Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Kau2006-06-07 09:39:35 // 12022
A cserben hagyott az mit jelent? Nekem nincs semmilyen egyéb változás azon kívül, hogy világít a lámpa.
Angyal Rita2006-06-07 09:39:30 // 12021
Szia mindenkinek!
George!
Azt hiszem, itt az ideje a vezmód. javítókészletnek. Vélemény? Tudsz esetleg olcsóbban valahol?
kertecs2006-06-07 09:22:31 // 12020
Látom a topic-otokban már kaptál tippeket. Nekem jelezte már pl. a termosztát hibáját is, de akkor csak fel-fel villant.
Egy barátom autójában ha folyamatosan ég, akkor el sem indul a gép... ilyenkor nála nem megy a benzinpumpa. Ez ad-hoc jelleggel történik, néha nem kis bosszúságot okozva...
Lacza2006-06-07 07:32:36 // 12019
Nézd meg az LMM-edet,mert tegnap nekem is így kezdte és cserben is hagyott.Persze nem haragszom rá,csak kellemetlen volt,de sikerült megcsinálni.
bb182006-06-07 06:15:11 // 12018
én is ezeket használtam versenyre és közuton is és beváltak. tényleg utoljára mennek tönkre.
igaz hogy valszeg nem vele csináltattam. ha tudsz szerezni poliurethant akkor egy esztergályos simán megcsinálja.
ahány szin annyi keménység.
ja és a gyári emelö és keményitö szettekben is ugyanez az anyag van.
BF1562006-06-06 20:47:30 // 12017
Abszolút nem macera 5perc és kell egy imbuszkulcs!
Kau2006-06-06 20:47:25 // 12016
Üdv mindenkinek!
Ma kigyulladt a műszerfalamon az injektor lámpa és azóta is világít. 146 1.6Ts. Van valakinek használható ötlete, hogy mi lehet a probléma?
VersionX2006-06-06 20:32:55 // 12015
Annyi kérdésem lenne, hogy mennyire macera egy komplett tükör cseréje (156-oson). Mert elvitték és vettem egyet és ha nem gáz akkor nem vinném ki a szervízbe. Vélemény, meglátás?
admirális2006-06-06 20:11:06 // 12013
Nekem is stabszientes gondom van. Nálam már volt cserélve, de nem tartott sokáig (kb. 1 és). Szerintetek kire érdemes bízni az ügyet?
Tamás1452006-06-06 19:52:58 // 12012
Igazad van az nem nagyon érné meg (de kitudja...).
bb182006-06-06 19:50:24 // 12011
gyártass egyet valahol. minta után sokan oglalkoznak vele. én spec monoron tudok egy embert, de az asszem neked kicsit messze van...
Tamás1452006-06-06 19:36:37 // 12010
Szevasztok
Valaki tudna nekem segíteni 146(balos) kézifékbovden ügyben?
isa1562006-06-06 19:31:25 // 12009
Hali!
Jutottál valamire a stab szilentekkel? Nekem is ki kell cserélni, kiváncsi vagyok mekkora szívás. Az enyémet kézzel meg lehet lötyögtetni, legalább nem kell lefaragnom:))
Merill1462006-06-06 19:00:15 // 12008
Üdv mit tudtok arról hogy a 2000es évjáratu 146oshoz nem kapni utángyártott sárvédöt csak eredetit mert ugyártott nincs, ill valóban eltér a 99es ugyártott sárvédö a 2000es 146os formájától valamelyest? Ha tudtok jó bontót vagy alkatrészest kérek mindenkit dobjon egy mailt! köszi!
gabi alfa332006-06-04 19:09:29 // 12007
Láttod késön irtam Pedig pont 6 éve foglalkozzom vele
GEORGE2006-06-04 16:42:13 // 12006
Kapóra jöttél volna nekem 2000-ben, akkor adta meg magát az OFF mondeomba a váltóó :-(
Aztán miután elkészült mintha nem lett volna teljesen ugyan az mint elötte...... igaz utána gyorsan piacra is került....
gabi alfa332006-06-04 16:36:03 // 12005
Ha valakinek automata válto gondjai vannak forduljatok hozzám bizalommal
Ferke2006-06-01 16:06:44 // 12004
Köszi az infot, akkor már biztos!
bb182006-06-01 16:01:44 // 12003
nem feltétlen, de nem ismerem jol a tipust.
TtK2006-06-01 15:39:30 // 12002
156 stab. szilent rá van sütve a vasra, le kell vágni. Nekem Szamosiék cserélték.
András bácsi2006-06-01 15:08:46 // 12001
Elvileg nem kell állítani.
A bölcsőt viszont le kell engedni szerintem. Jellegét tekintve olyan, mint a 155-é, az sem jön ki másképpen. Ha hozzáférsz valahonnan, akkor egyedül a kerékjáratok felől elképzelhető.
Ferke2006-06-01 15:03:34 // 12000
Jaja. Azt nézegettem, hogy a bölcsőt mindenképp meg kell döntenem lefele. Ha meg már ez megvan, akkor simán ki is jön az egész, legalábbis hozzáférhető, hogy letisztítsam annyira, amennyire kell.
Ez a bölcső ledöntés viszont nem derít túl jó kedvre. gondolom mehetek futóművet állítani is utána:(
bb182006-06-01 14:48:19 // 11999
én ettöl nagyon nem tartanék. bár pontosan nem tudom hogy lehet levenni a stabilizátort, de nem hiszem hogy a futomüvet ki kellene boritani alola.
attol nem kell félni, hogy az uj kimászik mert azért van rajta a két váll, hogy abban megkapaszkodjon.
a leszedés sem hiszem hogy nagyon gáz. ha valamennire hozzáférni akkor fogsz egy nagyobb halefot ami jo éles, vagy egy erösebb snitzert és le tudod faragni a rudrol én már csináltam ilyet, tehát mükszik. nem a legelegánsabb megoldás, de ha más nincs...
ha hozzáférsz akkor flex+lapkás kornoggal körbe tudod finoman törölni.
ne felejtsd utána lefesteni, hogy a gumi alatt ne rozsdásodjon.
Ferke2006-06-01 14:12:06 // 11998
Ja, a másik kérdés: faceliftes 156 rádió fejegység kiszedő bigyót vajon hol találni? Esetleg van vkinek kőcsön 1 gyors kiszedés erejéig?
Ferke2006-06-01 14:07:35 // 11997
Akkor jó kis 7végénk lesz mind2nknek!:)
András bácsi2006-06-01 14:01:18 // 11996
Meg a csonkállványszilentek is. Attól inkább tartok.
Ferke2006-06-01 13:59:51 // 11995
Mik?Keresztstabilizátorok?
András bácsi2006-06-01 13:53:07 // 11994
Inkább sajnálj engem: hétvégén 156 hátsó futómű vár rám. :(
Ferke2006-06-01 13:51:29 // 11993
Asszem megpróbálom ezt, és legfeljebb ha kimászik, akkor buktam 4500-ftot+egy jó nagy melót, amit inkább a sprintekre fordithatnék..:)))
Ferke2006-06-01 13:48:16 // 11992
Hű de jó kis dilemma. Közben most találtam a hegyaljánál mégiscsak 2200/db
András bácsi2006-06-01 13:34:28 // 11991
Ezt neked kell eldöntened. Én attól tartok, hogy a vágott elforog és kimászik.
András bácsi2006-06-01 13:31:19 // 11990
Szerintem nem férsz hozzá a kormányműtől.
Ferke2006-06-01 13:31:14 // 11989
De nem járok jobban, ha felrakom a vágott szilenteket, mintha vennék egy bontottat, amin 1000 km múlva szintén szétmegy a szilent?
András bácsi2006-06-01 13:29:56 // 11988
Egyébként az új 30, a bontott szerintem a fele alatt van. Én azt választanám.
András bácsi2006-06-01 13:28:35 // 11987
Én csak attól tartok, hogy a gyári nem vágott, hanem sütött.
Ferke2006-06-01 13:19:01 // 11986
Ja téééleg, most látom! Na legalább ennyivel könnyebb. A gumi már megvolna, kiványcsi vagyok igy mewkkora szives lesz belőle. Szinte mindenki eddig azt monda, hogy rá van sütve. Ezzel csak annyi szivás várható, hogy le kell vágnom majd a rúdról a gyárit? Mert a szorító vas látszik, hogy talán könnyen lecsavarozható. (most látom csak, ki kell dönteni az egész bölcsőt..váááá:((( )
bb182006-06-01 12:53:06 // 11985
nem feltétlen, lehet ha leveszed a szilent tartot akkor ki tudod venni belöle a szilentet és ráteszed az ujat oszt kész. fel van sliccelve a gumi ugyhogy nem ráfüzni kell.
bb182006-06-01 12:51:42 // 11984
én megmérném hogy milyen átméröjü a rud és keresnék valami off-bol valot és kész. ha tényleg rá van sütve.
bb182006-06-01 12:50:12 // 11983
akkor elsö körben az injektor csucsokat kellene megnézni, hátha valamelyik nem porlaszt csak " bepisil " a szivocsöbe. ennek egy része elég, de egy része lekerülhet az olajba.
nem feltétlen motor hiba. viszont ha rossz a csucs, akkor jobban kopik az a henger is ahova tartozik, mert lemossa a hengerfalrol az olajat.
Ferke2006-06-01 12:39:51 // 11982
Azt tudom, hogy a pálcikák külön vannak, de a bárdinál hozza külön is ezt a szilentet, és ahogy a képen látom a futóművet, a szilentet szorító izé lecsavarozható elvileg. Viszont már sejtem, hogy ha ki akarom cserélni, ki kell vennem az egész stabilizátort..:(
András bácsi2006-06-01 12:35:42 // 11981
A pálcikák vannak külön.
András bácsi2006-06-01 12:35:03 // 11980
Nem tudom milyen lenne ezzel.
Ferke2006-06-01 11:56:25 // 11979
Kérdés, hogy vajon mekkora melő leszedni a stabrúdról ezeket a szilenteket???
Ferke2006-06-01 11:55:40 // 11978
Ferke2006-06-01 11:51:14 // 11977
Köszi! Sejtettem, hogy nem lesz egyszerű. Már kisebb gödröknél elég durva kopogó-csattogó hangja van, gondolom ezt nem a külső pálcikák csinálják(mert az is cserés szerintem).
Ez így kpl a stabrúddal együtt vajon kapható? (gondolom az ára eléggé húzós)
András bácsi2006-06-01 11:47:46 // 11976
Ha emlékeim nem csalnak, rásütött szilent, és csak a torziós rúddal együtt kapható. Elvileg lehet utólag csináltatni és rásütni, de a cserével együttjáró munka mennyisége, és az újrasütött kérdéses élettartama miatt én nem tenném.
Ferke2006-06-01 11:38:17 // 11975
Stee1462006-06-01 11:35:22 // 11974
Oké végülis meg tudom szokni.
Így már meg is nyugodtam, hogy nem hiba.
Köszi!
Paco2006-06-01 11:14:26 // 11973
Állítani nem lehet.
És szerintem rendes működés, mert a benne levő második generációs ABS elég korai beavatkozású. Nálam is ezt csinálja, én megtanultam finoman fékezni :)