tegnap voltam a szamosi szervízben, a klimámnak semmi baja, kissé értetlenül néztek, nem is produkálta a zajt a próbaút alatt és azóta sem, szóval lehet csak mert sokatt nem használtam volt fura hangja..
persze még tegnap este előjött egy másik kis bosszantó hiba, a kézifékvisszajelző lámpa menet közben, kiengedett kézifék mellett folyamatosan vilódzik teljesen random módon, de főleg gyorsításnál...
ez valami kontakt hiba lehet , vagy jelez egyéb fékhibát is ez a lámpa?
nem tudom van e összefüggés de nemrég kettétört a kézifékgomb króm-plasztik sapkája...
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
bilibox2007-07-12 09:31:06 // 16282
Poló2007-07-11 21:12:32 // 16281
Asszem 4 vezetékes.
Poló2007-07-11 21:10:33 // 16280
Úgy tudom kerékfékezős.
admirális2007-07-11 21:09:17 // 16279
Elvileg kiírja a gép, hogy melyik csatlakozó okozza a hibát. Elég alapos szervizekben előbb a csatlakozót széthúzzák, befújják spray-vel és csak aztán ütik ki a kódot belőle.
Tud valaki olyanról, hogy csak kotlátozott számú alkalommal lehet kiütni a hibát a légzsák veztérlőből?
Tud valaki olyanról, hogy csak kotlátozott számú alkalommal lehet kiütni a hibát a légzsák veztérlőből?
ronin2007-07-11 14:10:28 // 16278
hi, van egy nagy problemam valaki segitsen pliz! szetszedettem a 2.4 jtd n az olajpumpat lanccsere miatt de mar egyszer szet volt szedve es valoszinuleg rosszul lett osszerakva. azt szeretnem kerdezni hogy a balansz tengely meghajtasanak hol kell allnija a fotengelyhez kepest mert ha talalomra rakjuk ossze razni fog a kocsi
Hori2007-07-11 10:28:06 // 16277
Sziasztok!
Az a kérdésem lenne, hogy a 147-be a kipörgésgátló klasszikus kerékfékezős, vagy teljesítmény-elvevős?
Az a kérdésem lenne, hogy a 147-be a kipörgésgátló klasszikus kerékfékezős, vagy teljesítmény-elvevős?
Wickey2007-07-11 09:43:33 // 16276
A jóég tudja, de remélem, ha kiderül, megörökíted a blogban.
Előre fázok mivan ha egy szép nap így járok én is...
A gtv-t egy rozsdás szöggel és egy kalapáccsal is beindítom bármikor...
Előre fázok mivan ha egy szép nap így járok én is...
A gtv-t egy rozsdás szöggel és egy kalapáccsal is beindítom bármikor...
TtK2007-07-11 09:41:28 // 16275
Akkor mi a túró lehet?
Barclay2007-07-11 08:58:58 // 16274
Hány vezetékes szonda kell a 155-ösbe?
Üvegtigris2007-07-11 08:33:07 // 16273
Légzsákot ne nagyon méregess otthon, inkább vidd szakműhelybe!
Elég egy kis ellenállás és ha "jó" helyen ülsz betöri az orrodat az eldurranó zsák!
Elég egy kis ellenállás és ha "jó" helyen ülsz betöri az orrodat az eldurranó zsák!
Üvegtigris2007-07-11 08:31:01 // 16272
Az Alfa és még nagyon sok márka nem gyárt turbókat és ezért különböző turbógyártókkal közreműködve fejleszteti ki a turbót az adott motorhoz. Ilyen a Garret, BorgWarner, Holset, stb mellett a Mitsubishi (MHI) is.
András bácsi2007-07-11 08:30:37 // 16271
Ezek mind kapcsolják a hibalámpát. Ha meg csak szar értéket ad, attól még beindul.
TtK2007-07-11 08:21:08 // 16270
Nincs.
Most beszéltem Szamosiékkal, ők is LMM-et, vagy fordulatszám jeladót mondtak. Délután meglátjuk...
Most beszéltem Szamosiékkal, ők is LMM-et, vagy fordulatszám jeladót mondtak. Délután meglátjuk...
Erhard 242 (Pure Energy)2007-07-11 08:19:09 // 16269
akár lehet LMM, lambda stb....
András bácsi2007-07-11 08:18:17 // 16268
Nincs benne utólag beszerelt immo?
uaz146ti (kispali kisebbik fia)2007-07-11 08:15:48 // 16267
Sos szintén!
Trélerre lenne szükségem, esetleg itt köztünk nem foglalkozik ilyesmivel? vagy az is jó ha tudotok valakit!
A fuvar németországba lenne, úgy 600 km-re.
Telón, vagy a falamra várok infót!
előre is köszi
Trélerre lenne szükségem, esetleg itt köztünk nem foglalkozik ilyesmivel? vagy az is jó ha tudotok valakit!
A fuvar németországba lenne, úgy 600 km-re.
Telón, vagy a falamra várok infót!
előre is köszi
TtK2007-07-11 08:05:20 // 16266
Jobb reggelt!
SOS! Nem indult ma be az autó (2.4 JTD). Minden normális, a tank majdnem tele, az indítómotor rendesen forgatja, nincs hibajelzés a műszerfalon, az izzítás visszajelzője is normális. Épp csak nem indul be. Mi lehet ez?!?
SOS! Nem indult ma be az autó (2.4 JTD). Minden normális, a tank majdnem tele, az indítómotor rendesen forgatja, nincs hibajelzés a műszerfalon, az izzítás visszajelzője is normális. Épp csak nem indul be. Mi lehet ez?!?
Barclay2007-07-11 07:59:29 // 16265
Sziasztok!
Nincs vkinek elfekvőben egy lambdaszondája?
Nincs vkinek elfekvőben egy lambdaszondája?
Liquid2007-07-11 07:48:32 // 16264
Ma reggelre kigyulladt a légzsákhiba lámpa. Jól tudom ugye, hogy csak comp-pal lehet kiütni? Mit lehet / kell ilyenkor átnézni esetleg ? (csatik, kábelek stb.)
Köszi!
Köszi!
szasza(SW)2007-07-10 21:30:16 // 16263
Szia!
A lábakat pucolta minden relénél meg biztiknél kb egy hónapja.
A lábakat pucolta minden relénél meg biztiknél kb egy hónapja.
Csöri2007-07-10 21:02:29 // 16262
Eloxidálodnak a lábak, és onnan megy áram a kompihoz is.
Csöri2007-07-10 20:47:48 // 16261
Nézd meg az akksi előtt lévő reléket is. Ott is lehet gubanc.
Gergő2007-07-10 20:42:45 // 16260
na szóval
mai sztori hogy a teljesen széjjelbontott kocsi alatt áldogálva elolvastam a turbón lévő kis lapkát amin mitsubishi felirat szerepel
na ezt magyarázzátok meg??:)))
mai sztori hogy a teljesen széjjelbontott kocsi alatt áldogálva elolvastam a turbón lévő kis lapkát amin mitsubishi felirat szerepel
na ezt magyarázzátok meg??:)))
szasza(SW)2007-07-10 15:05:12 // 16259
Gyanitom,hogy nem nézték meg a computert csak azt monták, mert ha törlik a kodokat akkor most nem világitana a légzsák lámpája,csak legfeljebb az injektoé.Mindegy keresek másik szerelöt .Pedig állitoták,hogy vágják az Alfákat most is állt ben egy 147 szegény neki vajon mit kell cserélni szerintük ,pl:kiéget égönél motort:)
Üvegtigris2007-07-10 14:57:34 // 16258
Nemtudom miféle emberke lehetett aki csinálta, de ahogy így elmeséled a tünetet 90%, hogy elektronikus probléma. Ha világít a MIL lámpád, akkor egy egyszerű hibatároló olvasással be lehetett volna naggyábol határolni a problémát, utána pedig élőadatos olvasással tutira meg tudták volna mondani, hogy mi a probléma. Az egész lett volna 15 perc+ 4000 Ft.
Egyébként Brera-sok 159-esesek figyelem : DDD
Megjött az új frissítés a diagnosztikai műszerünkre és Breraval valamint 159-el kezdődik a hibatároló menüpontban az Alfa, ha valakit érdekel : )
Egyébként Brera-sok 159-esesek figyelem : DDD
Megjött az új frissítés a diagnosztikai műszerünkre és Breraval valamint 159-el kezdődik a hibatároló menüpontban az Alfa, ha valakit érdekel : )
szasza(SW)2007-07-10 14:36:01 // 16256
attól még ment töb mint egy évig azért nem bántotam.Meg ez miatt nem bontatnám meg a motort csak ha cserélek mident görgök sziíj stb arra meg nincs egyelöre lové.(
norbee2007-07-10 14:30:34 // 16255
Elrakott vezérlés? Talán vissza kéne rakni első körben, nem? :)
szasza(SW)2007-07-10 14:25:12 // 16254
Elsöre talán az 1 1/4 év alatt talán húszor indult melegben inkább,a fogyim az 11 minimum bár csak városban használom.3000 alatt azért nem húz anyira de valoszinű a vezérlés el van rakva legalábis mikor vettem azt mondták.
norbee2007-07-10 14:20:57 // 16253
Hideg/meleg motorhő érzékelő? Akkor vagy állat módon kéne fogyasztania, és benzinszag lenne folyamatosan (konstans hidegjel), vagy nem akar elindulni, és nagyon harmatosan megy melegen is (konstans meleg jel)
szasza(SW)2007-07-10 14:17:12 // 16252
melegen megy az autó most nem rég probáltam 2 ben 7000-nél 100km/h.
Esetleg hőgomba hiba nem lehet?Mert javasolták azt is nézem meg?
Esetleg hőgomba hiba nem lehet?Mert javasolták azt is nézem meg?
norbee2007-07-10 14:09:43 // 16251
Ha el bírod pörgetni 6500-ig, folyamatosan, erőlködés nélkül, akkor nem. Alapjárati motor és gázpedálpoti együttes hibája is adhat ilyen tüneteket, illetve érdemes megnézni a kilométer jeladó testelését.
szasza(SW)2007-07-10 14:08:21 // 16250
Szia!
3000 töl húz az autó avval nincs gond.Akkor nem vezmod?
3000 töl húz az autó avval nincs gond.Akkor nem vezmod?
admirális2007-07-10 14:07:30 // 16249
Én mostani fejemmel már egy ilyen szerelőtől óvakodnék, aki ennyire merész következtetéseket von le egy ODB-s kompjuteres vizsgálat után. A motorháztető alá be sem nézett? Egyébként szerintem sem vezmód okozza. Arra nem jelezne a műszerfalon a lámpa.
norbee2007-07-10 14:01:35 // 16248
Vez modnak alapjárathoz nincs köze, csak fordulaton, ott viszont rögtön. Injektor lámpa azért világít, mert hibát tárol. Egyébként qrva eccerá, húzd le a vezmód csatiját. Ha alapjárat rendben, és 4000 felett ugyanúgy nem húz mint annak előtte, akkor az a rossz.
szasza(SW)2007-07-10 13:57:48 // 16247
Elhoztam az autót eredmény!?
Elözmény:Akkor mint ismeretes inditáskor felpörög majd leáll akár 10is mire megmarad az alapjárat+ég az injektor lámpa!
Vizsgálat eredménye computeres+kiméréssel:Lambda jó ,LMM jó,alapjárati motor jó,elektronikusan minden jó.
Szerintük a hiba az,hogy a vezérmod teljesen el van kopva és ez miatt nem találja az alapjáratot,mert össze-vissza modositgat ezért áll le.
Hát nem tudom:(
Akkor mért világit az injektor lámpa?
A modositó nem csak magasabb fordulatnál dolgozik?
Nem tudom mit tegyek cserére 60000ft mondtak garanciával,de nem vagyok meggyözve,hogy ez a hiba.
Várok véleményeket valós lehet ez a hiba evvel a tünettel,mert nem dobnák ki az ablakon 60000ft főleg,hogy nincs is:(
előre is kőszi!
Elözmény:Akkor mint ismeretes inditáskor felpörög majd leáll akár 10is mire megmarad az alapjárat+ég az injektor lámpa!
Vizsgálat eredménye computeres+kiméréssel:Lambda jó ,LMM jó,alapjárati motor jó,elektronikusan minden jó.
Szerintük a hiba az,hogy a vezérmod teljesen el van kopva és ez miatt nem találja az alapjáratot,mert össze-vissza modositgat ezért áll le.
Hát nem tudom:(
Akkor mért világit az injektor lámpa?
A modositó nem csak magasabb fordulatnál dolgozik?
Nem tudom mit tegyek cserére 60000ft mondtak garanciával,de nem vagyok meggyözve,hogy ez a hiba.
Várok véleményeket valós lehet ez a hiba evvel a tünettel,mert nem dobnák ki az ablakon 60000ft főleg,hogy nincs is:(
előre is kőszi!
Liquid2007-07-10 10:02:38 // 16246
Hát lehet :) Ma nem éreztem.
Ferke2007-07-10 09:16:35 // 16245
Szeva! Lehet, hogy túlságosan hozzászoktál az uno-hoz, szerintem csak szokatlan.:) Nekem is szokott ilyen lenni.
Liquid2007-07-09 23:30:37 // 16244
Gyanúsan "erős" lett a szervóm. Mintha nagyobb lenne a rásegítés, tehát úgy érzem könnyebb mozgatni a kormányt, kicsit olyan mint amikor jégen forgatom. Lehet ilyen? Vagy csak hipohonder vagyok? Majd 2 hete állt a gép, ma kb 70km után kezdtem érezni ezt.
András bácsi2007-07-09 13:56:24 // 16243
A kartergáz-rendszer dugulásával is ki tud nyomni egy csomó olajat. Nagy füsttel, pillanatok alatt.
Wickey2007-07-09 13:50:42 // 16242
ott nem nagyon tud égéstérbe keveredni a dolog.
Ha a hidrotőke szar, akkor csattog a motor.
Ha a hidrotőke szar, akkor csattog a motor.
Cs.Alfa2007-07-09 09:18:10 // 16241
Megnézetem.Hydrotőke nem lehet?
Wickey2007-07-09 09:15:38 // 16240
gyűrűtörés. Kompressziót mértetek?
Vagy ha nemrégiben lett a szelepszárszimmering cserélve, akkor azt b@szták el.
Vagy ha nemrégiben lett a szelepszárszimmering cserélve, akkor azt b@szták el.
Selmak2007-07-09 09:14:48 // 16239
Bestglassnál cseréltetett már vki szélvédőt?
Cs.Alfa2007-07-09 08:59:33 // 16238
Sziasztok! 156, 2000 ccm.
SOS!
Kék füst hátul,olajfogyasztás 200 km/2 liter. Szelepszár szimering cserélve.
Nem csörög,semmi gyanus hang nincs...mi lehet?
SOS!
Kék füst hátul,olajfogyasztás 200 km/2 liter. Szelepszár szimering cserélve.
Nem csörög,semmi gyanus hang nincs...mi lehet?
Barclay2007-07-09 07:38:59 // 16237
Sziasztok!
155-be, mennyibe kerül egy lengőkar?Van ebből is utángyártott?Vagy esetleg használtat is be lehet szerelni?
155-be, mennyibe kerül egy lengőkar?Van ebből is utángyártott?Vagy esetleg használtat is be lehet szerelni?
bilibox2007-07-08 10:10:49 // 16236
kösz mindenkinek szamosiékhoz viszem jövő héten...remélem nem lesz túl horribilis összeg, amúgy sem szeretem klímát annyira...
Csöri2007-07-08 10:01:14 // 16235
1 szíj hajt mindent.
Csöri2007-07-08 10:00:44 // 16234
Klíma csapágy is tud ilyet csinálni, a szíj ritkán. Erdemes előtte megnézetned, mielőtta a klímás megcsinálja.
Wickey2007-07-08 08:50:34 // 16233
Első körben Szamosiékhoz.
Ha jól tudom, akkor 145-ösön is külön szíj hajtja a klímát. Amíg nincs bekapcsolva a klíma, addig szabadon forog a tárcsája. Ha bekapcsolod, akkor leterheli a motort elég rendesen, ettől lehet a síró hangja a szíjnak. Meg kell nézni, és kicseréltetni, ezer forintos tétel a szíj. Az is lehet amúgy hogy jó a szíj, csak meg kell feszíteni.
Ha hideget fúj, akkor a klímakompresszor, és a gáz töltöttség valószínűleg rendben.
A motort meg igen, ennyire fogja le. A klímakompresszor állandó teljesítményt igényel, fordulatszámtól függetlenül 1-2 LE körüli teljesítményt vesz el a motortól. Alapjáraton, ahol a motorod tud kábé 10 lóerőt, ott már igencsak észrevenni azt az keveset is.
Ha jól tudom, akkor 145-ösön is külön szíj hajtja a klímát. Amíg nincs bekapcsolva a klíma, addig szabadon forog a tárcsája. Ha bekapcsolod, akkor leterheli a motort elég rendesen, ettől lehet a síró hangja a szíjnak. Meg kell nézni, és kicseréltetni, ezer forintos tétel a szíj. Az is lehet amúgy hogy jó a szíj, csak meg kell feszíteni.
Ha hideget fúj, akkor a klímakompresszor, és a gáz töltöttség valószínűleg rendben.
A motort meg igen, ennyire fogja le. A klímakompresszor állandó teljesítményt igényel, fordulatszámtól függetlenül 1-2 LE körüli teljesítményt vesz el a motortól. Alapjáraton, ahol a motorod tud kábé 10 lóerőt, ott már igencsak észrevenni azt az keveset is.
Online tag
3
Vendég3
579
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Giulia
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV