Németországból jött, egytulajos 2019. 04.-es forgalombahelyezés, 47e km van benne.
Holnap megyek átvenni.
A 145-nek kerestem méltó utódot, GT-t akartam, végül MiTo lett.
Igazi Alfa, nem gondoltam volna míg bele nem ültem.
Egy néma csöndben felhúzott ablakkal történő eladási próbakör alkalmával felfigyeltem két zörgésre. Egyik az első ülés, a másik pedig a hátsó ülés alatt, mindkettő a jobb oldalon. A jobb első végül 2 külön zörgés volt, az egyik forrása egy az ülés alá csúszott izzókészlet, a másik pedig egy kábel/csatlakozó a pollenszűrő ajtónak csapódása.
A jobb hátsó forrását az üléslap alatt kerestem, ezért az egyszer használatos patenteket eltörve kiszedtem a lapot, ami alatt lévő idegen tárgyakat eltávolítottam :-)
Az FL után az ülőlap rögzítése némileg változott, nincs harmadik rögzítő fül mint ahogy az Pityukoma blog-jában látható, csak az egyes és kettes fülek vannak.
Terhelve az Eibach rugók mélyebbre engedik az autó fenekét mint a gyári. Üres magasságuk kb. egyforma. Nem jó minőségű a 2-es kép, ami a gyári rugós magasság, de azért kivehető hogy az egyenesebben fekszik mint az 1-es képen az Eibach-kal.
Egy kis szerelés ismét. Valami kopogott elől és már csak ezek nem voltak kicserélve.
Kopogás megszűnt és sokkal egyenesebb az aszfalt a kerekek alatt.
Album...
Update: A sárvédő ív feljebb ment a gumitól vagy fél centivel.
Tágulási tartály anyagában elrepedvén vizet eresztett magából! Hurrá, ha már klímacsövet kell szerelnem kicseréltem a tartályt egy vadi új gyári darabra, ami után feltöltöttem és légtelenítettem a rendszert. Majd másnap elmentem vele dolgozni és mire felértem Pestre elfolyt fél liter víz a tb visszatérő könyök gyári forrasztásának törése miatt.
Ma megjött az újabb, a kocsi életében a negyedik, tartály. Összerakom, hátha már jó lesz, megelőlegeztem neki a blogot.
A költség a két tartályra és a másfél adag vízre vonatkozik :-(
Album...
Elment a gáz a klímából mint kiderült a kompresszor és a hűtő közötti szakasz eresztett, vélhetően a korábbi intercooler kiszerelésekor megstresszeltem kicsit. Új cső 33k volt, töltés 16k. A cseréhez a teljes motortérben lévő csövezést ki kellett bontani, mert az egyik toldást nem tudtam máshogy bontani. Új tömítéseket is kapott a régi cső ill az újat tömítéssel szállították.
Album...
Mindenféle furcsa rezonanciák miatt cseréltem a két felső motortartó bakot.
A karosszéria rezgések pl. motorféknél 2700-as fordult környékén jelentkeztek, meg alapjáraton erősebb remegés a kormányon a cserét követően eltűntek.
Album...
Szólt a bal hátsó, kicseréltem mindkettőt.
Album