SD2025-03-13 11:23:47 // 38639
Én valójában egyre több Giuliát látom Bp-en, most kezdenek bejönni a 10 év körüli nyugati importok. Elég szépek mind:) Remélem sokáig lesz benne örömük és sosem fog a rúgom neki fél lámpa kiégve lóg a lökös szintre jutni :/
SD2025-03-13 11:21:21 // 38637
Gratula:) Az alfának egy színe van:D A többi csak árnyalat :D:D:D
RomeoOne2025-03-13 07:56:06 // 38636
Miért, te nem használsz AdBlocker-t? Amellett csak annak jönnek ilyenek szembe ilyenek, akik kimondottan autós tartalmakra vannak feliratkozva. Az meg nem feltétlenül (sőt legtöbbször nem) azok, akiknek van pénzük autóra. A TV előtt meg végig kell nézned. Én is akkor látok reklámokat, mikor a Forma 1-et nézem az M1-en.
Halesz2025-03-12 21:40:52 // 38635
Gratula hozzá :)
Számomra megdöbbentő, hogy még mindig mennyire számít, hogy van valaminek TV-reklámja. Budaörsi CarNetnél mesélték, hogy kifejezetten a tévéreklám hatására mentek be megnézni a Juniort. Én nem értem, ezek az emberek nem interneteznek, nem jön velük szembe egyetlen autós hír sem?...
Számomra megdöbbentő, hogy még mindig mennyire számít, hogy van valaminek TV-reklámja. Budaörsi CarNetnél mesélték, hogy kifejezetten a tévéreklám hatására mentek be megnézni a Juniort. Én nem értem, ezek az emberek nem interneteznek, nem jön velük szembe egyetlen autós hír sem?...
Morfiusz Cédula2025-03-12 20:54:41 // 38634
Gyönyörű ebben a színben (is), gratula!
Kazes☻2025-03-12 20:50:12 // 38633
Sok boldog km-t! :)
RomeoOne2025-03-12 20:36:14 // 38632
Na gratula, így kell ezt. Max egy valamit fogsz bánni. Hogy nem vetted meg már hamarabb :D
B3WiN2025-03-12 19:35:07 // 38631
Szerencsére a februári eladásokat +1-gyel növeltem a Giulia számára. :D Azért pár hónapja lehetett ezt már sejteni, így decemberben megmakacsoltam magam, mondom itt az utolsó esély és bementem a Pappas-hoz és lefoglalóztam egy Tributo-t. Majd most februárban át is vettem. Érdekes, hogy Bársony Úr pár héttel ezelőtt még úgy nyilatkozott, hogy az Intensa miatt év végéig rendelhető lesz a Giulia, szóval nem gondoltam volna, hogy a benzineseket ilyen gyorsan lelövik.
Próbálgattam a Juniort, de engem valahogy nem fogott meg, az biztos, hogy az elkövetkező modellekkel részemről elvesztettek egy vásárlót. Ezzel ellentétben a Giuliáról szerintem mindent elmond az első kép.
Meg amúgy mit várunk akkor, ha most kaptak észbe és a Junior-t kezdik el orrba-szájba reklámozni... Miután hazahoztam és meglátta a szomszédom, akié a helyi Renault szalon, meglepődve mondja, hogy nem is tudta, hogy van ilyen Alfa. Így nem csodálkozok, ha senkinek se kell, ha nem is tudnak róla.
Oké végre elkezdték reklámozni a Juniort, szerintem ez az eladásokon is meglátszik, de ez a marketing, amit a Juniorba ölnek közvetetten a többi modelt is reklámozná. Pl. aki a Junior hatására bemegy a szalonba és látja, hogy a Junior mellett még ott van 2-3 vagy akár több másik modell is (amiről lehet addig nem is hallott), lehet hogy a Junior helyett azt választja, vagy vesz egy másikat a Junior mellé stb. De ha megint az lesz, hogy lesz összvissz 1-2 modell akkor ez megint nem fog működni.
Elméletileg nincs akkora időbeli különbség mint a 159-nél de azt azért tegyük, hozzá, hogy ezek a határidők ritkán szoktak igazak lenni, illetve nem igazán lesz a Giuliának utódja, legalábbis, ha tényleg egy CrossOver lesz a jövőben.

Próbálgattam a Juniort, de engem valahogy nem fogott meg, az biztos, hogy az elkövetkező modellekkel részemről elvesztettek egy vásárlót. Ezzel ellentétben a Giuliáról szerintem mindent elmond az első kép.
Meg amúgy mit várunk akkor, ha most kaptak észbe és a Junior-t kezdik el orrba-szájba reklámozni... Miután hazahoztam és meglátta a szomszédom, akié a helyi Renault szalon, meglepődve mondja, hogy nem is tudta, hogy van ilyen Alfa. Így nem csodálkozok, ha senkinek se kell, ha nem is tudnak róla.
Oké végre elkezdték reklámozni a Juniort, szerintem ez az eladásokon is meglátszik, de ez a marketing, amit a Juniorba ölnek közvetetten a többi modelt is reklámozná. Pl. aki a Junior hatására bemegy a szalonba és látja, hogy a Junior mellett még ott van 2-3 vagy akár több másik modell is (amiről lehet addig nem is hallott), lehet hogy a Junior helyett azt választja, vagy vesz egy másikat a Junior mellé stb. De ha megint az lesz, hogy lesz összvissz 1-2 modell akkor ez megint nem fog működni.
Elméletileg nincs akkora időbeli különbség mint a 159-nél de azt azért tegyük, hozzá, hogy ezek a határidők ritkán szoktak igazak lenni, illetve nem igazán lesz a Giuliának utódja, legalábbis, ha tényleg egy CrossOver lesz a jövőben.



Morfiusz Cédula2025-03-12 18:04:07 // 38630
"Biztos vagyok benne, hogy ki van ez számolva rendesen, "
Jó neked, mert én nem. :-/
Egyébként igen, ez nem akkora űr, mint a 159 után, de azért ne felejtsük, hogy idén még csak a Stelvio utódját mutatják be, a Giu-t csak jövőre, szóval az leghamarabb szerintem 2027-ben jön az utakra.
Jó neked, mert én nem. :-/
Egyébként igen, ez nem akkora űr, mint a 159 után, de azért ne felejtsük, hogy idén még csak a Stelvio utódját mutatják be, a Giu-t csak jövőre, szóval az leghamarabb szerintem 2027-ben jön az utakra.
Halesz2025-03-12 17:48:52 // 38629
Igen, más márkáknál ez úgy néz ki, hogy kijön a facelift és egy ideig még gyártsában van a régi is... Ott erre van pénz... itt úgy tűnik nincs, vagy kiszámolták, hogy annyit már nem hoz ez az egész, hogy megérje :(
Biztos vagyok benne, hogy ki van ez számolva rendesen, hogy meddig éri még meg fenntartani a gyártósort egy kifutó modellre...
Szerintem még ezen tuti tolni fognak pár hónapot... de valahol érthető, nem tudom hogy állnak most a gyártások, de vannak csúszások is... szóval simán lehet, hogy a március végén megrendelt Q-t majd ősszel gyártják csak (kis túlzással...), ott meg már indul az új Stelvio gyártása is... amihez lassan már rendelik a beszállítóktól a különböző részegységeket.
Azért ez sokkal összetettebb folyamat, mint mi gondoljuk.
A 159-esnél sokkal nagyobbat hibáztak, ott évekig volt egy űr, mikor megszűnt.
Biztos vagyok benne, hogy ki van ez számolva rendesen, hogy meddig éri még meg fenntartani a gyártósort egy kifutó modellre...
Szerintem még ezen tuti tolni fognak pár hónapot... de valahol érthető, nem tudom hogy állnak most a gyártások, de vannak csúszások is... szóval simán lehet, hogy a március végén megrendelt Q-t majd ősszel gyártják csak (kis túlzással...), ott meg már indul az új Stelvio gyártása is... amihez lassan már rendelik a beszállítóktól a különböző részegységeket.
Azért ez sokkal összetettebb folyamat, mint mi gondoljuk.
A 159-esnél sokkal nagyobbat hibáztak, ott évekig volt egy űr, mikor megszűnt.
Morfiusz Cédula2025-03-12 17:40:52 // 38628
Az a baj, hogy az Alfának megint nem lesz 1,5-2 évig középkategóriás, sportos szedánja. Mint ahogy nem volt sokáig a 159-es leállítása után sem. Egyszerűen nem fog tudni hosszú távon értelmes példányszámokat elérni, ha teljesen ad-hoc módon gyárt ilyen-olyan modelleket, ahogy éppen sikerül.
Halesz2025-03-12 17:34:52 // 38627
nem tudom mennyire olvasgatjátok a híreket itt az Amorén, de azért az okok között ott van az is, hogy elértek a modellciklusuk végére ezek az autók, és már alig vásárolják őket :( Giulia 10 év, Stelvio 8 év, bárhogy számolod...
Át kell állítani a gyártósokat az új platformra, én azt gondolom, egyszerre kell leállítani a mostani két modellt, hiszen azok is azonos platformra épültek...
És hogy valami beszédes is legyen... A januári eladások Európában:
Junior 2,924
Tonale 1,058
Stelvio 549
Giulia 272 (!)
Lássuk be, nem sok embernek kell már ez a Giulia.... 🙁
Eközben a hármas BMW-ből eladtak januárban 5,059 darabot...
Át kell állítani a gyártósokat az új platformra, én azt gondolom, egyszerre kell leállítani a mostani két modellt, hiszen azok is azonos platformra épültek...
És hogy valami beszédes is legyen... A januári eladások Európában:
Junior 2,924
Tonale 1,058
Stelvio 549
Giulia 272 (!)
Lássuk be, nem sok embernek kell már ez a Giulia.... 🙁
Eközben a hármas BMW-ből eladtak januárban 5,059 darabot...
WarbiRunner (Gyuri)2025-03-12 14:48:48 // 38626
Visszakerestem a 2015-ös hozzászólásomat pár nappal a bemutató után :-)

1.8-as nem lett, de a célt szerintem jól kijelöltem és tartottam :-) 6 év és 1 hónapra rá elhoztam az autómat. Ami ha nem is fehér bőrbelsős, de a fehér betétek csak odakeveredtek.
A súlyeloszlás meg.. ha a Giulia Forums-on írtak igazak, QV 52%-48%, 2.0 RWD 49.8%-50.2%. XDD

1.8-as nem lett, de a célt szerintem jól kijelöltem és tartottam :-) 6 év és 1 hónapra rá elhoztam az autómat. Ami ha nem is fehér bőrbelsős, de a fehér betétek csak odakeveredtek.
A súlyeloszlás meg.. ha a Giulia Forums-on írtak igazak, QV 52%-48%, 2.0 RWD 49.8%-50.2%. XDD
Zselé2025-03-12 12:16:02 // 38625
Ne is mond, az enyém is most volt 3 éves január végén.. 91.xxx km van már benne.
Én 2016-ban mikor megláttam, megmondom őszintén annyira nem nyűgözött le a 159 után a design... de aztán 2017-18 körül mehettem egy barátom 2.2 díeselével. Na, ott már beleszerettem! Mondtam is, majd egyszer veszek egy pár éves dieselt...
Ebből lett 2022-ben a benzines Veloce. Minden nap öröm vele!
Autó terén nem gondolkodok a jövőn, mert nincs is min... :DDD...:I...:(
Én 2016-ban mikor megláttam, megmondom őszintén annyira nem nyűgözött le a 159 után a design... de aztán 2017-18 körül mehettem egy barátom 2.2 díeselével. Na, ott már beleszerettem! Mondtam is, majd egyszer veszek egy pár éves dieselt...
Ebből lett 2022-ben a benzines Veloce. Minden nap öröm vele!
Autó terén nem gondolkodok a jövőn, mert nincs is min... :DDD...:I...:(
RomeoOne2025-03-12 11:09:48 // 38624
Még emlékszem, mikor először láttam 2016-ban az Alfacity-n a Q-t. Még közös képünk is van az akkori csajommal. Azóta eltelt pár év (meg pár barátnő xDDD ). Akkor azt gondoltam, sosem lehet majd ilyenem. Aztán '21-ben csak meglett, idén már 4 éves lesz. Én meg esküvőre készülök :D
Csak úgy repül az idő, ha jól mulat az ember (:
Csak úgy repül az idő, ha jól mulat az ember (:
WarbiRunner (Gyuri)2025-03-12 10:33:34 // 38623
Logika az nincs, egész sokáig húzta. 9 éve mutatták be. Hamar eltelt..
Liquid2025-03-12 10:32:09 // 38622
sose volt sajnos :(
Kócosw2025-03-12 09:00:48 // 38621
En mar nem keresek náluk egy ideje logikat...sztem nincs is..
Morfiusz Cédula2025-03-11 22:46:18 // 38620
Szomorú. Mondjuk azt nem értem, ha még nincs utód akkor miért, de talán az Alfánál tudják. De inkább valószínáleg nem.
B3WiN2025-03-11 21:48:09 // 38619
G-MANN🍀2025-03-11 12:37:43 // 38618
Megérett, ahogy nézem.
WarbiRunner (Gyuri)2025-03-11 11:44:47 // 38617
Kezd érdekes lenni :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-03-11 11:43:13 // 38616
Mit kapott ez a fék? Ez úgy néz ki, hogy túlmelegedett. Hátul bírta?
Shadin2025-03-10 21:40:49 // 38615
Lehet h lesz megoldás az eredeti pedáltérképek visszaállítására RACE módban 😎
Shadin2025-03-10 21:39:10 // 38614
Ez még a gyári kisfék. A vadi új ATE tárcsákkal és betétekkel.
WarbiRunner (Gyuri)2025-03-10 20:04:25 // 38613
Nem úgy néz ki. :-( Ez már a nagy fék? Belül is ilyen?
Shadin2025-03-10 19:51:00 // 38612
Shadin2025-03-10 17:54:33 // 38611
Most, hogy taknyon csúszkáltam, D-ben két kerékkel sepert kifelé kanyarban, ugyan úgy RACE-ben, de "kockult" N-ben, A-ban még azt sem...
WarbiRunner (Gyuri)2025-03-10 15:31:15 // 38610
Az ESC funkciója, hogyha megcsúszik az autó, a kerekek fékezésével próbál ellenkező irányú forgatónyomatékot létrehozni, így visszatéríti az autót egyenesbe. Szóval ott válik szét, hogy az ESC akkor lép be, ha már megcsúszott az autó.
A két funkció váltásban működik. Kanyarodj ki nagy gázzal egy kereszteződésben úgy, hogy kanyar közben belelépsz a gázba. Az első funkció mindig az eLSD. Emiatt nem nagyon tapasztalsz olyat, hogy az ív belső kerék kipörög, és nem gyorsul az autó. A kipörgés miatt az asr el is venné a nyomtékot, és nem tudnál kilőni rendesen.
Amit tapasztalni fogsz, hogy amint beleépsz a kanyar közepén a gázba, instant eldobja a farát. Ez az eLSD.
Ami következik, ha nem voltál nagyon nagyon gyors a kormánnyal, hogy elveszi a gázt az ecu. Ezt még nevezzük kipörgésgátló funkciónak. Ekkor érzed, hogy bekockul, és ennek a határát nehéz nagyon eltalálni. Ha elég bátran rúgtad le a gázt, vagy jobban csúszik mint számítottad, akkor hiába veszi el a gázt, ESC beavatkozási határon túl lendül az autó. Ekkor kapcsol be az ESC, amit onnan ismersz fel, hogy egy kerék megáll, és oldalra radíroz az aszfalton, kellemetlenül rezeg is a kaszni ha ezt szárazon csinálod.
Kb ennyi.
Versenypályán is egyértelmű. Kanyar kijáraton gázra eLSD, elmegy keresztbe. Ha túlságosan elmegy keresztbe, az ECU a gázt elveszi de még nincs ESC. Szűk kanyarban szintén eLSD "húzza be a farát. Ott ha túlfordul a fara, azonnal ESC, ilyenkor billen egyet az autó visszafelé, de megúszod :-)
A két funkció váltásban működik. Kanyarodj ki nagy gázzal egy kereszteződésben úgy, hogy kanyar közben belelépsz a gázba. Az első funkció mindig az eLSD. Emiatt nem nagyon tapasztalsz olyat, hogy az ív belső kerék kipörög, és nem gyorsul az autó. A kipörgés miatt az asr el is venné a nyomtékot, és nem tudnál kilőni rendesen.
Amit tapasztalni fogsz, hogy amint beleépsz a kanyar közepén a gázba, instant eldobja a farát. Ez az eLSD.
Ami következik, ha nem voltál nagyon nagyon gyors a kormánnyal, hogy elveszi a gázt az ecu. Ezt még nevezzük kipörgésgátló funkciónak. Ekkor érzed, hogy bekockul, és ennek a határát nehéz nagyon eltalálni. Ha elég bátran rúgtad le a gázt, vagy jobban csúszik mint számítottad, akkor hiába veszi el a gázt, ESC beavatkozási határon túl lendül az autó. Ekkor kapcsol be az ESC, amit onnan ismersz fel, hogy egy kerék megáll, és oldalra radíroz az aszfalton, kellemetlenül rezeg is a kaszni ha ezt szárazon csinálod.
Kb ennyi.
Versenypályán is egyértelmű. Kanyar kijáraton gázra eLSD, elmegy keresztbe. Ha túlságosan elmegy keresztbe, az ECU a gázt elveszi de még nincs ESC. Szűk kanyarban szintén eLSD "húzza be a farát. Ott ha túlfordul a fara, azonnal ESC, ilyenkor billen egyet az autó visszafelé, de megúszod :-)
Shadin2025-03-10 14:45:09 // 38609
Az eLSD és az ESC hol válik el tesztelésnél?
Baccable project dolgozik többek között a standard EU kulccsal történő remote start :-)
Baccable project dolgozik többek között a standard EU kulccsal történő remote start :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-03-10 12:15:05 // 38608
Na ez a fék dolog hasznos infó, köszi! Kicsit rá vagyok erre fókuszálva én is, még majd próbálgatom N-ben, csak nehéz magam rávenni, hogy értékes kilométereket pazaroljak el abban a borzalmas módban XD
Az eLSD-t két helyen tudod kitapasztalni, verenypályán és városban XD Elinduláskor mindig aktív szerintem, illetve bármely olyan szituban ahol gázt adsz és egy kerék pörögne, közbelép és azonnal slide van. Ilyenkor igazából a virtuális hegesztett difi effektet lehet csak érezni. Pályán viszont nagyon ott van az az érzés, hogy "valami" fordítja az autót a kanyarokban.
Ez a canable projekted nagyon tetszik, követem a történéseket :-)
Az eLSD-t két helyen tudod kitapasztalni, verenypályán és városban XD Elinduláskor mindig aktív szerintem, illetve bármely olyan szituban ahol gázt adsz és egy kerék pörögne, közbelép és azonnal slide van. Ilyenkor igazából a virtuális hegesztett difi effektet lehet csak érezni. Pályán viszont nagyon ott van az az érzés, hogy "valami" fordítja az autót a kanyarokban.
Ez a canable projekted nagyon tetszik, követem a történéseket :-)
Shadin2025-03-09 14:56:13 // 38607
Amit biztosan tudok/érzek, nincs eltérő teljesítmény N D és RACE módok között, ezek mindegyike meg lett mérve. RACE mód előfeltétel mellett a bajuszkapcsolóval ki-bekapcsolható ESC-nek nem sok értelme van. RACE mód nélkül is tudja gombnyomásra a Dyno módot, jelentsen az bármit is. A fékreakció szerintem nem túl tudományosan a pedál megnyomásának sebességén múlik, nagyon rámentem erre a D-ben előfeszített a fék témára, sem ezt nem éreztem, sem változást az érzékenységben a RACE után. eLSD-t nem érzem túlságosan, nem tudom hogy viselkedik, de az ESC biztosan szeparált.
Ami érdekes még, hogy a rablásgátló így sokkal olcsóbb és egyszerűbb,
az S/S disable is és nem gombot emulál, hanem CAN parancsot ad,
továbbá a dashboard-ra küldött paraméterek, még ha nem is egyszerű használni, jó dolog.
Ua formában működik mint a Squadra Performance Logger, csak ez is sokkal olcsóbb, még ha több canable is kell hozzá.
Ugye a C1, C2 és BH CAN BUS-onként kell egy-egy canable :-(
Azaz ha minden funkciót ki akarsz használni, akkor három kütyüt kell megoldanod.
Nekem elég lesz a RACE mellett csak két CAN ami lefedi az igényeim.
Van egy srác Gianluca, aki nem tom melyik buszon és milyen formában, de adatot küld telefonra a Torque programnak és nem a show on dashboard-ot használja...
További ötletek is vannak a srácoknál...
Ami érdekes még, hogy a rablásgátló így sokkal olcsóbb és egyszerűbb,
az S/S disable is és nem gombot emulál, hanem CAN parancsot ad,
továbbá a dashboard-ra küldött paraméterek, még ha nem is egyszerű használni, jó dolog.
Ua formában működik mint a Squadra Performance Logger, csak ez is sokkal olcsóbb, még ha több canable is kell hozzá.
Ugye a C1, C2 és BH CAN BUS-onként kell egy-egy canable :-(
Azaz ha minden funkciót ki akarsz használni, akkor három kütyüt kell megoldanod.
Nekem elég lesz a RACE mellett csak két CAN ami lefedi az igényeim.
Van egy srác Gianluca, aki nem tom melyik buszon és milyen formában, de adatot küld telefonra a Torque programnak és nem a show on dashboard-ot használja...
További ötletek is vannak a srácoknál...
WarbiRunner (Gyuri)2025-03-09 13:54:08 // 38606
Akkor viszont sok előnye már nincs ennyire belenyúlni, bár kétségtelenül izgalmas projekt :-)
Nekem a fő bajom, hogy race-ben senki semmit nem tud biztosan, hogy milyen módban működik.
Illetve Race proxyval D-ben sem. A pedáltérkép tőlem lehet N-ben, hozzá lehet szokni. De a fék reakció milyen módban lesz? D, vagy N? Vesztek e lóerőket az örök N ECU map-el? Az eLSD agresszív, vagy normál módban működik?
Tudom 5 perc átírni, de ezek miatt igazából motivációt vesztettem. Jóvanazúgy ahogy van.
Nekem a fő bajom, hogy race-ben senki semmit nem tud biztosan, hogy milyen módban működik.
Illetve Race proxyval D-ben sem. A pedáltérkép tőlem lehet N-ben, hozzá lehet szokni. De a fék reakció milyen módban lesz? D, vagy N? Vesztek e lóerőket az örök N ECU map-el? Az eLSD agresszív, vagy normál módban működik?
Tudom 5 perc átírni, de ezek miatt igazából motivációt vesztettem. Jóvanazúgy ahogy van.
Shadin2025-03-09 13:37:04 // 38605
Sajnos RACE konfig kell az ESC Off-hoz :-(
Nekem így a RACE fullos, én nem bánom az N-es pedáltérképet, még finomítottam is rajta,
valóban volt egy "gombóc" az elején kis fordulatszámon, azóta nem idegbeteg.
Nekem így a RACE fullos, én nem bánom az N-es pedáltérképet, még finomítottam is rajta,
valóban volt egy "gombóc" az elején kis fordulatszámon, azóta nem idegbeteg.
WarbiRunner (Gyuri)2025-03-09 10:27:07 // 38604
Huhh, gratulálok! Nem semmi, hamar összeraktad.😄
Egy kérdésem van. Ha jól értem Race mód nélkül ez sem képes az ESC Off-ra?
Egy kérdésem van. Ha jól értem Race mód nélkül ez sem képes az ESC Off-ra?
Shadin2025-03-08 12:48:34 // 38603
Shadin2025-03-08 12:47:58 // 38602
Shadin2025-03-08 12:46:56 // 38601
farki2025-03-07 21:44:59 // 38599
SD2025-03-07 21:14:01 // 38598
Én arra is gondolok hogy belever az index a kertelgázba:/
Zselé2025-03-07 19:06:17 // 38597
Lefőtt a kávé… multiair… vagy kezdődő dugattyútörés :(
SD2025-03-07 14:56:18 // 38595
Többször tapasztaltam hogy hidegen elindulva van egy kis szelep hangja az autónak.
Nálam az indulás nem 15 másodpercel-beinítás után van, hanem inkább olyan 1-2 perc mert mire kiállok, meg eleve is megváírom míg visszaejti a fordulatot.
De mégis első pár méteren óvatosan indulva többször hallottam mintha kicsit kerepelne.
33k km
Vége lefutotta?:)
Nálam az indulás nem 15 másodpercel-beinítás után van, hanem inkább olyan 1-2 perc mert mire kiállok, meg eleve is megváírom míg visszaejti a fordulatot.
De mégis első pár méteren óvatosan indulva többször hallottam mintha kicsit kerepelne.
33k km
Vége lefutotta?:)
Kócosw2025-03-03 20:44:08 // 38594
Előttem halado hirtelen savvaltasa miatt nekem is kellett És hát ugye a két kerék esőben nem 4...
Kócosw2025-03-03 20:42:44 // 38593
En 125 ös obogóval pereceltemegy kb 50 el Münchenben meloba menet esőben.Senki meg nem allt mindegyik értetlenül nézett, sőt hatul meg dudaltak is,.En szedtem össze a robogót nyustoltem at a fuves elválasztósavon,a sok bolond meg nezte ahogy küzdök ott egy par pörgés es x meter csuszas után,de segíteni egyiknek sem jutott eszébe pedig jól esett volna...Tudom mire gondolsz,ennis alltam mar meg segíteni...
SD2025-03-03 18:00:00 // 38592
na szóval kiköpöm a fogalmazásgátlót.. megrázott a sztori :(
SD2025-03-03 17:05:06 // 38591
Ha könnyebb biztos mindannyiunknak volt már hogy, utólag gondoltunk bele hogy de jó hogy megállt a másik autó. És hányszor állok meg én is olyanoknak akik nem tudnának.
Ez most nem adta ki, bárkivel előfordulhat az a nagy igazság :(
Racevét!
Ez most nem adta ki, bárkivel előfordulhat az a nagy igazság :(
Racevét!
Peti16V2025-03-01 20:57:15 // 38590
Köszönöm!
Igen, hála az égnek ő sem sérült komolyabban.
Igen, hála az égnek ő sem sérült komolyabban.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.