normális. Mínusz fokokban az első km-en csinálja kb.
Az ingerküszöb feltolásról meg annyit, hogy napok óta Giuliettázok, és valamit nem értek. Vagy a téli gumi lett hirtelen vacak rajta (pont ugyanaz a típus mint a Giulián..), vagy hát nem tudom. Szegény kis autót állandóan elúsztatom, csúszkál-mászkál alattam. XD
Gabesz012024-01-02 19:30:25 // 33355
Sziasztok, valaki tapasztalt már olyant,h benzines verziónál intenzív gyorsításkor beremeg-berázkódik az autó? Üzemmelegen.
SD2024-01-02 17:54:12 // 33354
Igen, olyan kávédaráló hangnak is lehetne hívni, vagy mikor a szomszéd fúr..
Kicsit kelletlenebb fémes hangja lesz és leginkább rész vagy kiszerhelesen hallható, ha nyomod neki akkor nem.
Mikor melegszik akkor egyértelműen csinálja mindig, ha el tudnám kerülni azt tenném…

De most ujabb idegesítő hangom is van:P hidegen kicsit kattog, vagy az injektorok vagy már lekoxoltam a sok városi menettel.. egyszerűen nincs hol meghajtsam:P

Most is korizásból hazafele, csak két kanyart gázzal vettem:D már nyült asszony nyaka még nem szólt:D
De legalább az olajat hajlandó volt inicializálni, 18k tehát 4k alatt ment el egy egység.

Hmm tudom használjam túlaggódom:D stb:D
G-MANN🍀2024-01-02 13:17:55 // 33353
Levi tiszteletbeli tag már😊
G-MANN🍀2024-01-02 13:16:10 // 33351
Nem nem 😅 az csak kellemetlen lenne 😉😁
SD2024-01-02 11:19:26 // 33350
De a hibrid felni nem akadály?:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 22:13:30 // 33349
Egy 111 született ahogy látom 😄
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 22:11:03 // 33348
Szépek ezek a kékek 😄 Néztem a blogodban , hogy az Új az Sprint felszeretség. Ilyen elérhető volt itthon? 280 lovas hátsókerék hajtású?
G-MANN🍀2024-01-01 22:07:53 // 33347
Sok minden kell hozá 🫢 és egy jó rendszám is az alábbi számokkal 😉

666, 777, 888, 999
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 22:02:02 // 33346
Na ez a hang nekem új. Alapjáraton halllatszik hogy hangosabb, de én ha elindulok, már nem morog. D-ben is csinálja?
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 21:56:57 // 33345
Szerintem a gpf állapottól függ, hogy van motorfék, vagy nincs. Nekem a Transzfogarason végig D-ben volt és halovány gyenge motorfék volt. Aztán néha, amikor sokat mentünk már lefelé, érezhetően megjött a motorfék. Na az pl úgy maradhatott volna, mert lefelékben tényleg zavaróan sokat kell a féket nyomni. Ki kell dobni alóla a gpf-et és kiírni ezt a marhaságot belőle. Legszívesebben kidobnám belőle a DNA kapcsolót is. Az D mód nekem frankó, legyen ott egy esp on-off kapcsoló, és ennyi.
SD2024-01-01 21:50:47 // 33344
Ezt a morgó hangot én is kifigyeltem már..
Nekem általában 2 egység olajhőnél kezdi el, és egy darabig csinálja…
De most télen hallgattam máskor is rá-rá kapcsolja.

Nem szeretem ezt a hangot.. de 3000felett már nem tudja csinálni:D
De hideg motorral meg ugye nem fogom nyomni…

Ilyenkor csinálja hogy extra hosszan kinyitja a szelepeket, és územanyagot utó fecskendez gyujtás nélkül talán.
SD2024-01-01 21:47:27 // 33343
Az hogy majd kell venned egy downpipe-ot, a supersprint kipurendszer előtt:D
SD2024-01-01 21:46:19 // 33342
Hát ezt a videót nagyon vártam, de az én bükki felvételem 70-el izgalmasabb volt:D
Hivatásos versenyzők ezek, féktávon rinyálnak:P
Aszondja lassú a váltó, kicsi a fék.. ehh:D

Pár lassítót berakhattal volna a pályára hogy legyen technikás rész is:P
Most akkor kakucsnak kampó?:/
SD2024-01-01 21:39:42 // 33341
Bevesztek a csapatba ha csináltatok egy 55-ös metricát?:D
Piritu - 1.000.0002024-01-01 21:09:20 // 33340
sima benzin 95 LE
RomeoOne2024-01-01 21:05:42 // 33339
Dízel az a Doblo? Nekem az 1.4 T-jet Bravo-nak is olyan semmi motorfékje van, hogy lejtőn még 3-asban is gyorsul...
Piritu - 1.000.0002024-01-01 20:39:43 // 33338
Dombon lefelé a Veloce se "vitorlázik" sebességben marad, elvileg van motorfék.
A gyakorlatban itt a sitkei dombon ez azt jelenti hogy a dombtetőn 90-nél lelépve a gázról 100-al érkezek meg a domb aljában a falutáblához, az 1,4 16V-s Dobloval meg 60-al.
RomeoOne2024-01-01 20:07:57 // 33337
Én egyszer Miskolcon vettem észre, ahol ilyen nagyon meredek utakon gurulgattam, hogy lefelé motorféket kapcsolt. Nem tudom, hogy mi a dolognak a mechanizmusa, de tud ilyet is. Máshol eddig nem tűnt fel a dolog. Ehhez mondjuk némileg hozzájárulhat, hogy én hegynek lefelé is a gázt szoktam nyomni :DDD

Kéne a középső kijelzőre egy műhorizont és akkor lehetne tesztelgetni ezt.

Mondjuk, az nagyon király lenne, ha mondjuk a G-Force mérővel át lehetne lapolni egy műhorizontot. Akkor benyomnám max hangerőn a Danger Zone-t és Flow! :D
Shadin2024-01-01 18:17:54 // 33336
Na ezt jól kipróbálom manuálban.
Shadin2024-01-01 18:06:05 // 33335
JTS is pont így melegíti a katalizátort :-)
Piritu - 1.000.0002024-01-01 17:38:51 // 33334
Neked még valamennyi van mert az N-ed még N.
A koromszűrőt úgy égeti ki hogy motorfék üzemben levegőt ad neki. Melegnek elég meleg, fűteni nem kell csak levegő kell az égéshez.
Reggel amikor elindítod érdekes, morgós hangja van olyankor fűti fel a rendszert. Ugyan ez a hang van egy hosszabb lejtmenetnél is amikor nincs motorterhelés.
Piritu - 1.000.0002024-01-01 17:21:46 // 33333
A 19-es Superrel megjártam a Grossglockner-t, lefelé lófütty volt a motorfék. Főleg a 2.0 TS-hez képest.
A Veloce N-ben meg ki is teszi üresbe ha az ember lelép a gázról. A D-t a hétköznapokra kicsit túlzásnak tartom. Főleg a pékek miatt, minden sarkon mérnek már...
Mindegy megszoktam, ez van.
Shadin2024-01-01 17:18:46 // 33332
Nem érzem, hogy ne lenne motorfék.
G-MANN🍀2024-01-01 17:14:57 // 33330
Ahol én járok, itt-ott hepehupa, jobban használható, a Super leérne sztm, vagy nem merném olyan dinamikusan használni
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.