Piritu - 1.000.0002025-04-09 16:36:28 // 38927
A letöltött zipben van egy instrukció abból másoltam ki.
Piritu - 1.000.0002025-04-09 16:35:12 // 38926
Ott latom.
Ha elinditod a letöltést 27 GB-os zip jön le. Abban van a kettö rész, az egyiket kell feltenni a stickre.
Ha elinditod a letöltést 27 GB-os zip jön le. Abban van a kettö rész, az egyiket kell feltenni a stickre.
quash2025-04-09 16:22:28 // 38925
Shadin2025-04-09 13:02:53 // 38924
Nem elég hogy domború, még ha szándékosan is, de nem is fog egyenletesen, sugárirányban belülés kívül sokal kisebb arányaiban a súrlódó felület, mint a széleken.
Shadin2025-04-09 12:45:03 // 38923
Nekem nem kell bele kocka, már úton van a banán forma régi Brembo. Tuti h valami eu-s economy faxság miatt variáltak...
Shadin2025-04-09 12:43:17 // 38922
Itt a pic. szerint 2017-ben váltottak EU/UK piacon, az én '19-es nyergemben a régi volt, bár USA-ból jött...
SD2025-04-09 10:23:18 // 38921
Szerintem ez költség optimalizálás: a négyzetes tömböt kevesebb anyagveszteséggel lehet gyártani, az hogy domború az aggasztóbb...
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-09 09:37:00 // 38920
Mikortól változtattak? MIlyen évjáratok nem téglák? A fékbetét anyaga is változott, amit vettem 2018-as gyári hátsó, az tele van rézzel. A 21-es-ben csak pár ezüst színű forgács volt. Úgy látom, hogy tapasztalataid nyomán fog összeállni az első fék "tuning"..
Piritu - 1.000.0002025-04-08 22:25:50 // 38919
Piritu - 1.000.0002025-04-08 18:11:09 // 38918
Én is kíváncsi vagyok. A térképfájlra csak 13,2 GB-ot ír.
Shadin2025-04-08 16:30:39 // 38917
Olyan 10-15% felület, meg egyenletesebb nyomáspontok a teljes felületen, laikusként nézve is jelentős az eltérés és nem tufom mi szükség volt erre a degradációra.
SD2025-04-08 15:09:52 // 38916
No para szerintem nincs nagy különbség, majd én veszek EBC-t és eladom neked a banánt:)))
Shadin2025-04-08 15:01:39 // 38915
Shadin2025-04-08 14:39:43 // 38914
Shadin2025-04-08 14:37:46 // 38913
leopop32025-04-08 13:54:57 // 38912
Stage 3 mod és érzésre 400 le +++ 😅🤣
Shadin2025-04-08 13:22:02 // 38910
Rajtam ne spóroljanak surlódó felületet :-)
Shadin2025-04-08 13:20:38 // 38909
Ami a polcon volt :-(
Vettem egy "banán" alakút (is)
Vettem egy "banán" alakút (is)
Liquid2025-04-08 13:18:54 // 38908
27GB???? bakker mi az Isten van abban? :)
Piritu - 1.000.0002025-04-08 13:15:08 // 38907
27GB a frissítés, először 9GB-nél, másodszor 8-nál, harmadszor 26,9-nél állt le úgy a letöltés hogy nem lehetett tovább folytatni….
Este újra megpróbálom….
Este újra megpróbálom….
SD2025-04-08 10:17:18 // 38906
SD2025-04-08 10:15:03 // 38905
Igen még nem tudják azok akik most veszik ezeket a "kütyüket" hogy talán pont úgy fognak öregedni mint az aliexpresszes elektronikai lomok, tehát a sufniba kerülnek csak egy 15-20 milliós lom azért jobban megfekszi az ember gyomrát:D
leopop32025-04-08 10:11:37 // 38904
Szánalmas a száomi nem kicsit hanem nagyon.
Csak azt nem értem, hogy az emberek még veszik is őket elég rendesen. Mondjuk aki ezek után is veszi lehet meg is érdemli, hogy így átbasszák.
Őszintén szólva elektronikai cikkek terén is kerülőm őket ahogy csak tudom 😉
Csak azt nem értem, hogy az emberek még veszik is őket elég rendesen. Mondjuk aki ezek után is veszi lehet meg is érdemli, hogy így átbasszák.
Őszintén szólva elektronikai cikkek terén is kerülőm őket ahogy csak tudom 😉
Shadin2025-04-08 09:19:32 // 38903
Az EBC meg még a régi alapján készült, vagy rossz a kép :-(
Shadin2025-04-08 09:16:05 // 38902
Shadin2025-04-08 09:01:54 // 38901
Shadin2025-04-08 08:58:44 // 38900
Shadin2025-04-08 08:52:18 // 38899
Autodoc is mindig hazudik, ráadásul amit küldtél az nem is a jó autó :-(
SD2025-04-08 08:51:43 // 38898
Shadin2025-04-08 08:50:38 // 38897
Kiváncsi leszek a tiedre :-)
Egyébként ezek a cikkszámok: 77367677; 77361118
Mind koczka. Akkor talán az EBC nem, már ha ez van a képen.
AlfaWorkShop
Egyébként ezek a cikkszámok: 77367677; 77361118
Mind koczka. Akkor talán az EBC nem, már ha ez van a képen.
AlfaWorkShop
Shadin2025-04-08 08:46:18 // 38896
Kicsit bonyolultabb, a korábban linkelt BACCAble projekt, egyik okossága.
SD2025-04-08 08:42:18 // 38895
ez inkább igénytelen megoldásnak tűnik, akkor a gyári ilyen?
itt azt hazudja nem mind ilyen..
itt meg az EBC
akkor adhatom el a gyári tárcsát meg betétet?:P
itt azt hazudja nem mind ilyen..
itt meg az EBC
akkor adhatom el a gyári tárcsát meg betétet?:P
SD2025-04-08 08:36:31 // 38894
mikor lehet így kikapcsolni a kipörgésgátlót?:)
gondolom egy bitet kéne átállítani, csak melyiket?:D
gondolom egy bitet kéne átállítani, csak melyiket?:D
quash2025-04-07 22:29:06 // 38893
~35-40p szokott kb lenni, ennek megfelelő távolság ... :)
quash2025-04-07 22:28:11 // 38892
Frissítést csak járó motorral engedi ...
Mondjuk azt még nem próbáltam, mi van ha közben leállítom.
Mondjuk azt még nem próbáltam, mi van ha közben leállítom.
Liquid2025-04-07 21:51:59 // 38891
Azt tudja valaki hogy lehet "Külső" táplálásra váltani?
Mert a gyújtást leveszi X idő után automatikusan. Pl. ózonozásnál nem lenne rossz. Vagy firssítésnél.
Mert a gyújtást leveszi X idő után automatikusan. Pl. ózonozásnál nem lenne rossz. Vagy firssítésnél.
Shadin2025-04-07 21:42:52 // 38890
Offossal vagy 50 percig autóztam...
Piritu - 1.000.0002025-04-07 21:27:51 // 38889
Most töltöm le a térkép frissítést. Az megvan hogy FAT32-re kell formázni a sticket meg hogy a letöltött zip-et kicsomagolva kell rátenni.
Utána csak rádugom és megy magától, de kb mennyi ideig?
Milyen messze kell mennem hogy felkerüljön? Nem akarom alapjáratom ketyegtetni fél-egy órán át.
Utána csak rádugom és megy magától, de kb mennyi ideig?
Milyen messze kell mennem hogy felkerüljön? Nem akarom alapjáratom ketyegtetni fél-egy órán át.
Shadin2025-04-07 19:41:22 // 38888
Trehány munka, OCD-sek lapozzanak tovább :-(
Shadin2025-04-07 19:40:35 // 38887
Shadin2025-04-07 19:21:25 // 38886
Ez a féltégla fékbetét egy rossz vicc :-(

A külső íven a betét két sarka fekszik ki a tárcsa pereme felé, míg a belső íven meg a betét alsó széle közepe. Elnézést a skiccért, csak egy draft szemléltető:


Oké hogy majd bekopik, de akkor is csak a középső sávon "fog" teljes mértékben a betét, míg a külső gyűrűkön nem annyira :-(
Ráadásul le merném fogadni, hogy a 305-ös betétek felülete legalább ekkora, ha nem nagyobb.

A külső íven a betét két sarka fekszik ki a tárcsa pereme felé, míg a belső íven meg a betét alsó széle közepe. Elnézést a skiccért, csak egy draft szemléltető:


Oké hogy majd bekopik, de akkor is csak a középső sávon "fog" teljes mértékben a betét, míg a külső gyűrűkön nem annyira :-(
Ráadásul le merném fogadni, hogy a 305-ös betétek felülete legalább ekkora, ha nem nagyobb.
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-07 10:14:43 // 38885
Ja a zsír..Mannol ha jól rémlik. Adták a bótba, réz tartalmú hőálló szilikonzsír. De van kifejezetten fékcsúszka zsír is (pl. ATE).
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-07 10:13:29 // 38884
Helyes! Csak szakszerűen! :-D
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-07 10:11:07 // 38883
Szerintem igen. Imbuszkulcs kell hozzá, és hátulról kitekered őket. A konzolt nem kell levenni.
SD2025-04-07 05:21:50 // 38882
A csuszkákat ki lehet venni a fék komplett szétszerelése nélkúl?
Tehát fék kórmegbontása, betétek kiszedése nélkül?
Milyen zsírt használtál az újrakenéshez?
Tehát fék kórmegbontása, betétek kiszedése nélkül?
Milyen zsírt használtál az újrakenéshez?
Shadin2025-04-06 20:07:41 // 38881
Akkor holnap kocsikázni fogok 🤣
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-06 19:47:04 // 38880
Nekem bekopott szépen. A fékező felület is bevonatolva volt, elsőre elég rondán nézett ki. Aztán szépen kifényesedett.
Shadin2025-04-06 14:55:23 // 38879
Az első pici próbafékezések után a tárcsa közepén látszott csak súrlódás, majd később kopott egyre szélesebben arányos mértékben. Szétszedtem, minden rendben, nem fordul be, nem feszül sehol, egyszerűen mintha domború lenne a betét felülete. Amennyiben így van, be kell kopnia rendesen a betét egész felületén. Gondolom neked is bekopott azóta rendesen.
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-06 14:49:21 // 38878
Most jártam erre, igen, neked is félre kopott. Nálam mintha bebillent volna, úgy kopott. A saját nem feltétlen helyes magyarázatom az volt, hogy a megszorult tüske ami nem engedte középre visszaállni a nyerget, az az eredendő ok. Nem fékezés közben kopott félre, hanem normál menet közben ért hozzá a tárcsához, és darálta be előbb a belső oldalt. Onnantól pedig fékezéskor a külsőt is abban a szögben koptatta.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.