Tagok >> Béci Ɨ|ѯ >> 156 6C 2500 >> Blog
- Típus:156 6C 2500
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Grigio Chiaro 612/A met
Lecseréltem az öregecske Alpine fejegységet egy Pioneer DEH 1800 UAB-ra. Ezen van CD, amire nekem szükségem van és esztétikailag sem utolsó, hogy ugyanolyan borostyán színű gombvilágítása van, mint az autó műszereinek.
Egyébként szépen szól, korrekt fejegység.
A beszerelést a Zsunyugarage végezte.
Ismét eltelt egy év, eljött az olajcsere ideje. Mivel kivételesen én is és Ezüst Róka is itthon voltunk, meglátogattuk Szatyit, hogy végezze el az olajcserét. Ezen kívül Gábor lecserélte a váltó- és a szervó olajat is, mivel ezek még nálam nem voltak cserélve. Gábor elmondása szerint a váltó olaj elég retkes volt már. Ezen kívül lemosatta a motort alulról, mert nagyon koszos volt.
Mást most nem kellett cserélni, vagy javítani.
Ma beépítésre kerültek az új hangszórók. Előre Hertz DSK 165.3 komponens szett, a hátsó ajtókba pedig Hertz DCX 165.3-as hangszórók. Erős minőségbeli javulás tapasztalható. :) Mondjuk a gyári hangszórókhoz képest ez nem nagy csoda. Azért a mély még mindig hiányzik, ki kell ötlenem valamit, hogy legyen is, de a csomagtartóból se vegyen el helyet, mert arra azért szükség van.
Grátisz beszereltettem egy Space Guard Wing kódnevű riasztót is. Most már legalább nem kell a kulccsal nyitogatnom az ajtót.
A beszerelést Szófiában végezte az aval-bg csapata, jó munkát végeztek.
Ma felrakattam a téli kerekeket. Azért ezzel a ballonosabb gumival kényelmesebb az autó. A Bridgestone Blizzak gumik pedig megkezdték utolsó szezonjukat. Nem igazán kopottak, de már öregek.
Végre (idén először) sikerült elmennünk pihenni kicsit. Mivel az OFF-os családi vasat idő közben eladtuk, értelemszerűen az Ezüst Rókával mentünk. Ehhez kellett a tetőbox, amit az előző bejegyzésben már leírtam. Így már kényelmesen befértünk babakocsistól, egy heti cuccal, még Zolika biciklijét is el tudtam rakni. Hála annak, hogy a gyerekek még nem nehezek és nem mellékesen a Koni lengéscsillapítóknak és az Eibach rugóknak, nem is ült meg a kocsi.
Nagyon szép helyeken jártunk, csak az utak állapota volt borzalmas. Még az egy számjegyű utakon is volta, ahol csak 60-nal mertem menni, annyira hepehupás, kátyús, toldozott-foldozott volt az "út". De túléltük, a kocsi is szépen teljesített. A hegyi szerpentineken egy élmény volt autózni vele.
Megyünk nyaralni, két gyereknek már sok cucc kell, főleg, hogy még visszük a babakocsit is. Tehát kellett egy box. Gyorsan találtam is, nem is volt drága és olasz. :-) Vettem hozzá csomagtartót és tegnap felszereltem, nem volt bonyolult. Annyira nem is gáz. :-)
Ma feltöltettem a klímát, illetve kicserélték a pollenszűrőt is. Gyári BOSCH került bele. A klímában csak 120 gramm gáz volt, az előírt 650 gramm helyett. A szerelő szerint elég gatya már a klímahűtő és a klíma kompresszor sem az igazi már, valamint a vízcsövek is eléggé el vannak öregedve. A közeljövőben (következő szezon) valószínűleg ezeket majd cserélni kell.
Kb. fél órát vett igénybe az én ügyességemmel, tehát nem volt bonyolult. :-D Bazi jól néz ki, de tesztelni majd csak később tudom, most azért dolgozni is kell.