Elől cserélve az alsó lengőkarok és a keresztstabilizátor szilentjei.....
Hátul az alsó lengőkarokban a szilentek.
Aut hiszem ebben a hónapban sok törődést kapott már....
Bal első felső lengőkar feladta a harcot, miért is ne a turbócsere utáni héten, nehogy jól érezzem magam. Párban cserélve a jobb oldalival együtt, remélem most megnyugszik...
Felpimpeltük a hátsó futóművet...kapott új felső lengőkarokat(banán), alsó lengőkarokban az összes szilent(uniball)!Vége a terpesztésnek!!!!A hídszilenteket nem cseréltük mert semmi bajuk.
Elől kapott új féktárcsákat, új betétekkel(mindkettő Textar).
A környéken csak szakbarbárok vannak,ez sajnos hatványozottan igaz!!!Vicc hogy Székesfehérvárig kellett vinnem hogy tutkó futóművem legyen!Grazie Mille Totti cartársnak!!!
Amit cserélt:
jobb hátsó kerékcsapágy
kézifékkötelek
bal hátsó féknyereg
csonkállványokban a GL szemeket
alsó lengőkarokban a szilenteket poliuretánból és a GL szemeket
segédlengőkarokban a szilenteket poliuretánból
hátsó hídban szilenteket poliuretánból + esztergált fém alkatrészek
hátsó felső lengőkarok kompletten
hátsó kerék összeadásért felelős kitámasztórúd szilentjei
első futóműben az alsó lengőkarok
Az első lökösnél a zender kit kijavítva,újrafújva.
A minap történt gólyaláb csere miatt esett meg a dolog GabCsi barátunk segedelmével, a Méta Autószerviz hájtekk kütyüjei használatával. Köszönöm! :)
Nem szokásom blogot írni, de ezt most muszáj megírnom. :)
Decemberben, mikor a vasat vettük láttuk, hogy futóműves lesz a hölgyemény, de húzódott a dolog, meg annyira nem is volt vészes.. Szó, mint száz, Székesfehérvár felé az autó finoman rázni kezdett, nem éreztem biztonságosnak, úgyhogy Tottiékhoz megérkezvén meg is kértem a mestert, hogy intő szemeit vesse rá a futkározóműre.
Hát nem annyira tetszett amit láttunk.. Gyakorlatilag a gátlókat meg a rugókat leszámítva nem volt használható alkatrész a futóműben, a gumik szanaszét kopva.. szóval nem nézett ki jól. Az autó ott is maradt Totti-nál, aki elvállalta, hogy lábra állítja a vasat.
Az eredmény az ami miatt ezt az egészet elkezdtem írni. Valami hihetetlen a változás. Feszes, pontos, nem találok rá szavakat. Igazán most érzem azt, hogy mennyire rossz volt előtte. Hihetetlen jó munkát végzett Totti, gyorsan készült, és nem kellett eladnom a vesémet sem.
Plusz volt olyan jófej ez a manus, hogy kicserélte az emblémáimat, felpolírozta a fényszóróimat és újrakábelezte a csomagtér-nyitásért felelős kábeleket.
Totti! Grazie mille! :))
Úgy gondolom a lehető legjobb helyre vittem az autót. :)
288150 km
Teljes hátsó futómű felújítás, és részleges első. (felső lengőkarok)
A kocsi fara most kapott új szilenteket. A régieket poliuretán PowerFlex-ekre cseréltük.
Mindent beszereztem amit gyártanak hozzá, + a csonkállványban található úgyn. unibal-okat is cseréltük (állítólag ez felel a passzív hátsókerék kormányzásért). A fara stabil lett, de a kerékdőlés nem állt helyre. Hátul az előírt kerékdőlés -1,05° (+-0,33°), jelenleg pedig -1,78° és -1,62°. Valószínűleg a felső lengőkart is cserélni (szilentezni) fog kelleni?! Valakinek ötlet? (az utolsó képet nem én készítettem, de így néz ki az enyém is)
Készen van, pontosan egy munkanap...
Persze annak, aki készült rá, és már csinált pár ilyet, megvan a megfelelő lexikális tudása és tapasztalata, érti, hogy mi miért és hogyan, és technológiailag is felkészült. Ki más, mint Dudás Zoli barátom.
Hogy mi lett hátul kicserélve?
MINDEN, még a hátsó híd is lekerült és egy előre felújított (thx Becza!!) került fel helyére.
Mert sokat nem ér az egész feszes futómű, ha az egész híd mozog a kaszni alatt.
Mindenféle szemek lettek cserélve, meg ilyen bumeráng, vagy mi a répám (a régit eldobtam, de visszajött...), meg gátlók (az össze is csúszott szétszedés után...) meg stabszilent, meg még sorolhatnám.
Kutya sem gondolná, hogy az ülések és a kalaptartó is feltétlenül el kell hogy hagyja a gépjárművet egy ilyen projektnél.
Na meg van csinálva a popója, jó kemény lett, és magasabb is.
Hát igen a nyaralás az ott van a kocsi alatt, és remélem, hogy évekig nem is lesz gond vele.
Természetesen most jobban hallatszik az eleje...
Lehet gyűjteni arra is, talán az nem lesz ekkora ügy.
A nap jól telt, közben néztük a nagydíjat is, és nem maradt el a közös kajázás, kávézás, na meg a jó hangulat.
Ezúton is köszönöm Beczának a segítséget a hátsó híd miatt, Dekkának az ülés szerelés miatt, Zsoltikának és Gyugyonak a hangulatért, na meg persze köszi Bazsám, h égőt cserélhettem a Bazsiszpájderben.
Természetesen legnagyobb hála Zé. nek.
(mit köszöngetek itt ennyit, ez nem egy Oscar díj átadás:-) )
Ma elvittem felrakatni a téli garnitúrát....a nyári papucsokat szépen lemostam és várják a tavaszt!
Ja, és kapott egy futóműbeállítást is!a hátával voltak problémák de most most feszes mint állat :)!