Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2024-02-21 15:20:55 // 34312
Miért, a tükör borításon én is gondolkoztam egy darabig, a mai napig azt mondom, hogy az tuti jól nézne ki. Ződben se rossz, úgyhogy végül nem költöttem erre :-)
SD2024-02-21 14:44:18 // 34311
Nem tudok más észérvet mondani miért vettem piros alfát családi autónak:D
SD2024-02-21 14:42:48 // 34310
valószínüleg ez akadhatott be valahol mélyen:D
SD2024-02-21 14:09:20 // 34309
Ebben van igazság, ezért is gondoltam plusz zs-t költeni arra hogy real carbon bevonat legyen egy plusz ráragasztott alkatrész helyett:D

De még lehet több mindent is célbavennék belül.

Hogy benzinre, na ez egy jó kérdés:D
Piritu - 1.000.0002024-02-21 13:30:17 // 34308
Minden új, a másik mellé vett kocsival A0-ról indul az ember.
Kicsit ellentmondásos a helyzet. A z új autóval sokkal kockázatosabb sofőr vagy mint a régivel :-)
Giuntini2024-02-21 13:06:14 // 34307
Én is így voltam. Újrakötöttem az Allianznál. Nálam annyi a különbség, hogy a második autóval, a MiTo-val A0-ról indult minden.
RomeoOne2024-02-21 12:45:43 // 34306
Karbonozni sztem ott van értelme, ahol funkciója is van. Árulnak karbon géptetőt az fb csoportban, akkor inkább azt ajánlom :D
Piritu - 1.000.0002024-02-21 12:33:31 // 34305
Miért nem költöd ezt a pénzt benzinre? Tuti több élményt kapsz :-)
Kazes☻2024-02-21 11:46:00 // 34304
Ízlések és pofonok... ugye. :)
SD2024-02-21 10:44:04 // 34303
Hát én most a banknak megyek az agyára mert kötelező számlacsomag váltás okán belehúztak egy olyan folyószámla hitelkeretbe, ami semmire nem jó mert nem oszt nem szoroz, de kamatot kell rá fizetnem.
Odáig ne jussunk el hogy majd a chatgpt tervezi ezeket a termékeket és ki sem tudsz belőle keveredni:D:D:D
Márpedig de...
Liquid2024-02-21 09:47:21 // 34302
sajnos ezt csinálják
Piritu - 1.000.0002024-02-21 09:40:24 // 34301
Nem, a biztosító döntött így a B10-ben lévő tulajdonosnál.
Szinte minden évben mindegyik autónál bepróbálkoznak. Jön egy 10-50%-os emelést tartalmazó ajánlat. Ha nem reagálsz annyi lesz a díj. És a következő évben még rátesznek egy lapáttal és mér a 4,5x-nél is vagy.
Ha felmondom és ugyanott újrakötöm akkor 10-20%-al olcsóbb lesz mint tavaly volt
Jelen esetben az én A0-s biztosításom a fele korábban megállapított és életbe léptetett B10 díjának.
SD2024-02-21 07:57:04 // 34300
Jaa, bukta a bonus-t vagy okozott valami kárt?
Piritu - 1.000.0002024-02-21 06:48:25 // 34299
A Fusionnak az elöző gazdájánál.
SD2024-02-20 23:36:03 // 34298
De akkor melyiknek emelték 4,5x a biztosítását?
Liquid2024-02-20 21:36:35 // 34297
Igen, vágom :) Pont ezért írtam, hogy sokat fejlődött a technika.
SD2024-02-20 21:32:16 // 34296

A cél valami ilyesmi, csak ne legyen ilyen buflák, meg maradjon meg az ezüst karika közepe, az külön alkatrész amúgy.
SD2024-02-20 21:24:51 // 34295
Addig addig idegesítettem magammal hogy belevágok valamibe amit az autó megvétele óta lesegetek..

- pirosgombosítás, bepattintós átvilágítóssal, remélem jó lesz:) ha nem akkor eladó:D:D
- carbon műfal beömlő GT által valódi, nem ráragasztott cuccli:))) ehhez kezdetnek rendeltem egy pár beömlőt ebay-ról, hogy ne az eredetin kísérletezzünk :)


Igazából a burkolat kell csak, de így occóbb volt:D


Izgalmass:)))
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-20 21:14:01 // 34294
Szerintem nagyon jól fogyaszt. Elég tempósan jöttem ahol épp nem volt köd, ez nem a laza 140 tempomat 😅 A köd aztán megfogott, de a waze így is fél órát fölé saccolt.
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-20 21:07:06 // 34293
Van ott is 10-es oszlop 😄
Liquid2024-02-20 20:58:04 // 34292
Na ez már közelebb áll ahhoz amit el tudok képzelni :)
Nekem sajna nincs képem, csak excelem, de jó lenne ha csak ennyi lenne :D Igaz a Stelvio nagyobb és nehezebb.A TBI is bőven többet kért, a Q4 evett ennyit kb. Sokat fejlődött a technika.
Piritu - 1.000.0002024-02-20 19:32:55 // 34291
Köszöni szépen jól van, nemrég kapott két új komplett gólyalábat előre :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-20 18:25:45 // 34289
Rakok már be fogyasztás fotót. Olyan reálisat 😂

Ebben volt nem kevés ködös szakasz az autópályán, ahol lassítanom kellett.
SD2024-02-20 14:47:11 // 34288
Mivanmámivanmá? A Doblo?
zümi1662024-02-20 12:59:02 // 34287
S nemcsak a lábtér, széltében is egy hangyányit jobb, legalábbis elmondásuk szerint egy pöttyet szellősebben ültek egymás mellett. Magam is meglepődtem ezen... de ez van.
Liquid2024-02-20 12:31:55 // 34286
4.5? wow az komoly
Piritu - 1.000.0002024-02-20 11:58:08 // 34285
A biztosító a pofátlan 4,5-szeres áremelésével :-(
AlfaGT2024-02-20 11:39:32 // 34284

Én egy éve használom a dízel Júliát, ( 170 000 km-rel vettem) eddig semmi gond a részecskeszűrővel. Nem is tudom mikor regenerál. Éppen a múltkor tettem rá a gépre, hogy megnézzem mit is ír e-téren. Ebből kiderül, hogy kb 300-400 km-enként regenerál. Ha mindíg be tudja fejezni rendben a procedúrát, az olajnak nem lehet semmi baja. Sőt azt is figyeli a rendszer, hogy mennyire degradálódik az olaj, gondolom a regenerálások számából.
Shadin2024-02-20 11:37:16 // 34283
Igen. 10 fokban beállítottam a 2.0 - 2.2 nyomásokat, ami felmelegedve max. 2.2 - 2.4 lesz. Szerintem jó.
Liquid2024-02-20 11:01:29 // 34282
kényszerítettek? :)
Piritu - 1.000.0002024-02-20 10:38:11 // 34281
No, a nevemre is vettem :-)
Giuntini2024-02-20 09:25:44 // 34280
Ezt adom! Nekem 91-ben lett meg az első Cromám, 2002-ig Cromáztam. Az igaz, hogy a Croma akkor felső kategóriás autónak számított, de akkoriban ez a kategória is kisebb volt. Megnőttek az autók. A Cromákban akkora hely volt hátul, hogy mikor a család ment Olaszországba, hátul ült Édesanyám és a húgom, +még a puli kutyánk is, és a kutya a két ülés között símán meg tudott fordulni. Eszméletlen mekkora volt a Croma és ehhez még hatalmas csomagtér társult. Volt benne egy 2,5 literes turbodízel motor 120 lóval, ehhez kevesebb mint 1300 kiló társult, az az autó mindenen keresztülment.
Valahogy az autóipar azóta nagyon rossz irányt vett. Mintha nem nekünk gyártanák az autókat hanem a szabályoknak.
Egyébkémt a 159-ben szerintem kisebb a hátsó lábtér mint a Giuliában, és ebben is van "kardán" alagút, az összkerékhajtás miatt, mert ott valódi állandó összkerékhajtás volt.
RomeoOne2024-02-20 09:23:27 // 34279
Szar... akinek nincs :DDD
SD2024-02-20 09:12:20 // 34278
minnyá kiderül hogy szar a hátsókerék:D
SD2024-02-20 09:07:54 // 34277
Amúgy van rajta szintkülönbség is:D Nem csak rá van rajzolva:P
De már megmondtam akkor sem cserélem le amíg a gumik jók, majd akkor eldöntöm:)
Ki nem fogom dobni, amúgy meg de jól néz ki vele, az alfa designerei csinálták :D

Főleg mikor 5.4 litert fogyaszt tehát 2x eddig:D már jól nézett ki:D

Maradjunk inkább a cipő hasonlatnál:)))
RomeoOne2024-02-20 08:57:23 // 34276
A Stelvioban, Giuliában ott a hatalmas kardánalagút. Az nagyon sokat elvesz a helyből. A Tonale-ban nincs. Anyámék Nissan Note-jában rendesen egy tánctér van a hátsó ülések előtt. Anyám eleve 150 cm, teljesen előre húzza a vezetőülést. Giuliában elöl+hátul összesen nincs annyi hely. Ez a hátsókerekes platformok baja. Egy méretosztállyal nagyobb autó kell (minimum), hogy ugynaazt a belső térmennyiséget megkapd.
SD2024-02-20 08:56:23 // 34275
Hát olajat sem akkor cserélünk amikor nyűszít a főtengely csapágy:D
Ez a nem mutatja jelét hogy gyengélkedne azért még nem azt jelenti hogy ideális is.

De ha az akku bírja is ok, eddig is minden autó bírta, én sem töltögettem soha.
Viszont a Juliska érzékeny a Voltokra, mert tele a zagya számítógéppel:)

minden kis aktuátor, szenzorátor, rekuperátor, biszbaszátor, működjön csak ideálisan:)

Ezért töltögetem:)
zümi1662024-02-20 08:21:22 // 34274
Valamelyik Juliska szervíz ügyében voltunk a szalonban, vittük a három gyereket is, na mondom itt a soha vissza nem térő, próbáljuk ki a Stelvio meg a Tonale hátsó sorát. Az tény hogy nagyobb méretosztály a Stelvio, de mégis a Tonale-ben fértek el jobban. Az sem mellékes hogy a Tonale-ba nem vesz el helyet a hátsó légbeömlő, a Stelvio-ba nagyon betüremkedik.

Én is szoktam aggódni az akksi miatt, leginkább akkor ha egy hetet áll a fűtetlen garázsba, de a leírtak alapján no para, bírnia kell. Mondjuk nem is mutatja semmi jelét hogy gyengélkedne.
Piritu - 1.000.0002024-02-19 21:56:00 // 34273
Anno - miután lelépett innen - Erhard is hívott hogy egy szétborított 2.0 mellett áll amiben a szolenoid halt meg és nem kellett benne modult cserélni.
Piritu - 1.000.0002024-02-19 21:54:14 // 34272
A magyar utakra - szerintem -egy kicsit sok a 19".
A gyári szettet és is eltettem és 18"-on járok inkább.
Piritu - 1.000.0002024-02-19 21:45:47 // 34271
"nem kapcsolok automata lámpát" - ami nagyon hasznos. Ha ki van kapcsolva elöl-hátul van világítás, míg automatában a hátsó világítás nem megy csak ha van tompított.
Piritu - 1.000.0002024-02-19 21:44:21 // 34270
Nem kell, így a jók az első reakciók :-)
Piritu - 1.000.0002024-02-19 21:43:49 // 34269
Holnap veszek egy Fusion-t a nevemre :-DD
Piritu - 1.000.0002024-02-19 21:41:57 // 34268
"rendszeresen nézegetem a keréknyomást, minden út elején a menüben" - minek? (A többit úgy-ahogy értem.) Ha leereszt úgyis szól a rendszer. Nem nagyon emlékszem hogy egy szezon alatt (tél-nyár) eresztettek volna a kerekek és fújni kellett volna bele..
A 7 személyes Doblóm az más (ott nincs is nyomásellenőrző rendszer), mert ott a terhelés függvényében célszerű állítani. Ami 7 emberrel jó az kettővel kirázza a fogtömést :-)
Piritu - 1.000.0002024-02-19 21:37:01 // 34267
Nem nagyon emlékszem hogy töltöttem volna bármelyik Alfát is.

Csak a Spider (meg a fűnyíró traktor) akksija kap C-Tek-et, de azok hónapokig állnak...és egy felkapcsolva hagyott belső lámpa így is le tudja selejtezni. Mondjuk azóta az akkusaru is le van véve a téli álom alatt.
RomeoOne2024-02-19 21:22:58 // 34266
Az ampera felniben amúgy pont megvan ez a részletes finomság, még ha villanyautós is:)

De most komolyan :) Az a részletes finomság max. rá van polírozva, maga a felni alakja egy lemez, kis résekkel a szélek felé. Ha lefestenéd egyszínűre, akkor mégis milyen finom, Alfás vonalvezetés jönne ki belőle? :D

Mármint no offense, de érted:


:DDD
oldrepublic2024-02-19 18:53:14 // 34265
Kipróbáltad? :-)

Most állítottam vissza a szerviz után. Két tizedet is érezni lehetett a z első kerekek oldalankénti eltérésénél. Én legalábbis érzem, hogy nem OK. Kövezzetek meg, de van egy Mazda MX-5 is otthon, ugyanolyna az érzet abban is, ha nincs pontosan belőve a nyomás.
oldrepublic2024-02-19 18:42:20 // 34264
Sziasztok!

Elkészült végre!
Megjavították!
Annyit sikerült kiszednem a szervizes kollégából, hogy a szolenoid szelep volt a hibás. Megragadt egy köztes állásban.
És ez okozta a furcsa hibajelenséget is. Ahogy az olaj melegedett. nem tudta megmondani, hogy mi okozta, de már találkoztak a hibával. A szelep berágódhat egy idő után. De nem tudja miért.

Kicserélték az egész olajszivattyút és működik.

Egyetlen dolog változott az előző Superhez képest, hogy többször várok a gyerekre félmeleg motorral alapjáraton. Ez korábban nem volt. Lehet, hogy ez okozta. A hiba akkor jött elő fizikailga érzékelhetően, amikor az olaj üzemmelegre váltott a kijelzőn.
G-MANN🍀2024-02-19 18:25:08 // 34263
Nekem is bejön, nagyon szép darab! 🙂
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.