Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Viktor852005-06-07 12:43:57 // 5832
Hi!
Én is így jártam! teljesen el volt állítva a gyújtás. Most be lett állítva és nőt nekem is a fogyasztás. Pontosan nem tudom mennyivel, de 1 literrel min.
swan2005-06-07 12:43:01 // 5831
Na most nekem sima város rikán van. De figyelve a fogyasztást nyáron hasonló város-otszágút arányban eddig 7,5 volt a fogy most meg 8-8,1.
Most már a negyedik tankolásnál figyelem. És észervehetően a beállítás után 8 a fogyasztás előtte alatta volt.
Thomika2005-06-07 12:26:55 // 5829
Lehet,hgoy csak az előgyújtásod volt túl nagy!Azért csörgött, mostemnnyit kér enni az autó?? Az 1.5 IE is simán megeszik 9-10 lityit a városban!!Ha ennél több,akkor érdemes foglalkozni a témával,amúgy szerintem nem!
FRC2005-06-07 11:38:09 // 5828
A jó gyujtás beálítással csak kevesebbet kellene, hogy egyen... azaz nem többet
swan2005-06-07 11:27:25 // 5827
Elképzelhető szerintetek az, hogy ha be van állítva a gyújtás akkor többet eszik az autó?
A történet a következő volt. Régebben itt a feltettem a kérdést, hogy mitől csöröghet a motor terhelés alatt. Ha jól emlékszem bb18-nak volt a gyújtás az ötlete. Be is jött, nem csörgött utána. De most figyelgetve a fogyasztást nem tetszik. Nőt. A nyári viszonyokhoz képest mintegy 0,5l-vel fogyaszt többet.
Thomika2005-06-06 21:29:11 // 5826
"Gyógyegér" ??!! :)))))))))))))) Ez tecccc :)))))))))))))
Na akkor ha láttok Pécsett egy gyógyegeret aki játszik a gyujtással az én vagyok. :)
Atek2005-06-06 14:10:19 // 5823
Valamit olvastam róla. Gyujtásra rakod (vársz egy pár másodpercet de lehet többet) leveszed vársz 10-15. másodpercet, ezt elismételed 10 15-ször és eltünik a visszajelzés. Ezt vagy itt olvastam vagy valamelyik másik forumba. Én nem próbáltam ki, lehet hülyeség de egy próbát megér.
Légzsák vezérlő "belső hiba"-val lehet vmit kezdeni? Azon kívül, hogy kidobom a kukába vagy lefestem a világító visszajelő lámpát?
Nézd vissza az olajos topic-ba mintha ott téma lett volna.
SzJ2005-06-06 13:53:26 // 5819
Ha nincs benne ásványi összetevő, akkor mért nem lehet szintetikus?
Mármint:
"Szintetikus alapú" nem egyenlő a teljesen szintetikussal.
A Récing az teljesen szintetikus.
"Szintetikus alapú" teljesen szintetikus
A Récing az teljesen szintetikus.
SzJ2005-06-06 13:43:24 // 5815
A 20K az szintetikus,
leírás: Szintetikus alapú motorolaj, „energy conserving” tipusú (üzemanyagot takarít meg), az új generációs benzinmotorokkal együtt került megalkotásra.
Minden gépjárműben tökéletes védelmet nyújt a motor számára, legyen az turbo, turbofeltöltős vagy sokszelepes, lehetővé téve a 20 000 km-enkénti olajcserét.
A 20K Alfa Romeo az félszintetikus
leírás: Két szintetikus és egy ásványi összetevőn alapuló motorolaj.
Szabadonszívó, turbofeltöltős és sokszelepes motorokhoz készült. A SELENIA SPECIAL FORMULA ALFA ROMEO ideálisan megfelel a katalizátorral felszerelt valamint a környezetbarát üzemannyaggal működő gépkocsikhoz.
A SELENIA SPECIAL FORMULA ALFA ROMEO a SELENIA olajcsalád jótulajdonságait magábanfoglalva abban különbözik társaitól, hogy nagyteljesítményű motorokban is kiválóan beválik.
Azmo2005-06-06 09:33:48 // 5813
Azmo2005-06-06 09:22:32 // 5812
Thx Paco nem sürgös....mármint kéne, de ha kelleni fog Neked, akkor nem szerelném be, mert akkot úgyis ki kell szedni, majd megprószálunk szerezni másfelől!
Azmo2005-06-06 09:20:56 // 5811
na igen, futóműbeállítás...hova túróba vigyem gyerekek? Ösmertek jó helyeket?
granturismo2005-06-06 08:50:30 // 5810
Pacokám.
Nem tudtam, hogy a Te autódba kell.
Ha tudom, előre szóltam volna, hogy szopni fogsz.-))))
Banya ia valami hasonlót ügyeskedik ha jól sejtem.
Én mához 1 hétre kezem a szopást:-)))
Paco2005-06-06 08:15:18 // 5809
Van még egy tartalék kábelem, összepróbálhatjuk, ha sürgős. Eladni ezt már nem szeretném, mert ez az utolsó, de addig szívesen odaadom, amíg Azmo nem szerez egyet a sajátjába, vagy ha full kompatibilis akkor nekem, hogy ne kelljen kétszer szerelni. :)
Gábor1662005-06-06 07:55:43 // 5808
A 166 LMM száma helyesen: F 00C 2G2 030
Tehát Wadarr írta jól. (Hiába fiatalabb, jobb a szeme.)
Durván egy rezsi óradíj, anyag nem sok kell hozzá. :)
Viktor852005-06-06 00:27:16 // 5806
Hi!
4e Ft-ot mondtak nekem futómű mérésre, meg beállításra. Az korrekt ár?
Akkor marad a tiszta Paraflu, hogy nehogy bubérékos legyen a rendszer.
Robi2005-06-06 00:11:37 // 5804
Nem használok semmit. Eddig nem rakódott le dzsuva, pedig kemény a víz. Lehet, hogy a fagyálló nem engedi.
A Perkins képviseleten szoktam dolgozni időnként, és a Perkins gyár nem ír elő semmi csodaszert. Pedig szerintük csapvizet kell önteni a fagyállóhoz, mert állítólag a desztvíz kavitációt okoz.
Az a vízkő alattomos dolog. Felétek igen puha lehet a víz vagy használsz vmi vílágyítót is? :) Én a Paraflu-ra esküszöm egy kis deszt vízzel és kész. :)
Robi2005-06-05 23:53:46 // 5802
A piálás miatt már megütöttem egyszer a bokámat, így már csak akkor kerül be a rekesz, ha valami "ottalvós" buliba megyek. A víz meg univerzális, teljesen közönséges csapvíz. Inni nem olyan jó, mert már jó ideje érik a kannában, de tökéletes kézmosásra, és a hűtőbe is. Utóbbival kapcsolatban fennatartásaim voltak eleinte, de amióta tudom, hogy pl a Perkins és az Opel kifejezetten csapvizet ír elő a hűtőbe a fagyálló mellé, azóta teljes lelki nyugalommal használom én is.
5L víz helyett én inkább egy rekeszt sört szoktam vinni a csomiba viszont abból 10L-t. A deszt víznek elég sz@r lehet az íze. :)
Robi2005-06-05 23:44:32 // 5800
"Az mindig bejön", ahogy Wickey cartárs mondaná. Nálam is ott figyel 4 liter olaj a csomagtartóban, az 5 liter víz mellett, biztos ami biztos alapon. :)
Ott van az a kutya elásva. :)
Épp most veszek 147seles-től 6L Részinget, mert 145e km óta az van az autómba és Ő jó áron adja.
Ja, a csomiban mindig van egy két literes Récing, tartalékba, hogy nehogy kevernem kelljen más viszkozitású olajjal. :) Okés?
Robi2005-06-05 23:32:04 // 5797
IC csapágya baromi nehezen forgott. De nem is csoda, a zsír már rendesen be volt kövesedve benne. Leginkább csak valami sárgásfehér por maradt csak belőle. Azmo régi csapágya nem volt rossz, gyári, Olaszországban gyártott SKF volt benne. Csak annyi a bibi, hogy ezek a csapágyak nem bírják ki, ha kihúzod belőlük a kerékagyat. Szétmennek. Ez is azt tette. Nem volt mai darab ez se, de még bírta volna. Csak sajnos nem a megfelelő csonkállványban volt.
Milyen autót gyűjtesz be? Ki lesz a "szerencsés"? :P
Ékszij2005-06-05 23:30:22 // 5796
Köszi a segítséget remélem ott lesz a hiba ahol írtad :) megnézem még a gyertyákat is és lehet ki is cserélem /tudom sajnos nem olcsó/...
Robi2005-06-05 23:25:19 // 5795
A Selenia Racing full szintetikus, a 20K pedig félszintetikus. Ha utóbbit használja, akkor semmi gáz, lehet keverni bármilyen félszintetikus olajjal, bár azért én inkább nem tenném.
Robi2005-06-05 23:21:26 // 5794
Gratula! :) Mi is elkészültünk Azmo autójával. Úgy néz ki, hogy jó lett. Mondjuk egy ABS jeladó hibádzik még, de attól még megy az autó. A 155-ben, amit elbontottál, milyen jeladó volt? Lehet, hogy jó a 33-ba?
Csaknem öntött 10W-40-et bele ha full szintetikus volt benne eredetileg.
Robi2005-06-05 23:17:24 // 5792
Ugye full szintetikus a Selenia? A 10W40-es MOL olaj valószínűleg félszintetikus. Én nem keverném a kettőt.
Dobd ki az egészet nem vagyok híve a kevergetésnek, olyan rosszul hangzik.
András bácsi2005-06-05 18:19:33 // 5790
Én lecserélném az egészet. A Selénia nem szereti a mással való keverést, de nem valószínű, hogy nagy kárt okozott néhány kilométer.
wwwSentinelwww2005-06-05 17:40:05 // 5789
Skacok, a V6 megette a Seléniát, de sajnos ezt pont egy hosszú utazás alatt észleletem, nem volt nagyon nyomás :) piros nem villant ki. Namost nem akartam kockáztatni a legközelebbi kúton vettem egy olajat, amit bele kellett öntenem, ugyis leengedjük meg teljeset. Mol olajat nyomtam bele 10W 40 etilyen is volt benne csak selina. Namost szerintem buborékozik remélem nem lett baja, serintetek van erre sansz? Mármint hogy elveszti a kenőképességét az olaj?
Wickey2005-06-05 14:49:16 // 5788
hehe.
IC lett volna a tippem, már emeltem fel a telefont, hogy szólok neki, de akkó látom, hogy már kifosztottátok.
Mitől szar neki a kerékcsapágya? Az jó volt anno...
Azmo régi csonkjából nemmegy át a csapágy?
bytheway: úton vagyok, begyűjteni életem negyedik dedion hidas autóját :-P
Qrva vonatozás, gyűlölöm.
Paco2005-06-05 14:29:50 // 5787
Össze van rakva. Menet közben még a riasztót is meghekkeltem, utóbbi időben nagyon nehezen nyitott. Máskor meg úgy sem lehet hozzáférni, ki kell szuedni a műszerfalat. Most megigazítottam az antennát, meg újrakódoltam a kulcsokat - remélem megjavul. :-P
Radler meg hőségben nagy királyság, jobban bejön mint a nehezebb sörök. :-P
Robi2005-06-05 12:43:24 // 5786
Nem eléggé, még mindig nem rohantak le a kecsegtető ajánlatokkal. :) Igaz, engem se. Pedig bíztam benne, hogy az összes 33 tulaj éberen figyeli a topicot, és arra vár, hogy végre segíthessen nekünk. :)))
Azmo2005-06-05 12:35:13 // 5785
vazze, mert rám nem figyel senki, mi?:)
Robi2005-06-05 12:31:15 // 5784
Látom, azért ott figyelt a kötelező védőital, egy Radler képében. :)
Szép kis projekt, nem irigyellek. :)
Robi2005-06-05 12:29:26 // 5783
Gyorsan írok valamit, nehogy lecsússzon a topic a frissek közül, és elvesszen Azmo fontos hozzászólása. :)
Tehát ismétlem:
Nincs valakinek P4-hez egy jobbos csonkállványa jó kerékcsapággyal? De már az is megoldaná a problémánkat, ha valaki kisegítene egy jó kerékcsapággyal.
Háttérinformációk:
A régi csonkállványban 1 azaz egy darab jó menet van a négyből, kettő rossz, a negyedik pedig fel van fúrva nagyobbra. Ez használhatatlan számunkra, mert nem szándékozzuk felfúrni az új gátlót.
Van egy jó csonkállványunk IC-től, de abban meg a csapágy rossz. Ha valaki ki tudna segíteni egy csapággyal, akkor össze tudnánk rakni a gépet, és boldog lenne a Duce. :)))
Online tag
3
Vendég3
556
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
- Spider
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV