Átmásolom ide is, hátha valaki tud segíteni..
Elektromos ablak.
A vezetőoldali egyszer csak nem mozdult meg többé. Vezérlő egységet cseréltem benne de most sem. Elektromos ember azt mondja halott a motor,nincs kábel szakadás viszont néha ajtónyitásnál-zárásnál megmozdul, de van amikor napokig nincs bent élet. Sőt, szervizben volt más miatt, és egyszer csak simán leengedte az egyik szerelő, de vissza már nem ment az ablak.Gombokra nem reagál, de a csipogó hangot adja minden irányban a műszerfalra. Úgy tudom ez típus betegsége az autónak, végig járta már valaki ezt az utat? Rendeljek bele új motort, vagy máshol keressem a probléma okát?
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
MugaGT2016-05-05 09:57:44 // 51636
Szunyiattila2016-05-04 10:11:32 // 51635
Sziasztok! Egy kis probléma lenne az autómmal 156 1.8 tspark 2004 ! A gondom az lenne h 3 lambdaszonda van az autóban 2 a leömlöknél 1 a katalizátor előtt ezt a hibát kapom mindig P0136 1 sor 2 szonda már 2 őt vettem bele cserélgetem de ugyan az a hiba gyárit vettem bele pedig ! Az az érdekes h többet nem eszik az autó és jól is megy ! Esetleg valakinek valami ötlete? Előre is köszönöm!
atis_166jtd2016-05-01 09:57:30 // 51634
Igen megúszod. Sajna elöregedett a cső.
Bilux2016-05-01 09:25:30 // 51633
156-os hátsó ajtóhatárolót hogy lehet leszedni? Csak belülről vagy valahogy ki lehet forgatni az ajtóból a kárpit megbontása nélkül is?
maotun2016-04-29 11:22:14 // 51632
Sziasztok!
Alfa 156 1,9 jtd 8V fekete füstöt ereget gyorsításkor, majd motor hiba üzenet : nyomásátalakító mágnesszelep hiba....Aztán a motortérbe észrevettem a töltő levegő csőn 6-7 cm hosszú szakadást!!! power ezüst ragasztó szalaggal orvosoltam ideiglenesen mig a cső meg nem érkezik. De most nem füstöl! lehet a csőcsere elég és a mágnesszelep cserét 30.000 ft megúszom??? EGR tisztítást is tervezem a csőcserekor.
És mitől szakadt ki a töltőcső vízszintes szakadás mintha pengével vágták volna ki????
Alfa 156 1,9 jtd 8V fekete füstöt ereget gyorsításkor, majd motor hiba üzenet : nyomásátalakító mágnesszelep hiba....Aztán a motortérbe észrevettem a töltő levegő csőn 6-7 cm hosszú szakadást!!! power ezüst ragasztó szalaggal orvosoltam ideiglenesen mig a cső meg nem érkezik. De most nem füstöl! lehet a csőcsere elég és a mágnesszelep cserét 30.000 ft megúszom??? EGR tisztítást is tervezem a csőcserekor.
És mitől szakadt ki a töltőcső vízszintes szakadás mintha pengével vágták volna ki????
JulesTS2016-04-28 21:02:58 // 51631
Nemrég szerelem én is: Osram DRL. Éppen szabályos helyet sikerült találni neki. Brutális fénye van. Szerintem jó lett...
Azóta nem feledkeztem meg lakott területen kívül kivilágítani a kocsit és az NBU-kat is kimélem...
Azóta nem feledkeztem meg lakott területen kívül kivilágítani a kocsit és az NBU-kat is kimélem...
berobbantam2016-04-28 20:41:35 // 51630
Szia
Csak elvben és álltalánosan.Két hűtőkör van.Nevezzük őket kicsinek és nagynak.A kiskör a fűtés.Ezen mindíg áramlik a hűtőfolyadék.A nyagykör a hűtés.Ezt nyitja illetve zárja a termosztát.A kiskör és a nagykör a blokkban közös.A két kör a vizpumpa előtt és a termosztátnál csatlakozik össze.A kiegyenlítő tartályhoz álltalában egy cső megy.Ha melegszik a motor a tartály felé tágul,ha hűl a tartálybol megy visszafelé a folyadék.Sapkája 1-1,5 bárnál elengedi a nyomást.Ezért van az,hogy gyakori városi használat melett elfogadott némi folyadék fogyás.Gőz távozik és levegő megy vissza helyette.
Csak elvben és álltalánosan.Két hűtőkör van.Nevezzük őket kicsinek és nagynak.A kiskör a fűtés.Ezen mindíg áramlik a hűtőfolyadék.A nyagykör a hűtés.Ezt nyitja illetve zárja a termosztát.A kiskör és a nagykör a blokkban közös.A két kör a vizpumpa előtt és a termosztátnál csatlakozik össze.A kiegyenlítő tartályhoz álltalában egy cső megy.Ha melegszik a motor a tartály felé tágul,ha hűl a tartálybol megy visszafelé a folyadék.Sapkája 1-1,5 bárnál elengedi a nyomást.Ezért van az,hogy gyakori városi használat melett elfogadott némi folyadék fogyás.Gőz távozik és levegő megy vissza helyette.
maotun2016-04-28 19:36:29 // 51629
Üdv! 1,9 jtd 8V motor hiba üzenet: turbó nyomás kiegyenlítő mágnesszelep....
töltő levegő csőn 6-8 cm hosszú szakadás, korom fekete füst gázadáskor...
gyors megoldás szig sazalag ki is szakadt... power szalag a cső megérkezéséig bírja 2000 fordulat max. szerintetek csőcsere egr tisztítással megúszom ? vagy 30k-ért mágnes szelep cseere is benn lesz?
töltő levegő csőn 6-8 cm hosszú szakadás, korom fekete füst gázadáskor...
gyors megoldás szig sazalag ki is szakadt... power szalag a cső megérkezéséig bírja 2000 fordulat max. szerintetek csőcsere egr tisztítással megúszom ? vagy 30k-ért mágnes szelep cseere is benn lesz?
lakosg012016-04-26 07:37:05 // 51628
Igen, a gondolatmenetem az, hogy a 7-es pontnál csatlakozik a kiegyenlítőtartály és a vízpumpa onnan szívja be a hűtőfolyadékot a blokkba és tolja át a blokkon keresztül a termosztátig. Viszont, amit nem tudok, hogy zárt állapotban a termosztáttól milyen úton megy tovább? Megy a 8-as hőcserélő felé?
Itt zárt állapotban az 1-essel jelölt csövön megy vagy a 3-assal jelöltön?
Bocsánat, hogy értetlen vagyok, de biztosan szeretném tudni, hogy elvben merre halad a hűtőfolyadék.
Itt zárt állapotban az 1-essel jelölt csövön megy vagy a 3-assal jelöltön?
Bocsánat, hogy értetlen vagyok, de biztosan szeretném tudni, hogy elvben merre halad a hűtőfolyadék.
Greentimus2016-04-25 22:00:40 // 51627
Még nem. Érdekes módon a 15-18 fokos mélygarázsban szépen indul. Csak kint állva a melegben rosszalkodott, tehát a meleghez van köze a jelenségnek.
Piritu - 1.000.0002016-04-25 21:17:41 // 51626
Menetfény beépítésről némi olvasni való a Kütyüdoktortól: klatty
ÁdidiGaga (il hempescattore)2016-04-25 12:39:12 // 51625
Ez igaz, - de az ellenkezője is! :-)
Mivel körforgás van és egy végtelenített útvonalban van a pumpa beépítve - relatív, hogy szív vagy nyom...
Inkább ott van az irányoknak jelentőssége, hogy termosztátnak az előremenő ágban kell lennie (tehát a pumpa és a hűtő között) mert a blokkon belüli járat/hűtőbemenő cső termosztáttal szabályozott elágazása csak előreáramlásnál működik, a másik oldalán a blokknak a visszajövő víz az Y bármelyik szárnya felől érkezve a közös csőszakaszba jut , oda nem kell semmilyen berendezés (max visszacsapószelep , de szerintem az autóhűtésben az sincs)
Mivel körforgás van és egy végtelenített útvonalban van a pumpa beépítve - relatív, hogy szív vagy nyom...
Inkább ott van az irányoknak jelentőssége, hogy termosztátnak az előremenő ágban kell lennie (tehát a pumpa és a hűtő között) mert a blokkon belüli járat/hűtőbemenő cső termosztáttal szabályozott elágazása csak előreáramlásnál működik, a másik oldalán a blokknak a visszajövő víz az Y bármelyik szárnya felől érkezve a közös csőszakaszba jut , oda nem kell semmilyen berendezés (max visszacsapószelep , de szerintem az autóhűtésben az sincs)
lakosg012016-04-24 23:36:20 // 51624
köszi, tehát a vízpumpa szívja be a blokkba, ahogy írtam is
lakosg012016-04-24 23:35:06 // 51623
na ez ok, de honnan merre áramlik a hűtőközeg? (a vízpumpa szívja a blokkba kintről, vagy fordítva)?
ÁdidiGaga (il hempescattore)2016-04-24 23:27:16 // 51622
ha túl általános volt, akkor a rajz szerint a motorral szemben állva a jobb (menetirány szerint pont a bal) oldalán van a termosztát, azon az oldalon megy be a hűtőbe, a szemben állva bal oldalon meg vissza nyitott termosztátnál.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2016-04-24 23:18:03 // 51621
Nyitott termosztátnál a hűtőre csatlakozó egyik csövön a motortól jövet bemegy a hűtőbe majd a másikon visszatér a motorhoz. Ha a termosztát zárva van, akkor a hűtő felé menő kilépési és a hűtőből visszatérő ág motorba való visszacsatlakozási pontjai közt közvetlen összeköttetés alakul ki és azon áramlik a hűtőközeg a hűtő kihagyásával.
Ferke2016-04-24 23:11:25 // 51620
Beszéltük, hogy visszanézel ezzel a parával Zolihoz...voltál nála végül?
Ferke2016-04-24 23:08:10 // 51619
Semmi nem lett cserélve, ami nem volt szar, ki lett mérve minden Norbi autóján (itt is és DZ-nél is). Az egr lefalazás pedig egy webes fake, torzítja a légtömeg értéket, amitől közel olyan szar lesz az autó, mint egy félig halott légtömegmérővel.
Ferke2016-04-24 23:02:53 // 51618
A munkahengertől nem fog lágyulni a kuplungod, hacsak nem ereszt a hidraulikus rendszer:D Valami ott nem stimmel...
lakosg012016-04-24 22:55:47 // 51617
maotun2016-04-24 14:11:37 // 51616
Üdv megtetszett egy 159 sw Ti de a 2,2 jts nagyon nem ajánlott? 123000 km van ben 2008/8 as kiadás. Benzinesbe nincs nagy valaszték, dizelt meg szeretnék
pe-Ti2016-04-23 12:58:30 // 51615
Ciao!
Mikor én kuplungoztam (kettőstömegűvel együtt) a 156 JTD-t utána vajpuha lett, előtte betonkemény tehát Nálad valamit nem cseréltek ki mert ha minden új lenne akkor nem lenne kemény. Feleségem Pandája dettó komplett kuplung csere után finom, lágy a pedál.
Mikor én kuplungoztam (kettőstömegűvel együtt) a 156 JTD-t utána vajpuha lett, előtte betonkemény tehát Nálad valamit nem cseréltek ki mert ha minden új lenne akkor nem lenne kemény. Feleségem Pandája dettó komplett kuplung csere után finom, lágy a pedál.
dhnet2016-04-23 12:11:10 // 51614
Ide is írom, hátha nem 147 specifikus a hiba.
Sziasztok!
Kuplung problémám lenne. 147, 1.9 JTDm en. ( 115 LE ) 2006 már az újabb típus
Azt hittem ez normális de már több autóban néztem és másik alfában is ahol nem.
Kuplung pedál elég kemény, izmosan kell nyomni.
Annó hiba miatt cserélve lett a munkahenger, mert eresztette az olajat. Keménység az újjal sem változott.
1 évvel később a kinyomó csapágy szétszakadt, így komplett kuplunk csere, kettős tömegű nem. De a keménység nem változott.
Esetleg mitől lehet még?
Sziasztok!
Kuplung problémám lenne. 147, 1.9 JTDm en. ( 115 LE ) 2006 már az újabb típus
Azt hittem ez normális de már több autóban néztem és másik alfában is ahol nem.
Kuplung pedál elég kemény, izmosan kell nyomni.
Annó hiba miatt cserélve lett a munkahenger, mert eresztette az olajat. Keménység az újjal sem változott.
1 évvel később a kinyomó csapágy szétszakadt, így komplett kuplunk csere, kettős tömegű nem. De a keménység nem változott.
Esetleg mitől lehet még?
gazsilaszloo2016-04-21 18:50:53 // 51613
bátorkodom megkérdezni itt is, hátha többen olvassátok:
Esetleg valaki tudja, hol találom a 156sw-ben(fl után) a tolatóradar vezérlőjét illetve csipogóját? Köszi!
Esetleg valaki tudja, hol találom a 156sw-ben(fl után) a tolatóradar vezérlőjét illetve csipogóját? Köszi!
maotun2016-04-21 18:38:11 // 51612
na megvolt a diagnosztika nyomásátalakító mágnesszelep hiba! 28.000 ft meg akkor más egr szelep tisztítás is lesz...kezd elegem lenni a dieselből mosz 2,2 jts-t nézegetek.
Pisti13002016-04-20 18:30:28 // 51611
Sziasztok!
147-es légzsákvezérlő belső hibára panaszkodik. nem tudom kitorolni.
cseres a vezerlő vagy van valami ötletetek?
147-es légzsákvezérlő belső hibára panaszkodik. nem tudom kitorolni.
cseres a vezerlő vagy van valami ötletetek?
Greentimus2016-04-18 15:58:09 // 51610
Csattan már egy ideje, tudom, hogy cserés. És úgy szoktam beindítani és leállítani a kocsit. Önindító tavaly lett felújítva és a rossz hang miatt újra cserélték gariban, de mondták is utána, hogy nem azzal van a gond, hanem a lendkerék adja a hangot indításnál. Az előző aksi tényleg kuka volt (1 éves Eagle márkájú volt...), a nyomásszabályozó szelep diaggal lett kimérve. De ha ne adj isten az aksi van lemerült állapotban, akkor az beszédes, hogy az előző 1 évet bírt, ez meg 3 hónapot...
dev1662016-04-18 15:51:10 // 51609
létezhet. Menet közben azért lefulladni nem fog, csak a fogyasztás és a koromképződés nő meg, amiatt hogy túl sok visszavezetett füstgáz miatt nem jut elég levegőhöz a motor. Ebből semmit nem látsz a DPF miatt, de jellegzetes lusta, szürkés füstje van alacsony fordulaton terhelésváltásnál.A lefalazás nagyon egyszerű. Egy próbát mindenképpen megér, főleg, hogy ennyi mindent cseréltél már. A nagy részét valószínűleg feleslegesen a szerelő hibájából. Pl. a generátor, diódahíd, akku hibáját egy nem túl gyakorlott szerelő is gyorsan ki kéne hogy tudja zárni (csak multiméter kell hozzá), az izzítógyertyák szintén kimérhetők, anélkül, h ki kéne őket venni, a nyomásszabályzó hibája látszik diag-on, stb.
ami még szóba jöhet, az az önindító. lehet, hogy nem húz be és/vagy indítás után nem rántja vissza mindig, annak rémes hangja van.
Indítás és leállítás közben mindig legyen kinyomva a kuplung, ezzel kímélheted a kéttömegűt és az önindítót is. Ha a végét járja az előbbi, akkor leállítás után csattan. Ha ilyet nem tapasztalsz, akkor nehogy cseréld.
ami még szóba jöhet, az az önindító. lehet, hogy nem húz be és/vagy indítás után nem rántja vissza mindig, annak rémes hangja van.
Indítás és leállítás közben mindig legyen kinyomva a kuplung, ezzel kímélheted a kéttömegűt és az önindítót is. Ha a végét járja az előbbi, akkor leállítás után csattan. Ha ilyet nem tapasztalsz, akkor nehogy cseréld.
Greentimus2016-04-18 15:23:27 // 51608
Hm.. Erre nem is gondoltam. És az létezne, hogy csak indításnál vacakol? Mert út közben semmi negatív jelenség.
dev1662016-04-18 10:50:28 // 51607
nálam a kevesebb, mint 5000ekm-rel korábban beszerelt gyári Pierburg EGR szelep nyitva ragadt és nem vagy gyötrelmesen nehezen indult be a motor hidegen, mert levegő helyett főleg a saját kipufogógázát szívta. Nem volt könnyű rájönni (diag, résolajmérés, injektorok kimérése, szívósor eltömődöttség vizsgálata endoszkóppal, stb.), h az EGR a ludas , mert új alkatrész lévén nem gyanakodtam rá. Mikor lefalaztam pöccre indult, sépen járt és az injektorok korrekciós értékei a megfelelő égés miatt lecsökkentek.
A DPF-es JTD-knél azért nem gondol senki az EGR-re, mert nem látszik a füst, amit a hibás működése okoz, pedig ugyanolyan problémás alkatrész ezekben a motorokban is, mint a régebbieknél. falazd le próbaképpen és ha megoldja problémát iktasd ki a firmware-ből is.
A DPF-es JTD-knél azért nem gondol senki az EGR-re, mert nem látszik a füst, amit a hibás működése okoz, pedig ugyanolyan problémás alkatrész ezekben a motorokban is, mint a régebbieknél. falazd le próbaképpen és ha megoldja problémát iktasd ki a firmware-ből is.
Robi752016-04-18 00:48:54 // 51606
Megoldódott minden drasztikus behatás nélkül. Ahogy bírtam belekapaszkodta a kucsba és az erőkatba, csattant egy nagyot, azt hittem a kulcs törött de nem, csak a csavar megindult. Állítólag a vége kúprazár azért van ez....
Greentimus2016-04-17 23:55:35 // 51605
Üdv! Télen sokat szenvedtem, mert nem indult szépen a kocsi (159, 1.9, 16V, 150 LE). 1-2-t pluszba tekert a megszokotthoz képest az önindító.
Végül aksi csere (Exide 74 Ah), gyertya (Bosch) cserék, nyomásszabályozó szelep csere lett a dologból, de akkor sem mindig indult szépen. A héten, szerdán és csütörtökön, amikor melegebb volt délután 2 órakor indultam haza melóból (a napon állt) és elég kehesen pörgött az önindító (ősszel az is fel lett újítva amúgy), a műszerfalon néhány "ikon" is megjelent. Szerintem azok, mely a kulcs berakása után felvillannak, majd eltűnnek pár pillanat múlva. Elengedtem a gombot, ki-be kapcsoltam a gyújtást és másodszorra szokásosan indult a kocsi. Szerdán hasonló volt, ugyancsak szarul pörgött az önindító, felvillantak az ikonok és már azt is megfigyeltem, hogy a víz hőmérséklet jelző mutató is fel-le mozgott. Olyan mintha meghülyült volna a kocsi...De aznap végül csak beindult a küzdés végére. Nem kellett gomb elengedéssel után újrapróbálkoznom. Mi lehet a gond? Azt olvastam, hogy gyenge aksi okozhat fura jelenségeket. Napi 2*19 kmt megyek vele ha melóba megyek. Ennyi idő alatt nem kellene visszatöltenie az aksit? No meg pár hónapos az aksi, annak bírnia kellene. Volt hengerenkénti veszteségmérésem és erős közepes a motor, illetve 4 elég jó állapotú porlasztót is vettem tavaly. Én a generátorra gondoltam (túl sok más nem maradt, amely ne lenne új vagy felújított..), de nem vagyok hozzáértő. Remélem köztetek lesz olyan, aki találkozott hasonlóval. Amúgy még egy jelenség van: Indításnál, amikor beindul a kocsi, akkor van egy csúnya hang, melyet elvileg a lendkerekem okoz, amit majd cserélni fogok. Nem tudom az meg tud-e terhelni bármit, esetleg az önindítót vagy az aksit, mert gondolom fizikai érintkezés miatt adja ki azt a fura hangot. A kocsiban 224.000 km van. Köszi!
Végül aksi csere (Exide 74 Ah), gyertya (Bosch) cserék, nyomásszabályozó szelep csere lett a dologból, de akkor sem mindig indult szépen. A héten, szerdán és csütörtökön, amikor melegebb volt délután 2 órakor indultam haza melóból (a napon állt) és elég kehesen pörgött az önindító (ősszel az is fel lett újítva amúgy), a műszerfalon néhány "ikon" is megjelent. Szerintem azok, mely a kulcs berakása után felvillannak, majd eltűnnek pár pillanat múlva. Elengedtem a gombot, ki-be kapcsoltam a gyújtást és másodszorra szokásosan indult a kocsi. Szerdán hasonló volt, ugyancsak szarul pörgött az önindító, felvillantak az ikonok és már azt is megfigyeltem, hogy a víz hőmérséklet jelző mutató is fel-le mozgott. Olyan mintha meghülyült volna a kocsi...De aznap végül csak beindult a küzdés végére. Nem kellett gomb elengedéssel után újrapróbálkoznom. Mi lehet a gond? Azt olvastam, hogy gyenge aksi okozhat fura jelenségeket. Napi 2*19 kmt megyek vele ha melóba megyek. Ennyi idő alatt nem kellene visszatöltenie az aksit? No meg pár hónapos az aksi, annak bírnia kellene. Volt hengerenkénti veszteségmérésem és erős közepes a motor, illetve 4 elég jó állapotú porlasztót is vettem tavaly. Én a generátorra gondoltam (túl sok más nem maradt, amely ne lenne új vagy felújított..), de nem vagyok hozzáértő. Remélem köztetek lesz olyan, aki találkozott hasonlóval. Amúgy még egy jelenség van: Indításnál, amikor beindul a kocsi, akkor van egy csúnya hang, melyet elvileg a lendkerekem okoz, amit majd cserélni fogok. Nem tudom az meg tud-e terhelni bármit, esetleg az önindítót vagy az aksit, mert gondolom fizikai érintkezés miatt adja ki azt a fura hangot. A kocsiban 224.000 km van. Köszi!
heimzo2016-04-17 20:52:44 // 51604
Sziasztok! Egy 2002-es évjáratú 1.9 JTD 147-es (nem saját) a csatolt videó szerinti hibát produkálja, azaz indításnál iszonyatosan remeg és kerepel a motor, ilyenkor egy idő után le is fullad vagy igazán be sem indul. Az érdekes az, hogy nem mindig, van hogy hellyel-közel hibátlanul beindul és jár is a motor... bár talán egy kicsit akkor is beremeg, de csak a beröffenés pillanatában... Mi lehet a hiba oka? Előre is köszi minden hozzászólást!
https://www.youtube.com/watch?v=LdYzeI4Q-Cs
https://www.youtube.com/watch?v=LdYzeI4Q-Cs
TDI752016-04-17 09:38:16 // 51603
Szia! Ha az a csavar az olajteknő legalsó pontján van, akkor jó helyen kotorászol.
Szerinten az egy hatos imbusz, de lehet hogy tévedek. Sajna már az alfánál is elkezdték ezt az imbuszos olajdugót. Eddig csak talán opel corsáknál láttam. Nekem is imbusz de nekem még 12-es a kulcs amit bele kell tenni. Szerintrm ahogy a képről láttam neked alu az olajteknőd. Meg kéne ütni a csavart tengely irányába egy párszor, de ne túl nagyot mert az aluöntvény teknő képes törni. Aztán egy erős imbusz kulcs és hajrá.
Szerinten az egy hatos imbusz, de lehet hogy tévedek. Sajna már az alfánál is elkezdték ezt az imbuszos olajdugót. Eddig csak talán opel corsáknál láttam. Nekem is imbusz de nekem még 12-es a kulcs amit bele kell tenni. Szerintrm ahogy a képről láttam neked alu az olajteknőd. Meg kéne ütni a csavart tengely irányába egy párszor, de ne túl nagyot mert az aluöntvény teknő képes törni. Aztán egy erős imbusz kulcs és hajrá.
mizooo2016-04-17 09:33:52 // 51602
Lapos vágóval indítsd meg utána ki fog jönni, de új csavart tegyél vissza új tömítéssel.
blackbird002016-04-17 06:03:00 // 51601
A kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet kivenni a JTD-ből a befecskendezőt???
Gondolom kell célszerszám. Mik lehetnek a buktatók, mi a legegyszerűbb folyamat, és hogyan kell vissza rakni???? Elearn már elolvasva, de én a gyakorlati tapasztalatokra lennék kíváncsi.
Előre is köszönöm, ha valaki válaszol.
Gondolom kell célszerszám. Mik lehetnek a buktatók, mi a legegyszerűbb folyamat, és hogyan kell vissza rakni???? Elearn már elolvasva, de én a gyakorlati tapasztalatokra lennék kíváncsi.
Előre is köszönöm, ha valaki válaszol.
alfa147,Gt2016-04-16 23:00:42 // 51600
Köszi,akkor ugy lessz.
Rolee462016-04-16 20:34:18 // 51599
Koszi szepen!!Megfordult a fejembe de fogadni nem mertem volna ra😃😉
Robi752016-04-16 09:39:43 // 51598
Robi752016-04-16 07:50:51 // 51597
Szia,
Én egy pápai kulcsmásolót találtam aki távirányítós, 3 gombos (szinte eredeti bicskakulcs) kulcsot tud csinálni, de nem olcsó, 45 ezerért. Ha érdekel megadom az elérhetőséget. Ha a közelben laksz akkor a legjobb mert a kocsi is kell hozzá, kb 30 perc alatt megvan.
Én egy pápai kulcsmásolót találtam aki távirányítós, 3 gombos (szinte eredeti bicskakulcs) kulcsot tud csinálni, de nem olcsó, 45 ezerért. Ha érdekel megadom az elérhetőséget. Ha a közelben laksz akkor a legjobb mert a kocsi is kell hozzá, kb 30 perc alatt megvan.
Buddha2016-04-16 02:24:52 // 51595
A kipuffogót!
A csövön eredetileg volt egy bilincs, azon egy konzol ami egy (azt hiszem) 8-as csavarral volt a szilenthez csavarozva. :-)
A csövön eredetileg volt egy bilincs, azon egy konzol ami egy (azt hiszem) 8-as csavarral volt a szilenthez csavarozva. :-)
Csabo222016-04-15 23:19:59 // 51594
Szia
Esélyes, h a body computer vmelyik része meghalt. Érdemes lenne beázásra utaló nyomokat keresni, mert ezek a berendezések nem kifejezetten csipik a nedvességet.
Esélyes, h a body computer vmelyik része meghalt. Érdemes lenne beázásra utaló nyomokat keresni, mert ezek a berendezések nem kifejezetten csipik a nedvességet.
alfa147,Gt2016-04-15 22:23:25 // 51593
Sziasztok.Az elsö rugot párban szokták cserélni,vagy elég csak a töröttet.Üdv Zoli.
valacyka2016-04-15 22:20:17 // 51592
Sziasztok.
Lenne egy kisebb problémám. 2 hete kb olajat cseréltem,azóta a computer lekapcsolt világításnál azt írja kiégett a féklámpám,felkapcsoltnál pedig,hogy az egyik tompított. Mindkettő rendben működött.Ezen kívül mikor balra indexelek olyan sebességgel jelez a kis nyíl mintha kontaktos lenne,viszont a lámpa megfelelően villogott egészen máig. Ma azt vettem észre,hogy baloldalt hátul minden lámpám megszűnt világítani,mint az index mint a menetfény.Gondolom ez nem lehet az,hogy véletlen egyszerre kiég minden egy oldalon.
(147,1.9 JTD)
Lenne egy kisebb problémám. 2 hete kb olajat cseréltem,azóta a computer lekapcsolt világításnál azt írja kiégett a féklámpám,felkapcsoltnál pedig,hogy az egyik tompított. Mindkettő rendben működött.Ezen kívül mikor balra indexelek olyan sebességgel jelez a kis nyíl mintha kontaktos lenne,viszont a lámpa megfelelően villogott egészen máig. Ma azt vettem észre,hogy baloldalt hátul minden lámpám megszűnt világítani,mint az index mint a menetfény.Gondolom ez nem lehet az,hogy véletlen egyszerre kiég minden egy oldalon.
(147,1.9 JTD)
HoGyi2016-04-15 21:54:53 // 51591
Sziasztok!
A vezermuszij szettben levo vízpumpa nem tomiteses. Rosszat vettem vagy ezt tenyleg pasztaval kell feltenni?
A vezermuszij szettben levo vízpumpa nem tomiteses. Rosszat vettem vagy ezt tenyleg pasztaval kell feltenni?
dev1662016-04-15 19:29:17 // 51590
én arra tippelnék, hogy a turbó már nincs a toppon, de sok más oka is lehet. Bízd rá valakire, aki ért a diagnosztikához.
maotun2016-04-15 15:10:46 // 51589
sziasztok!
1,9 jtd 8v kipufogó alacsony fordulaton hirtelen gázadásra fekete füst a visszpillantóban, szépen húz de míg fel nem veszi a fordulatot kormol, mi az oka.
Nem csak 3-4-5 ben hanem ha lámpánál gyorsulni akarok a sportos gázpedál kezeléskor fekete füstpamacsok jönnek elő, normál vezetésnél nem füstöl???
1,9 jtd 8v kipufogó alacsony fordulaton hirtelen gázadásra fekete füst a visszpillantóban, szépen húz de míg fel nem veszi a fordulatot kormol, mi az oka.
Nem csak 3-4-5 ben hanem ha lámpánál gyorsulni akarok a sportos gázpedál kezeléskor fekete füstpamacsok jönnek elő, normál vezetésnél nem füstöl???
HoGyi2016-04-15 10:26:53 // 51588
Köszi a visszajelzést neked is Indi! :)
atis_166jtd2016-04-15 07:41:16 // 51587
http://www.kulcsmasolas.com/immobilizeres-kulcsok-masolasa/category/15.html
Itt próbáld meg. Ha jól tudom ezek gyári kulcsok negyed áron mint a szervizben. Ha odamész hozzá is tanitja az autóhoz.
Itt próbáld meg. Ha jól tudom ezek gyári kulcsok negyed áron mint a szervizben. Ha odamész hozzá is tanitja az autóhoz.