Úgy rémlik nekem, hogy a szervónak jobb elöl van egy körkörös (olyan mint egy rugó) "tömlője". Annak a merev és a hajlékony rész találkozásánál van egy csatlakozó, ami már 1-2 147-esen szétment. És az pont oda nyomhatja az olajat, a doblemezvédő első részéhez.
DE persze ez csak 1 tipp, ezt meg kell néz(et)ni.
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Ferke2007-05-15 10:29:48 // 15482
András bácsi2007-05-15 10:28:24 // 15481
Azon a felén lehet főtengelyszimmering is. Bár ahhoz kevés a km-ed.
UrsusManor2007-05-15 10:26:26 // 15480
Köszi Ferke és Erhard! mindjárt megnézetem itt KEszin az Alfa szervíben. alámásztam már amennyire a kartellvédőtől tudtam és nagyon motorolaj jellege van a dolognak.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-05-15 10:11:58 // 15479
jobb első keréknél... a váltó, a kartelcső a másik oldalon van....szervó messze van... sztem lehet a nivopálcánál nem tömít rendesen aztán arra veri ki...ablakmosó tartály van arra felé...de igaza van Ferkének szedd le az alsó műanyag takarót....
Ferke2007-05-15 09:39:04 // 15478
Szeva! Meg kéne nézni azt rendesen, hogy mi van a doblemezvédő mögött. Így elég nehéz megállapítani, mert elég sok dolog lehet. Oda oldalra a motor, váltó olaj nemigen jön ki, viszont lehet pl a szervóolaj.
DE így ezt nem lehet megállapítani, le kéne szedni a kartervédőt, és alulról rögtön látszódni fog!
DE így ezt nem lehet megállapítani, le kéne szedni a kartervédőt, és alulról rögtön látszódni fog!
UrsusManor2007-05-15 09:22:00 // 15477
Helló Mindekinek! Elég vacak dolog, hogy az első hozzászolásom éppen egy lehetséges hiba miatt van, de segítséget szeretnék kérni:
A jobb első kerék előtt lévő doblemez aljából valami feketés olajos trutyi szivárog ki napok óta. Vasárnap este vettem észre mikor lemostam a felnit és először betudtam annak, hogy elég sok víz bement oda és apró cseppekben összeszedve minden trutymót távozik ki onnan. De mivel most már kedd van ez az elméletem megdőlt.
Szóval mi a bánat lehet ott, ami ereszthet olajat? nemrég volt ott egyébként egy kormányösszekötő csere, de semmi más. Olajszintet néztem rendben van, nem onnan folyik az olaj. a gép nem dob hibaüzenetet. Szervoolaj? Fékolaj???váltóolaj?
egy nap olyan 5-7 cseppet gyűjt össze maga alatt.... :(
Köszönet mindenkinek előre is a segítségért!
( Alfa Gt 19 JTdm )
A jobb első kerék előtt lévő doblemez aljából valami feketés olajos trutyi szivárog ki napok óta. Vasárnap este vettem észre mikor lemostam a felnit és először betudtam annak, hogy elég sok víz bement oda és apró cseppekben összeszedve minden trutymót távozik ki onnan. De mivel most már kedd van ez az elméletem megdőlt.
Szóval mi a bánat lehet ott, ami ereszthet olajat? nemrég volt ott egyébként egy kormányösszekötő csere, de semmi más. Olajszintet néztem rendben van, nem onnan folyik az olaj. a gép nem dob hibaüzenetet. Szervoolaj? Fékolaj???váltóolaj?
egy nap olyan 5-7 cseppet gyűjt össze maga alatt.... :(
Köszönet mindenkinek előre is a segítségért!
( Alfa Gt 19 JTdm )
Cacho2007-05-14 19:43:38 // 15476
Kerékcsere nem volt március óta. Egy bal belső kormányösszekötő viszont lett cserélve kb 3 hete, de gőzöm sincs, hogy ahhoz mit kell bontani.
Az imént nézte meg egy másik szerelő, odáig jutott, hogy a kerékcsapágy jó, féltengely jónak tűnik, mint ahogy a lengőkarok is. És ezóta mentem vele kb 10 km-t és nem csattog az autó...
Mi a fax lehet?!
Kerékcsavarokat holnap megpróbálom.
Az imént nézte meg egy másik szerelő, odáig jutott, hogy a kerékcsapágy jó, féltengely jónak tűnik, mint ahogy a lengőkarok is. És ezóta mentem vele kb 10 km-t és nem csattog az autó...
Mi a fax lehet?!
Kerékcsavarokat holnap megpróbálom.
zee2007-05-14 18:55:26 // 15475
Mondjuk örülnék ha valaki fordítaná magyarra. Nagy egítség lenne... :)
zee2007-05-14 18:53:13 // 15474
Sziasztok!
Itt egy hasznos link ha valaki otthon szeretné sk cserélni a vezmódot: Vezérlésmódosító csere
Itt egy hasznos link ha valaki otthon szeretné sk cserélni a vezmódot: Vezérlésmódosító csere
Wickey2007-05-14 17:55:54 // 15473
Miután megszűnt a probléma egy ideig mikor piszkáltátok a csonkállványt és a kerékagyat, én errefelé keresném a problémát.
Kerékcsavarokat nézd meg. Lehet köztük sérült, vagy túl hosszú.
Cseréld ki esetleg a kerékcsavarokat a jobboldalival, és hasonlítsd őket össze.
Ez ingyen van, még csak emelő sem kell csak egy kerékkulcs, ha egyesével cserélgeted őket :)
Utána próba. Ha megszűnt, vagy átkerült a probléma jobb oldalra, akkor bingó. Ha nem, akkor diffi, vagy féltengely vonalon érdemes továbbmenni.
Nem cseréltél felnit vagy kereket az elmúlt pár hétben?
Kerékcsavarokat nézd meg. Lehet köztük sérült, vagy túl hosszú.
Cseréld ki esetleg a kerékcsavarokat a jobboldalival, és hasonlítsd őket össze.
Ez ingyen van, még csak emelő sem kell csak egy kerékkulcs, ha egyesével cserélgeted őket :)
Utána próba. Ha megszűnt, vagy átkerült a probléma jobb oldalra, akkor bingó. Ha nem, akkor diffi, vagy féltengely vonalon érdemes továbbmenni.
Nem cseréltél felnit vagy kereket az elmúlt pár hétben?
Cacho2007-05-14 17:11:00 // 15472
Sziasztok
A járművem 156 V6.
Elég érdekes és idegesítő problémám van a szekérrel.
A bal első kerék felől durva csattogás hallatszik. Hidegen, ha elindulok vele, párszáz méter megtétele után kezdi csinálni. A hang teljesen úgy hallatszik, mintha kintről jönne. Féltengely teljesen ok-nak látszik, kerékcsapágyra gondoltunk.
Vettem egyet, kicseréltük. A régin jóformán semmi nem látszott, egy-két apróbb ütésnyomtól eltekintve a csúszófelületen.
Szóval beraktuk az új csapágyat és a hiba elmúlt. Egészen kb 200 km megtételéig, amikoris a hiba újra előjött.
Vattafak???
Valaki esetleg járt már hasonló cipőben?
Még annyit, hogy lassú menetben minden egyes csattanással együtt az egész autó mozdul, tehát durván megfeszül valami.
A járművem 156 V6.
Elég érdekes és idegesítő problémám van a szekérrel.
A bal első kerék felől durva csattogás hallatszik. Hidegen, ha elindulok vele, párszáz méter megtétele után kezdi csinálni. A hang teljesen úgy hallatszik, mintha kintről jönne. Féltengely teljesen ok-nak látszik, kerékcsapágyra gondoltunk.
Vettem egyet, kicseréltük. A régin jóformán semmi nem látszott, egy-két apróbb ütésnyomtól eltekintve a csúszófelületen.
Szóval beraktuk az új csapágyat és a hiba elmúlt. Egészen kb 200 km megtételéig, amikoris a hiba újra előjött.
Vattafak???
Valaki esetleg járt már hasonló cipőben?
Még annyit, hogy lassú menetben minden egyes csattanással együtt az egész autó mozdul, tehát durván megfeszül valami.
Zsuzsa2007-05-14 12:06:30 // 15471
Az hogy 1-2 másodpercen belül elhallgat még nem jelenti azt, hogy ne is cseréltetsd ki. Előjel nélkül fog aztán hatalmas károkat csinálni. Ismerősömnek ugyanez volt (nekem is jelezte, hogy kopott, de én kicseréltettem amikor kellett) és egyszer csak a főtengely kihullott az autóból autópályán 180-nál... Nem az alfák a rosszak, hanem a szerelők nem értenek hozzájuk...
MikeTheDevil2007-05-13 14:25:33 // 15470
Szevasztok!
Nekem olyan gondom van,hogy ha le talpalom a vasat akkor le hörög,de ha finoman megyek vele,akkor megyeget,de viszont olyan erőtlen.Cseréltem rajta elég sokmindent már(LMM-et,gyertyák,olaj,stb...)És nem tok rá jönni mi lehet a probléma.
Youri2007-05-13 12:42:41 // 15469
Remélem,mert a pénzemhez hasonlóan,a türelem is fogyóban van.Üdv
andrás582007-05-13 12:40:19 // 15468
Remélem a Tied is hamar meggyógyul! Üdv.
Youri2007-05-13 12:37:28 // 15467
Most 1 picit megnyugtattál.Így "csak" LMM a cserés.Köszi az infót!!!!
andrás582007-05-13 12:35:01 // 15466
Ugyan ez. Elérte a 4-5000 fordulatot, rángatott elég nagyot. Előtte- utána nem, és érezhetően gyengébb is lett. Azt hittük a párás idő miatt elektronikus gond van, de a szerelö a szemem láttára kicserélte a LMM-t és minden jó lett.
Youri2007-05-13 12:27:15 // 15465
Pont ugyanezek voltak a jelenségek?Enyémbe nincs még hibaüzi sem...Még erre sem képes.
andrás582007-05-13 12:25:58 // 15464
A Feleségem 145-öse ugyan ezt csinálta a LMM kicserélése után a probléma megszünt. A hiba kódot is kitörölték.
Youri2007-05-13 12:23:57 // 15463
Azért ha vki másnak vmi hasonló gondja volt már,akkor please ossza meg velem,mert már a t...öm tele van vele...
csocsi2007-05-13 12:20:30 // 15461
Nála ment a gép.
De írj a falára ezzel kapcsolatosan és várj türelemmel, mert nem sűrűn jelentkezik be mostanában.
Youri2007-05-13 12:19:17 // 15460
Kb ráillik az enyémre a leírás.Bár az enyém most mintha 1.6 lenne...
csocsi2007-05-13 12:17:21 // 15459
Igen, csak ebben a 4-4,500 tartományban rángatott neki. Máshol semmi gondja nem volt és ment is a gépe.
Youri2007-05-13 12:16:03 // 15458
Az h nem megy attól a sz..rtól,az rendben van.De az övé is rángatott,meg kihagyott?
csocsi2007-05-13 12:14:35 // 15457
Chichinek pedig ez volt a gondja, csere után megszünt a jelenség.
Youri2007-05-13 12:13:27 // 15456
Azóta már biztos h kuka a LMM,mert megint nem megy a masina.Viszont h nincs megfelelő teljesítménye,így nem is rángat.Utána kérdeztem,azt hallottam h LMM ELVILEG nem okozhat ilyet.ELVILEG!!! De hátha vki rámcáfol...
csocsi2007-05-13 12:09:48 // 15455
Biztos, hogy jó az LMM????
Chichinek a V6-al volt ilyen gondja, neki is csak ebben a tartományban nem ment a gép.
Youri2007-05-13 12:07:24 // 15454
Hali Urak.Gondoltam talán tud vki segíteni.A tünet a következő.Rossz LMM csere után,a teljesítmény OK,viszont ami addig nem volt,4000-4500 től rángatás.Nem kicsit,nagyon.Nem mindig,csak általában.Olyan mintha nem csak 1 henger hagyna ki,hanem leállna 1 pillanatra az egész.A gyanú a trafó,viszont mérés alapján az is OK.Naaaaaaaaaa??????!!!!!!!! Vkinek hasonló tapasztalat esetleg?
[k i z z o]2007-05-13 01:04:53 // 15452
Hi,
a féktárcsákat ki kell venni elözör. Aztán hozzáférni.
kizzo
mesa2007-05-13 00:24:30 // 15451
Rumi, mindenhol, de csak terheletlenűl!
Kazes, igen nagy mákom volt, hogy épp előttem történt hasonló azzal a Puntoval, így megúsztam egy csomó szerelést! :-)
Kazes☻2007-05-12 22:55:04 // 15450
Apróságokon, meg hogy az ember használja egy kicsit a sütni valóját és ne rögtön bontson szét mindent. Persze előfordulhat ilyen, bárki beleszaladhat. :-)
Rumi2007-05-12 22:48:34 // 15449
neked csak kanyarban kattogott vagy mindig, metr nekem is csinálja, de most hogy mondod, lehet csak mióta kereket cseréltem!
Kazes☻2007-05-12 22:42:06 // 15448
Biztos elszakadt a spirálod vagy megadta magát egy kis fogaskerék.
(ha spirálos)
A spirált tudod cserélni, a többihez műszerész. :-)
Kazes☻2007-05-12 22:39:08 // 15447
Jobb alsó sarkában! :-P
KOBRA332007-05-12 19:02:31 // 15446
Hi!Nemtud valaki segíteni hogy miért nem mér a kilométerórám?Csak kipörög.
Gróf2007-05-12 18:59:17 // 15445
OKs, köszi a tanácsot, megpróbálom.
Ryuk2007-05-11 22:47:55 // 15444
Hali!!Vki segitene nekem hogyan kell 75-ösröl levenni a hátsó féknyerget?Mert a hátsó csavarhoz nemigen lehet hozzáférni...KÖSZI!!
ZOI2007-05-11 22:21:51 // 15443
Örülök, hogy segíthettem!;-)
AlfaGabor822007-05-11 20:41:04 // 15442
Valóban :) Most már az enyémnek sincs semmi baja, kösz a jótanácsot :)
boyci2007-05-11 18:26:46 // 15441
ciao András58! nos az egyiket egy kicsit gátolják... talán a jövő 7végére lesz csak meg a gép...
azért a szülinap persze meg lesz ülve, és a lábam is gyógyul...az orvosom szerint! szóval így is lesz ihaj-csuhaj!
pb_2007-05-11 16:53:35 // 15440
Konkrét gyáricikkszámokkal hívd fel őket, mert különben segíteni ők sem fognak. Sponolnak azok, csak akarat kérdése.)) Egyébként az ilyen jellegű kérdéseket nyugodtan bír6od a Boxer fórumba, lehet, hogy ott előbb kapsz majd választ.
1 kis segítség a fórum használatához, ha válaszolni szeretnél valakinek, akkor a hsz bal alsó sarkában levő kis ceruzára kell kattintani, így hsz-od végén +jelenik az előzmény is.
andrás582007-05-11 16:51:14 // 15439
Remélem lesz siker élmény böven!!! Kellemes hétvégét!!
Gróf2007-05-11 16:40:57 // 15438
Megézem ott, ahol mondtad, ha nem lessz semmi akkor megoldom Freestyle-módon. Kössz a tippeket,,,, **::))Jahh, szerintem az imola ülések nem szívesen spanolnának a koronggal::))**
pb_2007-05-11 15:47:02 // 15437
L+K-nál próbáld cikkszám alapján.
pb_2007-05-11 15:45:51 // 15436
+ kell flexelni 1 kicsit az ülést.)))
pb_2007-05-11 15:45:06 // 15435
Váltórudazat + szilentek, + elképzelhető, hogy maga a váltó is gatya.
Gróf2007-05-11 14:59:29 // 15434
Nem hiszem, hogy az ülés a bajos. Belekezdtem én is hogy megcsinálom. A multkori műtétnél a rudazat és a váltóval való csatlakozásnál találtam egy kopott gumiszilentet, amit viszont nem lehet kapni, se az unix ba sem máshol... Vettem egy donorautót a blokk végett, de ez a szilent ugyanolyan rossz állapotban van abban is...
Sajna ha nem tudok ilyen alkatrészeket beszerezni, akkor max esztergáltatni tudok oda valamit, mert igy nem lesz hosszu életű a kupplung..
Ferke2007-05-11 14:41:17 // 15433
Nem kicsit lóghat a váltókarod!:))) Azt eleve fel kéne újítani, lehet, hogy ha nincs az ülés, akkor nincs is gond a váltóval???:))))
Online tag
1
Vendég1
568
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Stelvio
- 155
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Junior
- Brera
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV